Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Berhel Elek Creative Commons License 2000.09.17 0 0 11
addíg amíg a rendőr úr az út szélén állva azt nézi hogy kit lehet jól levenni,és nem szúrópróba szerű az ellenőrzés mint ahogy amédiákban ezt hallani lehet,addíg nem hiszem,hogy ez a jó megoldás.Illetve egy valamire jó növekednek a bevételek a rebdőrség számláján ami utána oda megy ahova.De azt hiszem amig a rendőrnek havonta xezer forint birságot be kell szednie/ugye ti is hallottatok ilyet/ addíg biztos vagyok benne hogy az út szélén nem a hetes bömöst fogja megállítani hanem továbbra is a trabantot és a ladát,meg a Zsukot,mert ott lehet kaszálni.Van olyan haverom aki nemhogy nem használja a biztonsági övet de fizikailag nincs is az autójában ilyen!!!És a másik:kiszáll a nagymerciből a pali az országúton,csinált amit csinált kivesz azsebéből húsz rugót /ami lehet hogy a rendőr fizetésének túlórával ilyen olyan pótlékkal majd' a fele/nem tudom hibáztatni ,hogy elveszi és elengedi,lehet én is eltenném.Szerintem amíg ennyit keresnek a helyzet nem változik.De ez már kicsit politika.De elszomorít a tudat ,hogy levesznek ha lehet ha nem és ezután törvényileg méginkább le is fognak!!!!Meg egy kicsit túlzásnak találom a díjtételeket,kiégett baloldali helyzetjelzőért valami hatvan rugó vagy ilyesmi!!!és mi van ha elindulás előtt tényleg leellenőrztem és menet közben kiégett?És ha a rendőr feljelent és mondjuk megkapom a makszimális díjtételt a hatvan rugót és mondjuk egy középkorú tanár vagyok tizenötéves trabival a fenekem alatt,havi negyven fixxel a zsebemben,akkor odaadom a trabit és kérek még rá egy huszast?????tudom kicsit végletesde előfordulhat!!!!!!!!!
pampalini Creative Commons License 2000.09.14 0 0 10
Tcaoe!

Igazad van... ez már túlzás lenne... De valamilyen megmozdulás kellene, hogy a kormány felfogja, hogy ez nem mehet így tovább...

Most csak ennyi...

tcaoe Creative Commons License 2000.09.14 0 0 9
Te Sammy Jr.!
En meg jarjak ki gyalog dolgozni, meg haza? Vagy hogy legyen ez? Mer gondolom, nem csak nekem jelent gondot, ha mindenfele felmuvelt bevaditott alakok elzarjak az utakat?
Előzmény: pampalini (7)
OPi Creative Commons License 2000.09.14 0 0 8
azt hiszem a ket eves elevulesi periodus megmarad
Előzmény: ppm (6)
pampalini Creative Commons License 2000.09.14 0 0 7
Halihoo!

Nekem lenne egy ötletem... Taxisblokád 2... De nem néhány napig, hanem legalább egy hónapig. Megtanulná a kormány a leckét... Nekem is elegem van a sunyi, szemét rendőrökből akik direkt szivatják az autósokat. Pl a béke út. Bp. XIII.ker. 2*2sáv középen villamossín. Mennyi a megengedett? 50. Teljes nyugalommal ki lehetne tenni a 70-es táblát, csak az pénzbe kerülne. De az ugye teljes joggal megengedett, hogy a zsaru a záróvonalat átlépve megforduljon az út közepén... Fasza...

Tehát blokádra fel!!!

Most csak ennyi...

ppm Creative Commons License 2000.09.14 0 0 6
Az nem maradt ki a magyar tervezetbol, hogy a nagy nyugati peldakepeinknel (ha jol tudom) ket ev utan elevulnek a pontok. Gondolom ezt a kis reszeltet elfelejtettek. :-)
tcaoe Creative Commons License 2000.09.14 0 0 5
Fastcar: vannak ilyen meropontok, megpedig a 3-as es 4-es uton biztosan, a tobbin keveset jarok, de gondolom ott is. Csak azt hiszem, hogy penzbuntetessel nem lehet a tulsulyrol lebeszelni egyes fuvarozokat.
Mas: az a baj, hogy ez a mostani rendori mentalitassal parosulva valoban nagyon rossz lenne a sokat autozoknak. Mer amig a 4 savos osztottpalyas 26-os fouton kepesek egy olyan vasuti atjaronal merni a 40-et, ahol havonta jar vonat, de azt is latni mar Miskolcrol,(meg kb15-el megy) addig nincs mit tenni.
Egyebkent is, marhasag ez a 40, tegyenek fel felsorompot, aki meg azt kikeruli, az mar maradjon is a vonat alatt.... Meg a masik jo trukk: felturjak az utat, tabla ki, merjunk. A szegyentablara irtam, hogy ebben a kisvarosban, ahol vagyok, reggel a rendorok a valoban veszelyes helyeken vannak, figyelnek es segitenek, meg persze figyelmeztetnek.
fastcar Creative Commons License 2000.09.14 0 0 4
Dr. Gibson!

