Keresés

Részletes keresés

Neutric Creative Commons License 2001.03.11 0 0 11
Ez nagyon jó! Lehet hogy máris megvan? :-)))
Előzmény: chariot (9)
Neutric Creative Commons License 2001.03.11 0 0 10
Az a baj, hogy egyenlőre nem nagyon tudjuk az okát. :-(
Előzmény: kicsiri (8)
chariot Creative Commons License 2001.03.11 0 0 9
Miért ne? Nem minegy, hogy milyen szerveren át lógsz fel? Max akkor bukhatna le, ha a usernek feltünik, hogy nem tud esetleg levelet küldeni a "rossz" SMTP cim miatt.
Előzmény: Neutric (5)
kicsiri Creative Commons License 2001.03.11 0 0 8
Hahó! Én mind a kettőt szoktam használni, de ilyen még nem fordult elő! Szerencsére! Igyz, hogy tűzfalaztam magam, és fégírtóm is van.
Előzmény: Neutric (5)
Neutric Creative Commons License 2001.03.11 0 0 7
Kedves KRETA!
Ha "hagyományos" átirányításról beszálünk, akkor mindenképpen. De az általam leírt átirányítás jellege egészen más. Ha szolgáltató a szgépnek küld infot, hogy hova tárcsázzon, és a szgép megteszi, akkor azt kőkeményen a szegény user fizeti. Ismétlem: Feltéve, ha létezik ilyen!
Én is arra kértem, hogy a logokat nézzék meg, választ még egyenlőre nem kaptam.
A részletező amit láttam, kb. így nézett ki:
18:00:00 kiwwi szám 4mp
18:00:05 külföldi szám. Nem tartom valószínűnek, hogy ezt "manuálisan" kezdeményezték.
Azért köszi a véleményt! :-)

PS: Nem tegeződhetnénk inkább??? :-)))

Előzmény: KRETA (6)
KRETA Creative Commons License 2001.03.11 0 0 6
Tisztelt Uram!
Bár a fent nevezett problema megoldása távol áll tőlem, mégis néhány kiegésítés:
Ha a T. ügyfél a Freestart/Kiwwi magyarországi számát tárcsázta, akkor abbol átirányítgatás stb stb következtében sem lesz több Ft. Ugyanis az átirányítás költségét mo-n is és azt hiszem mindenütt az átirányító fizeti!
2. Azt a tárcsázót és a modemlogot tüzetesen át kéne vizsgálni. Nem lehetséges, hogy az ügyfél az adott cégek külföldi számára hívott be? tévedésből?
KRETA
Előzmény: Neutric (5)
Neutric Creative Commons License 2001.03.11 0 0 5
Ez sem rossz lehetőség. Nem én vagyok az áldozat, se akkor értesítem, hogy hívja a "féregirtót". :-)))
Az a féreg képes volt arra, hogy utána mintha misem történt volna, használhasd a netet órákon keresztül?
Előzmény: chariot (4)
chariot Creative Commons License 2001.03.11 0 0 4
Néhány éve már kerengett egy féreg, ami pont ezt müvelte. Ha aktiv volt akkor bontotta a vonalat, majd a saját beállitásaival ujra tárcsázott. Letiltott DUN ablakkal és elnémitott tárcsahanggal. Biztosan nem egy ilyened van?
Neutric Creative Commons License 2001.03.11 0 0 3
Erről jó lenne, hogyha valami szakértő nyilatkozna.

Egy biztos: Minden ilyen cég életében kiemelt fontossággal kezelik a különböző mutatókból álló statisztikákat. Pl. egy szolgáltatónál számlareklamáció/ügyfél darabszám, ISP-nél nem fogadott bejelentkezés/összes bejelentkezés. Ezekkel a Hírközlési Főfelügyelet felé el kell számolni, illetve meghatározott értékek vannak, amelyek alá nem mehetnek (a cég gondja, oldják meg), mert esetleg visszavonják az engedélyt. Hogyha bármilyen módon sikerül a behívás igényét kielégíteni, akkor az már javítja a statisztikákat, illetve minden egyes mutatóértéket minden szolgáltató igyekszik a legkedvezőbben alakítani ilyen-olyan eszközökkel.
Tehát ezzel nagyjából körvonalaztam az esetleges indokokat.
Technikai megvalósítás (100% elméleti, gőzöm nincs így van-e, vagy lehet-e ilyet művelni): Ezek ha jól tudom, többségi tulajdonos tekintetében külföldi cégek, amelyeknél el tudom képzelni, hogy a szolgáltatás technikai megvalósítását is külföldi eszközökkel végzik. Ezek komplex rendszerek, esetleg egyetlen rendszer, amely kezeli a technikai nyilvántartást, számlázást, ügyfélnyilvántartást. Egy ilyen komoly integritású rendszer természetesen nem lehet hibamentes, és előfordulhat, hogy a magyar környezetre történő átállás során maradtak olyan dolgok, amelyek "nem nekünk szóltak".
Tételezzük fel, hogy a rendszer egyik részének pont az a feladata, hogy a korábban említett "nem fogadott bejelentkezés/összes bejelentkezés" mutatót kezelje a lehető legoptimálisabban. Szerény ismereteim szerint ez úgy történhet, hogy a bejelentkezőt, ha a hozzá legközelebb eső fogadószerver túlterhelt, akkor átirányítja a következőre, előre beprogramozott úton. Esetleg ebbe az útvonal-leírásba kerülhetett hiba, hogy az egyik ilyen állomás egy külföldi szerver lett.
Mindez csak fikció, de nem tartom elképzelhetetlennek, ezért jó lenne, ha néhány szakértő is nyilatkozna a témában.
Félreértés ne essék, nem akarom ezeket a szolgáltatókat fikázni, egyszerűen szeretném kideríteni, hogy mi okozza ezt, mert kerekedne a szemem, hogyha az én számlámon lenne ilyen.

Egy másik lehetséges hibaforrás a számítógép beállítása. (Inkább ezt tartom valószínűnek, de akkor arra jöjjünk rá, hogy miként lehet így "összebarmolni" a tárcsázót!

Előzmény: Törölt nick (2)
Neutric Creative Commons License 2001.03.11 0 0 1
Igen. :-))) Örülök, hogy lecsaptál a témára! :-)))
Előzmény: Csokis (0)
Csokis Creative Commons License 2001.03.11 0 0 0
Tehat 00-val kezdodon?
Neutric Creative Commons License 2001.03.11 0 0 topiknyitó
Sziasztok!

Bár szétnéztem a fórumon ebben a témában, de azt hiszem elég fontos dolog ez, hogy egy külön topic foglalkozzon vele.
A történet a következő: 2 "áldozattal" találkoztam eddig, akikkel megtörtént, az egyik a Freestartot, a másik a Kiwwi-t használta. Aztán a telefonszámlán megjelent néhány óra nemzetközi beszélgetés. Hívásrészletező: Minden egyes nemzetközi hívás néhány mp-es kiwwi/freestart behívás után kezdődött, és órákig tartott, esetleg ha megszakadt, újabb k/f behívó tárcsázás. A hívások időtartama és kezdetének ideje egyértelműen bizonyítja, hogy szegény user nemzetközi számon internetezett!

Itt keresnék még hasonló "áldozatokat", illetve próbáljuk meg kideríteni, mi is történhet valójában, mert ezek alapján azt kell gondolnom, hogy nem túl biztonságos az "ingyennet". Én nem vagyok fővárosi, nincs lehetőségem letesztelni ezeket.

Még valami: Ezeket nem csak úgy hallottam, az egyik hívásrészletező személyesen is volt alkalmam megtekinteni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!