Most enm emlékszem fejből, hogy a C3 milyen, de ha volt kis fém pozicionáló stift a szilenten, akkor az újon is kell, hogy legyen. Más típusokban (pl. 207-es Peugeot) pont ugyanilyen a toronyszilent, csak nincsen benne ez a stift, de az nem jó a C3-ba. Szóval lehet, hogy nem jó lett beletéve vagy nem jól vagy...... innen a fene se tudtja.
A gólyaláb szétszedése egy rugócsere miatt nem nagy szívás, (bár értem, hogy esetleg neked az), de ha valami nem jó a kocsiban, akkor azt meg kellene javítani.
Valaki forgassa a kormányt te pedig nézd meg mit látsz a gólyalábnál ! Nem ugrál-e a rugó, vagy az alsó rugótányér nem ér-e bele a hossztartóba, mert nem jó vagy nem jól lett beletéve a szilent !
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Vettem egy 7018B típusú kínai fejegységet. Az autó egy Citroen c3 kisautó. A gyári csatlakozójára kötöttem. Működik viszont a gyújtás levétele és a kulcs kihúzása után 1 perc múlva gondol egyet és bekapcsol. Valaki tud érdembeli választ adni mitől lehet ez? Köszönöm
Üdv , érdeklődnék tőletek . Van a lányomnak egy 2008 C3 1.1 és úgy néz ki a motorvezérlő meghalt benne . Tudtok-e olyat aki ezeket a vezérlőket javítani tudja, avagy ha venni kell bontóban melyik típusszámnak kell megegyezni ahhoz ,hogy esetleg immó átprogramozással használható legyen . Néztem ,de sajnos pont avval a típusszámmal egyet sem találtam . Bármi előremutató megoldás érdekel . Válaszotokat előre is köszönöm József .
Visszaolvastam kb. 10 évre visszamenőleg, de nem találtam megoldást erre:
Sajnos engem is utolért a jobb első ajtóhatároló törése. Vettem egy másikat, lebontottam az ajtókárpitot, de sajnos a hangszóróm szegecselve van, amit ki kéne venni a határoló cseréjéhez. Ilyenkor mi van? :)
Ne keresd az index relét, mert az nincsen ! (illetve van, de nem külön, hanem egy vezérlőpanelben van benne - a BSI-ben)
Én megnézném diaggal is, de van esély rá, hogy a kormánykapcsoló egység hibája miatt csinálja. Ha mégsem, akkor a BSI (utastéri biztosítéktábla) a következő tippem. (a kizáráshoz kellene a diag illetve egy alvázszám, mert azért volt pár fajta C3, pár fajta kapcsolással)
Próbáltam. :/ Cseréltem, nagyobbra is. Több helyen azt írják, rossz a relé, de azt meg nem találom. A motorházban van egy relé doboz (amit nem látok) ott kattog a mikor kapcsolok világítást, meg mindent, de az index nem. Az csak a kormánynál kattog.... Komolyan ágyban kapok.
Van egy 2002 gyártású Citroen C3am. Napokban elkezdte azt csinálni, hogy indexeléskor csak 2-3 másodperc után kezd villogni a index. Néha olyan is van, hogy csak a rossz irányba villan kettőt, és után kezd a jó irányba. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma? Ha az elakadásjelzőt benyomom, az tökéletesen működik. Előre is köszönöm a segitséget!
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibajelenséggel. Az alany egy 2003 as 1.1 C3. A hiba indítás utan egyből villan a check engine a motor össze-vissza jár. A hibakódok pedig üzemanyagrendszerre vonatkoznak, mikor melyiket dobja be. Hibakódok: P1525 alapjárati léptetőmotor, P0215 motor leállító mágnesszelep hibás működés, P0505 járműsebesség érzékelő, P0262, P0265, P0268, P0271 1-4. befecskendező áramkör magas. Kábelköteg átnézve, injektorok cserélve, BSM cserélve, motorvezérlő cserélve, trafó cserélve. Válaszotokat előre is köszönöm.
