Én tudom...pont úgy, mint a Szerémi út esete...már 1932 ben megrajzolták a helyét..aztán belepte a bozót, mint emléxel..amikor elkezdték (volna) a tereprendezést, a suttyomban felhalmozott több száz köbméter szemét elhordádát, egy ismert tévés személyiség a dózer elé feküdt, mert azt hitte hogy megakadályozza...szóltak neki, hogy nézze meg a rajzokon a dátumot....aztán az út megépült, ő meg eltűnt a közéletből.
Szóval az Etele némileg békésebben újul meg..persze most is akadt egynéhány megszólaló,aki mikor látta magát a tévében, már késő volt..(mint az Andoron is)
a fejlődést nem lehet megállítani, csak lassítani..de azt nagyon..
...."Az építkezés első ütemében november 12-étől (vasárnaptól) a Fehérvári út irányába egyirányúsítják az Etele utat a Bártfai utca és a Fehérvári út között. A tényleges munkálatok 13-án, hétfőn kezdődnek, "....
Ma éjszakai rádióhír: két héten belül elkezdik az Etele út szétszedését, mert indul az 1-es villamos-pályájának építése..azt mondják, minden akadály elhárult. Az átadási határidő 2018 novembere.
Csak nehogy az legyen, mint az Andor úton, ahol az ottlakók testükkel akadályozták a gépek felvonulását. Alig tizenöt év késéssel, de elkészült.
Ki tudja, hogy miért lehet az Andor utca - Fehérvári út sarkán, a SPAR és a HOMASITA előtt a járdán parkolni, parkolás címén piros lámpát a járdán kikerülni, a SPAR előtti bankautomatából pénzt felvevő emberek fenekét a sárvédővel kitörölni?
És mi a fenét csinál a közterület-felügyelet, ha ezt nem látja?
Tovább csúszik az Andor utca szélesítése 2010.01.12. 12:47 - MTI
Tovább csúszik az M1-es és M7-es autópályát a Lágymányosi híddal összekötő XI. kerületi Andor utca kiszélesítése egy lebonyolítói közbeszerzési eljárás eredménytelensége miatt - erősítette meg az MTI értesülését kedden a főpolgármesteri hivatal sajtóirodája.
A munkálatokat pénteken kellene megkezdenie a Budapesti Útépítő konzorciumnak, ám a lebonyolításra csak egy érvényes pályázat érkezett, ezért újra ki kell írni a közbeszerzési tendert, ez pedig mintegy három hónapos csúszást jelentene.
Lakos Imre (SZDSZ), a XI. kerület alpolgármestere az MTI megkeresésére azt közölte: elfogadhatatlannak tartja a három hónapos csúszást. Mint hozzátette, lát arra megoldást, hogy a tender megismétléséig el tudják kezdeni legalább a közműkiváltásokat és más előkészítő munkálatokat, bonyolító nélkül is. Arra hívta fel a figyelmet: a jogszabályok lehetőséget adnak arra, hogy ebben az átmeneti időszakban műszaki ellenőrt alkalmazzon a hivatal. Lakos Imre szerint így legfeljebb két-három hetet csúszhat a beruházás megkezdése.
Az Egér utat a Szerémi úttal összekötő dél-budai tehermentesítő utat 1993 óta akarja megépíttetni a főváros, de azóta többször lakossági tiltakozás, illetve forráshiány miatt meghiúsult a beruházás.
A mintegy két kilométeres, kétszer kétsávos tehermentesítő út megépítésének költségét a Főmterv eredetileg 3,5 milliárd forintra becsülte, ezt azonban a pályázattal sikerült 2,5 milliárd forintra csökkenteni. A beruházási összeg felét a főváros európai uniós pályázaton szeretné elnyerni, a döntés nyár végére várható.
A jelenleg kétszer egysávos úton megszűnik a súlykorlátozás, azt a jövőben már a 12 tonnás gépjárművek is használhatják. Az Andor utcába csatlakozó kis, kertvárosias utcák többségét nem zárják le az átmenő forgalom elől.
A korábbi tervek szerint hangfogó falak épültek volna a társasházak és a tehermentesítő út közé, a tervekben azonban ezek már nem szerepelnek. "Passzív zajvédelemként" ugyanakkor az útépítéssel egy időben kicserélik 700 társasházi, illetve panellakás 1.700 ablakát. A kiszélesített út mentén 380 fát, valamint cserjéket, fenyőket ültetnek és csaknem 16 ezer négyzetméteren füvesítenek.
