egykárosult
2009. március 13. 16:23 · 22
ma volt a utolsó nap a suzuki ásznál......9.00-kor közölték hogy elindul a csödeljárás.......hétfötöl már semmi nem lesz csak a könyvelést zárják még le:((
Természetesen azokra gondolok, akiknek nem történt kár eseménye.
Csak azt nem tudom, hogy PSZÁF szóvivője, miért nem adott tanácsot, azoknak, akiknek nem történt kára, és azt tudták meg a biztosítótól, hogy nem fizetti ki a cascot számukra az alsó. ?? Vagyunk pár százan, nem?
Bocsánat, hogy mindig a casco-s témáról értekezek, de hát engem ez érint, és ebben mélyedtem el.
Az autót nem megkapóknak, a szerződés visszamondása és a hitel alsóval való megfizettetése hangzik a legjobban.
A régi autótól szabadulni nem tudóknak meg én nem tudnék most semmit okosat mondani, persze nekem nem is dolgom.
És hát azt is tudom, hogy "a kibicnek semmi sem drága".
Illetve azt is, hogy más "kaszájával" verni a csalánt nem szép dolog.
Mindeképpen ügyvéddel kell tárgyalni.
Ezt nem ússzuk meg.
Az ügyvédi díjat meg lehetőség szerint kifizettetni az alsóval.
A biztosító tudott már erről januárban is (vagy még korábban). Miért csak most rendelnek el belső vizsgálatot????
Mit kell ezen vizsgálni??? Vállalják a kockázatot , avagy nem? Gondolom nekik az a legjobb, ha 3 év múlva fizet az alsó, és a biztosító meg zsebrevágja a díjat - így én is biztosítanék bármit, akár repülőgépet is.
Hm, lehet hogy érdemes lenne többször TV stábbal meglátogatni a biztosítót ? Csak jóindulatúbbakká válnának idővel. ;-)) Velem korábban elég határozottan tudatták, hogy NINCS ÉLŐ szeződésem.
Az alsót meg még sajnálni is tudnám, ha ősszel vettek volna fel hiteleket és nem most próbálnának, amikor rájuk pirított a média és a felbőszült klientúra. Eddig csak húzták az időt.
Nem is értem miért nem akartak felvenni hitelt???....pedig milyen boldogok , amikor mások veszik fel és Suzuki gépkocsit vesznek belőle - már ha éppen megkapják.
Ha egyáltalán adnak oda autót, akkor lehet hogy kalapból húzzák ki a heti "nyertest"?
Az m1 híradója foglalkozott velünk is, akiknek még mindig nincs kifizetve a beszámított autója illetve akik meg se kapták, de fizetik... http://www.hirado.hu/Hirek/2009/03/05/19/A_csod_fenyegeti.aspx
Talán érdemes lenne felmondani az ajánlatot, kötni gyorsan egy új cascót (havonta vagy negyedévente fizetve), az akciós 3 éves díjat meg visszakövetelni jogit úton az alsótól.
Az alsó és a biztosító 'haverja' meg mehet b. p.-ba.
Kis desszertnek megírom, hogy mit is mondott E.T. (nem a földönkívüli, hanem egy alsós értékesítő ) nekem, arról hogy miért is nem hívta vissza feleségemet aznap egész nap, amikor is délután négy körül bementem én végre személyesen beszélni vele, a válasza ez volt:
"Azért nem hívtam vissza kedves feleségét még, mert soha nincs időm munkaidőben visszahívni senkit, csak munkaidő után, 6 után."
:-DDDDDDDD
(Persze én sehol sem láttam vevőt, akkor épp beszélgetett egy K.B. értékesítővel.
de lehet hogy egy fontos megbeszélést szakítottam félbe.)
Mondjuk ő sohaem hívott minket vissza, ha kértük. Se délben. se éjfélkor. semmikor.