Ha tud valaki segíteni, hogy megtaláljam az üzemenyag-adalék vezérlő (FACM) modult a 2010-es 1.6hdi citroen c3 picasso-ban, kérem, segítsen. Ha van róla kép vagy rajz, azt nagyon megköszönném! cikkszámot is szívesen veszek!
Szerintem az a pumpa eleve szar.Nem ugrik vissza eredeti formájára.Benyomódva marad és érezhető,hogy alig hoz gázolajat.Szürcsögve hozza.Vagy 10 percig nyomogattam,de csak levegőt nyomott szinte a szűrőbe,de azt is úgy,hogy benyomtam és vagy 100-15 mp mire vissza állt az eredeti alakjára...
Ha el van dugulva,akkor eddig hogyan működött?Nekem ez nem áll össze.
Bánom már,hogy hozzá nyúltam.
Annó egy TDCi-vel is megszoptam.Ott szűrőt cseréltem és utána állandóan le levegősődött.Most meg ez....
Nincs szerencsém a dízelekkel.
Gondolom ennél a típusnál is a pumpában van egy visszacsapó szelep.
Nekem a gumi kézi pumpához viszonyítva elég gagyi ez a műanyag féle..
Akkor vagy az a baj, hogy nem jó a pumpa (a szelep rossz) vagy valahol még levegőt kap és emiatt nem tudja rendesen felhozni az üzemanyagot, esetleg még lehet dugulás a csőben a tank felöli részén.
Ezt nem nagyon lehet távgyógyítani, élőben kellene megszakérteni.
"Van ugye a szűrő tetején a csavar,amivel a vizet engeded le"
A szűrő tetején sosincsen vízleengedő lehetőség, mivel a víz alul helyezkedik el üzemanyag/víz esetében. Az alul lenne, ha lenne (van) rajta ilyen lehetőség.
Ami felül van, az a légtelenítő csavar. Azzal, hogy kinyitottad csak úgy simán, szépen lelevegősödött a rendszer.
A kézipumpával elvileg le lehet légteleníteni, de kérdés, hogy vajon mennyire engedte vissza illetve az, hogy jól működik-e a pumpa ?!
Természetesen ha a pumpálás után (illetve közben, a pumpát nem szabad teljesen elengedni, mert ha rossz a szelepe ugyanaz következik be, ami a legelején és akkor sziszifuszi meló az egész.)
Tehát felpumpálod alaposan, majd kissé nyomva tartva a pumpát kinyitod a csavart. A pumpát elengedni csak a csavar bezárása után szabad.
Ha a csavarnál jön gázolaj buborékok nélkül (ha van csöcs, érdemes egy átlátszó csövet rátenni, akkor felfelé láthatod a folyadékoszlopit, hogy buborékmentes-e)
akkor elvileg légtelen a szűrő, de van, hogy még a kimenő csövet is le kell venni és ott nézni, hogy jön-e üzemanyag.....
Vannak még fogások, de azért ez nem egy szakmai továbbképző oldal ;-)
Problémám akadt.Az autót úgy vettem,hogy ha sokáig áll,nehezen indul. Vissza ejti az üzemanyagot.
Reggel gondoltam,hogy a kézi pumpa al rá segítek,hátha nem kell 10-15 mp-et tekertetni,mire elindul.
Jól meg is szívtam.Van ugye a szűrő tetején a csavar,amivel a vizet engeded le. Na én azt fel lazítottam,szisszent eggyet,majd azóta hiába pumpalom,zárom visszaa csavart autó nem indul.
Van valakinek ötlete,hogy hogyan tudnám a rendszert fel tölteni,hogy induljon?
Van valami trükkje? A magasnyomásún nincs csavar,ahol addig kell pumpálni,míg meg nem jelenik a gázolaj?
Sziasztok, normális az, hogy egy 10 èves c3 1.2. 2000 kilométeren elfogyaszt 5 liter olajat? 10/40 gyàri előíràs szerint. Ez havi 12-14.000 Ft kiadás olajra. Van erre megoldás, vagy adjam el minèl előbb? Nagyon köszönöm a válaszokat! Üdv, Zoli