"Szerintem ők se vezették, csak copy paste és fordítás - Ahogy szokták! :))"
Mostanában egy kicsit mintha javult volna az újság szinvonala. Persze lehet, hogy ezt csak azért gondolom így, mert mostanában többek dícsérik a Hondákat :))))?
"Aztán ManU (50éves gyermekorvos) faterja vett egyet és mindig garázdálkodunk vele egy kicsit. :)"
Most ki 50 éves gyermekorvos? a Manu vagy a faterja :))?
deric!
Kérdezd meg a Zsola-t, az ő Prelude-je ki sem látszik a föld alól, ő a kis vakond!
Na most meg egy újságban mást találtam. 3 ajtós 1.6 VTEC II motorral 9.8s. Ez már reálisabb és amikor mérték a nagy összehasonlító (Golf, Astra, Focus, 307, Civic) tesztben az 5 ajtósat akkor is valami hasonló adat jött ki. Nem hiszem, hogy ua. a motyi egy rövidebb váltóval annyival jobban gyorsulna.
Egyébként egy kérdés: melyik 2 lityis Focus-szal hasontították össze? A Trend esetében nehezen tudom a dolgot elhinni, persze minden lehet.:)))
"Van azért előnye annak, ha az ember Hondaklubbos, mert így azért több esélye van CTR-t vezetni, mint más földi halandóknak. A legtöbb persze akkor van, ha van 7 milkája és vesz egyet:))))). "
"Mind" ezen dolgozunk. Biztos lesz rá flottakedvezmény. :))))
Szvsz. is. :))) 9-9,2 körül lehet. Pont mint az Asztmám (legalábbis 100ig), ugye ManU?!
"A Civic TypeR tesztvezetését pedig én is várom. Érdekes, hogy az autós lapokban még nem volt tesztvezetés a CTR-ről (kivéve az automagazint, de ők csaltak:)), mert külföldön vezették)."
Szerintem ők se vezették, csak copy paste és fordítás - Ahogy szokták! :))
"A földi halandóknak eszerint még várni kell egy kicsit."
Ha éveket kell várni, akkor éveket kell várni. Ráérünk. Anno nem hittem volna, hogy valaha ülni fogok ITR-ben. :))) Aztán ManU (50éves gyermekorvos) faterja vett egyet és mindig garázdálkodunk vele egy kicsit. :)
Amikor én ott voltam nem mondták pedig van ott spanom, biztos féltette tőlem a kocsit:-))
A P-rendszámost én is láttam, a heverom meg nem akart hinni nekem(ott állt mellettem, csak éjszaka volt), aszonta biztos csak a spoilerek,erre én: meg a felnik, meg a piros Rbetű...
Van azért előnye annak, ha az ember Hondaklubbos, mert így azért több esélye van CTR-t vezetni, mint más földi halandóknak. A legtöbb persze akkor van, ha van 7 milkája és vesz egyet:))))). Ha tényleg akartok CTR-t vezetni, akkor majd érdeklődök és ha lesz esély rá, akkor szólok. Jó lenne megfelelő terepen tesztelni (pl. Pannónia ring), de azért ennek már tényleg nulla az esélye.
Tesztvezetés nov. közepén, a szalonon kellett rá jelentkezni. Persze nem keveset kellett érte könyörögni...
VISZONT
Múlt szerdán a haverom kocsijával mentünk a Hűvösvölgyin (21.00 óra körül), mikor mit látunk az egyik mellékutcában? Na mit? AZ ÚJ CIVIC TYPE R-t. Mi a fehér ITR-el lehúzódunk, félreállunk, hogy megvárjuk, esetleg vmi. Erre mikor mellénkért, láttuk, hogy egy 45 év körüli nőci vezeti, akinek kb olyan érzés volt a kocsi, mint egy 1.4es Golf. Ok kicsit talán kényelmetlenebb. Hát a fene vigye el, hiába integettünk, dudáltunk...Ja, és P-s rendszámmal volt. Tutti, hogy az autószalonról való!
