Ősszel kapunk kerek-orrú T4-eseket! Ez már biztos, a PoHu illetékese mondta, mikor múlt héten itt járt. Úgyhogy, az utolsó eresztésből még vásárol a Magyar Posta, és így kerek lesz a T4-sztori: az első garnitúrából is vettünk 1991-ben, és az utolsóból is fogunk 2003-ban... (hüpp... hüpp... SNIFF!!!) :o(
twk004 (sajnálom ezt a típust, hihetetlen jó autó)...
Még valami: a féklámpakapcsolóval mi is küzdünk, elég idióta módon van megoldva a gépen, szerencsére könnyű kiszerelni, aztán kontaktspray, és megy vissza...
A 2000-es beszerzésű T4-eseink mostanában lépték át a 100 ezer kilométert. Erről az üvegtörési problémáról meg nem hallottam, tök újdonság. Valamint mi Aral Turboral olajat öntünk bele.
Most Fuchs-ra váltottam,egy ezrest mentem vele és szerintem jobb lett.Bár lehet hogy csak érzéki csalódás,az biztos hogy nem füstöl úgy mint eddig.Ha megmosom+kivikszolom akkor is 'jobban' megy.
A szinte kizárólagos városi közlekedés mijatt nem sajnálom tőle a friss olajat, tök mindegy hogy mennyit tudna. (megaztán a cég szervizelteti az ótót;-) )
A hűtő fölött van egy van egy kereszttartó,amihez csukódik a motorháztető,nálam azon van,és a belevaló olaj minősítésére vonatkozik.15.000 vagy 50.000km-enként cserélsz olajat?
Enyémen is van fólia,de adtak hozzá műbizonylatot.
Helló El Camino !
Végre egy T4 téma !
Nekem egy 2.5TDi Transporterem van,nagyon meg vagyok elégedve vele,bár egy-két problémám volt már vele.Először is az általad említett légtömegmérő miatt képes volt 88 helyett 65 lóerős lenni,ez a motoroptimalizálásnál derült ki.
Miután ez ki lett cserélve,menni ment,csak elkezdett csúszni a kuplung.(valszeg a megnőtt teljesítmény miatt)
Egyébként 1.5 évesen (2001ben) 46.000 km-rel vettem,így lehet hogy előtte gyepálva volt,ezért is csúszhatott a kuplung.
A Tiéd 102 lovas ha jól értem,a motortérben van egy cimke az enyémben az áll rajta hogy vw standard 506.00 .A tiédben milyen cimke van?
Az állat elkészült! 60E-s szervíz kész (71E HUF)
Ablak csere kész (52E HUF) igaz a foncsor vagy fólia ahogy teccik még nints rajta merhogy az nem gyári de a jövő hét elején aszt is megcsináltatom. Ámde komoj a dilemma. Eddig un tükrös fólija volt rajta csakhogy állítólag ez nem felel meg a müszaki vizsgán és az jövőre lesz.
Namost Ha fekete fóliját tetetek akkor az oldalüvegeket is feketére kellene tserélni merhogy most azok is tükrösek. Vagy kockáztassam meg a tükröset és akkor olcsóbbból kijön és az ótó is egyedibb marad viszont kockáztatom a hatósági molesztációt.
hy
Nos ismét egy prob:-(
Szétrobbant a hátsó szélvédőm reggelre mindenféle külső behatás nélkül, gondolom a hidegtől+vmi feszülés volt benne.
Más: Az izzító visszajelző lámpa üzemmeleg járó motornál eccertsak elkezdett villogni és nem hagyja abba. VW-ék aszt monnyák ez valahogy a FÉKLÁMPAkapcsolóval van összefüggésben :-O nézzem meg ég-e a féklámpám. Megnéztem! Nyertek a féklámpa nem világít (akkor sem ha taposom a féket)féklámpakapcsoló csere 7főn service. 50500 km-nél járok de a kompjuter szerint esedékes a 60ezres szervíz 2000 km mulva, asszem nem várom ki a 2000 km-t megcsináltatom aszt is.
asszem jelenleg más baya nints a kocsinak :-)
Egy milla fölé verik az árakat, de mondom: némelyik úgy szét van ütve, hogy a 15 éves Wartburgomat nem adnám érte! Ha egy vidéki autót fog ki a vevő, akkor jól jár, de a pesti autók elviszik a gatyáját is, nomeg némelyikbe egy kutyát nem zárnék jó szívvel, nemhogy egy ember dolgozzon vele... De ezek kirívó esetek, mindenesetre én nem vennék autót a Postától, inkább kicsivel többért a piacról.
Azért nem egészen így van: árverésen adják el a selejt gépeket, ez nem függ a kortól, inkább a beszerzésektől. Idén pl. elmaradt, nem is selejteztünk egyet sem. Sajátos húzás, hogy minket, mint dolgozókat tudomásom szerint be sem engednek ezekre az akciókra. Talán mert tudjuk, melyik nem éri meg az árát? De eléggé fel is verik az árakat, kicsivel többért egy klasszissal jobbat kapsz a piacon, amelyiknek nem volt 15-20 gazdája, és nincs szétütve. Én nem vennék magunktól autót, mert előttem zajlik az életük. Ha lesz, inkább Weltautós, vagy külföldi gép lesz (majd valamikor, nem holnap, az tuti...)!