Tudtok Budapesten és vagy környékén egy jó opel C szerelőt 2002-es láncos benzines 1.2-es járgányban aki mechanikai beállítást tudna végezni,mert új a váltó rudazat és a váltó és finomhangolni kellene,hogy a kettest is szebben vegye úgy mint most a többi sebesség.Koszonom
Tudtok Budapesten és környékén egy jó opel C szerelőt aki mechanikai beállítást tudna végezni,mert új a váltó rudazat és a váltó és finomhangolni kellene,hogy a kettest is szebben vegye úgy mint most a többi sebesség.Koszonom
Sziasztok! Nekem van egy oyan problémám a 2001-es, 1000köbös Corsámmal, hogy a Check lámpa világít, azaz törlés után pár 100 km után újra kivilágít. Szervízben voltam, az egyikben, szerintem jobb műszerre 2 hibakódot kaptak, P1405 ami az EGR szelepre utal, és P0170 ami túl szegény vagy túl dús üzemanyag keverésre utal. A másik szervízben csak a 2.kódot kapták. Rengeteg mindent kicseréltettem ezen a kocsin, megy is jól, de a Check lámpa nem hagy nyugton. Még egy dolog, amit láttam és hallottam: amikor rálépek a gázra, nem veszi fel a fordulatot, csak szakadozva, lassan.
Ha netán van valamilyen tippetek, vagy tapasztalatok ilyen hibával kapcsolatban, kérlek osszátok meg velem.
Ablaktörlöszerkezet szetkopott. (Tulmegy a vegallason("kalimpal"), az elmult 20evben többször szetszedtem, pucoltam, zsiroztam. Azorulni nem szorul. Nem az a baj. Persely elkopott)
Sziasztok. Corsankon nem működik a középső kezelő panel. Klíma, külső levegő elzáró, ablak fűtés, belső ventilátor.Hol lehet a probléma szerintetek? A képen látható csatlakozót próbáltam mozgatni, bár kihúzni nem tudtam, mert valahol a vezetékek rögzítve vannak, de ha ott lenne a gond akkor változnia kellene szerintem. Merre kellene keresnem a hibát? Közös biztosítékjuk szerintem nincs. (szerintem)Köszönöm.
Meghalt a hutoventillator elotetellenallasa (egy ellenallasspiral es elpattan egy ido utan). A hutoventilatorkeret bal also sarkaban van. (Ahova a csati megy)
Vegallas kapcsolo halt meg a motorban(valszin tulterhelodott es leegett). Ha a motort szetszeded (szegecseket le kell furni, de van menet es ossze lehet siman csavarozni utanna), akkor meg lehet mokolni.
Nalam szorult a szerkezet (csapok be voltak rohadva a huvelybe) es ezert leegett. Erintkezo megegett es bele is olvadt a muanyagba. Megcsiszoltam es a muanyagot kitoltottem ragasztoval.
Ez kb 8 eve volt es azota mukodik. (Meg gyari a 20ev es 265ekm utan)
Valaki tudja 2006-os C Corsán hony hívják azt a műanyag karikát ami visszalöki az irányjelző kapcsolót alaphelyzetbe . Ez a kormányoszlopon van nekem eltört ,szeretnék újat rendelni de nem tudom lehet e vagy csak bontóból lehet. Előre is Köszi
Érdeklődni szeretnék olyan hibával kapcsolatban ,hogy az ablaktörlő használatakor az ablaktörlő karok nem állnak vissza alap helyzetbe az ablaktörlő motor csere lesz vagy máshol is keressem a hibát? Szakaszos használatkor is alaphelyzetből indul ,de visszafelé a szélvédő felénél áll meg. Folyamatos törlésnél is a törlés leállításakor a szélvédő felénél áll meg. Kapcsolgatni kell párszor mire helyre áll. Ablaktörlő motor hiba vagy egyébb más valami?
Sziasztok ! 2005. évjáratú Corsa C Z12XEP motoros autómba szeretnék tempomatot építeni ! Van valakinek ezzel kapcsolatos gyakorlati tapasztalata, aki tudna tanácsokkal segíteni ? Esetleg létezik ehhez lépésenkénti magyar nyelvű leírás ?
Én nem tettem volna vissza a vízpumpát. Ennyi minden cserénél az már " nem összeg" , viszont ha beszarik megint lehet szétszedni. Ja és elméletileg eldobós a szijj akkor.
Egy ismerősöm opeljén a vízpumpáról letört terelő beleesett a blokkba és random főzte a vizet. Szerelő csinálta . Hengerfejes is lett, bele került 200000-ba.
Sziasztok. Megszűnt működni a corsánk utastér fűtő ventilátora. Egyik fokozatban se működik. Merre érdemes keresnünk a hibát? Esetleg ha valaki bontott már ki fűtő motort, fotót szívesen látnék róla, hogy hol, hogyan miképp keressük.Köszönöm.
Rég voltam erre, szerencsére sok baj nem volt a kispirossal. Apróságok voltak, de egy dologgal nem boldogulok.
Ez pedig a vízhőfok. Sokat kapcsol a ventillátor.
1. Városban üzemi hőmérséklet elérése után állandóan a mutató 90 felett(OBD-vel -100-104°C) van -> ennek megfelelően kapcsol is a ventilátor, de nem hűti vissza 92 körülire, mint korábban, hanem 94-95°C és kezdi előlről.
2. Autópályán ha 120 felett megyünk, akkor állandóan 90+(100-104) felett van, nem is megy vissza. Ekkor a ventilátor megy állandóan.
3. Ha bekapcsolom a klímát , korábban 90 alatt tartotta a mutatót, de most inkább felette van, lásd 1-es pont.
4. Ez csak 25°C levegőhőmérséklet felett van, ez alatt és télen minden rendben. Fűtés hibátlan.
Amit még észrevettem, hogy több ideig megy a ventilátor mint korábban. Régen "pár" másodperc volt, most hallhatóan hosszabb.
Eddig amit cseréltem: Hűtő, termosztát(92-nél nyit,), vízhőfok jeladó, hűtőfolyadékot rendszeresen cserélem. - bíztam benne, de semmi nem változott. A hűtőfolyadék mindig tiszta.
A komplett kipufogó is új, mert 17,5 év után feladta a gyári.
Mi lehet még?
Ebből a körből csak a vízpumpa maradt ki. Most volt vezérléscsere, de visszament a régi( ebben kb.70000km van) ,nem tudom milyen van rajta(szerelő vette), előző vezérlés cserekor került fel.
Szervókormányt utólag lehet beszerelni C Corsába? Nekem egy 2002-es 1.0-s típusom van. Szép, tiszta a motorja és az alvázon is csak minimális rozsda van szóval még egy jó ideig használnám.
Milyen költségre lehet számítani, esetleg műhelyt is tudnátok ajánlani?
Benzinszivattyú témá(k)hoz. Szólt a fater, hogy nem indul (ismét) az autó. (1,2 Twin)
Az injektorsor végén a szelepnél nincs nyomás, gyújtásra a szivattyú nem indul. Indítózásra a feszültség megjelenik a szivattyúnál. Mivel utángyártott szivattyú van már benne, így gondolom az szorult meg.
Az autóban van gázszett, így tudtam gázzal indítani. Miután beindult 15 mp. múlva hallottam, hogy a benzinszivattyú felpörög. Tuti a szorulás.. Átváltva benzinre ment szépen. Csereérett lett.
Márkát nem mondok, de én biztosan a középkategória tetejéről vennék, illetve veszek is alkatrészeket. Drasztikus árkülönbség azért nincs.. A nagyon olcsóakat hanyagolnám.