Keresés

Részletes keresés

-cc- Creative Commons License 2002.08.07 0 0 49
lehet, hogy épp nem működik ez az oldal? kiirja a köridőket, de semmit nem enged csinálni (regisztráltatni, belépni, feliratkozni stb.:(
cc
Előzmény: panizzi2 (45)
-cc- Creative Commons License 2002.08.07 0 0 48
Tegnap mentem vagy 30-40 kört az A1 ringen. Elértem egy 1:09.953-as általam igen jónak minősíthet időt úgy, hogy úgy gondoltam, van még kb. egy elhullajtott másodperc a pályán. Erre megnéztem a ranglistát, amit előbb belinkelt valamelyikötök. 1:01.330!!!!!!! Ez nem lehet!!! VAgy mégis??? De akkor hogyan? Igaz én automata váltot használok, Austria setup-pal, ráadásul Ferrariban ültem. Itt alapvetően beállításbeli különbségek is vannak. Ráadásul az első helyezett BAR-ral ment!!!!!
Ha valakinek van jobb körideje mint nekem A1 Ringen, annak szívesen megnézném a telemetriás körét, ha elküldené. Köszönettel
CC

szerintetek van különbség mondjuka McLaren és a Ferrari között? Mert végsebesség tekintetében nincs (mondjuk mást nem is néztem)

Papirzacsi Creative Commons License 2002.08.07 0 0 47
Sziasztok!

Akkor most olyat mondok, hogy leesik az állatok.
Időgyorsítás: Ctrl+T
Ha vége a futamnak, akkor kiírja, a sorrendet.Eddig ti is ismeritek.Ezután rákattintasz a kívánt versenyző nevére az egér jobb gombjával, és voálá!!!! Máris megjelenik körökre lebontva a versenyző ideje, pirossal kiemelve a leggyorsabb kört.
Na egyenlőre ennyi.

u.i.:A eső az tényleg gáz, azt írja, hogy dry, dry, erre felrakom a száraz gumikat, kimegyek a pályára(verseny), és látom, hogy áll a víz az egész pályán.hogy a fenébe végezzek jó helyen, ha már az első körben ki kell állnom kereket cserélni.

Előzmény: tivald (43)
tivald Creative Commons License 2002.08.06 0 0 46
Ja, sikerült bekerülnöm az első 100-ba, nagyon büszke voltam magamra :-), bár valszeg azóta már le is kerültem onnan. Ami zavar (lehet, hogy ez csak ideiglenes volt): régen kiírta a telemetriában, hogy hanyadik helyre sikerült bekerülnöm, de most csak annyit írt, hogy felkerült az eredményem a listára, a helyezést nem. Ez azért van vajon, mert megváltozott az oldal szerkezete (hogy ki lehet választani egyesével a nehézségi fokozatot)?
Előzmény: panizzi2 (45)
panizzi2 Creative Commons License 2002.08.06 0 0 45
http://f1lap.ea-europe.com/lapup/default.aspx

ide lehet feliratkozni, ha valaki nem tudná

tivald Creative Commons License 2002.08.06 0 0 44
Biztos vagyok benne, hogy nem szorulsz a tanácsaimra, de jólesik olvasni a saját soraimat itt a fórumon :-)

Én először Jordannel nyomtam, hasonló köridőkkel, aztán ég és föld volt átülni Montoya helyére, persze az idő nagy része nem ezen múlik.
Én úgy szoktam próbálkozni megtanulni egy pályát, hogy beállok valaki mögé edzésen, aztán megnézem, hogy ő hogy veszi a kanyarokat. Ha nagyon otthagy egy kanyarban, akkor talán nekem sem kéne tökig nyomni a féket :-) Aztán a telemetria is hasznos (főleg az ívek, a sebesség és a sebességfokozat összehasonlítása derék virtuális pajtásunkkal).

Amúgy szerintem Magny-Cours nagyon nehéz pálya, főleg billel. Iszonyú reflexek kellenek hozzá, illetve inkább jó időzítés.

