Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2963

Szerintem elég csak a felragasztott matricát levenni...:-))))))

Előzmény: Törölt nick (2961)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2962

Hengerfej, vezérműtengely, főtengely, dugattyú, hajtókar, csapágyak stb. stb..

 

Ezek - is - a különbségek a 150 lovas és a többi (155/163/180) 2,5V6TDI között....

Előzmény: cs!rke (2958)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2961

UDV!

 

Nos,megvolt a diagnosztika! (36euro)

Az volt a hiba,h nem volt hiba :)!!!

Nem tudott semmi hibàt kiolvasni a kutyujuk!Lètezhet ilyen?De akkor mièrt vilàgitott?Lehetsèges ,h vmi pillanatnyi hiba tortènt?De attol mèg tàrolnia kellene a hibàt,v nem?

Kitoroltèk,minden ok a vassal!

 

A viz a jobb oldali làmpatast korul szivàrog be az ajtoba!!!!!!

Majd kiveszem ès szilikonnal korbe ragasztom......

Addig meg kivettem az ajto aljàn lèvo 2 kis muanyag patentott,h ki tudjon folyni a viz!

Szerintem olyan 3cl simàn volt benne!

 

Gondoltam felborzolom a "vetèlytàrsak" kedèlyeit :)))) !!

 

 

 

Donibcsi Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2960

Biztosan volt valami elképzelése a tervezőnek....más kérdés h nem jött be:)

Eddig 2 BAU-m volt, mindkettőben leforogtak a bütykök. Kapott 4új veztengelyt, GARANCIÁBAN bevállalták, hibátlanul üzemel....az egyik A4-ben amit eladtam, és visszajár szervizre hozzánk a gazdi.....380e van. Igaz, már én is mikor megvettem 180e-el, végig vezetett német szervizkönyves volt, bejött az országba, itt természetesen kihagytak egy szervizt:P...azóta rendesen van szervizelve gyári cuccokkal, nálam 215e-nél pottyant le a bütyök.

Előzmény: cs!rke (2959)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2959

Nagyon jó. Kijavították az egyik hibát, és csináltak egy másikat? :(

Egyébként azt nem tudom, hogy miért nem volt jó megoldás a régi vezérműtengelyt meghagyni, és csak a himbákat görgősre csinálni. Talán egyből jó lett volna?

Érdemes lenne megnézni az enyémben is a bütykök állapotát. Ugyan betartom tisztességgel az olajcsere periódusokat, de azért már min 340ekm van az autóban.

Előzmény: Donibcsi (2957)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2958

Miben más? Az olajdekni meg ilyenek nem érnek! ;)

Egyébként nem túl sok átfedés van a gyártási időben. AKN-est AKE-ssel gyártottak együtt, de a 155, 163, 179 lovasokkal nemigen, BAU-t meg pláne. AKN-est 2001.05-ig gyártottak. Ezután még gyártottak AKE-st, illetve innét kezdve pár hónap (1 év) eltéréssel jöttek a köztes teljesítményvariációk:

http://mobilverzeichnis.de/audi_Motorkennbuchstaben_A6.htm

 

Előzmény: Törölt nick (2956)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2957

Érdekességképpen a BAU hengerfej is simán rárakható, és akkor a vezérműtengely-probléma is ki van kerülve.

 

A BAU-nak a tengelyről a bütykök potyognak le, tehát az sem megoldás. A probléma elhárítása a legújabb módosított veztengely, ami immáron megint tömör tengely, anyagából öntött bütykökkel himbás hengerfejre.

Előzmény: cs!rke (2954)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2956

"Viszont nem csodálkoznék, ha a blokk, meg pl. a főtengely, egyebek ugyanazok lennének"

 

A 150 lovasé más!!

 

A 155-ösé ugyanaz.....

 

Gyártották együtt párhuzamosan is ezeket a motorokat...

Előzmény: cs!rke (2954)
schwarz01 Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2955

Szevasz. Bocs az OFF-ért de csavarogni voltam Németbe és nem férkőztem netközelbe....     ....köszi a leírást, érdekes kis törpénet! De legalább azt tudod menyi km van benne a valóságban meg első gazdás volt ezért pár százezret kocsikáztat még... És az a Vanli hogy szógáll??? mán csak azért kérdem mer ecccer találtam négyet ebből a márkából(egyik szövetszakadásos volt) Speyerbe a "Bridzseszton" tesztépítménye mellett elhajítva........   ebből még most is megy a 3 amit odaadtam az ösmerősömnek tesztelésre! Osztán semmi baja nincsen bár én magam nem vezettem még azt az autot amin rajta tanáltatik.... kiváncsi lennék hogy viselkedik esőben-szárazon mindenhogy, jól ??? És a tiptronic mit szól a teljesítményugráshoz?

Előzmény: EXC 250 (2920)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2954

Még egy voks a BAU-ra. ;) Egyébként 2003-tól van BAU, szóval a faceliftesben is van még AKE (régebbi 180 lovas).

Azzal viszont vitatkoznék, hogy a 150 lovas teljesen más, mint a többi. Ez általánosítás, és messze van a valóságtól.

Van pár dolog, amire figyelni a 2.5V6TDI-nél. A 'B'-s motorokban cső vezérműtengely van, és görgős himbák.

A 150 lovasnak hullik az adagolója, meg a légtömegmérője, de vannak hírek széteső turbóról is.

Viszont nem csodálkoznék, ha a blokk, meg pl. a főtengely, egyebek ugyanazok lennének (most nem fogom megnézni a cikkszámokat).

