Keresés

Részletes keresés

malazs Creative Commons License 2013.02.16 0 0 475

A magyar irodák igen "szerény" utaztatók. Nem lényeg hogy megtöltenek pár gépet, nagyon nincsenek alku pozicióban, ráadásul a Travel Service esetében nagyjából 3 iroda köti le a nyáron itt "dekkoló" 2 gép kapacitását. Lehet nektek rossz aznap az Egyiptomi menetrend, de ugyanazon iroda utasainak jó a Mallorcai,Krétai,Rhodosi,Antalyai,stb.. menetrend. Tehát ilyenkor mi is van? Valakinek úgysem lesz jó. Vagy az Egyiptomi utasok hőbörögnek, vagy a Török, vagy a Tunéziai...

Illetve ami még közrejátszik egy menetrend tervezésénél az a légtér forgalom és a résidők...

Szóval valakiknek úgyis rossz lesz.

Előzmény: altakrisz (474)
altakrisz Creative Commons License 2013.02.16 0 0 474

Azzal én is tisztában vagyok, hogy a menetrendet nem ők alakítják, de azt gondolom, hogy az utasaik érdekében biztosan tudtak volna kompromisszumokat kötni a charteres cégekkel, hogy ne legyen egyik turnus sem megrövidítve, és ez valószínű nem került volna olyan nagy pénzbe sem, de mivel mi már befizettük az út felét, vagy egészét,  így ránk már nem kellett figyelniük, hiszen valószínűsíthető volt, hogy májusban már kevesen mondják vissza az utat. Undorító!!!!   Tudod a mi időpontunk (2012 június 15) már márciusban betelt, nem lehetett erre az időpontra foglalni. Tehát a charteres céggel úgy ült le tárgyalni a Best, hogy mi (is) képeztük hozzá az alpot, akik előfoglalásban befizettünk. Általában az első vagy az utolsó nap valamelyike azért fele részben meg szokott maradni, és ez előttünk, és az utánunk lévő turnusoknál meg is volt.  Pl. az utánunk következők az első nap reggelén értek oda, így az teljesen megmaradt. Szóval a váltásba beleeső turnusnak azért felajánlhattak volna némi kárpótlást, mert mi is ugyanannyit (sőt a lentebb irt BF-el szemben dupla árat) fizettünk, mégis kevesebb napot nyaraltunk.

Amennyiben  a Best akkor kiállt volna mellettünk vagy legalábbis kárpótolt volna minket, tutira nem veszt el egy csomó utast, akik viszont így soha többet nem utaznak vele. A reptéren amúgy egy pertársaság is alakult, én nem folytam bele, így nem tudom mi lett a vége, de én azt tudom, hogy a Best-el legközelebb akkor utazom, ha sikerül egy olyan szemtelenül jó árat adniuk, amit egyszerűen nem tudnék elutasítani. Tu

Előzmény: malazs (473)
malazs Creative Commons License 2013.02.16 0 0 473

A charter menetrend sajna nem az irodákon múlik, a gépek egész nap repülnek,nem egyszerű összerakni a menetrendjüket, ráadásul még ezt is boríthatja egy késés, vagy műszaki hiba. Tény hogy tavaly és előtte évben a Best bizonyos Hurghadai járatai, mellette a Kartagóé is igen szar időpontban repült, de nem minden nap. PL nekünk 2010-ben jó volt a menetrendünk. A Best idegenvezetői és még sok más iroda idegenvezetőit pedig dícséret illeti azért a segítségért amit nyújtottak a buszbaleset áldozatainak. Akkor voltunk ott, épp Luxorból jöttünk mikor értesültünk az esetről, az összes idegenvezető ment segíteni ahol tudott, többen 3 napig nem is aludtak mert melette a napi fakultatívokat is csinálták. Csak elismeréssel tudok róluk beszélni. Nem úgy a Neckermannról, első társas utunknál b@sztak át, nagy lehúzás volt az egész,+egy áremelést is a nyakunkba akasztottak. 2009 márciusban fizettük be, augusztus végén utaztunk, meg lehet nézni az árfolyamot. A válasz az volt hogy 2008 Novemberben kalkulált árakkal számoltak és 2009 május-juniusban közölték az áremelést és így ez indkolt. Persze más esetben meg másként alkalmazzák az árfolyam számításának az időpontját. Amit ránk sóztak hotelt az minősíthetetléen volt, az idegenvezető egy igazi f@szjankó, reklamációnál még csak válaszra sem méltattak. Na ennyit róluk! Első és utolsó utunk volt velük.