Ahol nekem sikerült 1:22-ről majd' 10 másodpercet tornászni:
1, feltétlenül tölsd be car setup-nál a France-t, hogy ez legyen kiírva: France/France a France/Grip helyett. Ezzel máris nyertél 3-4 mp-t.
2, a célegyenes végén a két balos után (végig full-gáz persze) egyet visszaváltasz és 5-ösben (szintén full-gázzal) az a nagyon-hosszú jobbos is bevehető, csak nagyon nehéz megtalálni az ívet. eleinte 10-ből 9-szer leszaladtam a fűre.
3, nekem is meglepetés volt, de a két sikán szintén bevehető teljes gázzal, csak rohadt nehéz eltalálni olyan sebesség mellett azt a pillanatot, amikor kanyarodni kell (persze utána egy pici fék mellett egyet nem árt visszaváltani, hogy az úton tartsuk a döncikét).
4, a célegyenes előtt a sikán csak kettesben, különben kipördül a kocsi, utána elég leváltani egyesbe

Mindezekkel együtt jelenleg 1:13.613-on vagyok a BMW-vel (amiből a fórum tanulsága szerint még jócskán lehet faragni).

Persze föntiek csak akkor valósíthatók meg, ha te váltasz, mert az automata nagyon alábecsüli az ember képességeit :-)

Bocs a hosszú rizsáért, ha valakinek vannak még tippjei ehhez, vagy más pályákhoz én szívesen fogadom, mert amúgy én is elég pite vagyok még.

Na csáó,
tiv

Előzmény: -cc- (42)
tivald Creative Commons License 2002.08.06 0 0 43
Hali!
Igazad van, nekem is hiányzik a gyorsítás, meg őszintén szólva még egy csomó minden. Pl. tényleg miből tartott volna az edzésidő gyorsítását lehetővé tenni, nem csak az "end session"-t. A mentés is hiányzik. Vagy pl. vezetés közben ESC-re visszaugrik a kocsi a boxba, lehetne akár pause is (mondjuk ha csak a pálya térképét szeretném megnézni, vagy valamit turkálni az options-ben, már persze ha nem csak a főmenüben lenne ilyen). Zavar az is, hogy egy sima verseny után rögtön kib@sz a játék a picsába, épp hogy az eredményeket megnézhetem. Még a leggyorsabb kört sem írja ki, és még a telemetriát is szívesen megnézném utána. Meg egy csomó apróság van ami nekem hiányzik (az eső igénytelenségéről már nem is beszélek). Vagy csak én vagyok olyan béna, hogy mindezt nem tudom előcsalogatni? Akkor valaki ossza meg velem az apróbb trükköket lécci.
Amúgy még nagyon sokat nem játszottam a játékkal, elvégre nyár van :-)
Előzmény: -cc- (41)
-cc- Creative Commons License 2002.08.06 0 0 42
Hát az én Magny-Cours-os köridőmről csak annyit, hogy 5 értékelhető kör után az: 1:22.113 billentyűn...szóval finoman szólva is hullagyenge vagyok ezen a pályán még.
Ja amúgy a Kimi kocsijával megyek.
cc
Előzmény: panizzi2 (27)
-cc- Creative Commons License 2002.08.06 0 0 41
Nem lehetne valahogy az edzésidőt felgyorsítani? Megyek egy gyors kört, aztán odaugrok, hogy megnézem a többiekét és csak után tovább. Nincs kedvem egy órát szobrozni a gép előtt csak az edzéssel. Főleg, ha esik az eső, de azt ígéri hogy elmúlik.

Múltkor nézegettem a köridőimet. Én mondjuk egyerőle automata váltóval megyek, ezek jöttek ki (a jobbak):

Albert Park: 1:31.460 (experience lap: 83)
A1 Ring: 1:11.608 (76)
Sepang: 1:41.895 (21) - ez elég kakesz, tudom:)
Hockenheim: 1:22.493 (68)
Interlagos: 1:15.821)
Silverstone: 1:23.681)

Most próbálkozom a manuális váltással. A legjobb időm így Albert Parkban 1:33.xxx körüli

CC

panizzi2 Creative Commons License 2002.08.05 0 0 40
Monzán nyomtam 7végén. Leszorítóerő full-semmivel 355-ös véget érek L.

Legjobb köröm 1.24 felett vmivel (bill.el)

Tetszik ez a pálya (újra). Hockenheim + tényleg sitt.

Szkátó Creative Commons License 2002.08.02 0 0 39
Első dolgom volt a limitert felnyomni 18 600-ra. :)
Előzmény: -cc- (38)
-cc- Creative Commons License 2002.08.02 0 0 38
A Telemetria súgójában le van írva, hogy melyik guminak mennyi az optimális hőmérséklete.