Mayerné Horváth Ibolya ... Sziasztok Vettem a Suzuki Ásznál szeptemberben egy új autó ami sajnos vasárnap 15-én összetört. Hétfőn szeretem volna megcsináltatni a Suzuki Ász Által szerződésben foglalt CASCORA. És ekkor kiderült, hogy a Suzuki Ász nem továbbította a Szerződést(Pénzt amit szerződésben egy levont a cég) Biztosító felé. Ezáltal nincs ÉLŐ CASCO szerződésem. Kérlek benneteket mindenki aki a Suzuki Ássznál vett autót, az haladéktalanul nézzen a Biztosítónál utána, hogy van ÉLŐ CASCO szerződése. Akinek nincs jelezze felém, mert Ügyvédhez és egyéb fórumokhoz fordultunk, eddig 4 vagyunk. Visszajelzéseteket előre is köszönöm és Kérlek benneteket, hogy küldjétek tovább minél több ismerősötöknek. Email: mayeribolya@citromail.hu, vagy telefonon: 20/774-8890"
Szörnyű.... ettől féltem: egyre jobban csúsznak az autóátadásokkal, nincs pénzük.
Ha _csakis_ a saját érdekeinket néznénk - mi jelenlegi ügyfelek - , akkor bizony arra kellene bíztatnunk a gyanútlan olvasókat, hogy mi velünk nem történt ez meg, és néhány a konkurencia által felbérelt ember írogat ilyen marhaságokat, tehát bátran vegyenek Suzukit az ásztól. (Tkp. mostantól "alsótól".)
De már annyira utáljuk őket (alsósokat), hogy nem vagyunk erre képesek.
A "rámenős-elhallgatós" üzlekötés, a sok hazudozás, időhúzás, igéretek be nem tartás stb.
Nem érdekel, hogy megszűnik a munkahelyük , nem érdekel, hogy felszámolják a cégüket.
Ne ígérgessenek 'piacvezető ajánlatokkal', ha nem tudják betartani!!!!!!
A becsapottak jogosan követelik vissza a pénzüket.
Szegény (vélhetően) ászos kolléga nagyon megterhelhette az agyát azzal, hogy az általa vízionált vevő gondolatvilágába beleélje magát és a propespektusból ismert adatokat is belezsúfolja, meg még a szervízüket is agyon dícsérje.
Jó üzletkötőhöz méltóan felsorolja az összes extrát, a fapadosat persze nem ajánlva, mert azon kisebb a haszon. "Piacvezető ajánlat" - ezt átlagos vevő nem írja le szerintem.
Érdekes, hogy a verdikt meg 0/10 lett.
Szerintem a nepitelet.hu munkatársa kinullázta, hiszen ő is tökéletesen látta, hogy ez szimpla önreklám.
"gördülékeny, mosolygós banki ügyintézés"
Röhögnek az új palimadáron - és pl. sok-sok hónapig nem kötik meg a CASCO-t.
"Üvegfalon át folyamatosan látható szervizmunka"
A motorházat nem látod mert takarásban van, és az odanéző kamera monitorát elfelejtik bekapcsolni a váróban.
"Gyors, pontos, tiszta munka"
Hm, az alábbi linkeket olvasva azért van kivétel is - néha (?).
"Kimagaslóan színvonalas értékesítés és ügyfélgondozás!"
Az udvarias hang tényleg igaz. De mosolyogva vágnak át a palánkon.
Csak pár ellen példa: nem tudta az intéző pontosan megmondani hogy mennyi az előtörlesztési díj százaléka,pontosabban kb a valós százalék felét mondta határozott hangon.
Kb 10 alkalomból , amikor megkértük őket, 1-szer hívtak vissza.
Amit megígérnek, az _nagyon_ nem olyan, mintha le is írták volna.
(Az "ügyfélgondozásnak" szerintem a szavahihetőség egy fontos ismérve.)
Autó átvételekor egymást szórakoztattuk (mármint mi vevők, aznap 4-5-en) , azzal hogy ki milyen régóta vár a kocsijára, és kinek milyen ürügyet mondtak korábban a késedelem okaként. Röhögtünk - kínunkban.
