Köszi!
Én is erre gondoltam. Akkor nem gondolkodtam rosszul...
5-10 évig még használni szeretném a vasat, úgyhogy inkább a picit drágább, de tartósabb megoldást választom. Még egy ponton találtam rozsdát, de ott "trükköznie" kell majd a mesternek. Ezek után a 10 év talán reális egy korekt üreg stb. védelemmel...
Nézz körül azért a bontókban is. Én ott elég sokmindent raláltam az elég ritka autómhoz. (celica) És közelsem horror áron :))
Bizonyos helyeken még alkudni is lehet ;-)
De ha csak az alábbiak közül kéne választani, én az utángyártott elemet venném meg, és azt fényeztetném le. Pár évig biztos jó lesz...
Lenne mégegy kérdésem. A bal első sárvédőm alja (kerék mögötti rész) egy kicsit kehes. Szerintetek melyik a jobb/szebb/tartósabb megoldás:
- a hibás részt kivágják, majd javítóívvel kijavítják
- az egész sárvédőt kicseréltetem (6-10k az utángyártott, a 10k-s gyári minőség)
Mivel az elemet mindenképpen fújni kéne, itt nincs különbség, de a lakatos melyik munkáért kér többet szerintetek? A sárvédő mögötti küszöbdarabot mindenképpen cserélni akarom, ennek 6k az ára a Unixnál.
A Plaza felé, a Biluxal szemben van 1 lakatos. Koós Péter a tisztes neve. Elvileg 20/9917-702 a száma. Ja, és Fordja van, szóval rossz ember nem lehet :))))
Lakatost nem tudok, mert azt is a Kincsesen keresztül intéztettem. :))
Viszont a Herceg Zolival mint festôvel meg vagyok elégedve. Szépen dolgozik, és nem horror áron. Pl. lökös + elsô sárvédô elem javítása 12 ropi volt nemrég. Kint van a műhelye a szigetben a Liget utca vége felé. (tudod, ahol már majdnem lemész a térképrôl...)
Lakatost esetleg még a Postaautónál tudnék ajánlani. Nekem nem volt velük problémám.
A gyárváros eleji ÖMV kut elôtt kell lekanyarodni jobbra, aztán a következônél balra. Ki vannak táblázva. Lehet alkudni :-).
A Kincsesről azt hallottam, hogy elég sok az alkalmazott, és ugye nem vagyunk egyformák...
Nekem tavasszal esedékes lesz egy kis lakatosmunka a gépemen.
Tudtok olyan szakit ajánlani, aki jól dolgozik, és a védőgázt se sajnálja heggesztéskor?
+ egy festő is kéne
A kerülendő mesterek sorát is szívesen veszem!
Nekem volt. Elszállt a vízpumpám. Annó a Kincses Turbó Team javította, de tudom, hogy itt nem mindenki rajong a "csapatért". Azért árat kérdezhecc tôlük. Az ingyen van :)
Most olvastam, hogy jövőre Magyarországon is kapható lesz az új Mitsubishi Lancer Evolution VIII.
Nem tudom vezetett-e már valaki közületek EVO-t, de higgyétek el: nem akármilyen élmény.
Ha az EVO VIII. folytatja a tradíciót: a remek úttartást, a fantasztikus erőt, a megbízhatóságot és a sportos kényelmet, akkor a konkurencia igencsak felkötheti a nadrágot. Pedig az új modell tudomásom szerint 5 fokozatú sebességváltóval és frissített 265 lóerős turbómotorral fog rendelkezni, tehát minden adott lesz ahhoz, hogy - akinek van rá pénze - egy igazi élményautóhoz jusson.
"A legegyszerűbb talán az újautó vásárlás lenne, ott jók a kamatok, meg viszonylag jó áron számolják be a régi kocsit."
Csak hát az új sportkocsik ára elég borsos. A Suzuki Wagon R+ meg nem az igazi.
"Daewoosok pl. kiröhögtek, mikor mondtam, hogy 16 éves sportkocsit kéne beszámolnijuk. "
Nekem gyorsan elment a 13 éves Corrado-m, pedig a kereskedők felkészítettek lelkileg, hogy nehéz eladás lesz. Ja, kurva nehéz volt, 1 hetembe tellett. :-)
Igen néztem, de azonkívül, hogy 4 évvel fiatalabb az enyémnél, nem sokban különbözik (tudásban). Még a km is több benne :((
Azonkívül még az is döntô szempont a kereskedéseknél, hogy beszámolják az én kocsimat, és ez nagyon kevés helyen fordul elô sajnos. Meg a kamatok sem mindegy. 10 évesnél idôsebb kocsira vagy egyáltalán nincs hitel, vagy több, mint a dupláját fizethetem vissza a hitelnek :(
Nem lesz könnyű művelet megszabadulni így a régi Celitôl, de annyira elkeserítôek a tapasztalatok, hogy lehet, inkább azt a pénzt amit az új autóra szánnék, ennek a felújítására fogom költeni. (motorgenerál, futómű felújítás stb.)
