Én speciel lomexben vásároltam be. Relét is ott vettem. A képen próbanyákra lett beültetve az egész, én is abba ültettem be, mert nem akartam rajzolgatni meg maratni nyákot. Nyersnyákom ugyan van itthon, meg maratóanyag is, de azt meghagyom másra. Egyszerű "csykos" próbanyák teljesen frankó. Reléből igazság szerint nem is tudom, hogy mekkora "ajánlott", mert nem tudom, hogy pontosan hogyan is dolgozik a cucc, bár szerintem csak "jelet". Reléje minden ablakemelőnek van, így nem valószínű, hogy nagy áram menne keresztül ezen az időzítő áramkörön, pontosabban a ráültetett relén.
nekem is volt ilyen hogy kifujt a leömlő tömitése mellett és még egy 10 centis darabon el is volt repedve. nekem is traktor hangja volt. aztán mikor leszedte a szerelő haverom 2 nekem is beleszakadt, de kiszedte.
De van. Csak a kocsira égető szükség van minden nap és nem tudok leállni vele. Egyébként a szerelők egyike bemondta, hogy 30000, ha nem kell levenni a hengerfejet és 80000, ha igen. De ez persze csak akkor derül ki, ha elkezdik. Egy másik mindenképp le akarta szedni a hengerfejet és esztergályost említett. Sajna időben mindegyik 2-3 napra vállalná.
Inkább várok még vele egy picit, míg kicsit melegebb lesz és kiszedem én. Két tetves csavar nem áll az utamba. Már rég megcsináltam volna, ha lett volna időm. Úgyis kell majd bontogatnom a motortérben, mert minden kábelköteg annyira kuszán áll, mint egy tányér spagetti. Meg hozzá kell férnem még a tempomat léptetőmotorjához is.
és miért nem tudod orvosolni a hibát? nincs szerelő aki kiszedné a tőcsavart? vagy szerezz egy kanyarfúrót és igaz néhány órába beletelik, de ki lehet fúrni!
Na, sikerült felrakni, és még a képek is működnek, bár egy kicsit érdekesen ossza fel az explorer (7-es, lehet hogy régebbi verzio kellene neki) az ablakokat.
Orvoslás: ne kérdezd hogy sikerült csak jó lett! Először letöltöttem a imgrplgdwnld.exe-t gondolom ez neked is meg volt. Utána bemásoltam a BHPS könyvtárba és onnan telepítettem, de ez után sem volt jó. :-( Majd abbol a könyvtárból telepítettem ezt az exe fájlt ahonnan az sd4hide.exe fájlt inditottam és az epc-t is telepítettem. Ezután ujra indítottam és működött. Nem tudom, hogy futott-e a progi telepítés közben vagy sem, lehet hogy ez is befolyásolja.
Ami az ablak emelőt érinti, a kapcsrajzot eltudnát juttatni meg a bekötést!
Benya nyista, mert a két tőcsavar miatt akkora falsot szív, hogy a lambda meghülyül tőle. Diagnosztikát rákötöttem és benyára átkapcsolva kapásból 2 hibakódot adott egyszerre.: lambda alacsony és lambda magas. Namost lehet, hogy van más hiba is, amitől nem akar menni rendesen benyával, amit ez a kipufogó probléma csak felerősít. Szóval előbb ezt a hibát kellene orvosolnom. LPG-nek mindegy, mert az semmit nem használ a keverékképző rendszerből. Tehát annak nem kell a légtömegmérő, a lambdaszonda, az injektor, stb. Gyújtás legyen, aztán csók.
Nekem meg van csak nem tudom mikori, de este megeresem. Nekem is csinált ilyet, hogy nem jelenítette meg az ábrákat de valahogy orvosoltam, és azt hiszem csak exploreren fut rendesen.
Én pl. még mióta meg van, azóta nem tudtam még rendesen benyával használni. Tavaly október óta ugyanaz a 20 littya benya van benne, amit akkor beletankoltam. Mondjuk valószínűleg sok problémát megoldana, ha végre ki tudnám szedni a két beszakadt tőcsavart a hengerfejből a kipufogó sornál. Egyrést lehet, menne benyával is rendesen. Másrészt meg csak addig feszítek az ülésben, míg be nem indítom. Addig legfeljebb azt nézik, milyen szép. De ha beindítom, azonnal elszáll a varázs a hangjától.
Ettől féltem. Reméltem, valami típushiba, és mindenki felnevet, hogy cseréld ki azt, vagy húzd ki ezt... Azért köszi, hogy valaki reagált.
Ha kész, majd azért leírom, hogy mi volt a baj, hátha okul valaki...
Amúgy két éve vettem a gépet, kuplung 4-szer szerelve, ismeretlen hibával, csak beesik, és "nem tudjuk miért, ennek nem szabadna" címmel -szerelők. De a feeling amit nyújt... Eddigi legerősebb autóm, és a legmegbízhatóbb. kár, hogy néha olyanokat produkál, hogy mindenki a haját tépi.
Tuti, hogy valami extra cucchoz van, ami nem került bele a gépbe. Viszont ez egy '97-es B1 CDX. Aztz nem tudom, hogy B1-el is ment-e az oldallufi. Az utas oldali benne van. ülésfűtés, automata klíma. Ami nincs, az az automata váltó. Feltételezem, hogy esetleg valóban a hifihez van, de 5 csati nem lehet ahhoz.
Nekem fingom sincs ;) NEm tudom,mi lehet a sok csati.Nem létezett valami komolyabb hifi,oldallégzsák stb,aminek a cullangjai benne vanak a kábelkorbácsban,de nem minden felszereltségnél van kihasználva?
Van olyan, csak az nem biztos, hogy pont passzol. Lehet, hogy még egyéb hülyeségek is kellenek hozzá. Pl. amit SPAL riasztókhoz adnak gyárilag, az egy külön kiegészítő és 12 vezetékkel kapcsolódik a riasztóhoz, csak nemtom, minek.
Lépj be a B vectra klubba a fórumra és keresd Barta-t. Szerintem, ha nagyon megkéred, csinál neked ilyet. Én azért nem tudom, mert már nincs hozzá szinte semmim és nem tudok elmenni bevásároloni sem. Nomeg nincs rajzom magához a beültetéshez, csak improvizáltam a kapcsolási rajz alapján. A legnagyobb gond meg már az időmmel van. A kocsiba bekötni már egyszerű.
Ha barta nem vállalja, akkor esetleg próbálok szakítani valami időt rá, csak a cuccokat meg kell venni. Hol vagy helyileg?
Látom, itt mindenki keni-vágja a B Vectrát. Hátha valaki tudna nekem segíteni. '99-es
2000, 16v. Hidegen minden ok, melegen km-óra el, ABS-TC kigyullad, alapjárat meghülyül. Azután minden elalszik, km-óra megy, alapjárat tuti, én örül. Azután kezdi előröl. Egyre durvább, néha úgy elmegy az alapjárat, mintha leállítanám. Hátha valakinek ismerős a jelenség, és tudna valami okosat mondani. Nagyon bízom benne, hogy csak egy relé, de jó lenne úgy vinni szerelőhöz, hogy valamit hozzá tudok ugatni, nem szeretnék ráfázni. Előre is köszi.