Más: én még nem vettem észre szignifikáns különbséget a köridőkben akkor, ha tele a tank, illetve ha csak épphogy porzik.

A legkönnyebb pálya egyébként szerintem egyértelműen az újjáalakított Hockenheim ring. Igaza van egyébként a Villeneuve-nek,hogy eléggé jellegtelenné vált ezzel a pálya. 90%-os AI erősségnél 5 kör alatt fél percet vertem a mezőnyre egy Minardival!!! Najó, lehet, hogy ez azért van, mert majdnem minden assist be van kapcsolva???
Nagyon könnyű pálya amúgy még az A1 Ring is.

A kommentárról: valaki említette, hogy bemondja a box, ha gallyra ment az autó. Igen, ezt valóban megteszi egy alkalommal (megjegyzem az Audio Content nálam full-on van), amikor üresben nyomod neki 18 000-en vagy egy percig és elég az autód. Ilyenkor egyébként elég röhejes hangja van, úgy ég, mintha egy halom rőzse lenne:)))

A lekörözésre váró autókat továbbra is gyűlölöm!!!:)

Előzmény: Mnemomic (36)
thedriver Creative Commons License 2002.07.29 0 0 37
Baromság az egész internetes játék. Akármilyen jól mész, és próbálsz rendesen bevenni egy kanyart, valamelyik láma fékezés nélkül ezrrel neked hajt hátulról. Baromi idegesítő.
Sajnos őket nem lehet kiszűrni.
Mnemomic Creative Commons License 2002.07.27 0 0 36
Guminyomás: ez függ attól milyen az asztfalt hőmérséklete. Sajnos nem tudom mennyinek kell lennie a gumihőnek de talán 100-120 fok között jó. Ha nagy a guminyomás jobban felmelegszik a gumi ha kisebb később. Ez időmérőn lehet fontos.

Ha meleg idő van akkor a Hard gumit ha hűvösebb akkor a Soft-ot érdemes használni.

A kocsi alja attól is függ mennyi üzemanyaggal mész. Időmérőn érdemes lejjebb venni a magasságot mert úgyis kevés üzemanyaggal mész. Jobb lesz a kocsi kanyarodása a meg gyorsabb lesz az egyenesekben.

Versenyre érdemes feljebb venni a magasságot mert nem jó ha leér a kocsi alja lelassítja+megcsúszást is okozhat a kanyarokban.

Előzmény: Szkátó (33)
tivald Creative Commons License 2002.07.26 0 0 35
Egyszerűen betöltöttem a pályához való beállításokat. Valahol a beállításoknál kell keresni. Először az van kiírva, hogy France/Grip, ha betöltöd, akkor France/France. Igy sokkal jobban megy a gép, minden nagyobb egyenesben felvált simán 7-esbe, ahol eddig 6-osban sem nagyon húzott.

Próbálkoztam a tanuló résszel, ahol elvileg néhány pályát be lehet gyakorolni, de egy nagy szar az egész. Legtöbbször úgy adja át nekem az irányítást, hogy már megyek is neki a falnak, meg amúgyis a legrosszabb pillanatban...fujjj. Akkor már inkább beállok egy BMW mögé szabadedzésen, aztán követem :-) (egyedül annyi haszna volt, hogy rájöttem, hogy a két sikánt tényleg be lehet venni fullgázzal, én ott mindig lassítottam...amúgy a telemetria sokkal hasznosabb)
Na csáó mindenkinek!
tivald

Előzmény: panizzi2 (32)
gstyle Creative Commons License 2002.07.26 0 0 34
Ha a kormányrásegítést kikapcsolod, akkor kormánnya is ugyanúgy kipördülsz. Úgy borzasztóan nehéz!

Én még ausztráliában tökölök:
1.28.692 (időmérőn)

kormányrásegítés: high
autómata váltás: on
kipörgésgátló: low

Előzmény: Szkátó (33)
Szkátó Creative Commons License 2002.07.26 0 0 33
Ahoj!

