Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.08 0 0 30
Antforce
Óóóó, csak ilyen bajok jöttek elö? :-) Még jó, hogy vigyázol az autóra... :-))
Hát nemtom, nekem tényleg igy volt és van, igaz a 2-esen kivül van 3. 4. 5. fokozat is... :-)
Előzmény: antforce (29)
antforce Creative Commons License 2000.11.08 0 0 29
Zsola: naa, azert en nem megyek annyira, okee, a szerelo talalt megegett csapagyakat a valtoban, eg a kuplungtarcsa szerkezete hullott szet, meg a kormanyoszlopnal levo motortarto bak szettorott, de azert ovatos vagyok..
Versenyezni en se versenyzek, de azert valahogy el kell jutni A-bol B-be.. A nissan meg tenyleg hihetetlen, mas mas nissanos ismerosom is, o 13 koruli fogyasztasrol regelt, pedig szerintem o se gyalazza az autojat..

Ant

Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.08 0 0 28
Antforce
Naaa, azért láttalak már téged vezetni, nem irigylem az autókat.
De a 200SX még az "őrült" korszakomban volt. Akkor még nálam is cska a padlógáz-fék létezett és mégis lenmaradt 10 alatt. Hmm ez van. Bár most sem hiszik el, hogy eljárok a 2.2-essel 10 alatt. Pedig tényleg, csakhát már nagyon lehiggadtam, és csak ritkán versenyzek!
Előzmény: antforce (27)
antforce Creative Commons License 2000.11.08 0 0 27
Zsola, en veszek toled vezetesi leckeket eskuszom, a nissan 200 sx-el 10 liter alatt eljarni.. 13 liter alatt is mar csodalnalak, de 10 liter alatt varosban szvsz lehetetlen.. En csak keveset jartam 200 sx-el de az autokereskedo haveromnak 2 volt belole, amikor az egyiknek tonkrement a turboja akkor ment le a fogyasztasa 11-12re, altalaban 14 korul evett viszonylag dinamikus, de nem agressziv vezetesnel.

avantage Creative Commons License 2000.11.08 0 0 26
Mennyit tudott az a 1.6 turbos Fuego?
How about a Mazda RX-7. Pont aktualis van a totalcar-on is cikk, meg itt egy forum. Van 2 szep elado darab 1m alatt, tuti allapotban. De az is alacsony, en 183-al majdnem suroltam a tetot. A japan sportkocsik szerintem mind ilyenek. Ha van tetoablak, meg rosszabb a helyzet. (amit probaltam abban volt)
VW Corrado? Az eleg soft, de legalabb nem alacsony japanokra terveztek.
Előzmény: ffuego (-)
Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.08 0 0 25
Hmmm. Hát ez izlések és pofonok. Nekem spec a 300ZX és a 200SX tetszik a legjobban belülröl.
A 2.2 Prelude könnyedén utazik 230-at, és ott sem megy 10 fölé.
Az azért még engem is meglep, hogy automatával 8-cal jártál...
Előzmény: ffuego (24)
ffuego Creative Commons License 2000.11.08 0 0 24
Na igen. Őszintén szólva elsőkerékhajtás mániás vagyok. Amúgy a Prelude-öm 8-at fogyasztott városban, 230e km után, automatával. Csak a végsebessége nem volt valami király. Százhetven felett semmi.
Nem szemétkedés, de a 200sx Nissan belül nem vmi full komfort. Most ültem egyben tiszta műanyag minden.
Előzmény: Zsola-4 (23)
Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.08 0 0 23
ffuego
Szerintem a Nissan SX 200 is nagyon kényelmes elöl, és én eljártam vele városban 10 l alatt.
Pedig szerettem nyomni! De egy turbó felójítás 100e huf min. Én beleszaladtam!
Ja, és szuper, hogy hátsó kerekes! Lehet vele hülyéskedni! :-))
De a Prelude is szuper, pláne a 4 kerék kormányzással! Mintha sinen futna! És ez is elmegy 10 l alatt.
Előzmény: ffuego (19)
db Creative Commons License 2000.11.08 0 0 22
Nem tudom, ulj bele egybe :)

Mivel - ugy remlik - hogy a magassagkulonbsegek foleg a lab hosszabol adodnak, ezert azt gondolnam, hogy elfersz, mivel a labnak van hely, csak a teto van alacsonyan. (Amikor eloszor beleultem, majd' bevertem a fejem a napellenzobe :) (persze miutan beallitottam az ulest, mar nem fenyegetett ez a veszely))

Előzmény: ffuego (21)
ffuego Creative Commons License 2000.11.08 0 0 21
Khm. Én 192 cm vagyok. Szerinted felejtsem el?
Előzmény: Eclipseboy_ (20)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2000.11.08 0 0 20
ffuego!