Előzmény: altakrisz (469)
gombóc63 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 472

Elszállt az euró, persze, hogy magasabbak lettek az árak. No most nem fogok könnycseppeket elmorzsolni, megvan a hasznuk az irodáknak jócskán. Szerintem az, hogy a szolgáltatások színvonala csökken az élet minden területére érvényes, pedig mindenhol mindenért sokat fizetünk.

Nem tudom ki hogy gondolkodik, a magam részéről eddig nem volt okom, hogy idén ne a Neckermannt válasszam az utazásomhoz.

Előzmény: altakrisz (471)
altakrisz Creative Commons License 2013.02.16 0 0 471

Igen ez így korrekt volt:) Valahogy így képzelem azt,  ha az ember egy zsák pénzt ott hagy náluk, legalább figyelmesek a törzsutasaikkal. Sajnos egyébként a rossz gazdasági helyzet miatt a színvonal mindegyik irodánál romlott, de ez az amit nem értek, hogy ha már az árakkal nem is tudnak nagyon lejjebb mennei (bár ezt azért kétlem) akkor a szolgáltatás színvonalát emelnék meg, így ezzel tudnának utasokat megtartani.

 

 

Előzmény: gombóc63 (470)
gombóc63 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 470

Hogy nem lep meg a Kartágó neve....rengeteg rájuk a panasz. Nem kérdés, hogy ma már luxusnak számít utazni és jogosan várunk el korrektséget bármelyik irodától is.  Egyszer az történt velem, hogy elhoztuk januárban az irodából a katalógust, meglepődve tapasztaltuk, hogy nincs 5 csillagos szálló benne, pedig Egyiptomban én ragaszkodtam volna hozzá. Kénytelenek voltunk egy 4+ szállodát választani, befizettük az előleget, majd 2 nappal később megérkezett a de luxe katalógus postán. Abban voltak az 5 csillagos szállodák. Akkor, abban az évben csináltak külön ilyen katalógust, ezt nem tudhattuk. Írtam a Neckermannak, hogy ez történt, átírták a foglalásomat és kaptam már nem emlékszem milyen címen 12-13 ezer forintos engedményt, mondván törzsutasuk lévén nem tudhattam, hogy külön szedik attól az évtől a luxus szállókat. Én így jártam.

Előzmény: altakrisz (469)
altakrisz Creative Commons License 2013.02.16 0 0 469

Szándékosan nem írtam ki a nevüket ( 2 eléggé gáz irodáról írtam) mert nem akartam off lenni, de ha így rákérdeztél, akkor a Kartagósok hagytak ott a recepción, ők felejtettek szólni a korábbi indulásnál, és az ő buszuk esett szét! A Best Reisen volt az akivel a 8 nap 7 éjszakára meghírdetett utazás "sikeresen"  lerövidült 6 napra:((( Mindezt úgy, hogy februárban előfoglalással befizettük, majd utazás előtt 1 hónappal mikor már nem tudtuk kötbérmentesen visszamondani feltették az indukásokat Mivel mi voltunk a váltás, így az egész évet nézve pont a mi turnusunk lett megrövidítve. És a vicc, hogy a 2 héttel korábban Buy and Fly-on szintén Bestes szervezésű út ami fele annyiba került mint a mienk, pont 8 napos volt, mert nekik pedig úgy ment a gépük!!  A mi pénzünket fél évig használták aztán meg jól megszivattak minket :((( !  Egyébként mikor hazajöttünk, írtím egy panaszlevelet aBestnek, és kértem valamiféle kártérítést a megrövidítésünkért, de mindeféle szabályzatra hivatkozva lepattintottak ! És a Best-el történt tavaly az is, hogy szóltak, hogy 2 órával később indul a gép, és a chek in pultnál kapunk ételcsomagot, mivel ez a szabály a 2 órás és az azt meghaladó késések esetén. Igen csak annyira dilettánsak voltak, hogy még kint adták oda a csomagot, amibe ital is volt, na mondanom sem kell, hogy azt 2 perc múlva ki is dobatták velünk, az ellenőrzésnél. Ennyit a Bestről:(((