És ami továbbá furcsa még:
Egy átlagos vevő leírná a szervíz honlapjának címét, a pontos címet, a nyitvatartást (!) ???
A friss kocsijáról milyen szervíz tapasztalata lehet? (3 km van odaírva)
Rögtön vitte szervízbe?
Lelkesedésében gyorsan rakott ki a friss kocsijáról 3 - honlapról letölthető prospektus képet???
Haha, ez most szúrt szemet:
főleg városban, _nagyvárosban_ használná... de aztán meg azt írja, hogy sokat fog utazni Görögbe is vele, meg az EU-ba is, meg Ukrajnába is...hihi..termék mintát szállítva :-)
Birkaszállítást már nem mert odaírni. :-))
Ez aztán az univerzális kocsi - ez tényleg egy "zsebkamion".
Értem, hogy miért nem egy használt Altot reklámoz...talán mert azon nincs akkora jutaléka.
Azért ide másolom a tartalmat, mert még képes, és megváltoztatja ezek után:
1,0 GLX MP-3 AC
Szöveges ítélet
Eredetileg SX-4 et szerettem volna venni, de Milyen a véletlen: Ahogy kiléptem az üvegfalú liftből, azonnal belé botlottam. Ott állt előttem: Leplezetlenül hívogatón. Csobbant valóban, mint egy sellő, mosolyogva, szinte csábítón. (Kint akkor épp esett az eső, de egyből jobb kedvre hangolódtam!) Legelső ránézésre is annyi báj, kellem és játékos részlet fogott meg azonnal a Splash-ben, hogy nem tudtam neki ellenállni! Legfőképp azonban a funkció. MIRE akarom használni és HOL fogom használni? (Persze a végleges döntés az összehasonlító elemzésből született meg) a készségesen udvarias és jóval tapasztaltabb szakeladó segítségével.
Utálom a telet, sízni nem tudok (és nem is akarok megtanulni,) ezért a rendszeres hegyvidéki, téli használat a tetősínnel, netán síboxal azonnal ki is esett. (A Splash nem tetősínes modell, de az ablakkeretbe kapaszkodva hagyományos csomagtartóval szerelhető.) Nekem minden esetre nem kell, úgyis csak a fogyasztást növelné. Gyerek nincs (bár ő is vígan elférne) és főleg a városban, NAGYVÁROSOKBAN, zsúfolt, belvárosi irodaházak közelében és mélygarázsokban fogom használni. Így a fürge kis "apróság" már jobban elgondolkoztatott, mint a hosszabb és szélesebb SX-4. Parkolás - szuper! Ráadásul, mikor megtudtam, hogy a fogyasztása is kedvezőbb, már csak két kérdésem maradt: Van-e hozzá légkondi, mivel sokat fogunk vele Görögországba járni, (talán még át is települünk) és mi minden fér bele? (Ugyanis ritkán, nagy cégek eseti megbízásaiból -egy alvállalkozó beosztottjaként- termékmintákat, alkatrészeket is fogok vele szállítani az EU-ba és valószín a feltörekvő Ukrajnába is.)
Megnyugodtam. A GLX modellhez RENGETEG extra jár! Túl az egyedi és vidám metál színeken, (mi a párommal a ma még ritkán látható, napfényben aranyló metál fűzöld szín mellett döntöttünk,) nem csak pollenszűrős légkondicionáló, hanem egy, a bőrborítású kormányról is vezérelhető MP-3 -as Hi-Fi rendszer is jár hozá, 4 + 2 beépített hangszóróval. (Persze felsorolni is nehéz azt a sok-sok extrát, melyet a Suzuki gyár mérnökei "belezsúfoltak" ebbe a Tüneménybe.) Köszönjük Nektek, várjuk a folytatást!
