Antforce
Óóóó, csak ilyen bajok jöttek elö? :-) Még jó, hogy vigyázol az autóra... :-))
Hát nemtom, nekem tényleg igy volt és van, igaz a 2-esen kivül van 3. 4. 5. fokozat is... :-)
Zsola: naa, azert en nem megyek annyira, okee, a szerelo talalt megegett csapagyakat a valtoban, eg a kuplungtarcsa szerkezete hullott szet, meg a kormanyoszlopnal levo motortarto bak szettorott, de azert ovatos vagyok..
Versenyezni en se versenyzek, de azert valahogy el kell jutni A-bol B-be.. A nissan meg tenyleg hihetetlen, mas mas nissanos ismerosom is, o 13 koruli fogyasztasrol regelt, pedig szerintem o se gyalazza az autojat..
Antforce
Naaa, azért láttalak már téged vezetni, nem irigylem az autókat.
De a 200SX még az "őrült" korszakomban volt. Akkor még nálam is cska a padlógáz-fék létezett és mégis lenmaradt 10 alatt. Hmm ez van. Bár most sem hiszik el, hogy eljárok a 2.2-essel 10 alatt. Pedig tényleg, csakhát már nagyon lehiggadtam, és csak ritkán versenyzek!
Zsola, en veszek toled vezetesi leckeket eskuszom, a nissan 200 sx-el 10 liter alatt eljarni.. 13 liter alatt is mar csodalnalak, de 10 liter alatt varosban szvsz lehetetlen.. En csak keveset jartam 200 sx-el de az autokereskedo haveromnak 2 volt belole, amikor az egyiknek tonkrement a turboja akkor ment le a fogyasztasa 11-12re, altalaban 14 korul evett viszonylag dinamikus, de nem agressziv vezetesnel.
Mennyit tudott az a 1.6 turbos Fuego?
How about a Mazda RX-7. Pont aktualis van a totalcar-on is cikk, meg itt egy forum. Van 2 szep elado darab 1m alatt, tuti allapotban. De az is alacsony, en 183-al majdnem suroltam a tetot. A japan sportkocsik szerintem mind ilyenek. Ha van tetoablak, meg rosszabb a helyzet. (amit probaltam abban volt)
VW Corrado? Az eleg soft, de legalabb nem alacsony japanokra terveztek.
Hmmm. Hát ez izlések és pofonok. Nekem spec a 300ZX és a 200SX tetszik a legjobban belülröl.
A 2.2 Prelude könnyedén utazik 230-at, és ott sem megy 10 fölé.
Az azért még engem is meglep, hogy automatával 8-cal jártál...
Na igen. Őszintén szólva elsőkerékhajtás mániás vagyok. Amúgy a Prelude-öm 8-at fogyasztott városban, 230e km után, automatával. Csak a végsebessége nem volt valami király. Százhetven felett semmi.
Nem szemétkedés, de a 200sx Nissan belül nem vmi full komfort. Most ültem egyben tiszta műanyag minden.
ffuego
Szerintem a Nissan SX 200 is nagyon kényelmes elöl, és én eljártam vele városban 10 l alatt.
Pedig szerettem nyomni! De egy turbó felójítás 100e huf min. Én beleszaladtam!
Ja, és szuper, hogy hátsó kerekes! Lehet vele hülyéskedni! :-))
De a Prelude is szuper, pláne a 4 kerék kormányzással! Mintha sinen futna! És ez is elmegy 10 l alatt.
Mivel - ugy remlik - hogy a magassagkulonbsegek foleg a lab hosszabol adodnak, ezert azt gondolnam, hogy elfersz, mivel a labnak van hely, csak a teto van alacsonyan. (Amikor eloszor beleultem, majd' bevertem a fejem a napellenzobe :) (persze miutan beallitottam az ulest, mar nem fenyegetett ez a veszely))
Hát itt lennék én, 1992-es Eclipse GSX, az USA-ból lett behozva 94-ben. A kocsi műszakilag lényegében megegyezik a Galant VR4-es ralliautóval (2.0 16V turbo, 195Le és 275Nm és természetesen állandó négykerékmeghajtás).