Erre írtam azt, hogy ezt a fejetlenséget a Neckermannál nem tapasztaltam.

Előzmény: y42 (466)
'szti Creative Commons License 2013.02.16 0 0 468

az első komolyabb színvonalesést tavaly tapasztaltam. lehet szerencsétlenek voltunk, mert pont a mi repülőjáratunk bénázott, elfelejtettek "kaját" rendelni és emiatt 1,5 óra késéssel indult a gép. a kaját azért tettem zárójelbe, mert valami kétszersült szerű száraztápról volt szó. a necki ebben max. annyiban hibás, hogy nem hívta fel a figyelmet rá, hogy repülőtársaságot váltott és a fedélzeti ellátás  más lesz, mint korábban. egyébként az tény, hogy indulás előtti nap pl. rádtelefonálnak, hogy hahó, ne feledd holnap utazol. és olyan sem volt a korábbi években, hogy a helyi képviselő ne jött volna oda a check-inhez. tavaly megtörtént.

Előzmény: gombóc63 (467)
gombóc63 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 467

Előre bocsátom semmi érdekem nem fűződik ahhoz, hogy "védjem" őket. Érdekes amiket írtok, valószínűleg nagyon szerencsés vagyok, mert sose találkoztam olyan negatívumokkal amiket felsoroltatok. 12 éve utazunk velük, közben más irodával is kiruccantunk, van egy kevés összehasonlítási alapom.

Nos az idegenvezetők, helyi képviselők tény, hogy nem egyformák. Volt köztük szolgálatkész, kedves és volt, aki csak elvégezte a munkáját. De minden alkalommal vártak bennünket és hazafele is ott voltak a reptéren. Sose volt vacak buszunk, pedig finnyás és hisztis vagyok, én lennék az első, aki megjegyzi. A fakultatív programok biztos, hogy drágák, ellenben nekem fontos, hogy magyarul halljam, sajnos a nyelvtudásom finoman szólva is szegényes, a férjemé nulla. Nálunk mindig összejött a minimum létszám, mindig elindult a kirándulás. Autót bérelni pedig azért nem szeretünk, mert a férjem munkájához hozzátartozik a napi vezetés, legalább a nyaralás alatt ne kelljen.

El kellene néha menni más irodával is. Nevén nevezve az Unitravellel mentünk Párizsba városlátogatásra, az idegenvezető nulla volt és amikor a hotel szobát megláttuk kínunkban röhögtünk. Persze, hogy nem ezt igérték. És 3 éve amikor Máltán voltunk a Neckermann felhívott előző este, hogy 5 órával később indul a gép, az Unitravel utasainak viszont nem szólt, ott ültek plusz 5 órát a reptéren egy szendvics társaságában.

Az Ibusz árai pedig drágábbak, pár éve ugyanazt a szállodát, ugyan abban az időben, ugyan olyan ellátással megnéztem az Ibusznál és pont 20 ezerrel kínálta drágábban. Megjegyzem névtelen, ismeretlen irodával nem utazok, magánúton pedig nem tudok szervezkedni, mert nem beszélek nyelveket. Egyébként pedig ki kell használni az engedményeket, rendszeresen januárban már befizetjük az augusztusi útjainkat.