Hát itt lennék én, 1992-es Eclipse GSX, az USA-ból lett behozva 94-ben. A kocsi műszakilag lényegében megegyezik a Galant VR4-es ralliautóval (2.0 16V turbo, 195Le és 275Nm és természetesen állandó négykerékmeghajtás).

Alapjában véve elég kényelmes a gép, legalábbis az első űléseken, ha nagyon muszáj, akkor hátra is befér két ember, a kalaptartó kivétele és a hátsó ülések előrehajtása után a csomagtartó is elég méretes. A kocsi elég alacsony, én a 177 centimmel még elférek, egyébként elég kényelmes az üléspozíció, az ülés magassága nem, de a derék- illetve combtámasz is állítható. Lényegében minden megtalálható benne (légkondi, 6 hangszórós rádió+motoros antenna, tempomat, szervokormány, el. ablakok, tükrök, központizár, stb) egyedül - furcsa módon - az ABS extra.

A feeling nagyon állat, részben a turbo, részben az AWD miatt. Nagyon stabil és vizes úton is tökig lehet nyomni a gázt, nem csúszik.

A fogyasztása olyan 12 liter körül mozog vegyes használatnál.

Előzmény: ffuego (19)
ffuego Creative Commons License 2000.11.08 0 0 19
Na azért költeni mindegyikre kell, csak az árak...
Én is megszívtam a jó öreg fuegoval a turbócserét.
Irjatok kényelemről, feelingről, fogyasztásról is, főleg turbós érdekel.
Köszi.
Előzmény: Eclipseboy_ (17)
db Creative Commons License 2000.11.08 0 0 18
De, panaszkodok :)

(OK, persze, az az en hulyesegem is, hogy csak akkor jutott eszembe, hogy a kuplungtarcsa el is kophat, amikor mar keso volt)

A kezikonyv meg azert, mert abban biztos benne van nagy betukkel, hogy x km utan ki kell cserelni a kuplungtarcsat.

Előzmény: Eclipseboy_ (17)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2000.11.08 0 0 17
db!

Ne panaszkodjál vazzeg! ;-D

"most 8 ev es 150.000 km utan kezdenek elkopni azok a cuccok, amiket korabban le kellett volna cserelni (tomitesek, kuplungtarcsa)"

Pontosan azért nem lettek kicserélve, mert most koptak el.

Egyébként minek neked kézikönyv?

Előzmény: db (15)
Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.07 0 0 16
db
Nem tudom! Nekem semmivel nem volt gondom. A kopó alkatrészek valóban elkopnak, de érdemes EREDETIre cserélni sokmindent, mégha drága is! Megéri, mert az utángyártottak, pláne a nem japán, nem jó!
Nekem csak a futóművel voltak kisebb gondok. A gömbfejeket biza javittatni kellett, na persze én sem vettem meg a méregdrága eredetit, igy maradt az évi felújítás.
Biztos jó autó az Eclipse, nekem is tetszik, de én meg maradok a Prelude-nél. :-))
üdv
Zsola
Előzmény: db (15)
db Creative Commons License 2000.11.07 0 0 15
Zsola,

azert lehet rajuk kolteni :(

Bar nyilvan a dolog sokmindentol fugg, nekem az a bajom, hogy most 8 ev es 150.000 km utan kezdenek elkopni azok a cuccok, amiket korabban le kellett volna cserelni (tomitesek, kuplungtarcsa).

Nyilvan ez (marminthogy nincsenek teljesen jol karban tartva) olyan dolog, amik barmilyen autonal gondot okozna, csak eppen mintha ebben a kategoriaban gyakoribb lenne (mert egy jo reszuk szurkeimportbol szarmazik, kezikonyv nincs, szerelok tobbsege nem nagyon lat ilyen cuccokat, stb)

Ezzel egyutt ujra Eclipse-t vennek :)

Előzmény: Zsola-4 (8)
JAMES Creative Commons License 2000.11.07 0 0 14
Nekem is bevállt a 200SX. Volt már mindenféle autóm, eddig ezzel bírtam a legtovább. Ez már valamit jelent. :-)
Szerencsére törve nem volt, műszaki hiba eddig egyáltalán semmi, / 3 év 70e km / csak a szervíz kerül kissé sokba mint minden sportautónál. Valamit valamiért...