Alapjában véve elég kényelmes a gép, legalábbis az első űléseken, ha nagyon muszáj, akkor hátra is befér két ember, a kalaptartó kivétele és a hátsó ülések előrehajtása után a csomagtartó is elég méretes. A kocsi elég alacsony, én a 177 centimmel még elférek, egyébként elég kényelmes az üléspozíció, az ülés magassága nem, de a derék- illetve combtámasz is állítható. Lényegében minden megtalálható benne (légkondi, 6 hangszórós rádió+motoros antenna, tempomat, szervokormány, el. ablakok, tükrök, központizár, stb) egyedül - furcsa módon - az ABS extra.
A feeling nagyon állat, részben a turbo, részben az AWD miatt. Nagyon stabil és vizes úton is tökig lehet nyomni a gázt, nem csúszik.
A fogyasztása olyan 12 liter körül mozog vegyes használatnál.
Na azért költeni mindegyikre kell, csak az árak...
Én is megszívtam a jó öreg fuegoval a turbócserét.
Irjatok kényelemről, feelingről, fogyasztásról is, főleg turbós érdekel.
Köszi.
db
Nem tudom! Nekem semmivel nem volt gondom. A kopó alkatrészek valóban elkopnak, de érdemes EREDETIre cserélni sokmindent, mégha drága is! Megéri, mert az utángyártottak, pláne a nem japán, nem jó!
Nekem csak a futóművel voltak kisebb gondok. A gömbfejeket biza javittatni kellett, na persze én sem vettem meg a méregdrága eredetit, igy maradt az évi felújítás.
Biztos jó autó az Eclipse, nekem is tetszik, de én meg maradok a Prelude-nél. :-))
üdv
Zsola
Bar nyilvan a dolog sokmindentol fugg, nekem az a bajom, hogy most 8 ev es 150.000 km utan kezdenek elkopni azok a cuccok, amiket korabban le kellett volna cserelni (tomitesek, kuplungtarcsa).
Nyilvan ez (marminthogy nincsenek teljesen jol karban tartva) olyan dolog, amik barmilyen autonal gondot okozna, csak eppen mintha ebben a kategoriaban gyakoribb lenne (mert egy jo reszuk szurkeimportbol szarmazik, kezikonyv nincs, szerelok tobbsege nem nagyon lat ilyen cuccokat, stb)
Nekem is bevállt a 200SX. Volt már mindenféle autóm, eddig ezzel bírtam a legtovább. Ez már valamit jelent. :-)
Szerencsére törve nem volt, műszaki hiba eddig egyáltalán semmi, / 3 év 70e km / csak a szervíz kerül kissé sokba mint minden sportautónál. Valamit valamiért...
Viszont könnyen lehet tuningolni. Ez sem egy hátrány. :-)
Nekem pont 89-es volt, és bár a nyomokból ítélve rommá volt már törve, mégsem rohadt sehol. Most egy 94-es van, ez is volt már törve gazdagon, de ez sem rohad sehol.
A 2.gen-röl én is rosszkat hallottam, de jobban nem ismerem.
Zsola
Nem rosszak a Prelude-ök csak rohadnak. Nekem legalábbis volt egy automata 84-es. Hozzá sem nyúltam egy fél évig, de a kasznija lyukas volt.
Milyen a 89-es évjárat?
Én is szeretem az ilyen kategóriás autókat. Nekem nagyon bejött a Celica, a Nissan 200 SX, de legjobban a Prelude 3. és 4. gen. Szerencsére én jókat fogtam ki, és egyikkel sem volt gond. Egyik sem evett 10 fölött, és nem kellett rájuk költeni, de ezzel lehet, hogy nagy szerencsém volt.
De nagyon tetszik az Eclipse és a Toyota MR2 is a kis sportautók közül.
üdv
Zsola
Nekem Nissan 100 NX-em volt és nagyon jó volt a vezetési élménye. Ez pont az a kategória. És nem is nagyok a motorok. Nem utolsó, hogy kicsi a karbantartás igénye.
Oké-oké.
Szóval az enyém svájci import volt 92-ben, 1.6 turbo inj., amerikai modell. Tudtommal ilyenek nem szaladgálnak csak úgy, illetve ami turbós az kontinentális a5l motorszámmal, és csak 120 pacival.
Amúgy ha tudsz 86-ost, ilyet, az király.
Miért ne lenne Fuego? Szoktam látni, nem is olyan rossz állapotokban. Vegyél egyet, oszt rakosgasd össze képedre és hasonlatosságodra (nehogy má' csak én szívjak a felújítással, vazze!!! :))) )