Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

luc72 Creative Commons License 2001.11.07 0 0 300
Honda
Civic 1.6i
Audi
A3 1.6
Citroën
Xsara 1.6
Daewoo
Nubira 1.6
Fiat
Brava 100
Ford
Focus 1.6
Nissan
Almera 1.8
Opel
Astra 1.6

Hengerűrtartalom [cm3]
1590
1595
1587
1598
1581
1596
1769
1598

Furat x löket [mm]
75,0x90,0
81,0x77,4
78,5x82
79,0x81,5
86,4x67,4
79,0x81,4
80,0x88,0
79,0x81,5

Teljesítmény [LE/kW(1/min)]
110/81 (5600)
102/75 (5600)
109/80 (5750)
106/78 (6000)
103/76 (5750)
101/74 (6000)
114/84 (5600)
101/74 (6200)

Nyomaték [Nm(1/min)]
152 (4300)
148 (3800)
147 (4000)
145 (3400)
145/ 4000
145 (4000)
158 (2800)
150 (3200)

Gyorsulás (0-100 km/h) [s]
10,2
10,9
10,9
11
11,5
10,9
11,1
11,5

Végsebesség [km/h]
187
189
195
185
180
185
185
188

Fogyasztás [l/100 km]

város
8,8
9,6
9,3
10,7
10,4
9,2
10,2
9,5

városon kívül
5,8
5,2
5,5
6,1
5,9
5,5
5,9
5,5

Csomagtér [l]
370/732
350/1100
440/1190
320/860
380/1165
350/1205
355/1205
370/1180

Tengelytáv [mm]
2680
2515
2540
2570
2540
2615
2535
2605

Hossz x szél x mag [mm]
4285x 1695x 1500
4150x 1735x 1425
4190x 1705x 1405
4250x 1700x 1430
4185x 1740x 1420
4150x 1700x 1480
4180x 1705x 1440
4110x 1710x 1420

Ár
5 080 000
5 102 000
3 410 000
3 899 000
3 160 000
3 409 000
4 350 000
2 774 100

Skyline Creative Commons License 2001.11.07 0 0 299
sok múlik azon is, hogy milyen kocsi kapja!!!
Előzmény: deric (297)
HondaVuk Creative Commons License 2001.11.07 0 0 298
"Szerintem ők se vezették, csak copy paste és fordítás - Ahogy szokták! :))"

Mostanában egy kicsit mintha javult volna az újság szinvonala. Persze lehet, hogy ezt csak azért gondolom így, mert mostanában többek dícsérik a Hondákat :))))?

"Aztán ManU (50éves gyermekorvos) faterja vett egyet és mindig garázdálkodunk vele egy kicsit. :)"

Most ki 50 éves gyermekorvos? a Manu vagy a faterja :))?

deric!

Kérdezd meg a Zsola-t, az ő Prelude-je ki sem látszik a föld alól, ő a kis vakond!

Üdv,
HondaVuk

Előzmény: AstraF16v (290)
deric Creative Commons License 2001.11.07 0 0 297
Hali
Van valakinek legalább 5-6 cmes ültetés
a gépén ? Érdekelne , hogy mennyire elviselhető
vagy nem ez a pesti utakon
Zola V8 Creative Commons License 2001.11.07 0 0 296
"Isten nyugosztalja (már lefoglalták)"

Igen, kaptam a híreket, miszerint tegnap már valami tizenéves kiscsávó szaladgált vele. Biztosan értékeli...

Előzmény: AstraF16v (291)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.07 0 0 295
Szia Astra!

Na most meg egy újságban mást találtam. 3 ajtós 1.6 VTEC II motorral 9.8s. Ez már reálisabb és amikor mérték a nagy összehasonlító (Golf, Astra, Focus, 307, Civic) tesztben az 5 ajtósat akkor is valami hasonló adat jött ki. Nem hiszem, hogy ua. a motyi egy rövidebb váltóval annyival jobban gyorsulna.
Egyébként egy kérdés: melyik 2 lityis Focus-szal hasontították össze? A Trend esetében nehezen tudom a dolgot elhinni, persze minden lehet.:)))

Előzmény: AstraF16v (290)
Skyline Creative Commons License 2001.11.06 0 0 294
a 188 4-ben már a sunyi adata az pedig kb 6900-körül tilt!
QuadCam Creative Commons License 2001.11.06 0 0 293
Ejnye >1000 ccm+2 henger különbség... Az az Integra ennyire megy, vagy az Evo betegeskedik?
Előzmény: V6Max (277)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.06 0 0 292
Hi

"Van azért előnye annak, ha az ember Hondaklubbos, mert így azért több esélye van CTR-t vezetni, mint más földi halandóknak. A legtöbb persze akkor van, ha van 7 milkája és vesz egyet:))))). "

"Mind" ezen dolgozunk. Biztos lesz rá flottakedvezmény. :))))

PS: Most jól felpörgettem a topicot. :))

Előzmény: HondaVuk (284)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.06 0 0 291
@ZolaV8

"Ez nem az ezüst-fekete 72-es Convertible volt?"

