Segítséget szeretnék kérni, hátha tudja valaki a megoldást. Rover 75 CDT (2001) a következőt produkálja:
Reggel tökéletesen indul. Viszont ha megyek vele kb 5-10 Km-t akkor már nem mindig indul be azonnal. Általában 1-1,5 órán keresztül próbálkozok az indítással mire sikerül. Az indítómotor forog, de semmi több. Viszont ha beindul akkor azonnal. Szinte teljesen véletlenszerűen csinálja. Van mikor napokig semmi baja, mindegy hideg van vagy meleg.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Látom sokak találkoztak már az én problémámmal ezen a fórumon is. Egy 214si-m van, amely már egy jó ideje olyan tüneteket produkál, hogy a napi első indításnál össze vissza ingadozik az alapjárat, már már majdnem meg is áll. Ezek után még néhányszor erőtlenül indul neki az útnak kereszteződésekből elindulva stb.
Benzinszűrőt már cseréltünk, meg MAP szenzort is. Akkor egy ideig elmúlt, de most megint kezdte.
Ha pörög a motor, akkor nincs tünet, illetve, ahogy bemelegszik elmúlik minden gond.
Mi lehet a megoldás? Nekem már mondtak mindent, de sok a kontár szerelő.
Segítségeteket szeretném kérni.Van egy Rover 420 sdi 6 hónapja került hozzám.Megvásárláskor 1 darab kulcsot valamint 1 darab Rossz távirányítót kaptam hozzá.Eddig semmi gondom nem volt a kocsival de minap ki lett cserélve az aku saru természetesen nem szervizbe és azóta ne indul.Van nekem egy ilyen kód hogy PL:5x nyit 6x szár 3x nyit 9x zár majd nyit és elviekben el kéne indulnia de gyakorlatban nem igazán.Mivel nem nagyon értek a kocsikhoz annyi infót tudtam szerezni hogy az Immobiliser a bűnös.A kérdésem igazából az lenne hogy milyen megoldások lehetnek amik nem kerülnek 30-50 ezerbe?Esetleg ha valaki Pécs és környékérél tud olyan szerelőt aki foglalkozik ilyennel vagy akár távirányító javításával azt nagyon megköszönném!!!
Nemrégen vásároltam egy egy 220sd-t. Akinek nem volt gazdája de ez látszik is rajta. Bár az autó jelenleg működik mégis :( Voltam boltokba és azt már tudom hogy szinte minden van hozzá csak nem olcsó és hetek kérdése. Azt szeretném kérni ha valaki ismeri a modelt akkor írjon már nekem véleményt hogy szerinte jó autó vagy sem. Illetve olyasmi is érdekelne hogy melyik modellekből tudok alkatrészt beszerezni. Mi pl a különbség az SD és SDI között. Illetve merre vannak az országba azok a bontók ahol nem csak 1-2 alkatrészt tartanak. Minden válasz és vélemény nagyon érdekel.
Tisztelt fórumozók Én egy rover 214 í tulajdonosa vagyok segitségre lenne szügségem .az autót tavaly augusztusában vettem nagy hibát követtem el ,nem vettem észre hogy a kiegyenlitő tartályban olaj van .az autó szépen ment hazáig egy szerelö azt mondta hengerfejes VOLT és hogy csak a vizrendszerben maradt olajat dolgozza bele a tartályba a vizet nem forralta és nem láttam jelét bármi problémának egészen idág. a vizem fogyni kezdett mostanra az olajban van ez biztos A kérdésem lehet e hf tömités vagy a blokk van megrepedve ?Ha valaki tud segiteni nagyon megköszönném elöre is köszönöm
Szeretném negkérdezni ,ha a müszerfalon lévő höfok visszajelzö nem mutat semmit,van hütö folyadék,de semmit nem mutat.Miért lehet ez?valaki tud segiteni?
Én csak érdeklődnék hogy van egy 97" 416Si és a honda civic-nek az alkatrészei jók e hozzá mert nekem úgy tűnik dettő az az autó!Kérem segítsen valami szaki!
Segítségeteket szeretném kérni! Egy Rover 620 SDI boldog tulajdonosa vagyok!A minap leszereltem az alu szívócsonkot (ami tele volt olajsárral) a motorról és meglepve tapasztaltam. A kipufogótorokból egy vákuum vezérelt membránon keresztül a szívócsonkba vezető vascsőnek a vége „házilag” le lett zárva. Miért tehették és eltávolítsam szerintetek a lezárást? Beindítottam szétszerelve, magasabb fordulaton nyitott a membrán és forró „levegőt” fújt a csövön, fújna a szívó torokba, ha kivenném a lezárást. Röviden megírná valaki, mi lenne a szerepe ennek a rendszernek?