Speciel arra pont nem mert 1. elvileg a cégnél vezetni kell útnyilvántartást, vagy személyi hsználatú az autó (bár erre még ugyanúgy vonatkozik az elöbbi). 2. A cégnek nem közvetlen hozzátartozója az alkalmazottja (vagy tulajdonosa), tehát rá nem vonatkozott eddig sem, hogy nem köteles terhelöen tanúskodni.

Mongoose!

Sajnos nálunk már nagyon régóta ez van. Mindig kitalálnak valamit, amivel az autósokról le lehet húzni egy újabb bört. Útalap vs. autópályadíj, súlyadó vs. kátyúkkal teli évtizedek óta csak foldozott belterületi utak, stb. Egyébként is mindig a legkényelmesebb dolgok közé tartozott ezt a csoportot kaszálni, hiszen nagyrészt törvénytisztelö, jövedelemmel rendelkezö, egyszóval megfogható emberek alkotják. Egy császárelöd-félét meg kimosdatnak bármikor, illetve eltünik a terhelö bizonyíték.

Sajnos én abban sem hiszek, hogy pl. eltünnének a túlrakott, vánszorogni is alig képes teherautók az utakról, mert olyen méröpontokat nálunk nem helyeznek el az utakon, amivel tettenérhetö a dolog.

Előzmény: Dr.Gibson (2)
Mongoose Creative Commons License 2000.09.14 0 0 3
Dr Gibson!

Az adatszolgáltatási baromsággal kapcsolatban:
Itt egy példa

Gondold el, hogy odaadod a haverodnak az autódat aki továbbadja a másik haverjának, senki nem tud semmit,nem vállalja el hogy ő vezette, a végén téged büntetnek
meg. Szerinted normális ez ?
Ezzel az erővel kölcsönadhatod a kalapácsodat a szomszédnak , hogy beverjen
egy szöget, az agyonüti az asszonyt vele, erre téged csuknak le. Ez nem arról szól, hogy a gyorhajtást ki csinálja. Mert ha céges autóról van szó akkor (alkotmányellenesen) ráterhelik a büntetést az autóra ha nincs meg a sofőr.

Ezek a ki vezette dolgok általában
nem súlyos ügyeknél szerepelnek, csak
kisebb szabálysértéseknél, ahol azonban
anyagilag kellőképpen meg lehet szivatni az illetőt.
Az egész pontredszer amúgy is egy hatalmas baromság.
Mivel az aki nap mint nap közlekedik
sokkal nagyobb eséllyel szedné össze
a 18 pontot olyan dolgokból ami a közlekedést egyáltalán !!! nem veszélyeztetik, a néha autóba ülő meg súlyos dolgokkal is csak nehezen.

Szertinted kinek fog összegyűlni hamarabb? A teherautósofőrnek vagy annak aki hétvégén kigurítja az autót a garázsból. Ugyan is lehet, hogy te nem tudod de NINCS olyan ember a világon aki nem csinál minden nap valami aprócska szabálysértést. Mindíg rá tudnak fogni mindenkire valamit ha akarnak.

Mintha más gond se lenne, mint visszavonni az összes ember jogositványát.Végig kellene nézni
a statisztikákat mitől hanak meg az
emberek az utakon, biztos nem a tilos
parkolástól.
Az tuti hogy ez semmit nem fog megoldani, ahogy a 100000-es birságok sem, csak néhány szerencsétlennek tönkreteszik az életét, akik rosszkor voltak rossz helyen.

Mongoose

Előzmény: Dr.Gibson (2)
Dr.Gibson Creative Commons License 2000.09.13 0 0 2
Mongoose!

