"A 3 ajtós 2.0-ás motorral szerelt változatáról olvastam nemrég egy cikket, amelyben a tesztelők nem voltak elájulva tőle. Ha jól emlékszem csak 130LE-s a motorja. A Stilo 1.8-as motorja is kb. ennyi. Következtetés: az utóbbi motorja valamivel fejlettebb. "
Rossz forrás, helytelen kiindulási adat, hibás következtetés :)
Nekem az a tapasztalatom az olasz autókkal,hogy nagyon hamar le lehet hajtani őket, mig egy franca motorja /lásd. dízelek /szinte kiüthetetlen.A átlag japánba hamar megkopaszodhatok a magyar utakon.
A topic címére válaszolva:
A 307-es egy szép autó. De szerintem nem elég sportos. A 3 ajtós 2.0-ás motorral szerelt változatáról olvastam nemrég egy cikket, amelyben a tesztelők nem voltak elájulva tőle. Ha jól emlékszem csak 130LE-s a motorja. A Stilo 1.8-as motorja is kb. ennyi. Következtetés: az utóbbi motorja valamivel fejlettebb.
Egy másik érv a Stilo mellett: Olvasd el a 307-es és a Stilo-s fórumot. A jobb választás magáért beszél. (Vagyis a Stilo.) Amúgy nekem ebből a 3 ajtós tetszik. (De ízléseink különbözhetnek.)
A Corolla pedig túl steril nekem. Hiányzik belőle valami, ami az olasz vetélytársában megvan.
Üdv! Én komolyan fontolóra vettem alternatívaként mindkét autót, szerintem a Stilo jobb és szebb is. Kár, hogy elég hamar elkezd szétesni, de ez a Pugra is igaz, nem tartom elég megbízhatónak egyiket sem. Ezért lett végül is Corolla. :)
Más:
Még 4 nap és nem lesz MATÁV kedvezmény. Ti mit csináltok jul 01 után? Hogyan Interneteztek?
Létre jött egy egyesület az érdekünkben (NETÉRT). Ha van időtök nézzetek már el erre a honlapra: NETÉRT HONLAP Regisztráljátok magatokat az ott található hírlevél listára, mert nagy szüksége van az egyesületnek a tömegbázisra!
Illetve látogassátok meg az Indexen Fórumunkat is: NETÉRT fórum Ezt az infót mondjátok el másoknak is!
A közösködés az Astra-val fog indulni, és a Punto-Corsa-val fog folytatódni. Tudtommal jelenleg nincs olyan modellje a 2 gyárnak amiben megegyeznének az alkatrészek az új megállapodásnak megfelelően. Ettől persze még lehetnek közös beszállítóik, de az régebbi keletü...
Igaz hogy mindenkinek a szubjektiv véleménye a döntő,én annyit tudok mondani hogy egy 307-es(1.4) autó cseréltem le 3hete egy stilora.
Az ok a következő volt,a 307-es ami nálam 6 hónapig volt nálam nagyon sokat jártam vele szervizbe a legkülönbözőbb hibákkal.a 75lovas 8szelepes motor csak szenved a karosszériával,fogyasztása magas(a nagy súly miatt).Ezek a negatív hibák miatt adtam el a Peugeotot és vettem a Stilot,amely minőségileg ugyanolyan jó mint 307-es,motorja dinamikus,fogyasztása kicsi.Hát ez az én szubjektiv vélemény.
Ja,a német autók motorjairól,édesapám Golfja(2000-es,1.6 8v(100le),ez a motor az 1983-as golf 1.6-os motor reinkarnációja.közel 20éves motor.De kétségtelen hogy robosztus,de az ülése olyan mintha egy lócán ülnék 3,3Mft-ért pedig a központi zár extra.......... Az opel egy kicsit más,azért az már felzárkózott,azt nem keverem bele a Vw-be mint német autó.
Ja azt nem tudom mennyire tudjátok hogy a az Opel és a Fiat közös fejlesztőbázist üzemeleltett,rengeteg fiat alkatrész fut az oplelekben,s fordítva.Egyes hírek szerint az uj h astra,stilo padlólemezen gördül ki..