Marad az utolsó kérdés: Mi minden fér el benne? Ekkor esett le az állam! Ez szinte egy "zsebkamion"! :o) Túl a sok praktikus utastéri rekeszen, zseben és italtartón, túl a vízhatlan, három szintes (!) csomagtartón, (hagyományos csomagtér a kalaptartó alatt, alatta ugyanolyan alapterületen praktikus, rejtett rekeszek, még alatta pótkerék,) a 2/3-1/3 arányú dönthető ülések csodát tettek. Pillanatokon belül, minden erőlködés nélkül buktak előre és a hátsó ülések ülő felülete a támlákkal együtt kényszermozgásban BESÜLLYEDT, így a hagyományos csomagtartó szintjével MEGEGYEZŐ, TÖKÉLETESEN SÍK, (!) igen csak becsületre méltó, több, mint egy köbméteres (!) rakteret kaptam. Azaz EGY RAKLAP ÁRU (!) simán belefér, (de max. 500 kiló, ha nincs utas, egyébként 500 kg, mínusz az utas súlya!)
Hogy írjak már egy kicsi rosszat is, (persze nem a kákán is csomót keresve,) meg kell mondjam, nem tudok! Ha csak azt az apróságot nem, hogy abban a tesztautóban, amit én vezettem, még csak 610 km volt és a váltó tényleg akadt egy kicsit. Egy szűk utcában a megforduláshoz tolatnom kellett és hátramenetből az egyest nem vette, illetve másodszorra, dupla kuplunggal vette be. (Azért tartom apróságnak, mert az ezer km még itt sem telt le, amire a szinkrongyűrűknek össze kell kopniuk.)
Összegezve: A Suzuki Splash GLX, vagy GS. (kivéve a fapados GC-t,) bármely motorral szerelve is egy igazi Társ az ünnep- és a hétköznapokban! Egy bájos „élőlény”, „aki” a vezetővel és a környezetével együtt „lélegzik”! Villámgyors parkolás akár a lehetetlennek tűnő, szűk helyeken is a kormányszervó segítségével, irdatlan csomagtér két személlyel, (két - három fordulóban akár költözni is lehet vele,) bombajó fogyasztás (EEC. Ecomat,) takarékos üzemmód. Már csak „hab a tortán” az elektronikus immobiliser, az ABS. és a fékasszisztens mellett az EBD, (elektronikus fékerő elosztó a mindenkori terhelés és az útviszonyok függvényében,) valamint a fagyveszélyre hangjelzéssel is figyelmeztető külső hőmérő LCD. panelje, amely jól látható a sebességmérő alatt. Hihetetlen a 12 év (!!!) átrozsdásodás elleni garancia! Ehhez járul még a Suzuki Ász ajándéka, a három évig ingyenes szerviz és a Suzuki Cég által adott opció, a Suzuki Mester, mely világszerte 42 országban áll helpdesk és mentési segítséggel az utazó rendelkezésére, „természetesen” magyarul.
Konklúzió: Ma, 2008. májusában a belépő „A”, kisautó kategóriában ez egy valóban felülmúlhatatlan, piacvezető ajánlat! Én inkább „B” kategóriába sorolnám, mert az alsó KÖZÉPOSZTÁLY szintjét tudásban és felszereltségében messze meghaladja! Tökéletes választás bármely korosztálynak, bármely életciklusban. Hűséges útitárs, ha kerüljük a szélsőséges útviszonyokat és a durva, „sportos” vezetési stílust. Nem tereprally autó, de ajánlom bárkinek, bármilyen univerzális, -akár üzletszerű- használatra is. :o) brummogo@index.hu
Hibalista
Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Ász, 1154. Bp. XV. Wesselényi u. 9/b. (A Szerencs u.-nál.)
Felkészült, kedves szakeladók, gördülékeny, mosolygós banki ügyintézés. Általános és szervizes recepciós, + külön munkafelvevő, (hétköznap.) A jármű fogadása előre egyeztetett, akár módosítható időpontban is a minimális várakozás érdekében. Üvegfalon át folyamatosan látható szervizmunka. Folyamatosan takarított, világos szerviz, ápolt, ügyes szerelők. Gyors, pontos, tiszta munka. Fönt csillogó, légkondis autószalon, (külön üvegfalú, panoráma lift az idősebbeknek, vagy a mozgáskorlátozottaknak, ahol nincs az embernek bezártság érzete.) Kimagaslóan színvonalas értékesítés és ügyfélgondozás! Értékelése: 10
----
Ez az én szerény véleményem és lehet, hogy tévedek, de nekem a fenti nepitelet.hu-s bejegyzés nagyon önreklám gyanús, amit vevői véleménynyilvánításnak álcáznak.