1994-es 214 SI-hez 1396 ccm, motorkód 14k4F keresek kormányművet. Bp. környékén egyik bontóban sincs, állítólag a későbbieké nem jó hozzá, és állítólag felújítani sem lehet, mert megbonthatatlan. (alsócsöves?)
Sziasztok! Tudna valaki segiteni abba hogy 97-es 416si-t, az országban hol tudnak hibakodot olvasni , Györ környékén lakom és nem találok olyan helyet ahol nem azt mondanák "ja 2000 elötti akkor nem tudom megnézni" kérlek segitsetek!!!
Segítségeteket szeretném kérni,van egy 416 si-m és az a baja h ha fékezek akkor leáll a kocsi és utána elég nehezem többszöri indításra indul csak el.Vajon szerintetek mi lehet a probléma?pedig van benne üzemanyag!!!
Nekem egy 214si Rowerem van.. Akad egy kis probléma az abalaktörlő és az irányjelző kapcsolókkal.Hátsó abalaktörlő nem müködik hiába kapcsolgatom, az irányjelző pedig csak jobbra kanyarodásnál nem kapcsol... Korntak hiba lehet,vagy a kapcsolok nem jók????
Sziasztok! Van egy 416-os Roverem, és a következő a gondom! : A 2. sebességet nem akarja venni , de csak akkor ha 3,4,5 -ből váltanék vissza 2-be kanyarodáskor. Viszint ha 1-be elindulok nagyon szépen be veszi a 2-őt. Semmi recsegőhang se semmi. Ha magasabb sebességről próbálok vissza váltani akkor nem akarja bevenni, pontosabban be veszi csak 3-4-et rá kell kuplungozzak. De ekkor sem ad semmmi recsegőhangot!
Ha valakit érdekel, van Service Manual - om a következő Roverekhez : 100 (metro) 200 400 600 800 ezek csak javítási kézikönyvek, sajnos nincs még alkatrészkatalógus, de ez teljes leírás, motor, kaszni, futómű, összes elektromos kapcsolási rajz minden típusvariációhoz, részletes szétszedés, javítás, és összeszerelés, ábrákkal, csavarhúzási értékekkel...stb, komplett, ahogy a szakszervizek kapják, angol nyelven, de hát, ha angol autót veszel, tudjál angolul, ha német autót veszel, tudjál németül, ha orosz autót veszel, hülye vagy :-) bárkinek letölthető, szerzői jog nincs, csak meg kell oldani a letöltést valahogy. Nem kell CD-re égetni, a program indul minden gépen, de kb 560 mb a fájl. Aki tud valami helyet, ahová feltolhatom, és bárki hozzáférhet, hajrá...
Szia! A Rover 1993-tól gyártott a Hondával közösen autókat, 2001-ig, kizárólag a 600-as típusban, 1,8 2,0 2,3 literes motorokkal, a teljes alváz, elektronika, minden Honda, csak a kaszni Rover, 1996- ban volt egy kis facelift, változtattak egypár dolgot, vigyázat, nem minden kompatibilis...
Csak ROVER gyári műszerrel, és csak új egységek taníthatók. HGasznált cuccot a meglévő dolgokhoz igazítani tudomásom szerint esélytele, még műszerrel is. Jó kis technika ez, még aaz elektronikailag rokon BMW E46 nál is tanítható a távos kulcs, itt sikerült nekik még fejleszteni egy kicsit sajnos...
Segítséget szeretnék kérni. Új kulcsokat kaptam, iiletve elektronikákat és azt szeretnén tudni, hogy pontosan hogyan lehet tanítani a kulcsokat a járműhöz. Rover 75 CDT, 2000-es. Köszönettel.
Rover75-höz bal első zárat és központi zár motort keresek. ( Talán egybe van a kettő ).
Valamint segítséget kérnék a gyári riasztó módosításához. Hangszórót szeretnék cseréltetni benne mert a mostani olyan mintha egy tucat csirke szaladgálna a motortérben.
Hali! Aki ért hozzá és tudja,ja persze ha van egy kis ideje, írja már le legyenszíves azt,hogy: (Rover 600 benzines)mettől meddig gyártották azt a szériát amit "hondamotoros"-nak mondanak. Miből tudom,hogy tényleg honda motorral szerelték.(mik az ismertető jelek).Egy kereskedő így jellemezte: "ez tuti honda motoros mert olyan száraz a motorja mint a sivatag". Ha butaságot írtam ,nézzétek el nekem, de most nézegetem az autókat-- és ez a tipus tetszik.mert nagy tágas, (nem egy suzuki) ,,ja és elfogadható az ára.Bármi nemű tanácsot, észrevételt szívesen fogadok. Üdv: Göbbi privát: apapi@citromail.hu