És még nincs is készen, egy csomó szalagkorlát hiányzik, és a késznek nyilváníott hídnak sincs se eleje, se vége, csak az út feletti rész van meg.
Árkok egy része nincs beonozva sem....
De komoly, éjjeli munkával(reflektorokkal dolgoztak) át tudták adni.
Igaz, kicsit hiányos, kicsit félkész, de magyar...
Egyértelmű volt a fogalmazás, a teletext 105 oldalon is lehetett olvasni, most már nem. Na mindegy, mexoktuk már (?). Útburkolati jelek sárgák vannak, mert ugye tereléses beszorítás esete forog fent. Ami végig az m7-en folyik, az lazán meghaladja a mozgásszabadság korlátozása kategóriát, t.i. a 60-as korlátozás teljesen indokolatlan és veszélyes is (t.i. fél óra alatt tudsz elmenni egy kamion mellett), meg ugye azt terjesztik, hogy beépített sebességmérés van 24 órában. De sehol egy radar control tábla, ami ugye demokráciában kívánalom és szokás. Amerikában nem mérhetnek be úgy téged, hogy nem a helyszínen kapnak el, hanem majd följelentenek. :(
G0dn0l0m ugy ertetek, hogy a Balat0n iranyaba. Bar most se epult, mert ez eddig csak egy egyiranyba vezeto szakasz, tehat fel autopalya. Amugy amikor az elso autost udvozoltek, a hatterben mind a ket iranyba mentek az autok a regi felpalyan, ugyhogy ennyit az atadasrol. Jol lattam, hogy nem voltak felfestve az utburkolati jelek?
Hol? Cipruson? Izlandon, vagy Grönlandon?
Mert kis hazánkban csak a következő (új részek, hosszabbítások épültek): M3 Gyöngyös-F.abony, M5... elég szép darab, M1...szintén
Miért kell állandóan nyilvánvaló módon hazudni? Szerintetek?