Ami szóba jöhet még különben: duplakörlámpás 1.8-as Celi (95-96-os évj), ill. 94-95 2.0 Prelude, v. 1.6 Honda Civic VTi.
Ezek úgy 1.5m-2.0m körül mozognak, csak ritka a jó állapotban lévô, és mindegyikben több, mint 150k km van sajna.
A legegyszerűbb talán az újautó vásárlás lenne, ott jók a kamatok, meg viszonylag jó áron számolják be a régi kocsit. Na persze ott se mindenhol. Daewoosok pl. kiröhögtek, mikor mondtam, hogy 16 éves sportkocsit kéne beszámolnijuk. Meg asztán nem is gondoltam komolyan a Daewoo-vásárlást. Akor inkább már Seat :)
Hali!
Megkaptam a képeket szép..:))
Nemtudom hogy említettem -e már de a szeszgyár u on van a gyorihasznaltautopark vagy mi a nevük ott áll egy piros celi... ha arra jársz nézd meg.
Kívülröl egész szép állapotban van...
"Celi topic ba irtad hogy mész kocsit nézni.Sikeres volt az ut?"
Ja, nem. Totál tragédia.
Kocsi tele karcokkal, (utasajtón kulccsal végighúzva 40-50 cm hosszan) utasajtóból hiányzott a zárszerkezet. mindkét ajtó mögött karosszéria sérülések, rozsdásodó elemek, repedt/törött spoiler) rossz klíma (állítólag 6 ezer forintos csapágycsere - ja, persze...) a motor is egészségesen adta a szelephangot,
és olyan szép kék füstöt eregetett gázföccsöknél, hogy öröm volt nézni. olaj is épp csak annyi volt benne, hogy a nívópálca alja éppen beleért.
Alufelnik voltak a legtrágyábbak. Szerintem nem is azok voltak, csak annak akarták álcázni.
Belül nem volt sok baja, csak a kezemben maradt a hôfokszabályzó tekerôje, meg egykét kis állítópöcök hiányzott a légterelôkrôl...
A rádiót már nem is volt kedvem bekapcsolni.
Hali!
Képek nem értek ide!De végülis nem baj ma láttam 1 feketét városba igen jolnéz ki:)
Celi topic ba irtad hogy mész kocsit nézni.Sikeres volt az ut?...:)
Hali, akkor légyszi küld a zkontorkukacgyik-team.hu ra. Az már tudja fogadni.Bár majd innen is kapsz egy visszajelzést hogy nemtudta fogadni de ne törödj vele attól még megkapom.
Hali!Hát az ára valóban nem alacsony:)Bizti jol mehetett.Egyébként azt nem értem hogy Győrben miért nincs még Seat szalon?Pár kép jöhet mailba ha van..:)
Hozzátok is vagdostak Seat tesztvezetôs prosikat a benzinkutakon mostanában?
Tudom, hogy nincs Gyôrben Seat szalon, de mivel úgyis Fehérváron volt dolgom, a ráérôs idômben gondoltam kipróbálok egy Leon Cupra RR-t az ottani szalonban.
Halál rendesek voltak, rögtön a kezembe nyomták a kulcsait, és tök jól elbeszélgettem száguldozás közben az egyik fiatal dealerrel.
A kocsi meggyôzôen muzsikált, kivülrôl és belülrôl is profi cuccokat aggatak rá, látszott, hogy tényleg komolyan gondolják a Street racingot. Ha valakit érdekel, küldök róla képeket magánban. Sajnos az ára kiábrándító, 6.290.000 Ft. De ezért egy gyárilag tuningolt, 215 Le/235Nm-es vadállatot kapni, és mindezt az elsô kerekekre tették. Nekem kicsit kemények voltak a rugói még a Celica után is, de azért elfogadnék egyet. Kiváncsian várom mi lesz jövôre az Altea tanulmányautóból. Állítólag 2004-ben dobják piacra. Amit a sajtóanyagaiból látni engedtet, az alapján még leendô következô autóként is szóba jöhet nálam... :)
"Pedig állítólag vmi győri robogós banda volt is a TV-ben... "
Egypárszor én is találkoztam velük a belvárosban. Volt vagy 25-30 robogó. Dudáltak mint az őrültek. Először azt hittem ünnepelnek valamit, de amikor már többedszere láttam őket dudálva végighaladni a belvároson, nem tudtam mire véljem a dolgot.
A TV-ben mit mondtak róluk?