A TUI-val is utaztunk egyszer, nem volt semmi baj, de bizony ők is ránk sóztak az euró változása miatt 30 ezret utazás előtt pár héttel. Nem esett jól:-((

Hogy említsek egy negatívumot...Cipruson voltunk egy szállodában, ami bár 4 csillagos volt, de jó ha elérte a 3 csillagot, rettenetesen lelakott volt a szoba. A következő évben ki is került a kínálatukból.

y42 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 466

Csak okulásképpen. Melyik volt a "másik" iroda?

 

Előzmény: altakrisz (464)
'szti Creative Commons License 2013.02.16 0 0 465

a többivel nem nagyon tudom összehasonlítani, mert ha iroda, akkor velünk mentünk. tavaly azért sokalltam be, mert a korábbi TS repülő helyett egy végtelenül ócska, színvonaltalan társulattal utaztattak (Small Planet). nekünk az idegenvezetőre nem volt igényünk, gyakorlatilag csak érkezéskor találkoztunk vele, amikor elirányított a megfelelő transzferbuszhoz. fakultatív kirándulásokra már régóta nem fizetünk be náluk, mert drága, az egyetlen előny a magyar nyelv lenne, arra meg úgyse jön össze elég ember sose :-) szóval vagy helyi iroda, vagy magán. viszont elvártam volna, hogy hazafelé a becsekkoláskor ott legyen a reptéren, ha valakinek esetleg szüksége lenne rá. nyomát se láttuk.

Előzmény: gombóc63 (462)
altakrisz Creative Commons License 2013.02.15 0 0 464

Sziasztok!

Kicsit félve írom le a tapasztaltaimat, mert idén is a velük fogunk utazni, és nem szeretném elkiabálni, de 2 éve mikor Egyiptomba mentünk velük, minden teljesen flottul ment. Pl. A repülő emberi időben délelőtt indult, fél háromkor már a Vörösben fürödtem. Vissza pedig 13 órára jött a szállodába a busz, tehát délig még rengeteget tudtunk fürödni. Ezzel szemben pl tavaly egy másik irodával, első nap éjfélre értünk a szállodába!, (aznap teljes bukta) utolsó nap pedig hajnali 3 kor jöttek értünk (utolsó nap is teljes bukta!!!) Azért az 1 hetes nyaralásnál nagyon nem mindegy, hogy 6 nap vagy 8 !!!  A másik szimpatikus dolog, hogy aki gyerekkel van automatikusan ablak mellé adják a helyet és jó helyre!!! Az idegenvezető is nagyon segítőkész volt, ugyan mi nem voltuk velük egy fakultatívon sem, de egyéb dologban nagyon készségesek voltak. Más utazási irodáknál ott hagytak minket, majd 6 órát ücsörögni a recepción, nem intéztek szobát, utolsó reggel "csak" 1 órát késtek, a hajnali hazaindulásnál, de volt olyan is, hogy előbb jöttek, fél órával, mert elfelejtették kijavítani a táblán az indulás időpontját, és még ők voltak felháborodva, hogy miért késnek az emberek stb. Ja és tavaly már ott tartottunk, hogy nem is írták ki a hazaindulás időpontját, hanem nekünk kellett őket keresni! Én azért ekkora fejetlenséget még nem tapasztaltam a Neckinél. A buszok állapota is mindig rendben volt nekünk, míg a másik irodával intézett utunkon az egyik városlátogatásunkkor majdnem kiesett egy ember, mert nem csukódott be az ajtó, rá fél órára meg majdnem felrobbantunk, mert orrán-száján folyt a benzin, így az éjszaka közepén leszállítottak a buszról, és kb 1 órát dekkoltunk, mire nagynehezen jött egy másik értünk.  )  Az ár is relatív, mert pl decemberben sikerült olyan hihetetlenül jó áron foglalnom 2 hetet, június 22-től tehát főszezonra (all inc. ellátással)  amit egyenlőre egyik hazai iroda sem tudott überelni (max last minitbe, esetleg)

Majd huszon x éve utazok különböző irodákkal, de a Neckibe eddig nem csalódtam. Remélem idén sem fogok...:)  Ha mégis így lenne megírom, ha visszajöttem:)

y42 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 463

Én háromszor voltam velük (mert mazohista (nem masiniszta) vagyok).