Kezdődött ott,hogy lecserélték az olajat,pedig nem kértem,összetörték a disztárcsámat,és nem ők voltak.
a bejelölt légszűrőt nem cserélték ki,de kiszámlázták.+a gyertyákat sem.
Panaszkönyv.
Anno egy panasonic autorádiót rakattam bele,márkaszervíz szerelte be.idén vettem egy kenwoodot.elvileg csak össze kell dugni,de LEVÁGTÁK az euro dugót!!!!
na,erre bepöccentem.jól leb*tam a bandát,és feltettem nekik a kérdést:mire hajlandóak,hogy ne törjem ki a bulit(és ne köpjem szembe a főnököt?)?
A válasz:mindenre.Berakták ingyen,inklusive kábelköegcsere.és minden ingyen!
A digitális órát 2500FTért vettem 98ban,bontottan...
Engedjék meg, hogy leírjam Észrevételemet a Suzuki Ász Kereskedésben tapasztaltakról. Csak azért nem a Suzuki gyárhoz (Esztergomba) írom a levelemet, mert úgy érzem hogy nem érném el a célomat vele. Mindenképp elküldöm az ismerőseimnek is ezt a levelet, mert szeretném ha ezentúl kevesebb Suzuki tulajdonos járna pórul a Kereskedő tisztességtelen piaci magatartása miatt.
Először is a saját tapasztalatomat osztanám meg Önökkel: 2001-ben vettem meg az első Suzukimat (használt Swift), amit idén szerettem volna lecserélni egy új Suzuki Ignis típusú gépkocsira. Gondoltam megkérdezem több helyen is, hogy kiválaszthassam a számomra legkedvezőbb ajánlatot. Az egyik kereskedésnél (ahol később a kocsit megvásároltam) kaptam egy nagyon jó ajánlatot, de gondoltam megnézem "Ászékat" is, végülis mindenhol az ő ostoba reklámait lehet olvasni.
Bementem a kereskedésbe, ahol rögtön a szalon bejáratánál művigyorral ellátott fapinák fogadtak:
-Miben segíthetünk?
-Kocsit szeretnék venni.
-Fáradjon fel az emeletre, és az értékesítők rögtön segíteni fognak.
Mindezt még szélesebb vigyorral megspékelve, már szinte gusztustalan módon. Sebaj, végülis nem bájcsevegni jöttem, felmentem az emeletre. Persze mindenki "nyakig ült a munkában". Mondhatnám hogy egy-két ügyintéző kivételével mind az asztal alatt maszturbált, de nem mondom, mert nem vagyok ilyen műveletlen. Telt-múlt az idő, gondoltam buzerálom picit az Ászos Suzukikat, hátha akkor valaki rámszól, és lehetőségem lesz elmondani hogy mit is szeretnék.
Ok, végre elérkezett az én időm, legyintett nekem az egyik ügyintéző hölgy (XXX Mónika), hogy menjek már oda. Vicces! Rendben, odamegyek és elkezdem mondani hogy mit is szeretnék, csak szépen, kedvesen hátha kapok valami jó ajánlatot.
-Nos, van egy 2001-es Swift GLX-em, amit szeretnék beszámíttatni egy új Ignisbe. Nem szeretnék induló részletet befizetni, mit tud ajánlani?
-Szeretném elkérni a Swift forgalmi engedélyét. (megj.: Minek?)
Ezután elvonult még vagy 5 percre, hogy lekérje az Eurotax-os árat. Megvan, végre megtalálta! Ez igen! Újabb 5 perc elteltével visszariszálja antropomorf testét az asztalhoz.