A főváros közlekedési ügyosztálya azt közölte az MTI-vel, hogy az Andor utca 2x2 sávosra történő bővítése a tervek szerint "a térség forgalmi átrendeződését fogja eredményezni", és ebből adódóan az állandó torlódás miatt ma menekülőútként használt belső lakóutcák terhelése csökkenni fog.
Kitért arra is: az új út mellett a meglévő, korábban elkészült zajvédő falat a lehetőségek szerint meghosszabbítják, azonban a teljes útszakaszon nem oldható meg a zajvédő fal építése.
Mit lehet tenni annak érdekében, hogy a metróépítők letakarítsák az útra felhordott sarat? (Borszéki u., Etele út)
Kénytelen vagyok ezen az útvonalon hazajárni és áldatlan állapotok uralkodnak. A felhordott sár kis pupokban áll az úton, ami ettől olyan, mintha durva macskakövön közlekednék. Az a kis útszakasz jobban hazavágja a futóművet, mintha 20 km-t kátyús földúton autóznék.
cső. sok plus volt még tavaly - no de mostmár Spar lesz.
de tud itt vki arról, hogy vajon mi lesz a Tétényi úti Plus-sal? Hónapok óta az van ráírva, hogy "tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy üzletünk technikai okok (vagy felújítás? ) miatt zárva tart"
Semmi dátum, javaslat, hogy mikor nyitnak. Totál zárva van, javításnak semmi jele.
Nem tudjátok, mikor kezdik el a javítást? (ha egyáltalán elkezdik)?
Etele út. Nem is tudtam, hogy ennyi Plus van... Az a Lincoln már elég régen ott áll, nem pont előtte, hanem a Plus melletti "sovány" ház parkolójának a szélén. A nagymamám lakása is abban a házban van.
A nagymamám sokáig Kelenföldön lakott, a lakás megvan még, csak már nem lakik benne senki... Szóval feltűnt nekem, hogy a Plus mellett már elég régen áll egy amerikai rendszámú Lincoln. Nem tud valaki valamit róla? Elég értékes lehet, mért hagyták csak úgy ott?
Működik ez a topik?Azért mert idén csak tíz hozzászólás volt.Amúgy én nem vagyok kelenföldi.Csak ma ott jártam Tétényi kórház,előtt csúnyán elütöttek egy kerékpárost.(Nem tudom ki volt a hibás,már csak a mentőautót láttam.)
általában csak olvasni szoktam a fórumot, de em-2 hozzászólását nem tudom szó nélkül hagyni.
Kedves em-2 hallottál már a kőfelverődések okozta károkról és javításuk vonzati költségeiről? Mert nem ám úgy van, hogy csak letörlöm a füvet és kész. Mert ezek a motoros kaszák felkapják a követ, sörös kupakot, törött sörös/boros üveg darabot, stb. stb. És ha a fent említett tárgyak a motoros kasza vágóprofiljának üzemi sebességével gyorsítva csapódnak egy műanyag (jobbik eset) vagy fém felülethez, ami mondjuk egy autó esetében ugye fényezve is van, akkor bizony ott karcolás lesz, festék lepattogzás , és még horpadás is. Nem akarlak untatni a javítás apró részleteivel, de egy egy elem javítása súlyos tízezreket is felemészthet. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy arra nincs garancia, hogy a javítást sikerül nyomtalanul elvégezni. Stb. stb. stb.
Nem lenne sokkal egyszerűbb egy rövidke gondolkozás és belátás után a füvet a másik irányból nyírni? Ugye, hogy de. Látod nem is volt nehéz belátni, hogy ez bizony gyorsabb, hatékonyabb, és főleg költségtakarékosabb megoldás.
Ha valaki csinál valamit az csinálja rendesen! Legyen az fűnyíró, vagy sebész mind1.
és az a szerencsétlen fű megharapja az autót, mi? jajj istenem, de elszakadtatok ti panellakók a természettől, nektek ez már csak kosz, pfúj, betonozzunk le mindent.
aki jobban vág motoros fűkaszával füvet, annak hajrá, lehet jelentkezni a kertészeti cégeknél, oszt megmutatni a melósoknak, hogy is kell ezt. nem ám csak a klaviatúra mögül játszani a Janit ...