Hát nálam a GP4 és az F1 2002 is fel volt telepítve a gépemre, most már csak az F1 2002 van fent...
Nekem ez jobban teszik (hang, grafika stb.), meg a gépem is jobban szereti. (GP4 néha kidobott)

Guminyomás: szerintem ha keményebb, akkor jobban megy a kocsi (gyorsabb), viszont kanyarba jobban sodródik. (sok szimulátornál ilyen hatása van)

Magasság: én mindig a lehető legalacsonyabbat választom. Sehol ne érjen le a kocsi alaja a pályán. (Alacsonyabb súlypont; esetleg nagyobb top speed?)

A beállítások hatásának mindegyikére még én sem jöttem rá, de ha minden OFF-ba van pörgök ezerrel, meg többet megyek a füvön, mint a pályán.
Valszeg kormánnyal lenne az igazi a játék - a gázt is finomabban lehetne adagolni - de az nincs. :(

Nálam a hang erősítőn keresztül hangfalakra megy. Így nagyon baba...főleg 18600-on. A szomszédok még nem szóltak.

Előzmény: -cc- (24)
panizzi2 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 32
a BMW-n miket állítottál amúgy?
Előzmény: tivald (31)
tivald Creative Commons License 2002.07.25 0 0 31
Hali!
Na itt van néhány eredmény Magny-Cours-ról, azt hiszem kezd alakulni...
1:14.668 (Jordan)
1:13.613 (BMW)
(bill., autoshift off, breaking point off)
Üdv,
tivald
tivald Creative Commons License 2002.07.24 0 0 30
Helló!
Először én is elkezdtem mindent levenni off-ra, persze szép fokozatosan (braking point, steering assist stb.), aztán amikor az auto-shiftet is levettem, akkor nagyon összekuszálódtak a dolgok :-) Úgyhogy most mindent visszaraktam, az auto-shift és a breaking point kivételével, hogy kicsit begyakoroljam a váltást. Aztán majd kopaszítok tovább...
Amúgy én sem értem az összes pontot, hogy mi mit jelent...
Valakinek nincs meg véletlenül file-ban az a kis használati utasítás, amit a bolti verzióhoz nyilván mellékeltek? (izé...természetesen én is boltban vettem...neeem, nem másoltam...csak...izé...elveszett az a bizonyos könyvecske :-))

más. Egyszer versenyen nekem is leállt a kocsi, oszt csak néztem, hogy mi a faxért nem megy...ez még elmegy, hogy a többiek elfüstölnek, node PONT ÉN??? Ez aljasság! :-) Amúgy nekem bemondta (nemcsak a kocsi az unalmast, hanem) az a bizonyos kis hangocska, hogy kipurcant a motor. Az options-ben amúgy be lehet állítani, hogy mennyit pofázzon az ipse, lehet hogy az neked le van véve, ezért nem közvetít rendesen...

> Amúgy csak nekem tűnik nehéznek észrevenni, hogy még csak be van borulva, vagy már esik???
Spec ezzel én is így vagyok...pedig még meg is álltam a pálya egy félreeső szakaszában, gondoltam majd a kövér esőcseppek lassan folynak le a kasznin és kis tócsában összegyűlnek a kocsi alatt, de nem...továbbra is csak az a köd-izé volt, semmi esőformájú eső :-(

Na jó "zümmögést" mindenkinek! Csáó!

Előzmény: -cc- (23)
Mnemomic Creative Commons License 2002.07.24 0 0 29
1:12.749

kormánnyal, kipörgésgátló, automata váltás felfele csak. Más segítség nincs.

Németen mit mentek? Nekem 1.20.8

Előzmény: panizzi2 (27)
tivald Creative Commons License 2002.07.24 0 0 28
Hali!
Dehogynem, én épp azt kenem most, de egyelőre még igencsak a gyakorló fázisban vagyok, úgyhogy fájlalom, de nincs jobb köridőm. Viszont a váltás már elég jól megy...Egyelőre még 1:17.05-ön vagyok, de most kezdek rájönni, hogy még egy csomót lehetne ebből faragni...ja meg ez az eredmény spec. Renault-val született a'la Jenson Button, úgyhogy lehet, hogy ezért :-) Te melyik csapattal mész?

> mire gondolsz?
ezt mire írtad? a segítségre vagy a váltásra? (options/difficulty)

Előzmény: panizzi2 (27)
panizzi2 Creative Commons License 2002.07.24 0 0 27
senki sem jácca EZT a gámát magny courson?

nincs egy jobb köridő?

gstyle Creative Commons License 2002.07.23 0 0 26
Bocs:))

brake bias

Előzmény: gstyle (25)
gstyle Creative Commons License 2002.07.23 0 0 25
break bias

Ha jól emléxem fékerő elosztás. Ezzel állíthatod, hogy az első vagy esetleg a hátsó kerekek legyenek erőteljesebben fékezve.