Jelenleg egy AKN-es (150lovas) motorkódú autóm van, de AKE-s (180lovas) motor adagolója, turbója, porlasztócsúcsai, computere, légtömegmérője, meg a hozzá tartozó kábelezés van benne immáron 200ekm óta. Ráadásként egy kis chipelés.

Érdekességképpen a BAU hengerfej is simán rárakható, és akkor a vezérműtengely-probléma is ki van kerülve.

Daytona Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2953

Anyám, hogy ezeknél mennyi mindenre kell figyelni! :)

Azt hiszem, nagyjából ez a modell volt az, ahol az Audi is elkezdte követni a fogyasztói társadalomhoz szabott üzletpolitikát, vagyis azt, hogy nem örökre terveznek autókat. Emlékszem, az előző A6 (a régi 100-as) még tényleg a világmindenségnek készült...

Előzmény: Donibcsi (2952)
Donibcsi Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2952

180le-s verzióból csak a BAU motorkódost.

Előzmény: Daytona (2948)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2951

Így van... 2000-ben már bent volt, de azok még nagy eséllyel eléggé betegek...

Előzmény: Daytona (2950)
Daytona Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2950

Igen, ezt már említetted. :) Egyelőre maradok szerintem (álmaimban) az 1,8-as benzinesnél, vagy ha erőt veszek magamon, akkor esetleg egy svájci dízelbe bele mernék vágni.

Viszont ahogy elnéztem, a 180 lovas dízelek már 2000-től benne vannak a kocsikban.

Előzmény: Törölt nick (2949)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2949

Ha jót akarsz, akkor csak 2002-től foglalkozol ezzel a 2,5 V6 TDI-vel..

Előzmény: Daytona (2948)
Daytona Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2948

Na köszönöm, ilyesmire voltam kíváncsi. :)

Előzmény: Törölt nick (2947)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2947

A 150 lovas egy régebbi fejlesztés, teljesen más (gyengébb) belső szerkezettel.

 

A 180 lovas egy újabb fejlesztés, aminek a társa a 155, majd később a 163 lovas.

Ezek szerkezetileg ~megegyeznek.

Előzmény: Daytona (2946)
Daytona Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2946

Ennél azért részletesebb beszámolóra számítottam. :) A 180 lovas újabb fejlesztés, vagy korban egyformák, csak más a felépítése?

Előzmény: Törölt nick (2945)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2945

"150 és a 180 lóerős 2,5 TDI.k között"

 

Nincs bennük 2 egyforma csavar...

Kb. ennyi a különbség..:-)

Előzmény: Daytona (2944)
Daytona Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2944

Üdv!

 

Lenne egy láma kérdésem: mi a különbség a 150 és a 180 lóerős 2,5 TDI.k között? Mondjuk a teljesítményüktől eltekintve... :))

peri77 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2943

Ez a lámpa ezer féle dolgot jelezhet. Diagnosztika kell neki...

Előzmény: Törölt nick (2940)
Daytona Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2942

A Focusomon akkor kezdett világítani a lámpa, amikor az EGR-szelep haldoklott. Alapvetően minden autónál úgy működik - tudomásom szerint - hogy ha folyamatosan ég, akkor első lehetséges alkalommal be kellene menni a szervizbe, hogy kiderítsék mi a baj, de a probléma nem kíván azonnali orvoslást. Ezen belül persze lehet ezer dolog, egy régebbi Roveremen például azért is világított, ha nem volt megfelelően sűrű a motorolaj.

Ha villog, akkor van nagyobb gáz, akkor azonnal motort leállítani és vinni a szervizbe. Te most kis szerencsével talán haza tudsz érni vele, bár én a biztonság kedvéért biztos megnézetném valahol.

Előzmény: Törölt nick (2940)
Szimpa23 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2941

Köszike :)

Előzmény: Donibcsi (2931)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2940

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2939

Az enyèm csak 05-os,mèg nem rèszecskeszuros!

Előzmény: Törölt nick (2937)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2938

Koszike,de tul messze vagy! èn Svàjc mellet vok kozvetlen! A hegyekben!

Előzmény: EXC 250 (2936)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2937

A CHECK ENGINE kis èrdekes alakus sàrga visszajelzo vilàgit!

http://horpicar.hupont.hu/mint a kèpen,csak az odiba ugye nincs kiirva a szoveg!

 

Egyik havernak(màs automàrka)lambdaszonda hiba utàn ugyan ez a làmpa vilàgitott!

EXC 250 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2936
Tudok neked adni 1 számot ha érdekel aki távsegít és elmondja mi a baj!
Marseillben vagyok 4 éve ha erre robbanál meg akkor tudok segíteni! De ismerem Nimeset és Nicet is!
Előzmény: Törölt nick (2933)
sanya1981 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 2935

Kéne venni egy diag interface-t(:  Van pár vas5054-em, és soha többet nem kell senkire hagyatkozni...  Viccet félretéve, melyik pilács ég? 

Előzmény: Törölt nick (2933)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 2934

Elég sok sárga hibajelző van a műszerfalon.

Konkrétan melyik világít??

 

 

Fúrj egy lyukat a hátsóajtóra, úgy kifolyik a víz.:-)))

 

Na de viccet félretéve:

- nézd meg, hogy hol juthatott bele. Nagy eséllyel valahol fent, pl. ahol írtad...

-Kapd le a kárpitot, úgy nagy eséllyel többet látsz, hogy hol a víz, majd "töröld ki", majd szüntesd meg a hiba okát...

 

Előzmény: Törölt nick (2933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!