Az a lakótelep tényleg nagy, az egyik osztálytársam barátnője is ott lakik, és amikor mentünk hozzá, majd lejártam a lábamat. A teljes üzemidő nem lenne rossz. Mi az, hogy Dodgemmel lesz kiadva?
Utolsó kérdésedre a válasz még senki előtt nem világos. "Majd" :o)
A Csepeli átjáró melletti lakótelepre tér be, javítva az ott élők közlekedését. Majd kimegy a Helsniki útra az új húsípari üzem után, itt visszajön a Helsinkin a városközpontba, majd befordul a 166-ossal megegyezően, elmegy az SZTKig, ott ki a Lajthára, és a Határ utnál lesz a vá.-ja. Aztán vissza, mint 19-es, ki a Helsinkire, és le a lakótelepre az átjáró alatt. Egyenlőre ennyi a biztos. A megállókat már kiépítették, csak még vannak gondok. Ja, és elvileg teljes üzemidős lesz
Én is alíg várom már, hogy beinduljon :o) Valszeg Dodgemmel lesz kiadva
Én is örülnék neki. Egyszer volt, hogy egy 260-ast küldtek a 6:39-es járatra (mindig azzal megyek reggel). Olyat körülbelül 5 éve éreztem a buszon. Rohadt jó volt. Rezgett össze-vissza. :)))
Szerintem is totál fölösleges a 48A, de imádom a buszait. Jókis prágaváltós, hátulkipufogós stb... :o)BPO-085 pl. mindíg akkor jön, mikor én megyek reggel. Azokat visszaengedni Csillagtelepre... háhá, biztos örülnének neki :o) (Személyszerint én igen ;o)))
Én ugyanígy érzek a többi 280-assal kapcsolatban, úgyhogy 1-1 :o)
Ahogy apukám mondaná: Idegenben jó a döntetlen :))
Én is remélem, hogy sokáig maradnak a 260/280-asok, de néha már nekem fáj az, amikor utazok a 38A/138-assal, és a busz már az utolsókt rúgja. Akkor inkább azt mondom, hogy jobb lenne már neki a roncstemetőben. Viszont a felújított 260-asokkal, amelyek a 71/79/79A/152-es vonalon járnak, azokkal kifejezetten szeretk utazni.
Az ötlet nem rossz, főleg úgy, hogy ketten hoztuk össze [:)], és az 59-es vonal Erzsébet és Csepel gerincjárata is, szerintem. Bár még a 48-ast és a 151-est is idevehetnénk.
Egy picike off: Én a Nagy Lászlóba járok suliba. Az is ott van a Baross utcánál, nem tudom, hogy ismered-e.
Talán, ha a 48A-ról kivennék azt a tök fölösleges 2-3 járatot. Szerintem a 48A tök fölösleges járat, már teljesen kiszolgálja a Szent Imre tér és a Határ utca közötti vonalat a 48-as és a 151-es, hogy az nem igaz, sőt még a 71-es is néhány szakaszon besegít. Szóval az a 48A az teljesen fölösleges. Mi lenne akkor, ha a 48A-n lévő buszokat áttennék a gyors 59-esre?
Én ugyanígy érzek a többi 280-assal kapcsolatban, úgyhogy 1-1 :o) Remélhetőleg még sokáig maradnak, bár nem sok esély van rá. Ahogy jönnek a volvók, meg lefut a metrópótlás, szépen kezdik kidobálni őket sajna. Dehát ez a (rohadt) fejlődés újta...
Én Csillagtelepről jöttem, szintén 5 percre rá. Sajnos ilyen előfordul, ugyanígy elgurult volna egy 435-ös is, ha nem fékezik be, ráadásul sebességben hagyják. Dehát senki sem tévedhetetlen. Az ellenőr hozzátartozói biztos nem értenek velem egyet, de ez így van rendjén.
Én reggel járok a Baross u.-tól a Szentimre térig, ahonnan 79-essel (! ;o) megyek tovább. Így ebben van tapasztalat.
Viszont lényegesen egyszerűbb, és hatásosabb megoldás volna az egészre + 1 kocsi az 59-esre. Ezt sem engedik, nemhogy egy komplett új járat... De maga az ötlet abszolúte nem rossz!
Kár hogy elvitték innen azt a kocsit, mert a 38A/138-as és az 52-es vonalon közlekedő buszokat sürgősen le kne cserélni. Viszont a 48-ason és a 159-esen lévő Ikarus 435-ösök kiengesztelnek valamennyire. Oda vagyok, amikor elindulnak a buszmegállóból. Az a motorhang valami bámulatos.
Szóval azért az egy szörnyű eset volt, főleg úgy, hogy 5 perccel a tragédia után érkeztem meg az 59-essel Erzsébet felől, de nem tudtam, hogy mi van, ezért nem szálltam le, hanem továbbmentem hazafele.
Végre lesz mégegy ember ebben a topicban rajtam kívül. :) A mentsük meg a csepeli Hévet! nevű topicba nem akarsz írkálni? :))
Az ötletet kiegészíteném: Mégpedig úgy, hogy szintén sokan utaznak Erzsébetről Csepelre is. Fő célok a Kossuth Gimi, Szentimre, és az Áruház téri megállók. Tehát szerintem itt is meg kéne álljon. Reggel legalábbis nagyon sokan szoktak leszállni a gimnáziumnál is.