Akkor tegnapi történet...(mondtam este Astra F16v, hogy gyere, éreztem, a levegőben volt :) ).
Este összefutottunk Mo-legjobb (legjobban gyorsuló is egyben) Alfájával, egy gyönönyörű 75-össel.
Race! Integra vs Alfa 75
Nyugatitól a Duna Plazaig, lámpától lámpáig....adrenalin az egekben! Szuper volt. De mi is történt.
Mi 3an az ITR-ben, Alfában 2en.
Az első zöldnél azt hittem nagyon le fog gyalázni, 80ig vagy 2-3 autót rámvert, aztán feljött az ITR, s 130nál már mögöttünk volt. De nem is ez a lényeg, hanem a feeling, ami óriási! ! ! Az a kocsi fantasztikus! A többi indulás érdekes volt, szinte mindig jobban lépett el az Alfa, de a rövid váltó miatt mindig meg is fogtuk.
200 méterre a lámpáktól még 160-170 aztán satu. Szuper volt, nagyon szuper.
Aztán az Alfa a Duna Plaza előtt nyomott egy broadslide-ot!!!!! :o
Majd búcsú.
Éljen a játékosok klubja!
Ez a 8 másodperc kamu, szvsz az 9 lehet. Valamivel gyorsabb, mint a 4, meg 5 ajtós, de semmiképpen sem több, mint 1 másodperccel. Bár a 9 másodperc sem rossz idő! A Civic TypeR tesztvezetését pedig én is várom. Érdekes, hogy az autós lapokban még nem volt tesztvezetés a CTR-ről (kivéve az automagazint, de ők csaltak:)), mert külföldön vezették). A földi halandóknak eszerint még várni kell egy kicsit.
Tetszik ez a topic, itt már lassan többet dicséritek a Hondákat, mint a Honda topicban. Csak így tovább.
Megmértem a Civicem órájának a csalását az autópályán a stopper + kilométeróra módszerrel és 160-as óraállásnál 150-es valódi sebességgel mentem. Viszont a végsebességget nem nagyon akaródzik neki elérnie, azt is 4-esben produkálja, a maximum 190 volt óra szerint, ami kb. 180. A gyári érték 188 lenne.
Sikerült mostanában 1000-1000 kilométert vezetnem egy 4 ajtós 1.6-os Focust és egy 1.4-es 5 ajtóst. Az 1.4-est élvezetesebbnek találtam, pedig az csak 75 LE, szemben az 1.6-os 100 Le-vel, viszont az 5 ajtós felfüggesztése keményebbre van hangolva, így nem billeg úgy, mint a 4 ajtós. Az 5 ajtós tetszett, bár a motorok ellen vannak kifogásaim: nem igazán pörgősek (értsd nem húznak jobban 5000 felett, mint alatta) és (különösen az 1.6-os hangja) nem szép. Az 1.6-osnak indulásnál villanymotorszerű hangja volt, tisztára, mint egy targoncának. Viszont a felfüggesztésük nagyon jó és a váltójuk is megszokható. Amikor visszaültem a Hondába, akkor azért láttam a különbséget: hiába ugyanolyan 2 autó gyorsulása, kanyarsebessége, stb..., attól még az egyiknek lehet sokkal sportosabb feelingje. Egy 4 személyes, sátoros európai körútra azért inkább a Focussal mennék, vagy még inkább egy Accord TypeR-rel:).
Hát a kilométeróra mutatás azért érdekes dolog.
Pont Hondákkal történt, hogy ismerősök nagy csapattal elindultak Bécsbe.
Az M1-en nyomultak négy autóval, majd a határnál kiszálltak a skacok és leszidták a lányokat, akik egy alap Puntoval mentek.
„170-nel jöttetek, minek kell széthajtani az autót”
Mire a másik civices ”Volt az 180 is”
Erre a lányok” Mi??? 150 nél nem ment többet az autó”