Hasonló dolgok öszehasonlítása lehet szubijektív, de a két BMW modell öszehasonlítása véleményem szerint lehetetlen, mivel teljesen más a kettőg. Ezért a te szemszögedből nézve sem az 507-es a jobb, hanem téged az 507-es vonz, ezt hívják szenvedélynek, ami viszont független attól hogy tényleg jobb, vagy rosszabb-e.
Kérdezz meg egy Harley-st, hogy melyik a legjobb chopper, ő sem fogja azt mondani, hogy valamelyik japán, pedig ma már vannak köztük olyanok amlyek hozzák az igazi feelinget.
Igen, változatlanul állítom, hogy jobb, de azt hiszem félreértettél. Nyílvánvaló, hogy nem a boltba akarnék járni egy pl. 507-sel, de ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy nem szeretnék jobban, mint egy hi-tech Z8-ast, ami ugyanaz az autó ezredvégi köntösben. Persze a Z8-nak is vannak felbecsülhetetlen éremei (a 4-es körül forognak: 400Le, 40Mio HUF :-)), de az igazi roadster-feelingre legalább olyan jó egy ilyen 40 éves jószág is. Persze talán nem illene a kettőt összehasonlítani, de hát rokonok volnának.
Egy szó mint száz: szubjektív.
Későn, de remélem nem megkésve javítanám/egészíteném ki a Cizeta-ról írott hozzászólásodat.
Gandini azért vállalta el a tervezését, mert a Chryslernél változtattak a Diablo eredeti formáján, és ezért hagyta ott "sértődötten" a Lamborghinit. A V16-os nem Lambo, hanem Ferrari technikára épül..... gyakorlatilag két Ferrari V8 egybeépítve.
A Viper V10-esét viszont a Lamborghini mérnökei tervezték egy traktormotorból.
Szerintem nem nem lehet összehasonlítani 40 év különbséggel készített autókat. Szívesen elviselnék egy 507-est, de az már nem arra való hogy folyamatosan használják, hanem hogy féltve gondoskodjanak róla, néha napsütésben illően meghajtsák.Láttam már olyat aki 40-es évek beli Merci kabrióval jár minden nap de ehez az kell, hogy felmérhetetlen mennyiségű pénzt költhes arra hogy ezt megtehesd. Emellet pedig reteghetsz az elavult technika miatt, mert például nem tudom ki vágyik egy 40 áves autó biztonságára, futóművére, stb.
Szerintem a veteránokat de tudni kell hogy hol a helyük.
Igen, jó is lenne. Csak ritkán jutok ki mostanában arrafele, pláne veteránrally-ra. De Mo-n is láttam már kabrióban. De hát ugye az mégsem ugyanaz. Asszem Olyan 700-800e DM körül szokták az ember után dobálni, úgyhogy tényleg álom marad. Na de azt talán megérem, hogy nálunk is legyenek is veterán-rallyk.
M-B 300SL: Ha ilyetszerenél látni érdemes kiugrani Ausztriába vagy Németországba valamilyen veterán rally-ra ott szinte mindíg felbukkan egy-egy gyönyörű darab. Én a németeknél láttam kiállítva 3-4 db-ot és láttam "működés" közben egyet egy veteránversenyen Stutgartban.
Számomra a Z8 a jelenlegi csúcs BMW, amit a 507 modern reinkarnációjaként terveztek, tehát az 507 világát próbálták a mai kornak megfelelő köntösbe bujtatni. Szerintem ez maximálisan sikerült. Nagyon kevés hasonló próbálkozásnak volt eddig az autógyártásban hasonlóan tökéletes eredménye. Mostanában talán a Ferrari Rossa-nál sikerült ilyen jól modernizálni a lényeg elvesztése nélkül az eredeti stilust.
Onnan tudom, hogy látok, és látom, hogy az a képen nam az aminek te hiszed.
Egyébként igen jelentős a különbség.