Ebben nem tudlak igazolni, de nem is tudlak megcáfolni. Én reggelenként Csepel, Csillagtelepről megyek át Erzsébetre, a Baross utcáig, így nem tudom, hogy hol mennyien szállnak le. Én azt tudnál elképzelni, hogy Csepelről Erzsébetre az én verzióm szerint közlekedjen, Erzsébetről Csepelre pedig a Te verziód szerint közlekedjen. Azért ragaszkodom annyira az én verziómhoz, mert reggel rengetegen (többségében öregek) mennek a piacig, tehát az Áruház térig, és ők rohadtul ráérnek, főleg, ha vásárolni mennek. És ha, a gyorsjárat is megállna Erzsébet fele a busz a piacnál, akkor tömeg lenne a gyors buszon, és aki gyorsan akar átjutni Erzsébetre, az rosszul járna, így nem lenne értelme a járatnak. Aki csak Csepelen belül szeretne menni, az használja a lassú 59-est [:)] vagy az 59A-t. Visszafelé már tökmindegy, mert akkor már ráérek. :-))
Az útvonalában viszont teljesen egyetértek. :)
Sajnos tényleg nem fog kiadni kocsit a békávé 3 órára kocsit, de azárt itt megért egy misét. :))
Valószínűleg a BPI-796 volt az. Én is imádom azt a gépet, de azóta sikeresen el"hurcolták" a 85GY-re... Valószínűleg állandó pilótája oda csoportosult.
Ott két ludas volt. Először is egy teljesenvéletlen (bármielyik kocsival megtörténhetne) műszaki hiba miatt pörgött fel a motor. Pilóta kiszállt megnézni, de nem tette üresbe... A rögzítőfék meg nem tartotta meg. Szegény kocsit azóta selejtezték.
Az ötletet kiegészíteném: Mégpedig úgy, hogy szintén sokan utaznak Erzsébetről Csepelre is. Fő célok a Kossuth Gimi, Szentimre, és az Áruház téri megállók. Tehát szerintem itt is meg kéne álljon. Reggel legalábbis nagyon sokan szoktak leszállni a gimnáziumnál is. És jobb is a Corvin úton közlekedtetni a kocsikat, mert az Ady-Kossuth kereszt borzalmas Erzsébet felől. Én ott elvenném a HÉV felől érkezők elsőbbségét. Onnan nincs nagy forgalom, ellenben Erzsébet irányából, ahol délután emiatt az erzsébeti városközpontig áll a sor. Tehát ez a gyorsjárat jó volna. Ide lehetne az 59-esről átteni ekkor 1 kocsit, az 59A-ról is egyet, viszont még 2-őt a garázsból kéne kiadni, aztán meg nincs rájuk szükség, úgyhogy BKV részről ez egy elelve halva született ötlet sajnos... :o( 3 órára nem adnak ki kocsit...
5 perc az első megállóig: tisztában vagyok a Kossuth Lajos utca terheltségével. Pontosítok: min. 5 perc! Olyan is volt nem egyszer, -í rd és mondd! - hogy a lámpás kereszteződéshez (Tantér x Kossuth) kb. 3-5(!) perc múlva érkezik a busz! Ezt is a Kossuth utcával magyarázod?...
Ezt nem nagyon az út terheltségével magyarázom. Inkább ez a buszvezetők hibája, mert későb indulnak.
412-esek:
"És akkor most jön az, miben sok eltérő véleményünk lesz. :)))"
Ehhez képest szinte minden mondatomra rábólintottál!... :-))) Nos! Maradjunk annyiban, hogy a 412-esek rossz belső ellerendezésű, amúgy modern buszok - esztétikus belsővel, de nem tömegközlekedésre, hanem városnézésre alkalmasak csak - értsd: annyian vannak rajta, ahány ülőhely!
:-)))
A 412-esekkel kapcsolatban igazad van. Amikor visszaolvastam a hozzászólásom, akkor ébredtem rá, hogy mekkora egy segg vagyok, mert tényleg szinte az összes véleményedre helyeseltem. Ilyenek nézd el nekem, mert van, hogy fáradt vagyok, és akkor írok ilyen seggségeket.
5 perc az első megállóig: tisztában vagyok a Kossuth Lajos utca terheltségével. Pontosítok: min. 5 perc! Olyan is volt nem egyszer, -í rd és mondd! - hogy a lámpás kereszteződéshez (Tantér x Kossuth) kb. 3-5(!) perc múlva érkezik a busz! Ezt is a Kossuth utcával magyarázod?...
412-esek:
"És akkor most jön az, miben sok eltérő véleményünk lesz. :)))"
Ehhez képest szinte minden mondatomra rábólintottál!... :-))) Nos! Maradjunk annyiban, hogy a 412-esek rossz belső ellerendezésű, amúgy modern buszok - esztétikus belsővel, de nem tömegközlekedésre, hanem városnézésre alkalmasak csak - értsd: annyian vannak rajta, ahány ülőhely!