Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ismeros Creative Commons License 2003.11.18 0 0 72
Hello!
3 hete vettem egy 89'es Tipo 1.7D-t.
Kérdésem:miből,és hogyan lehet megállapítani,hogy hengerfejes-e az autó?
Fűtéssel voltak gondjaim,de kiderült,hogy rossz volt a kiegyenlítőmön a sapka.Ezt lecseréltem azóta van fűtésem.
De biztos ami biztos...
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.18 0 0 71
Nem feltetlenul terveztem atrugdosni a vizsgan... Bar ha a hatso futomuvemet meglatjak, akkor lehet hogy a nagy tankra csak legyintenenek... :-)))
Előzmény: Riff-Raff (70)
Riff-Raff Creative Commons License 2003.11.18 0 0 70
Azt, hogy ejnye-bejnye. :)
Ha a kocsi át tud így csúszni a műszakin, akkor hivatalosan nemigen lehet ellenvetésük. De az biztos, hogy nem érdemes naponta egynél többször fordulni.
Egy Diesel Arót lenne érdemes megberhelni. Annak kapásból 95 literes a tankja, valószínűleg jóval nagyobbra is ki lehet cserélni anélkül, hogy különösebben feltűnő lenne.
Előzmény: Gonda Iren (69)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.18 0 0 69
A 300literes tankra mit mondanak? :-)
Előzmény: Riff-Raff (68)
Riff-Raff Creative Commons License 2003.11.18 0 0 68
A marmonkannával csak az a baj, hogy ha a magyar vámosok meglátják, ki kell fizetned a vámot. Csak a tankban behozott üzemanyag vámmentes.
Egy éve még én is a határra jártam tankolni, addig nem is piszkálnak a vámosok, amíg nyilvánvaló, hogy csak saját magamnak hozom a benzint, nem is titkoltam, hogy tankolni megyek, ha kérdezték. De ha naponta többször fordultam volna, az aligha tetszett volna nekik.
Eleinte megtankoltam egy kis ötliteres kannát is, aztán rápakoltam a csomagtartóban mindenfélét, aztán egyszer észrevették, de rendesek voltak, csak figyelmeztettek, hogy csak a tank vámmentes, aztán elengedtek. De többször nem próbálkoztam a kannával, mert akkor már megfingattak volna.
Előzmény: Gonda Iren (67)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.18 0 0 67
A szallasfoglalas az nem problema. Az megszervezheto. Nagyobb gond, a nagy urmeretu auto beszerzese. Ifaval megse mehetek at.... :-) Bereljek ameriaki autot? :-)))) Gondolom marmonkannakat azonnal kiszurnak egy csomagtarto ellenorzeskor.... :-(
Előzmény: murray (66)
murray Creative Commons License 2003.11.18 0 0 66
én úgy tudom hogy nagy gáz a ukrán határon, megy a seft 1000-el, nyíregyháza piac stb ilyen helyeken lehet üzemanyagot kapni de szerintem csak benzint, az a jobb biznisz az ukránoknak
Előzmény: Gonda Iren (64)
Riff-Raff Creative Commons License 2003.11.18 0 0 65
Vízum nem kell, meghívólevél kell vagy szállásfoglalás igazolása. Tőlünk ugyan pont nem kérték, de volt, akitől meghívólevél gyanánt egy ezrest is elfogadtak. Valamint egy (vélhetően statisztikai célokat szolgáló) adatlapot kell kitölteni, ennek letépik az egyik felét, a másik felét meg kilépéskor kell leadni.
Egyéb gond nem volt.
Előzmény: Gonda Iren (64)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.18 0 0 64
Mit tudsz a hatarrol? Gaz az atlepes? Nem szemetkednek nagyon? Meg sosem jartam arra, nem ismerem a korulmenyeket.
Előzmény: Riff-Raff (63)
Riff-Raff Creative Commons License 2003.11.17 0 0 63
Nincs annyi, kb. 65 Ft volt a nyáron. Én a 92-es benzinért fizettem 78 Ft-ot.
Előzmény: Gonda Iren (62)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.17 0 0 62
213-x Ft x>>>>0 :-(
Pontosan nem tudom, de szerintem 100 korul valahol.... Jo nagytanku geppel kellene atmenni, akkor van ertelme athozni. Aztan a hatartol messzebb atrakni, mert a hatar mellett agyonlonek ha gazolajjal egyutt talalnak.... Azonkivul valami vizum dologrol is hallottam.... :-(((
Előzmény: murray (61)
murray Creative Commons License 2003.11.17 0 0 61
télleg ukrajnában mennyi a dizelolaj?
Előzmény: Gonda Iren (60)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.17 0 0 60
Mi a mano! Epp elfogyott az osszes etolajam. Nem tudom mit fog szolni az autom a tiszta olajhoz.... :-))) Az okossagokert halas lennek...

