szia tomi 01 nekem volt 1,3 as samurájom ara én tetem fel a skoda 120 as karbit nagyon szuperül müködöt és a fogyasztásis csökent 6,5-7 l re a tejesitmény nemigazán változot eszt bizonyitota babodon de csak ugytudod felrakni ha csinálsz egy közdarabot de nem bonyolult aki kicsitis ért hozá anak egyszerü én dolomitbol csinálam benzináló tömitéssel meg trabi szivato bovdent épitetem be.remélem tudtam segiteni üdv kisblack
sziasztok érdeklődnék, van egy 89 es 1.3 samuráj tönkre ment rajta a karbi, és azt halottam hogy a skoda karburátor felmegy rá és tökéletesen működik vele, van valakinek ilyen tapasztalata ? a válaszokat előre is köszönöm
Motrot szeretnek cserelni a samuraiomba lehetoleg dieslelt.Valaki probalkozot e ilyesmivel?Terep korulmenyek kozot hogy viselkedik?Milyen motrot lehetne bele faragni?
Nekem van egy 419TD gyári diesel motoros 1999-es Samum is (a másik kettő benzines). 129.000km van benne, 2 hónapja vettem, erre tegnapelött a 2.henger főtengelycsapágya elkezdett kopogni.Szétszedtem, most keresek alkatrészt hozzá...
Eddigi véleményem, hogy a benzineseknek nincs baja, egyiknek sem, ez meg itt elvérzett rögtön.(elöző tulaj egy 60 éves bácsi volt....)
Meg tudja valaki mondani, hogy a D8U motor az Citroen vagy PUG?
van egy hibátlan állapotú (azaz: minden eredeti: nem lakatolt-hegesztett karosszéria!!!, megbontatlan motor, hibátlan-zajtalan váltó, 3db szimmering cserélve a terepváltóban szakszervízben Münchenben stb.)
Nekem már 3 éve van meg a diesel Samu. 99 évjárat, csak a Jóisten tudja, hogy előttem mennyit futott. Ennek a motorja Peugeot XUD9A, kb 64 Le. Turbó van rajta, de az valami nagyon kisnyomásu szerkezet.Ezzel a tipusu motorral elég sok kishaszonjármüvet hajtottak a 80-90-es években, sok még ma is fut.
A fogyasztása országut, város vegyes kb 7-8L. Terepen 10-11L. Ezek a nálam lefutott mintegy 50 ezer km mért!!! adatai. A terepi fogyasztást olyan körülmények között kell érteni, hogy a sár gyakran az ajtón jön be. /Néha a reggel nem induló traktorokat is ezzel szoktam behuzni, sokszor 100 métereken keresztül./ Persze, kuplungot kellett már cseréltetni, de az ilyen igénybevételek miatt nem is csoda.
Az üzemelési tapasztalataim szerint a motor vákumszivattyuja a leggyengébb pont, már kettőt kellett cserélni. /Konstrukciós hiba, eléggé mélyen van, és nem szereti a tengelycsapágya a sárfürdőt./
A gép másik gyenge pontja a sebességváltója. Nem a diesel nyomatékára van méretezve.
Már a másodikat nyuzom.
Amikor hozzámkerült, akkor minden folyadék, szűrő, és szij cserélve lett.
Azóta csak az előirt időnkénti cseréket kapja, és dolgozik rendben.
Szerintem normál használat mellett ez a motor az örökkévalóságig menne.
Viszont a közelmultban egy márkatárs Samujában gyárilag szerelt 90 lovas Renault motort láttam, sőt a szerelőim már találkoztak Citroen diesellel is.
Szevasztok, Nincs valakinek 4db eladó cuppántcsavarja, 1000es samurai hátsó hídjához kellene. Meg esetleg laprugókötegnek mennyibe kerül darabja? Akinek van ilyenje és el akarja adni az írjon. Köszi
Meg azt is megszeretnem kerdezni hogy milyen dizel motor talalna az SJ410-es samuraiba vagy mit lehetne elkovetni hogy kevesebbet fogyaszon mivel neha az atlagfogyasztas 10-en felul is felmegy pld. most utoljara mikor mertem 14 volt. Hallotam hogy sokan kicserelik Dacia karburatorra vagy injektoros Swift karburatorra es kevesebbet fogyaszt. Kosszi!!!!!!!!
Sziasztok, tulajdonosa vagyok sj410-es samurainak es azt szeretnem kerdezni toletek hogy milyen meretu terepgumit bir meg ez a model ugy hogy ne tegyen kart az autoba? Jelenleg 205/75/R15-os gumik vannak rajta. Melyik volna az idealis? A 215/75/R15 -ost megbirnae? Kosszonom!
Tisztelt Uraim! Szeretném bemutatni a nemrég indult oldalunkat: lowcostoffroad.blogspot.com Bár még elég amatőrök vagyunk, de a szándék megvan, és hátha találtok majd pár érdekes dolgot ahogy fejlődünk. Az építő jellegű kritikának, tanácsoknak, kommenteknek pedig örülünk. üdvözlettel: lowcostoffroad csapata
Sziasztok! Szeretnék egy kis fogyasztású,olcsón fenntartható terepjárót. A Samurai-on kívül még mi fér ebbe a kategóriába?? Milyen a fogyasztásuk vegyes használat mellett? Illetve ilyen terepjárók kb hogy mozognak árban?(nem akarok roncsot venni,de papír az fontos,mivel egy általánosan használható kis kocsi kéne,ami nem ijed meg a kátyúktól,meg a tóparti kiruccanásoktól. Mit ajánlotok?
Van Eladó 12000 LBS 6,6 Lóerős 12V de 24V-os is raktáron van ((((((A 24 V-OS CSÖRLŐRE 10 000 FT KEDVEZMÉNYT ADOK!)))))(5,4T)PRIME TECH WF08 NÉMET Csörlő! A csörlő alkatrészei megeggyeznek a WARN csörlőjével!3 lépcsős bolygókerekes váltóval 187,2:1 High Speed! (warn találmány)= WOUND serie = Ez azt jelenti ,hogy a váltó automatikusan megkeresi az optimális nyomatékot ami a csörlőzéshez szükséges!Elönye:Nem üveghangon forog a csörlő motorja ezzel nem melegszik olyan hamar!Ha esetleg elérné a maximális húzóerőt!(5.4T) akkor automatikusan lekapcsol!Nem engedi ,hogy túl legyen terhelve a csörlő Mechanizmus!1 ik jóbarátomnak 3 éve fent van a patrolon 1 ilyen csörlő!2008 Somogybabon felhúzta vele a patrolt 1 fára úgy ,hogy a levegőbe lehetett lóbálni a kocsit! :-))
Visszatérve a csörlő paramétereihez:450 Amper maximális terhelésen az áramfelvétele!90 Ah akumlátor javasolt!!! 28m hosszú a csörlőkötél 1 cm szélles!csörlő méretek:537 x 160 x 218 mm.felfogato csavarok távolsága 254 x 114 mm.45 kg komplett tartozékokkal:görgősablak,1 drótos távirányitó ami 3.7m .1 távkapcsolo.kábelek,relle doboz!beszerelési útmutató!(nem komplikált).a csörlőt dobozában felbontatlanul befoliázva kapja! felhívnám kedves olvasók ,érkedlődők figyelmét!Hogy ez nem METRÓS csörlő!!!! A metros "cucc" erről a csörlőről van lekoppintva!
a csörlő Ára:120 000ft / (Bolti új ára 1139,00 euro)