A beállítások kérdése nem rossz:))
Én leginkább a Crammond féle GP sorozattal nyomultam. Abban a játékban már elég jól eligazodom a setup-ban. De itt!!! teljesen mások az értékek.

Előzmény: -cc- (24)
-cc- Creative Commons License 2002.07.23 0 0 24
Ja és mégvalami!

Nem tud valaki egy olyan helyet, ahol részletesen le van írva, hogy a különféle beállítások mikor használatosak, mire jók (pl. keréknyomást mikor milyenre kell állítani, a kaszni magasságát mikor milyenre kell állítani stb.)

(Mi az a brake bias egészpontosan? Mire való?)
cc

-cc- Creative Commons License 2002.07.23 0 0 23
:)))"Zümmög az egész ház":))) Múltkor az alsó szomszéd rákérdezett, hogy én vagyok e az autóversenyző, mivel egész nap azt hallja, halkítsam le, mert nagyon idegesítő:D

Még eddig én is keveset játszottam, illetve kevés nehézséget próbálgattam. Azonban amikor minden ki volt kapcsolva, akkor egyszerűen egy kanyart nem tudtam bevenni kipörgés stb. nélkül. Nem tudom, hogy billentyűvel lehet e egyáltalán segítség nélkül is menni. Amúgy emlékezetem szerint:
Braking point assist: Low (ez lehetne Off is)
Pit Lane assist: On
Auto-shift: On (startnál persze magam váltok)
Anti-Lock Brakes: High (akármi is legyen ez pontosan)
Invulnerability: Off
Steering Assist: High
Spin Recovery: High

Amit én nagyon gyűlökök és falra mászok az az, hogy a tetves lekörözött autók mi a f*ért nemhajlandók lehúzódni, amikor elmennék mellettem, miért kell egy körön (vagy még tovább) keresztül is kisérgetnem. A lekörözés nem a bravúros előzésről szól, hanem a gyorsabb kocsi ELENGEDÉSÉRŐL. A béna Minardik (semmi személyeskedés:) több kanyarban előzés közben csúnyán rámhúzzák a verdáikat, persze akkor törik ott minden, mehetek a boxba javítatni, az utolsó előtti körben, vezető pozícióban...grrrrrrrrr
Bezzeg nekem beintik a kék zászlót és másodszorra ki is küldenek egy stop/go-ra. Őket persze nem...

A másik. Ha valami baj van a kocsival (apropó, eddig kinek milyen gondjai voltak??? nekem: brakes, engine), akkor én vagyok a legutolsó, aki megtudja. A kocsi semmit nem jelez vissza (a GP legalább ezt megtette emlékezetem szerint), és a rádión sem mond semmit a béna (najó, néha beszól, hogy melegszik a motor...na és, én mit csináljak??? automata a váltó, menjek tán lassabban???)

Mégegy gondocska: ha letelik az edzésidő (nem értem miért nem lehet amugy gyorsítani néha rajta), akkor egyszerűen gyors kör közben "lekever", nem várja meg, míg beérek a célba, holott szabály szerint ez így lenne ugyebár.

Amúgy csak nekem tűnik nehéznek észrevenni, hogy még csak be van borulva, vagy már esik???

Előzmény: tivald (14)
-cc- Creative Commons License 2002.07.23 0 0 22
Én még sosem kaptam áthajtásos büntit...mire adják azt??? Mert tegnap pl. a Massa azt kapott, mivel kiugrott a rajtnál. Itt a jumping the start stop and go penalty-t ér...
Ha pörgős játékot akarsz, akkor ne az Albert Parkot, hanem Imolat probáld ki...:)
cc
Előzmény: gstyle (11)
panizzi2 Creative Commons License 2002.07.22 0 0 21
mire gondolsz?
Előzmény: tivald (20)
tivald Creative Commons License 2002.07.22 0 0 20
Én is azon körözök mostanában, bár lassan majd lehet készülni a következő futamra :-) Még elég bénácska vagyok, most gyakorlom a váltást. Te mennyi segíséget használsz billentyűzettel?
Előzmény: panizzi2 (18)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!