Viszont könnyen lehet tuningolni. Ez sem egy hátrány. :-)

Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.07 0 0 13
ffuego

Nekem pont 89-es volt, és bár a nyomokból ítélve rommá volt már törve, mégsem rohadt sehol. Most egy 94-es van, ez is volt már törve gazdagon, de ez sem rohad sehol.
A 2.gen-röl én is rosszkat hallottam, de jobban nem ismerem.
Zsola

Előzmény: ffuego (12)
ffuego Creative Commons License 2000.11.07 0 0 12
Nem rosszak a Prelude-ök csak rohadnak. Nekem legalábbis volt egy automata 84-es. Hozzá sem nyúltam egy fél évig, de a kasznija lyukas volt.
Milyen a 89-es évjárat?
Előzmény: Zsola-4 (10)
Blindmouse Creative Commons License 2000.11.07 0 0 11
nekem valahogy nem tetszik.. de ízlés dolga.. én DSM fanatikus vagyok.. :)
Előzmény: Zsola-4 (10)
Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.07 0 0 10
Jók is azok a Prelude-ök.... :-)))
Előzmény: Blindmouse (9)
Blindmouse Creative Commons License 2000.11.07 0 0 9
Szép volt amikor vasárnap este az M1-en befelé elmentem egy TT mellett.. beértem egy régi Suprát.. és mögémért egy Prelude.. :)
Előzmény: Zsola-4 (8)
Zsola-4 Creative Commons License 2000.11.07 0 0 8
Hali!

Én is szeretem az ilyen kategóriás autókat. Nekem nagyon bejött a Celica, a Nissan 200 SX, de legjobban a Prelude 3. és 4. gen. Szerencsére én jókat fogtam ki, és egyikkel sem volt gond. Egyik sem evett 10 fölött, és nem kellett rájuk költeni, de ezzel lehet, hogy nagy szerencsém volt.
De nagyon tetszik az Eclipse és a Toyota MR2 is a kis sportautók közül.
üdv
Zsola

myra_ Creative Commons License 2000.11.06 0 0 7
Helló

Nekem Nissan 100 NX-em volt és nagyon jó volt a vezetési élménye. Ez pont az a kategória. És nem is nagyok a motorok. Nem utolsó, hogy kicsi a karbantartás igénye.

Nissan 240SX Creative Commons License 2000.11.06 0 0 6
Nekem a Nissan bejött, bár már a bukólámpás (95-től gyártott) utáni verzióm van. Kép van a "Büszke vagy a kocsidra?" topicban.
Előzmény: db (4)
Blindmouse Creative Commons License 2000.11.06 0 0 5
Azért kiegyeznék egy '94-es Talon TSi AWD-vel is :)
Előzmény: db (4)
db Creative Commons License 2000.11.06 0 0 4
Ja, Eclipse rulez :) Foleg a bukolampas, mert a bukolampatol lesz igazan sportkocsi egy sportkocsi :)
Előzmény: Blindmouse (1)
ffuego Creative Commons License 2000.11.05 0 0 3
Oké-oké.
Szóval az enyém svájci import volt 92-ben, 1.6 turbo inj., amerikai modell. Tudtommal ilyenek nem szaladgálnak csak úgy, illetve ami turbós az kontinentális a5l motorszámmal, és csak 120 pacival.
Amúgy ha tudsz 86-ost, ilyet, az király.
Előzmény: Inner Circle (2)
Inner Circle Creative Commons License 2000.11.05 0 0 2
Miért ne lenne Fuego? Szoktam látni, nem is olyan rossz állapotokban. Vegyél egyet, oszt rakosgasd össze képedre és hasonlatosságodra (nehogy má' csak én szívjak a felújítással, vazze!!! :))) )
Előzmény: ffuego (-)
Blindmouse Creative Commons License 2000.11.04 0 0 1
Hát.. nem kell túl sokat.. Eclipse-hez elég csak bekuksiznod a Diamond Star Motors fórumba.. :)
Előzmény: ffuego (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!