Többet ezt a hibát nem követem el!

A legunottabb, vagy éppen teljesen felkészületlen idegenvezetőkkel hozott össze a sors.

Mindig a mienk volt a legócskább busz.

Egy kummányival sem nyújt több, vagy jobb szolgáltatást mint a többi iroda, de legalább jóval drágább.

Előzmény: gombóc63 (462)
gombóc63 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 462

Ez minden utazási irodára igaz.

Előzmény: 'szti (461)
'szti Creative Commons License 2013.02.15 0 0 461

a szolgáltatáshoz képest drágák, nagyjából ennyi

inkább megszervezem magánban, akkor tudom mire számítsak

Előzmény: gombóc63 (458)
gombóc63 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 460

Ennyi,:-))))))

Előzmény: y42 (459)
y42 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 459

Szia! :-))

 

 

Előzmény: gombóc63 (458)
gombóc63 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 458

Meséljetek...okuljunk!

'szti Creative Commons License 2013.02.14 0 0 457

tavaly elegem lett belőlük

Előzmény: Mea nyaral (454)
blackjack11 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 456

Én Neckermannal soha többet!!!

Előzmény: Mea nyaral (454)
gombóc63 Creative Commons License 2011.04.29 0 0 455

Igen.

Előzmény: Mea nyaral (454)
Mea nyaral Creative Commons License 2011.04.28 0 0 454

utazik idén valaki a neckermannal?

Bacardia Creative Commons License 2010.07.09 0 0 453
TANULSÁGOS!!!!

Hellósztok!

Én is voltam Corfun tavaly nyáron a nászutunk volt,amit a Neckermann nagyon elba...ot.Úgy kezdődött a dolog hogy volt az az euro változás miatt be kellett még fizetnünk. Mikor megérkeztünk mint nászutasok egy olyan szobát kaptunk hogy az egyik ágy az egyik sarokban a másik a másik sarokban(Na ja a nászutamon nem csak nézegetni akarom az asszonyt).Lementem "reklamálni" és megoldották a problémát,de volt olyan nászutas akinek nem és este összetolták a takarító néni reggel meg széttolta és így ment nekik napokig.Sajnos csak ROSSZAT tudok mondani a NECKERMANN-ról.Hétfő reggel mentünk városnéző körútra sajnos ismét a NECKERMANN-nal a busz fel sem vett minket úgy telefonáltunk hogy most mi is van.(Nézzen mindenki körül saját maga ha teheti mert 3szorosát kérik el pl.robogók).Elmentük szintén"ezzel" a társasággal hajó kirándulásra minden szép és jó is volt mikor visszafele nem raktak ki és azt mondták hogy tovább busszal megyük(na ja hajókiránduláson busszal!).És az volt a "hölgynek" a magyarázata 80%-ka megvolt,mit reklamálok!A további időt nagy ívben kerültem a Neckermann-nos "hölgyet".Eljött a hazajövetel napja már a reptéren fojtatottak a problémák és szó szerint elnézés a kifejezésért szartak ránk a kézi táskánkat fel kellet rakni a repülőgépre nem lehetett náluk mert a csekkolásnál ráragasztották a matricát.Ja és hol voltak a Neckermann-os hölgyek?????????KINT KÁVÉZTAK ÉS CIGIZTEK!!!!Míg más szolgáltatóknál ott álltak a pult mellett és segítettek.Sajnos kisebb kárunk is keletkezett ez miatt,mert pár dolog össze is tört.Nem írtam volna ezeket már meg mert régen volt és már megnyugodtam NA DE!!!!Tavaly még felhívtak hogy ajánlanak egy körutat persze nem ingyen:)) Szépen leráztam és még küldtek egypár szórólapot amit nem kértem.Nemrégiben ismét felhívtak hogy.....Mondtam ha nem fejezik be akkor beperelem zaklatásárt.Mi történt pár napja???Küldik azt a sz...r szórólapukat.És ne legyek ideges!!!!!!!!!
Előzmény: Törölt nick (451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 452
Nagyon örülök, hogy pozitív élményekkel jöttetek haza. És Korfu tényleg gyönyörű:)
Előzmény: Törölt nick (451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 451

 Szia Bóbitás!

