az az igazsag, hogy mind1 hogy bmw vagy audi, az ilyen autokba nagyon draga extra az index, es nem mindenki rendel bele, sot valamiert az ilyen autok vezetoi elfelejtik az alap kozlekedesi szabalyokat is..
Csá Alexis!
Dehogy jön az anyázás, nincs is itt már senki. A 635 CSi valóban nagyon komoly gép, én is az ilyen dögnagy kupékra vagyok beindulva. A Coupéval igazad van SZVSZ a legkomolyabb autó az Audi Sport Quattro (ez az S1 utcai változata) 306 LE 280 körül a vége 4.7 körül százon 200 db van belôle a világon, ára 50e font körül van. Az nemtom hirtelen mennyi, de kb. sok. Amúgy a kisebb Audik akkoriban tényleg nem voltak versenytársai a BMWknek Szerintm a szappan 80assal és a széles műszerfalas százassal kezdte felvenni a lépést az Audi, és a kilencvenes évek elejére vált igazán komoly márkává. Megjegyzem, a négy karika már ekkor is sokmindent kitalált (procon-ten, horganyzás, QUATTRO-(ô terjesztette el széles körben), sôt a TDI elsô darabjai is szivar százasokban futottak.
Csá
Köves
Most vett az egyik barátom egy 635Csi-t. 1980-as gyönyörű állapotú, 195E km.
Azt be kell látni, hogy az AUDI-nak a 80-as évek elején szerintem nem voltak ilyen szintű autói (most majd jön az anyázás, hogy dehogynem). Talán lehet említeni a coupét (S1).
Az akkori BMW 5-ös sorozatban is volt technika. Azóta az AUDI a felsőbb kategóriákat is meghódította és nagyon szép, jó technikákat csinál.
Nekem bejön mindkettő, de talán én is BMW-s vagyok jobban.
Hehehe!
Én is írtam ide, megpróbáltam értelmesen hozzászólni, de nem voltak rá vevôk. Jól kianyázták magukat, azt befejezték. Tulajdonképpen én tévedtem, hogy komolyan vettem. Azér én akkor is szeretem az Audit...
Csá
Köves
Most olvastam el ezt a topicot. Hát ide esküszöm 10 éves sulinetesek írtak a legtöbbet. BMW, Merci Audi csinál csak jó autókat, a többi nem, a villogásos dolgok meg ilyenek.
Úgy látszik kikapcsolták az iskolájukban az Internetet, mert csöndben maradtak...
Asszem te a csucsra kerultel! Milyen erzes onnan fennntrol korulnezni?? :-))
De ha meglesz a BMW-m, akkor azert nem kell felfele neznem, hogy lassalak!
Azert irtam ezt a peldat, nemreg tettem szert egy ilyen S4-re. 2.4millio volt az ara es en is ugy vagyok vele, hogy ez, vagy egy ilyesmi volt :) az almom!
De most ittvan jool! Es elvezem nagyon! Remelem mindenkinek egyszer meglesz a kedvencedik autoja.
(Bar meg en is tudnek tovabb almodozni, de igazabol ezzel mar elegedett vagyok, illetve remelem leszek is)
Az meg hogy bemegyek a szalonba es olyan autot rendelek olyan felszerelessel, amit szeretnek.... Na az tenyleg csak alom marad.... Mindig van mashova tenni a penzt...
Teljesen igazad van. Ha az ar alapjan kene donteni, akkor persze az AUDI a nyero. De szerintem mi almodozunk. Es mivel almodozunk, nem is szamit az ar. Bar ez a 2.5Mill. egeszen elerehto... Taln egyszer... Neked talan egy ilyen urhajod van? Ha igen, akkor te MAZLISTA DISZNO!! :-)) . -Egy pillanat, csak kimegyek egy kolaert a melyladaba.
- Itt is vagyok.
Az a gond, hogy en szerelmes vagyok a BMW-kbe! Az eletem az autok. Es eletem teotopontja lesz, amikor megveszem elso sajat BMW-met. Mar nem kell sokat aludnom.:-)) .
Es az ironia kedveert: Ha bemesz egy BMW szalonba, es veszel egy sima BMW-t, es ezeket az extrakat rendeled hozza, a 2.5Mill duplajat is elkerik, csak az extrakert!!!!
De egy luxus 7-es BMW, ill. az X5 -os BMW -ben mind megvannak ezek, kiveve a 13 literes fogyasztast varosban. legalabb 16l.