160 liter? A merdzsoba belemegy 160l? Vazze! Menjunk ki Ukrajnaba tankolni! Ennyivel mar lehet megerne fuvarozni.

Előzmény: Hpg (59)
Hpg Creative Commons License 2003.11.16 0 0 59
Irén,

Ha mi ketten összedolgozunk...

Lehet, ha lesz pénzem, leugrok hozzád tankolni. 160 liter belemegy egyszerre:) És van orvosság a fekete színre, a lerakódó homokra, meg még a vizességre is:)

Üdv!

Hpg

Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.13 0 0 58
Erkezett fekete szinu olaj. Elozetes vizsgalatok alapjan jo minosegu. Ha valakit erdekel, kb. 2-300l elado belole. 110Ft/liter.

ago.kornel@freemail.hu

Előzmény: Gonda Iren (57)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.13 0 0 57
Fuuu vazze!!! Termeszetesen beszabalyozassal..... :-(((((((((
Előzmény: Gonda Iren (56)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.13 0 0 56
:-)) Nem kell megijedni. Ha kello keppen odafigyelsz arra, hogy mitt ontesz bele, valamint nem sajnalod a faradtsagot a kannazasra, minoseg ellenorzesre, akkor nem lehet baj. A Toyotadon valoszinuleg Bosch adagolo van, az hasznaltan 20 kFt korul van. Szerelessel, beszabajozassal is megall 30 kFtban. Ezt 2 honap alatt meg lehet sporolni. A tobbi mar a penztarcadban fog gyulni. En 5. eve jarok ilyen szutykokkal, de meg mindig a gyari adagolom van. (Ezt persze nem elkiabalas celjabol mondtam..... ;-)) ) A rekordot a haverom tartja, aki ellenorzes nelkul 450000 km-t ment a Renault Espace-al ugy, hogy semmilyen szuroje nem volt. Raadasul most is csak a motort kellett generalozni, az adagolonak nem volt baja. (Bosch) Ok, elismerem, szerencse is kellett hozza, de nem kell annyira parazni ettol a dologtol, ha nem egy draga autoba ontod bele. Mondjuk egy HDi-be en sem ontenem bele. (Viszont az remekul megy HTO-val... :-))))) )

Valakinek van esetleg tapasztalata kulonbozo asvanyi olajakkal, ugymint orso, hirraulika vagy mittonem, trafo, stb. olaj? Ezek hogy viselkednek dieselben?

Na cso!

Előzmény: murray (55)
murray Creative Commons License 2003.11.13 0 0 55
köszi a kimeritő választ
nekem egy régi 84es toyotába kellene!
bár kissé rinyálok ilyen necces olajat belenyomni, akitől vettem járt hajó/vonat dizelolajjal is!:-))
fosok, nem akarom a szervizben hagyni a különbséget..:-))
Előzmény: Gonda Iren (54)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.11 0 0 54
HTO mar nem nagyon van (kiveve a garazsomban....2kL ;-)) ), de van helyette ipari tuzeloolaj. Ez ronda, fekete, habos, de megy vele az auto. A szurese erosen ajanlott (harisnyaval). Foszuro termeszetesen kikot, helyette ipari meretu eloszuro alkalmazando. En ezt -20 fokig hasznalom, de a kellemetlensegek elkerulese vegett nem art nemi petroleum vagy benzin hozzakeverese. A benzint csak ovatosan szabad adagolni, mert nekem odabaszott az adagolonak, amikor egyszer kicsit nagyobb koncentracioban tettem bele. A kenese ugyanis nem olyan mint a gazolajnak. Ha a szuroben homokszeru lerakodas tapasztalhato, akkor termeszetesen azonnal meg kell szabadulni tole, ill. nem szabad megvenni. Ez a szutyok tonkreteszi az adagolot, porlasztocsucsokat, nem szurheto!!!!!!! Az auto kicsit jobban fustol tole, de megy szepen. Termeszetesen csak regi dieselbe szabad betolteni! En Golf III 1.9 TDI motorban hasznaltam 3 evig csont nelkul. Az adagolo problem a PUGon volt, de azota is az van rajta.
Előzmény: murray (53)
murray Creative Commons License 2003.10.30 0 0 53
PUG/francia topikokat ajánlom
megint drágult a gázolaj:-((
nincs már ilyen HTO biznisz??
bár így télen nem merek szart beletölteni..
cstibi78 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 52
Üdv!