Elképzelhető... :))) Isten nyugosztalja (már lefoglalták)

Előzmény: Zola V8 (273)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.06 0 0 290
Hi HondaVuk

"Ez a 8 másodperc kamu, szvsz az 9 lehet."

Szvsz. is. :))) 9-9,2 körül lehet. Pont mint az Asztmám (legalábbis 100ig), ugye ManU?!

"A Civic TypeR tesztvezetését pedig én is várom. Érdekes, hogy az autós lapokban még nem volt tesztvezetés a CTR-ről (kivéve az automagazint, de ők csaltak:)), mert külföldön vezették)."

Szerintem ők se vezették, csak copy paste és fordítás - Ahogy szokták! :))

"A földi halandóknak eszerint még várni kell egy kicsit."

Ha éveket kell várni, akkor éveket kell várni. Ráérünk. Anno nem hittem volna, hogy valaha ülni fogok ITR-ben. :))) Aztán ManU (50éves gyermekorvos) faterja vett egyet és mindig garázdálkodunk vele egy kicsit. :)

Előzmény: HondaVuk (275)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.06 0 0 289
Hi

Mi a baj a 188-cal?

Hát csak az, hogy 4.-ben már 6500-at kéne pörögnie, a tiltás meg valahol 6100 körül van.

Előzmény: Skyline (270)
Skyline Creative Commons License 2001.11.06 0 0 288
utánanéztem ennek a rallyride-nak. Alhangon 40forint az indulótőke... persze, ha bekerülsz már megérte én inkább el go-kartozom ezt a lét!
Skyline Creative Commons License 2001.11.06 0 0 287
Akkor ezt megbeszéltük.
Előzmény: ManUU (286)
ManUU Creative Commons License 2001.11.06 0 0 286
Ja, én haverom se hitt a szemének. Aztán a spoiler, felni, féktárcsák, ülések, piros R, kipuff. Ennyire nem lehetett replika :))
Nem is volt.

Előzmény: Skyline (285)
Skyline Creative Commons License 2001.11.06 0 0 285
Amikor én ott voltam nem mondták pedig van ott spanom, biztos féltette tőlem a kocsit:-))

A P-rendszámost én is láttam, a heverom meg nem akart hinni nekem(ott állt mellettem, csak éjszaka volt), aszonta biztos csak a spoilerek,erre én: meg a felnik, meg a piros Rbetű...

HondaVuk Creative Commons License 2001.11.06 0 0 284
Van azért előnye annak, ha az ember Hondaklubbos, mert így azért több esélye van CTR-t vezetni, mint más földi halandóknak. A legtöbb persze akkor van, ha van 7 milkája és vesz egyet:))))). Ha tényleg akartok CTR-t vezetni, akkor majd érdeklődök és ha lesz esély rá, akkor szólok. Jó lenne megfelelő terepen tesztelni (pl. Pannónia ring), de azért ennek már tényleg nulla az esélye.
ManUU Creative Commons License 2001.11.06 0 0 283
igazad van, bocsi, de az adrenalin összemosta a 2t.
Előzmény: oldskool (279)
ManUU Creative Commons License 2001.11.06 0 0 282
Tesztvezetés nov. közepén, a szalonon kellett rá jelentkezni. Persze nem keveset kellett érte könyörögni...
VISZONT

Múlt szerdán a haverom kocsijával mentünk a Hűvösvölgyin (21.00 óra körül), mikor mit látunk az egyik mellékutcában? Na mit? AZ ÚJ CIVIC TYPE R-t. Mi a fehér ITR-el lehúzódunk, félreállunk, hogy megvárjuk, esetleg vmi. Erre mikor mellénkért, láttuk, hogy egy 45 év körüli nőci vezeti, akinek kb olyan érzés volt a kocsi, mint egy 1.4es Golf. Ok kicsit talán kényelmetlenebb. Hát a fene vigye el, hiába integettünk, dudáltunk...Ja, és P-s rendszámmal volt. Tutti, hogy az autószalonról való!

Előzmény: Skyline (280)
ManUU Creative Commons License 2001.11.06 0 0 281
De, csak én nem akartam leleplezni.
Előzmény: V6Max (277)
Skyline Creative Commons License 2001.11.06 0 0 280
Jó dolog amikor két közel egyforma kocsi összekerül és amiben ülsz egy kicsit jobb mint a másiké!:-))

A typeR tesztvezetést (ha a hondánál igazat mondtak) felejtsétek el csak rendelésre komoly vevőknek, talán bla blá-val fogadtak...

Mondjuk ez a komoly vevő elég megfoghatatlan fogalom.

oldskool Creative Commons License 2001.11.06 0 0 279
helyesen broadside, vagy powerslide.
V6Max Creative Commons License 2001.11.06 0 0 278
ManUU

Felhívtam a barátom, ő volt az :) Üdvözletét küldi :)

Előzmény: V6Max (277)
V6Max Creative Commons License 2001.11.06 0 0 277
ManUU

Az nem egy piros 75 volt EVOLUZIONE felirattal az oldalán?