Most szombaton érkeztünk haza (aug 22.). Jól sikerült! A Sidariban található Corfu Panorama Resort szálloda megállta a helyét a 3+-ban, annak ellenére, hogy a Holidaychecken nagyon rossz kritikákat kapott. A fürdőszoba volt ami kifogásolható, de (elnézést) már tapasztaltunk  hasonlót görög szigeten 4 és 4+-ban is. Az étkezést ötletesen és változatosan oldották meg, a a személyzet nagyon segítőkész volt, ( megjegyezném, hogy az étterem és a bár 12 magyar egyetemistát foglalkoztatott, akik minden óhajunkat "lesték", itt is köszönet nekik). Az igaz, hogy nagyon sok angol vendég van egész Sidariban, mert ők szeretik az aparthoteles rendszert, de minket ez nem zavart. A szálloda minibusza egész nap le-fel ingázott, még gyalogolni sem kell, aki nem szeretne. A tengerpart 5 percnyi séta, nagyon klassz! Homokos, lassan mélyülő, vizisportok, stb.  Én szívesen ajánlom ezt a szállodát bárkinek! ( A fakultatív kirándulásnál nem tudtak kedvezményt adni a törzsutas kártyával, mert "kevés a vendég", így nem éri meg a Neckermannak.) Ja, és végeztem egy gyors adatfelmérést a magyar vendégek között szerződés ügyben. Kb. 10-ből 3 ember egyáltalán nem olvasta el a szerződést, és senkit sem találtam, aki minden eshetőségre tudta a választ.... Egyszóval aki nem "csili-vili" nyaralásra vágyik, de azért vannak "elvárásai", nem rossz választás ez a hotel. És Korfu gyönyörű...

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 450
Kedves magisztrál! Hogy sikerült a korfui nyaralás?
Előzmény: Törölt nick (441)
Szetka Creative Commons License 2009.07.22 0 0 449

Másképp értettem, azt hittem AI.

Már azt hittem, hogy a vitaalaphoz kell, tanulmánynak. :-)

Előzmény: Zsákk Dömolé (448)
Zsákk Dömolé Creative Commons License 2009.07.22 0 0 448
Hát, úgy, hogy reggeliztünk, amikor reggel volt, ebédeltünk, ha éhesek voltunk délben, majd vacsoráztunk is, ha este lett :-) Közben még minden mással is elláttuk magunkat, narancslé, sör, stb. Ja, mindezt mindig, ahol éppen voltunk. Az ellátásban hiba nem volt, az biztos :-)
Előzmény: Szetka (447)
Szetka Creative Commons License 2009.07.22 0 0 447
Te, teljes ellátással????? Hogy történhetett ez meg?  :-) :-)
Előzmény: Zsákk Dömolé (446)
Zsákk Dömolé Creative Commons License 2009.07.22 0 0 446
Persze, vannak megrögzött emberek, nem is ezzel vitatkoztam, csak az merült fel bennem, hogy ez durvább macera, mint ha gyereke születik az embernek (aki végigjárta már az előtte/utána levő bürokráciát, tudja, miről beszélek), szóval szinte nem éri meg, szerintem.

Tavaly mi is két hétig nyaraltunk, 240-es euró mellett, két hét autóbérléssel, repülővel, "teljes ellátással" :) kb 150-155e-ből fejenként, és ebből csak az autóbérlést kellett letelefonálnom, hogy hozzák ki a reptérre. Ha egy szállodában végiglakjuk a két hetet, akkor a szálláskedvezménnyel kb. 140-re jött volna ki. Idén nyilván drágább volt.
Előzmény: Szetka (445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!