"Az új szabályok értelmében januártól szabálysértésnek számítana az is, ha valaki nem mondja meg a hatóságnak, hogy ki vezette a tulajdonában lévő autót, amikor a gyorshajtást bemérték, vagy pedig, hogy ki parkolt tiltott helyen."

Azért ez már kellett. Jó pár embernek van cégautója, és ezért úgy érzik mehetnek akár 160-180-nal az országúton, mert ha kijön a papír a rendőröktől a cég majd úgyis kimagyarázza,hogy nem tudják aznap ki vezetett. A gond azzal van, hogy ezzel nem csak a saját életét, hanem másokét is kockára teszi, mert ő megteheti.

Előzmény: Mongoose (-)
OPi Creative Commons License 2000.09.13 0 0 1
Mongoose - ne feledd el, hogy ez meg csak tervezet. Akkor kell majd sikoltozni, ha majd a parlamenten is atment. Azert a belugy osztalyvezetoi meg nem az atyauristenek, elegge sok mindent elgazolt mar a parlament, ugygogy bizzunk :)
Előzmény: Mongoose (-)
Mongoose Creative Commons License 2000.09.13 0 0 topiknyitó
Szóval úgy néz ki, hogy megvan a pontrendszer új változata. Aki még nem olvasta annak itt van:

"A Belügyminisztérium a korábban összegyűlt módosító indítványokat is figyelembe vette, amikor az új változatot kidolgozta, de továbbra is megvizsgál minden, az előéleti pontrendszerrel kapcsolatos javaslatot - nyilatkozta Harsányi Zsolt, a Belügyminisztérium jogi főosztályvezetője, miután a múlt héten a képviselők újabb hatpárti egyeztetést tartottak a kérdésről.

A törvénytervezet szerint azok a gépkocsivezetők, akik súlyos szabálysértést követnek el az utakon, büntetőpontokat kapnának, 18 pont elérése után pedig automatikusan bevonnák a vétkes autóvezető jogosítványát - közölte Harsányi. - A vezetéstől való eltiltás legrövidebb időtartama fél év lenne, a vezetői engedélyt pedig csak utánképzést követően lehetne visszakapni. Az új szabályok értelmében januártól szabálysértésnek számítana az is, ha valaki nem mondja meg a hatóságnak, hogy ki vezette a tulajdonában lévő autót, amikor a gyorshajtást bemérték, vagy pedig, hogy ki parkolt tiltott helyen.

A főosztályvezető elmondta: a belügyi szervek külföldi minta alapján dolgozták ki a magyar előéleti pontrendszert, és éppen azért ragaszkodnak bevezetéséhez, mert máshol jelentős javulást eredményezett a közlekedési kultúrában.

A tervezet szerint 14 büntetőpont elérése után a rendőrség levélben tájékoztatná a gépkocsivezetőt arról, hogy hol, mikor, milyen hibát követett el, és felhívnák a figyelmét arra, hogy közel már a 18 pontos bűvös határ. Ha valaki még a 14 pont elérése előtt önként jelentkezik utánképzésre, annak 9 ponttal, 14 pont elérése után pedig 5 ponttal csökkentenék a rovásán lévő pontok számát"

Aza vélemyényem, hogy lassan de biztosan haladunk a diktatórikus rendőrállam kialakulása felé. És ahogy látom elkerülhetetlen lesz az, hogy lassan kimondott ténnyé váljon az, hogy aki manapság autóba ül azt BŰNÖZŐKÉNT fogják kezelni.
Az az igazság, hogy én nem vagyok jogász de nekem is kinyílik az ilyenek hallatán a bicska a zsebemben, hogy: "Az új szabályok értelmében januártól szabálysértésnek számítana az is, ha valaki nem mondja meg a hatóságnak, hogy ki vezette a tulajdonában lévő autót, amikor a gyorshajtást bemérték, vagy pedig, hogy ki parkolt tiltott helyen."
Hát kérdem én! Mégis mit képzelnek ezek már magukról? Állítólag a családtagjaim ellen nem vagyok köteles vallani. De ha nem teszem megbüntetnek.
Milyen dolog az a gyakorlat ami most is él, hogy ha nem mondom meg, hogy ki vezette az autót akkor a gépkocsit vonják ki a forgalomból??? Jó hogy nem a lakásomból kell kiköltözöm.

Miért van az, hogy az autósokat nem védi meg senki?????????

Mongoose

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!