Ennyire nem ismerem. A C5 Aircrossba mér ezt teszik, sima kézi váltós nem hibrid. Kérdés, mennyire bírná a taxi üzemmódot? A mostani e-hdi hengerfejes lett, fogy a víz, viszont nem melegszik de majdnem 500 van benne. Generátor és 3x kuplung lendkerék szett lett cserélve, minden más eredeti, de szerintem ennyit nem bírna a kis benzines turbós motor.
Majd kiderül, rengeteg példa volt az elmúlt évtizedben folyamatosan szakadozós láncos motorokra. BMW, 1.6-os Prince motor, VW TSI.
Viszont a láncos motorokat csak új modellek kapják meg, a régiek maradnak gyártásban a szíjjas motorral. A láncos motorok mild-hibridek lettek, és a hagyományos kézi és az automata Aisin váltót is kukázták, helyette duplakuplungos váltó van, ezek így együtt manapság nem hangzanak olcsón javíthatónak, ha nem sikerültek jól.
Nekem 1.2-es van, ember meg nem mondaná, hogy csak 3 hengeres, a turbóval nagyon jó vezetni. A páratlan hengerszámtól tök jó hangja van húzatáskor. 200-at megy német autópályán. Csak a vezérműszíjat kell sűrűbben cserélgetni, mint a gyári előírás.
A dieselnek harangoztak már, köszönöm, nem kérem az Adblue-val való vesződést. Meghagyom a diesel hívőknek és a kamionosoknak.
Azért erre kíváncsi lennék hogy másnál hogy működik. A teherautóknál is van visszaszívás leállítás után,hogy télen a vékony csövekbe ne dermedjen le az AdBlue.
Nem üríti le. Ha leüríti, szárazon indul, és előbb-utóbb vége a pumpának. Már annyitól be tud sz@rni, ha fél alá megy a szint, és a lötyögő Adblue-val együtt levegőbuborékokat szív be a szivattyú.
Én azonnal visszavinném a szervizbe, hogy olyan hangok jönnek az Adblue felől, aminek nem kéne, és korábban nem is volt.
Lehet hogy hülyének néztek,de ez újkorában sem volt. Azóta az Adblue rendszer dolgozik. Leállítás után megy pár másodpercig egy szivattyú,gondolom ami leüríti az Adblue rendszert. Na azt pl újkorában soha nem hallottuk. Lehet sikerült valami túl tárolt flottába belenyúlnunk? Érdekes volt a két év garancia,és slussz is.
Nálam cserélték idén 26000 Km-nél. Bár már nem volt garanciális érdekes módon a 10%-át és a munkadíjat kérték érte. 126 000 Ft-ból megúsztam.? Kicsit megróttak hogy keveset használom. :)
Sziasztok. 2 literes dízellel mik a tapasztalatok? Nekem 1.6 e-hdi van, mondjuk ahhoz képest? Megbízhatóság, alkatrész árak stb. Enyémben majd' 500 ezer van, valószínűleg hengerfejes. Inkább vennék másikat, nem akarom erre hordani a pénzt. Köszi.
Sziasztok, van különbség a 2018-as Spacetourer és a legutolsó Grand Picasso (2017-es) karosszériája között? Ránézésre én nem látok, viszont alkatrészhiány miatt fontos lenne tudni.
Első lökhárító a fő kérdés. Nekem Grand Picassom van.
Végül megoldódott? Kiderült mi okozza (-ta) a hibát? Azért is kérdezem, mert nekem is ugyanilyen autóm van és ugyanez a problémám, a szervíz meg hónapok óta nem talált rá megoldást. Cseréltettek velem akkumulátort, garanciában kicserélték a kartergáz visszavezető szelepet, a vvt szelepet, de a hiba ugyanúgy megmaradt....
Én amikor ráadom a gyújtást, hallom, hogy - főleg több napos állást követően - a szivattyú üzemanyaggal tölti fel az üzemanyagrendszert, úgy akár 5-6 másodpeprcig is.
Amikor a szivattyú hangja megszűnik, akkor szoktam indítani, s olyankor pöcre indul is a motor ( 1.6 THP) .
A tankban is van szűrő? Esetleg nem lehet ott a gond? Nálam Még a Skodánál volt ilyen gond,vakarták a fejüket ott is hogy nem írja a laptop. Kérdeztem,esetleg valami mechanikai gond nem lehet,mert azt nem lehet kiolvasni. Aztán az lett.
Talán első körben benzinszűrőt cseréltetnék, ha van egyáltalán rajta, és üzemanyag visszacsapó szelepet. Tömítetlenség miatt ha valami elejti a nyomást, kell pár másodperc a tápszivattyúnak, amíg ismét felépíti, és addig teker. Alattomos hiba, kódot nem hagy, és csak reggel és véletlenszerűen lehet tetten érni.