Ennek minden motorváltozatnál működnie kellene! Nem tudnám megmondani, hogy jelen esetben miért nem működik. Talán a Hitachi rendszerbe ez nincs beprogramozva. Nem lehet tudni, elég kakukktojás és szerintem a legszarabb rendszer, amit akkoriban olaszba szereltek. Buta nagyon. Bontott ECU, immo doboz, kulcs chipek az egyetlen járható út. Persze ha van valahol, mert az Euro3-as nagyon ritka. Évjárat alapján feltételezem arról van szó. Nem lehet, hogy Euro2-es rajzot néztél, ami még bowdenes bázpedállal van?
Köszönöm a leírást, közben én is lefordítottam. Ki is próbáltam, de semmi nem történt. Se villogás, se semmi. Megnéztem az elektromos rajzot, és meglepődve láttam, hogy az 1.8 benzines verzión semmiféle kapcsoló, potméter nincs a gázpedálon ami esetleg jelet tudna adni. Csak a jtd motoroknál láttam. Akkor ilyenkor mi a teendő? Akkor ez a benzines motoroknál nem működik?
Van egy 2002-es 1.8 Lybram. Megállt, nem indul. Sárga kulcs ég folyamatosan. Valaki csinált már vészhelyzeti indítást? Kódom van, kellene a pontos menete. Köszönöm.
Akkor a fűtésbox egyik állítómotorja lehet a felelős, ami a szélvédő és a közép-láb irány között vált. Az szokott a legszarabb helyen lenni, lehet hogy nem is lehet hozzáférni. A motorvezérlővel az immoboxot kell cserélni, a belső biztosítéktábla mögött. Meg a kulcsokban a chipeket. A távadó-távvevő egy külön rendszer itt, azok maradhatnak.
Ezt nekem is meg kellene néznem, mert a felső szellőzőkön nem jön levegő :(
És azt meg tudja mondani valaki, hogy a motorvezérlő cseréjével kell-e valami mást is cserélni? (Rovernél pl. az immoboxot és a távirányítót is, mert azok együtt kommunikálnak)
Nincs itt már Lybrás szerintem. De egyébként otthon kivitelezhető, anyós lábtérben leveszed a filcburkolatot és megtalálod. Ha jól emlékszem, a komfort elektronika tépőzáras fedele a padlókárpiton ad egy kis helyet a kiforgatáshoz, ha felveszed.
Meg tudja valaki mondani, hogy a motor mögötti vákumdobból hova kell menni a csöveknek?
Egy megy a rászerelt szabályozóra, abból tovább a pillangó vákumszelepéhez, egy megy valahova a motor meg a váltó közé az EGR alatt, meg van egy nálam ami el van szakadva... annak hova kellene menni?
Eldurrant a Lybrámon (2,0 154 Le) az a vízcső amely a kipufogó csonk környékén megy le az olajhűtőhöz. Nem tudjátok, hol lehet hozzá kapni? Vagy mennyire speciálisan hőálló az a cső?
Immo alapvetően van az autóban, riasztóhoz át is kell kábelezni természetesen, ahhoz egy donorautó kellene, de még úgy sem egyszerű a műszerfali kábelkötegben bogarászni a szálakat, a távvevő egység is más a riasztósban.