Tanácsra lenne szükségem dizel ügyben. Van egy Pug 309-esem, 1,9-es motorral 1989-ből. Hidegindításnál jelentkezik a legnagyobb gond: simán elindul, 5-10 mp után viszont "dadog", ugrál a motor. Apró kihagyások melegen is észrevehetőek + 2500-as fordulat felett kopogó-recsegő hangja van.
Én nem értek hozzá és nem akarom hogy a szerelők palira vegyenek, amennyire tudom elég költséges javittatni. Mit gondoltok merre felé lenne érdemes elindulni? Érdemes megnézetni az adagolót vagy biztos hogy a motor a hiba oka. Szándékosan nem vittem el még bevizsgáltatni mert a motor is elég kopott és félek, potyára rávágják hogy ujittassam fel...

Remélem van ötlete valakinek!

Köszi

murray Creative Commons License 2003.03.21 0 0 51
nem tuttok vmi oldalt ahol legalább általában van vmi dizel leirás vagy ilyesmi??
jó lenne
Gonda Iren Creative Commons License 2003.03.20 0 0 50
A fustcsavarrol eszembe jutott, hogy azert sem erdemes tekergetni, mert az adagolo mukodese csak elmeletileg 100% hatasfoku. Azaz, a befecskendezett uzemanyag mennyisege gyakorlatilag egyetlen ponton nevezheto "idealisnak", a tobbi reszen jobb vagy rosszabb annal. Ha ezt a valoszinuleg gyari beallitast elcsavargatjuk, akkor az optimalis pont el fog tolodni, ami igen nagy valoszinuseggel oda van allitva, ahol a leggyakrabban hasznaljuk a motort.
Szerintetek nagy hulyeseget mondtam? Valami hozzaerto kioszthatna az eszt...
Előzmény: Gonda Iren (49)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.03.16 0 0 49
;o) Esetleg a csomagtartoba? ;-)
Előzmény: Popsi (48)
Popsi Creative Commons License 2003.03.16 0 0 48
Ezt csak viccnek szántam:)) eléggé nehéz lenne kivitelezni.Meghát szerintem a mocinak se tenne túl jót:)
Előzmény: Gonda Iren (47)
Gonda Iren Creative Commons License 2003.03.16 0 0 47
A Tatra-t meg tudom hogy micsoda. A dusito is remlik. A ketto egyutt meredek. Hova kellene betenni? Hogy nez ki? Eszik? Isszak?
Előzmény: Popsi (46)
Popsi Creative Commons License 2003.03.15 0 0 46
Egy jó kis tátra dúsitót kéne beszerelni utólagosan:)) attól biztos meglódulna a szekér:)
Hpg Creative Commons License 2003.03.15 0 0 45
Tisztelt Gonda Iren!

Az itten megadott e-mail címed nem akaródzik működni, nekem meg lennének részletkérdéseim meg javaslataim. Hálás lennék, ha meg tudnál keresni levélben.

Üdv! Hpg

Gonda Iren Creative Commons License 2003.03.12 0 0 44
Elmeleti szinten engem is erdekelne a valasz. Gyakorlatban ugysem tekergetnem. Mar csak azert sem, mert nem is vegsebessegre lesz gyorsabb az auto, hanem inkabb dinamikusabb lesz. A maximalis fordulatszamot ugyanis a regulator szigoruan szabalyozza.
Előzmény: BLASIUS (43)
BLASIUS Creative Commons License 2003.03.12 0 0 43
Tényleg, azt meg lehet csinálni, hogy (ugye a feltekert füstcsavar miatt nő a füst, de jobban is megy) bármikor át lehessen tekerni a füstcsavart? Pl. autópályára felmegyek, első pihenőnél félre, füstcsavar fel és zamek, mint állat. Letérés előtt pedig levenni a füstöt, így ha bemegyek egy városba, már nincs gond. Megoldható? Az autóm egyébként egy 1982-es Volvo 244 D6.
Előzmény: Gonda Iren (42)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!