En is orulok neki. Sokkal tobb van a temaban, mint amit nehany IQbajnok osszehozott a 3 oldalon. Vegigolvastam az egesz topic -ot anno, es igaz. Es tenyleg elveszett az osszes ertelmes beiras. :-))
Gondoltam, hogy használtan lehet ennyiért kapni, de nem tudtam, hogy volt 2.2 literes S4 is. Persze jaj is lenne mindenkinek, ha a dizsiszuzukis suhancok ennyiért beülhetnének egy S4-be is...
Szerintem meg AUDI rulez! Nem mondom, hogy egy nagy 7-es BMW nem dobogtatja meg a szivem, de az AUDI jobban teccik.
Plane azert, mert viszonylag olcson, egy gazdagon felszeret jo nagy autot lehet talalni.
Mellesleg meg melyik BMW model nyujtja, 2.5millio-ert a kovetkezoket, vagy hasonlot, mint
pl az S4?:
- osszkerekhajtas
- 2.2 turbo motor, 290 LE (tuningcomputerrel)
- digitklima
- board-computer
- ulesfutes
- elektromos ablak, teto
- elektromos, futheto, tukrok
- ABS
- difizar
- belulrol allithato fenyszoromagassag
- servokormany
- varosban 13 literes fogyasztas klimaval
- projektoros lampa
- tempomat
Very dícséretes a szorgalmad, ahogy felélesztetted a topicot. Gratula!!
Valahol a topic alján írtam BMWs élményeimrôl, (525i nagyon állat!) de elhalt a mocskolódásban. Éna 4 (QUATTRO) karikás járgányokra pöckösödöm, ha beledöglöm is, veszek majd egy vadiújat. (Lehet, hogy elôbb döglöm bele)Na mindegy...
Üdvözök minden autó(AUDI, BMW)rajongót, aki nem fikáz.
Csá
Köves
Az AUDI is nagyon jo auto, szep is. Csak az a pici feher-kek emblema a kormanyon...
Csak az tudja nyujtani azt a bizonyos feelinget, amirol mi BMW fanatikusok beszelunk.
Aki nem ult meg egy igazi BMW-ben, az csak kivulrol tudja szemlelni ezt a vitat!!!
Nekunk sajna nincs BMW-nk. Mar joideje gyujtok ra, es lassan meg is lesz ->'94 525 24V.
Addig is kielem magam a modell/makett gyujtesben.
Szoval van viszont egy Jeep Grand Cheeroke -nk. Az full 4X4 -es. Hihetetlen erzes vezetni, es erezni a 5200-as V8 -as motort. De ha valaki az utcan megallitana, es el akarna cserelni egy a fennt emlitett BMW-re, elcserelnem. Aztan persze a szuleim egyszeruen kivegeznenek. De legalabb ugy halnek meg, hogy elertem azt, amit egy ember csak elerhet!!
Igazad van a 4 kerékmeghajtású jobban gyorsul viszont végsebességben kevesebbet tud.
Nekem volt egy E30-as BMW-m, mentem Audival, Mercedessel is, szerintem a BMW az autó. :- )
jo dolog a BMW, ha 1, max 2 évente ujba tudsz ülni. ha nem, akkor inged gatyád
én Audi párti vagyok és persze guattro
nekem van egy 400+ loerös, hidjétek el, egy nagy kaland :) van egy készülő weblapom, de ha érdekel valakit, ott van jo pár foto, amiböl kiderül, hogy az audi a motorsportban is népszerű
Gabo!
A BMW azert adta el a Rovert, mert csak veszteseget csinalt a hosszu evek alatt. Ez az egesz angol autogyartasra igaz... A Jaguar minosege gyenge volt, most a FORD hatasara azonban egyre jobb es jobb lesz. Az egyik baratom apja vett egy XJ6-osat, fel even belul valtot csereltek benne. Utana nem sokkal a futomuvel volt valami baja. Az egyik kollegamnak egy regi Jaguarja van es tobbet van szervizben, mint az uton.
Nekem egy V8-as 530i BMW-m van es nagyon szeretem. Sem A8-ast, sem S8-ast nem vezettem. Az A6 nem tetszik, az A4 pedig szerintem tul pici.
A felfokozott hang jol mutatja, hogy milyen heves indulatokkal tudjuk vedeni a sajat, szeretett autoinkat. De eppen emiatt keptelenek vagyunk arra, hogy objektivak legyunk. Kiveve engem es szerintem BMW rulez! :)))))
Ui: orulok, hogy visszaterunk a normalis hangnemhez. Aki keptelen ertelmes ember modjara vitatkozni, az legyen szives nyisson egy topikot ahol kedvere kuldhet el mindenkit a f....ra.
Igazad van: rövid távon állórajtból történő gyorsulásnál, nedves úton jó az összkerék, egyébként általában inkább hátrány, mert megeszi a hajtáslánc a lóerők egy részét.