Mi manapsag a legjobb ar/teljesitmenyu valasztas otthonra, amator szintre,
gyakorolgatni, stb. egy valamilyen elektromos billentyus hangszerben gondolkodva ?
Én nagyon amatőr vagyok, de legalább nincsenek előítéleteim. Feltétlen hallgasd meg a Casio-t! Mindenki azt szajkózza, hogy a casio szar, mert 10 éve az volt. Kevesek szerint (akik az új modelleket is próbálták) viszont nagyon sokat fejlődtek, és teljesen partiban vannak a többi nagynevű gyártóval, kedvezzőbb áron. Ha van lehetőség egy kombival szállításra, kérj ajánlatot casiora a Bagodi (Zala Megye) Syncopa hangszerboltból! Rendkívül barátságosak, értenek a hangszerekhez, jó áraik vannak. http://www.syncopa.hu/ Ne csak az árjegyzéket nézd, hanem mailben kérj ajánlatot!!!!