Nem tudott semmi hibàt kiolvasni a kutyujuk!Lètezhet ilyen?De akkor mièrt vilàgitott?Lehetsèges ,h vmi pillanatnyi hiba tortènt?De attol mèg tàrolnia kellene a hibàt,v nem?
Kitoroltèk,minden ok a vassal!
A viz a jobb oldali làmpatast korul szivàrog be az ajtoba!!!!!!
Majd kiveszem ès szilikonnal korbe ragasztom......
Addig meg kivettem az ajto aljàn lèvo 2 kis muanyag patentott,h ki tudjon folyni a viz!
Szerintem olyan 3cl simàn volt benne!
Gondoltam felborzolom a "vetèlytàrsak" kedèlyeit :)))) !!
Biztosan volt valami elképzelése a tervezőnek....más kérdés h nem jött be:)
Eddig 2 BAU-m volt, mindkettőben leforogtak a bütykök. Kapott 4új veztengelyt, GARANCIÁBAN bevállalták, hibátlanul üzemel....az egyik A4-ben amit eladtam, és visszajár szervizre hozzánk a gazdi.....380e van. Igaz, már én is mikor megvettem 180e-el, végig vezetett német szervizkönyves volt, bejött az országba, itt természetesen kihagytak egy szervizt:P...azóta rendesen van szervizelve gyári cuccokkal, nálam 215e-nél pottyant le a bütyök.
Nagyon jó. Kijavították az egyik hibát, és csináltak egy másikat? :(
Egyébként azt nem tudom, hogy miért nem volt jó megoldás a régi vezérműtengelyt meghagyni, és csak a himbákat görgősre csinálni. Talán egyből jó lett volna?
Érdemes lenne megnézni az enyémben is a bütykök állapotát. Ugyan betartom tisztességgel az olajcsere periódusokat, de azért már min 340ekm van az autóban.
Egyébként nem túl sok átfedés van a gyártási időben. AKN-est AKE-ssel gyártottak együtt, de a 155, 163, 179 lovasokkal nemigen, BAU-t meg pláne. AKN-est 2001.05-ig gyártottak. Ezután még gyártottak AKE-st, illetve innét kezdve pár hónap (1 év) eltéréssel jöttek a köztes teljesítményvariációk:
Érdekességképpen a BAU hengerfej is simán rárakható, és akkor a vezérműtengely-probléma is ki van kerülve.
A BAU-nak a tengelyről a bütykök potyognak le, tehát az sem megoldás. A probléma elhárítása a legújabb módosított veztengely, ami immáron megint tömör tengely, anyagából öntött bütykökkel himbás hengerfejre.
Szevasz. Bocs az OFF-ért de csavarogni voltam Németbe és nem férkőztem netközelbe.... ....köszi a leírást, érdekes kis törpénet! De legalább azt tudod menyi km van benne a valóságban meg első gazdás volt ezért pár százezret kocsikáztat még... És az a Vanli hogy szógáll??? mán csak azért kérdem mer ecccer találtam négyet ebből a márkából(egyik szövetszakadásos volt) Speyerbe a "Bridzseszton" tesztépítménye mellett elhajítva........ ebből még most is megy a 3 amit odaadtam az ösmerősömnek tesztelésre! Osztán semmi baja nincsen bár én magam nem vezettem még azt az autot amin rajta tanáltatik.... kiváncsi lennék hogy viselkedik esőben-szárazon mindenhogy, jól ??? És a tiptronic mit szól a teljesítményugráshoz?
Még egy voks a BAU-ra. ;) Egyébként 2003-tól van BAU, szóval a faceliftesben is van még AKE (régebbi 180 lovas).
Azzal viszont vitatkoznék, hogy a 150 lovas teljesen más, mint a többi. Ez általánosítás, és messze van a valóságtól.
Van pár dolog, amire figyelni a 2.5V6TDI-nél. A 'B'-s motorokban cső vezérműtengely van, és görgős himbák.
A 150 lovasnak hullik az adagolója, meg a légtömegmérője, de vannak hírek széteső turbóról is.
Viszont nem csodálkoznék, ha a blokk, meg pl. a főtengely, egyebek ugyanazok lennének (most nem fogom megnézni a cikkszámokat).
Jelenleg egy AKN-es (150lovas) motorkódú autóm van, de AKE-s (180lovas) motor adagolója, turbója, porlasztócsúcsai, computere, légtömegmérője, meg a hozzá tartozó kábelezés van benne immáron 200ekm óta. Ráadásként egy kis chipelés.
Érdekességképpen a BAU hengerfej is simán rárakható, és akkor a vezérműtengely-probléma is ki van kerülve.
Anyám, hogy ezeknél mennyi mindenre kell figyelni! :)
Azt hiszem, nagyjából ez a modell volt az, ahol az Audi is elkezdte követni a fogyasztói társadalomhoz szabott üzletpolitikát, vagyis azt, hogy nem örökre terveznek autókat. Emlékszem, az előző A6 (a régi 100-as) még tényleg a világmindenségnek készült...
Igen, ezt már említetted. :) Egyelőre maradok szerintem (álmaimban) az 1,8-as benzinesnél, vagy ha erőt veszek magamon, akkor esetleg egy svájci dízelbe bele mernék vágni.
Viszont ahogy elnéztem, a 180 lovas dízelek már 2000-től benne vannak a kocsikban.
A Focusomon akkor kezdett világítani a lámpa, amikor az EGR-szelep haldoklott. Alapvetően minden autónál úgy működik - tudomásom szerint - hogy ha folyamatosan ég, akkor első lehetséges alkalommal be kellene menni a szervizbe, hogy kiderítsék mi a baj, de a probléma nem kíván azonnali orvoslást. Ezen belül persze lehet ezer dolog, egy régebbi Roveremen például azért is világított, ha nem volt megfelelően sűrű a motorolaj.
Ha villog, akkor van nagyobb gáz, akkor azonnal motort leállítani és vinni a szervizbe. Te most kis szerencsével talán haza tudsz érni vele, bár én a biztonság kedvéért biztos megnézetném valahol.
Tudok neked adni 1 számot ha érdekel aki távsegít és elmondja mi a baj!
Marseillben vagyok 4 éve ha erre robbanál meg akkor tudok segíteni! De ismerem Nimeset és Nicet is!