-Igen, megnéztem. Az autót 1.100.000-ért tudjuk beszámítani... és mondja tovább a hülyeségeit.
-Micsoda? Egy 3 éves Suzuki Swift GLX-et? Fura, mert egy másik kereskedésben is megnézte nekem az értékesítő, és ő többet mondott.
-Igen, de ez Eurotax. Ez szabvány, ami mindenhol ennyi!
-Igen, én is ezen csodálkozom. Ugyanis a másik kereskedésben az orrom előtt kérték le az Eurotaxos árat!!! Még a monitort is odafordították hogy lássam, nem vonultak félre a forgalmimmal! Ja, arról ne is beszéljünk hogy ott 1.450.000 jött ki. Mik vannak?! Kapásból 350.000 minusz.
Mondanom sem kell hogy jól elpirult a hölgyemény. Ok, itt eldöntöttem hogy köszi, nem kérek az Ászos autóból!!!!
Mindegy, ha már itt vagyok, beszélgessünk még. Végülis ez a nő is úgy néz rám, mint lent az a másik kettő. RONDÁN!
-Ok, itt hagyom ennyiért is az autót, így mennyi lesz a havi részlet, és mennyit kell befizetnem?
-ööö... 34.250 Ft/hó, és ebben már benne van a CASCO.
-Az igen! És ez hogy jött ki. Hogy lehet ilyen kevés? (gondolkodom ezerrel hogy hol az átvágás) Hány éves futamidővel?
-4 év.
-Akárhogy is számolom, 4 év alatt ez még mindig kevesebb!
-Igen, 4 év után újraszámítjuk, és előtörleszthet, vagy marad ugyanez az összeg újabb 4 évig.
-Ja, akkor 8 év?! (megj.: Micsoda becsapás. És ezt úgy kellett kihúznom belőle)
És íme az Ignis Klub fórumából is pár hozzászólás (http://www.ignisklub.hu/index.php?action=forum_view&id=18&session=): "ÁSZ-ról több embertől hallottam, hogy előbb fizették az első havi részletet, mint ahogy megkapták az autót. Kollégám a szervizüket is nagyon "dícséri".
"Még egy adalék az ÁSZ munkájához: Náluk vettem a kocsit, és rádumáltak, hogy kell a riasztó, mert csak úgy fogadja el a biztosító. Ma kaptam meg a biztosítótól a kötvényt, amiben benne van, hogy a kocsi CSAK gyári immóval van ellátva. Nem IS merem mondani mennyit számoltak fel a riasztóért, amiről most derítettem ki, hogy a reteszt nem IS vezérli. VagyIS egy csomó pénzt fizettem ki azért, hogy legyen egy távirányítóval több otthon."
"Én IS kb: 6 hetet vártam rá,2004 május 7-én vettem át a raktáron lévő, 2003.11.03-án gyártott Glx-es IS-t, aminek még a színét sem választhattam meg. A metálfény meg a riasztó "kötelező" extra volt 120000-ft-ért! Az átadás 3 hetet csúszott, az első részletet már rég becsengettem! Ajándékba még egy gumISzőnyeg sem fért bele 2995000-ft ért, 1.3 glx! Gagyi egy cég!"
"Ásznál csak akkor adják át az autót, amikor a bank már átutalta nekik a lovét (a vevőtől meg levonta az első részletet), addig hazudoznak a vevőnek. (Másik kereskedőtől származó info szerint ki kell fizetniük a gyárnak az autót, csak úgy adhatják el.) Ja, a szervízről IS csupa "jót" hallottam. "
Már csak egy apró kérésem maradt hátra, légyszives küldd tovább ezt a leveletazoknak a ismerőseidnek, akik tervezik új / használt Suzuki vásárlását, és azoknak is akik nem. Hátha ezzel segíthetünk barátainkon, hogy a pocsék kereskedéseket - olyanokat mint az ÁSZ - jó messzire elkerülik!
Egyenlőre röviden ennyi. További szép napot kívánok mindenkinek!