Előzmény: ManUU (276)
ManUU Creative Commons License 2001.11.06 0 0 276
Akkor tegnapi történet...(mondtam este Astra F16v, hogy gyere, éreztem, a levegőben volt :) ).

Este összefutottunk Mo-legjobb (legjobban gyorsuló is egyben) Alfájával, egy gyönönyörű 75-össel.

Race! Integra vs Alfa 75

Nyugatitól a Duna Plazaig, lámpától lámpáig....adrenalin az egekben! Szuper volt. De mi is történt.

Mi 3an az ITR-ben, Alfában 2en.
Az első zöldnél azt hittem nagyon le fog gyalázni, 80ig vagy 2-3 autót rámvert, aztán feljött az ITR, s 130nál már mögöttünk volt. De nem is ez a lényeg, hanem a feeling, ami óriási! ! ! Az a kocsi fantasztikus! A többi indulás érdekes volt, szinte mindig jobban lépett el az Alfa, de a rövid váltó miatt mindig meg is fogtuk.
200 méterre a lámpáktól még 160-170 aztán satu. Szuper volt, nagyon szuper.
Aztán az Alfa a Duna Plaza előtt nyomott egy broadslide-ot!!!!! :o
Majd búcsú.
Éljen a játékosok klubja!

HondaVuk Creative Commons License 2001.11.06 0 0 275
AstraF16v!

Ez a 8 másodperc kamu, szvsz az 9 lehet. Valamivel gyorsabb, mint a 4, meg 5 ajtós, de semmiképpen sem több, mint 1 másodperccel. Bár a 9 másodperc sem rossz idő! A Civic TypeR tesztvezetését pedig én is várom. Érdekes, hogy az autós lapokban még nem volt tesztvezetés a CTR-ről (kivéve az automagazint, de ők csaltak:)), mert külföldön vezették). A földi halandóknak eszerint még várni kell egy kicsit.

Előzmény: AstraF16v (266)
HondaVuk Creative Commons License 2001.11.06 0 0 274
Tetszik ez a topic, itt már lassan többet dicséritek a Hondákat, mint a Honda topicban. Csak így tovább.

Megmértem a Civicem órájának a csalását az autópályán a stopper + kilométeróra módszerrel és 160-as óraállásnál 150-es valódi sebességgel mentem. Viszont a végsebességget nem nagyon akaródzik neki elérnie, azt is 4-esben produkálja, a maximum 190 volt óra szerint, ami kb. 180. A gyári érték 188 lenne.

Sikerült mostanában 1000-1000 kilométert vezetnem egy 4 ajtós 1.6-os Focust és egy 1.4-es 5 ajtóst. Az 1.4-est élvezetesebbnek találtam, pedig az csak 75 LE, szemben az 1.6-os 100 Le-vel, viszont az 5 ajtós felfüggesztése keményebbre van hangolva, így nem billeg úgy, mint a 4 ajtós. Az 5 ajtós tetszett, bár a motorok ellen vannak kifogásaim: nem igazán pörgősek (értsd nem húznak jobban 5000 felett, mint alatta) és (különösen az 1.6-os hangja) nem szép. Az 1.6-osnak indulásnál villanymotorszerű hangja volt, tisztára, mint egy targoncának. Viszont a felfüggesztésük nagyon jó és a váltójuk is megszokható. Amikor visszaültem a Hondába, akkor azért láttam a különbséget: hiába ugyanolyan 2 autó gyorsulása, kanyarsebessége, stb..., attól még az egyiknek lehet sokkal sportosabb feelingje. Egy 4 személyes, sátoros európai körútra azért inkább a Focussal mennék, vagy még inkább egy Accord TypeR-rel:).

Üdv,
HondaVuk

Zola V8 Creative Commons License 2001.11.06 0 0 273
"ja a Chevelle 240 lovas és nem is annyira nehéz, mint gondolnátok -egy fürge 40 (?) éves Convertible."

Ez nem az ezüst-fekete 72-es Convertible volt?

Előzmény: AstraF16v (265)
Lordgreg Creative Commons License 2001.11.06 0 0 272
Lehet, hogy anddnak is így volt meg a 210 :)
luc72 Creative Commons License 2001.11.06 0 0 271
Hali

Hát a kilométeróra mutatás azért érdekes dolog.
Pont Hondákkal történt, hogy ismerősök nagy csapattal elindultak Bécsbe.
Az M1-en nyomultak négy autóval, majd a határnál kiszálltak a skacok és leszidták a lányokat, akik egy alap Puntoval mentek.
„170-nel jöttetek, minek kell széthajtani az autót”
Mire a másik civices ”Volt az 180 is”
Erre a lányok” Mi??? 150 nél nem ment többet az autó”

Előzmény: Skyline (270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!