A GT3 az alap 911 sportváltozata, ha lehet így fogalmazni. Szívómotor, 360LE, hátsókerékhajtás, könnyítet kivitel, az alapnál mégsportosabb futómű.Létezik "extra sport" utcai kivitelben is, ez az alapja a Porsche Cup-os autóknak, ezekben még kevesebb kényelmi felszerelés van, amit lehet könnyítenek, lehet gyárilag bukócsővel, 5 pontos övvel rendelni.
Szerintem egyébként sokkal jobban is néz ki mint az alap 911, volt szerencsém a gyárban néhányat megnézni. :)
Turbó: Ez a csúcs jelenleg. A a 911-ből van kifejlesztve de azért valamennyire önálló típusnak tekinthető. Turbófeltöltés, csak 420LE, összkerékhajtás. Mégcsúcsabb: jövőre jön a GT2, a Turbo supersport változata 462lóval.
Mi is a pontos különbség a GT3 és a turbo között. Asszem a turbos 480Le, a GT3-at nem ismerem, de asszem az is megfutja a 300-at. Mellesleg honnan tudtad, hogy az csak egy ilyen vácák? :-)
Mikes,
Te komolyan, bal labbal keltel? Mikor irtam en azt, hogy szar??
idezek magamtol (Clio16V topic):
2000-11-14 01:14:24 (180)
>Szoval a kezdeti szuperteljesitmenybol sokat vesztett a gep, de a cikk szerint legalabb vezetheto lett.
Ezzel szerintem azt mondom, hogy szar?
2000-11-07 23:08:02 (161)
>Amugy a V6 sajnos egyre kevesbe vonzo.
Valoban, hiszen tobbet igertek korabban.
De nekem meg igy is nagyon tetszik. Nagyon dogos a kulso, es azert megy is rendesen.
De ha nem vonzodnek a Renault-hoz ugy altalaban, szerintem kevesbe vagynek utana. Szoval akkor igyekeztem objektiven irni. Lehet, hogy nem kellett volna?
Semmi ilyen uj "vicik-vacak".:)
Az almom egy 1990-es E30-as BMW, 320i vagy 325i. Legyen sotetszurke metal, gyari alufelnivel, ABS-sel, esetleg legkondi is johet.
Lenyeg a gyari allapot!
Ha letezel kerlek irj!!:)
Semmi ilyen uj "vicik-vacak".:)
Az almom egy 1990-es vagy ujabb , 320i vagy 325i E30-as BMW. Legyen sotetszurke metal, gyari alufelnivel, ABS-sel, esetleg legkondi is johet.
Lenyeg a gyari allapot!
Na ilyen mar csak a meseben van:((((((
>>>Nekem most egy Clio V6 az almom. Egesz realis alom, megsem 100+ milla mint a fentiek.
Nem azt írtad a Clio 16V topic-ban, hogy szar az az autó... ???
Mikes
Most mondjátok azt, hogy ez egy nagy rakás...
Na ne!
Bár konkrétan a régiek szebbek voltak, azért szerintem ez az autó nagyon ott van (mellesleg ez az a tucatautó, tudjátok, a turbo) :-)
Ha lesz jogsim & lesz pénzem mi lesz az első dolgom? Elballagok a PSA topikba és felteszem a Nagy Kérdést.
Addig nyáladzok.
A Cizeta talán még ma is ott van. Az volt az első (nagyjából) politikai hír, amin káromkodtam életemben.
Tök sz*r ez a szabályozás. Ahelyett, hogy ujjonganának, amiért egy ilyen egzotikum kerül az országba, tesznek keresztbe, ahol csak tudnak. Szerintem ez nem annyira gépjármű kategória, mint inkább műkincs. Egy Picassonál sem nézik, hogy vajon az akril, amivel festették, ártalmas-e az egészségre...
Most, hogy már lehet öregebb autókat is behozni, gondolom azért nem engedik be, mert nincs rajta a nyavalyás listájukon. A finánc csak vakargatja a fejét:
"Cize... ööö Cite... izé Cizella. Ilyen cizellált autókat hozzánk nem lehet behoznyi, kérem. Tessík normaális géppjárművet vásáróni, fócvágenyt vagy opelet, azt levámojjuk fél óra alatt..."