Vettem áprilisban egy 92-es Xedos 6-ost, szerintem elég jó állapotban. (Imádom)
De!
Nincs esetleg valakinek a padláson jobb első ködlámpa és bal oldali visszapillantó Xedos 6-oshoz (1993-as)? Esetleg jobb hátsó sárvédő?
Ui: A Japkernek minden van, csak mondjuk 30 ezer a visszapillantó, ami szerintem lehet, h picit sok.. Esetleg osztrák bontó vagy kereskedés elérhetőséggel tudnátok segiteni?
Kaposváron újra megnyílik a MAZDA szalon (új- és használtautó értékesítés, szervízelés, alkatrészek stb), mely 2007.február 23-án tartja ünnepélyes keretek között a hivatalos megnyitót, és az azt követő hétvégére (február 24-25) pedig nyílt napot szervez.
Minden érdeklődőt szeretettel várnak, a mazdásoknak pedig még külön kedveskednek is valamivel...
(Ez egy saját érdektől mentes információ, amennyiben nem ide illik, tegyétek át pls oda ahol lennie kell, én csak egy kérést teljesítettem...)
van nekem, jobban mondva a barátosnémnak egy xedos6 2.0 V6, ez idáig rendeben lenne, csakhogy ma reggel bexart alattam az autómataváltó ergo van egy NAGY PROBLÉMÁM. (Bocs mindenkitől, de hosszú lesz!!)
Tünetek:
Ma reggel 160-as tempóban döngettem az M1-en, amikor is Mosonmagyaróvár előtt az autó egy fékezés után elfelejtette a 4 -ik fokozatot. 1-2xer megpróbáltam kis gázfröccsel rásegíteni, hogy fel tudjon váltani szerencsétlen, de sajna a motor 7000-ig is elpörgött és nem váltott fel (ez volt a tudatosul bennem a NAGY A BAJ fázis) . Megálltam ("szakértő" lévén ) kinyitottam a motorháztetőt és nagy "hozzáértéssel" tekintettem a benne lévő kütyükre, annyit tudtam, hogy az autómata nivó pálcája a jobb oldalon van, kivettem a pálcát és erőteljes égett olajszagot éreztem rajta, meg némi kis füst is jött belőle. Sejtéseim szerint ez nem jó jel.
Ezek után Mosonmagyaróváron 3 órát várta egy autószerelő műhely előtt (reggel 5-8-ig), majd hosszas telefonos konzultációk után (autómataváltó szervíz+szaki) hazaindultam az első 3 fokozatommal, 60-al, 6 óra alatt haza is értem 160 km-ről (20km-t megy 10 percig pihen metódussal)
Hazafelé telefonon a 20-300 eFt-os határon belül minden összeget hallotam, hogy ez mennyibe fog kerülni, úgyhogy írom a kéréseimet.
Sziasztok!
Nekem 1 olyan problémám lenne h. van 1 Mazda Xedosom ami 2500 ccm v6-os.És kissebb motort szeretnék bele tettetni azaz 1.6 os.És ebben szeretnén segítségeteket kérni ha esteleg tudtok töröt kasznis 1993-ast akkor létszi jellentkezetek.
Cím:miluboy@freemail.hu
Előre is köszönöm.Bye
Sziasztok. Lukacs:ékszij+2-3 görgö+hidraulikus feszitő, szóval 1 komplett vezérszijcsere=80 000. Csepanyi: japán bonto . :Szentendre. ott mindent megkapsz a xedoshoz, és olcson be is szerelik. www.japker.hu Bello74: 100 000km-enként vezérszijcsere, mert különben csunya "dizelszerü kerregés".10 000-enként olajcsere (jobb helyeken utána is néznek mit ajánl a gyártó. Guminyomás:2.6 bar. Ennyit tudtam segiteni, sok szerencsét ehhez a gyönyörü kocsihoz.(jo vétel:) ) üdv.
Nem tud valaki egyx autóbontót vagy üzletet ahol jeladót lehet beszerezni egy 1993-as V6-os Xedoshoz? A gyújtáselosztóban a forgásjeladó (Hall-jeladó) prblémás, ki kellene cserélni. Csak az a probléma hogy eddig csak gyújtáselosztóval együtt találtam, kb. 160000 Ft. A jeladó száma: J821.
Nem régen vettem egy 1998-as xedos 6 1.6-ot. Az autó nagyon szép állapotban van és nagyon jók az eddigi benyomásaim. Sajnos az autóval nem kaptam kezelési utasítást, így az alapvető szervizciklusokat sem ismerem, de mondjuk a guminyomásokkal sem vagyok tisztában... Naivan azt hittem biztosan találok a neten valamit.
Ha esetleg valaki tudna ez ügyben segíteni nagyon hálás lennék.
Sziasztok!
Bocsi, hogy csak így iderontok, de gondoltam ti hátha tájékozottabbak vagytok.
Keresek Xedos6-os Mazdához 2db balos első lámpát és klímahűtőt.
Ha valakinek van ötlete hol juthatok hozzá reális áron kérem jelezze itt a fórumon, vagy a k.roland@tvnetwork.hu mail címen.
Előre is köszi!!!