Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peri77 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 3062
http://www.online-teile.com/

Jobb oldalon kiválasztod az audi alkatrészeket. Utána a bal oldalon lessz a kereső, ott be tudod írni a cikkszámot. Innen gyári alkatrészeket lehet venni egész jó áron. Bár mondjuk a te cuccod ahogy nézem 40 EUR körül van, ami lehet hogy nem éri meg magában, a postaköltség miatt.
Előzmény: esa366 (3060)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3061

OK.

Első körben ki kéne deríteni, hogy miért csak 9V a fesz. A rettentően kevés. Kapásból rakj bele egy másik akksit, min 70-80 Ah-st (látom, hogy 100-ast írtál, az pl. jó, mert a gyári 96 körül van (?)). Ha a másik akksival is csak ennyi a fesz, akkor ezirányba keresgélj! Addig szerintem ne is foglalkozz mással. Az alacsony fesz érdekes anomáliákat tud csinálni. Cseréld ki egy próba erejéig akkor is, ha új a mostani akksid!!

Gyujtás ráadásakor 12V-ot kell mutasson. Ha ez megvan, akkor jöhet pl., hogy a generátor mennyit tölt.

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3058)
esa366 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3060

HI !

az a  ,,  /4 " a cikszám végén van !

Próbáltam bemásolni a keresőbe amit írtál ,de nekem nem hoz ki rá semmit !!! 

Előzmény: peri77 (3051)
OOOO.A6 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3059

Sziasztok! Benzines 1999-es A6 2,4-be mennyi olajat kell tölteni? (7,5?)  0W-30 tipusból, milyet ajánlotok? 

audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3058

A6 99-évj 150le quattro avant triptonik,metálfekete,full-full extra! motorkód: AFB ALVÁZSZÁM wauzzz4bzxn061036  ! Hibaleirás: Sokat fogyaszt,kopog,hidegen és melegen alapjáraton füstöl,olajat-vizet nem eszi,gyorsulás 30mp 100ra,a váltó öszevisza vált,van ugy hogy 2-dik ból vagy két perc mire felvált 3ba ,főleg hidegen(kézel egyből) néha vészüzembe teszi a váltót,gyorsitáskor remeg,rángat(olyan mintha nem menne minden henger) erő=0  minusz 20ban is pöcre indul,de melegen már 4-5forog a motor mire beindul! nehezen éri el a üzemi hőfokot (90) olaj(65)  pedig uj termosztát van benne,vezérlés nincs eltéve,azis uj!  Gyujtásráadáskor a töltésjelző 9v mutat,ha a izzitást befejezte akkor 10v ha beindul akkor is 10 v mutat és egy nagy gázröcs és elalszik a töltésjelző lámpa de akkor is 12v mutat! 3perc után felmegy 13,6-max 14v ha nincs minden felkapcsolva! Az akksi 100ah és 3hónapos,de télen éphogy tekerte a motort! nemis egyszer leis merült ha rövid távon szaladgáltam,az automata váltóba az olaj lelet cserélve,a motorba is (10v-40) Gázolajszürő új,porlasztók bemérve! légtömegmérő uj, kartergáz nincs, 270ezer km a motorvezérlő szerint! A vezérmütengely nincs megkopva,de a himbák és a hidrotőke nem lett megnézve! max 160-170 megy ! nem kormol! Igy már tudol nekem valamit mondani hogy mit nézzünk meg rajta,vagy motorcsere! A jövö héten jőn egy profi diagos hozzám és megnézi a hibakódokat (nem autószerelő,csak hobi szinten csinálja a diagot) és majd megirom! De a bosh szervizben is csak találgatak,pontosan nem tudták megmondani hogy mi a baja,és ilyenek miatt buktam már vagy 2kilót!

Előzmény: Donibcsi (3057)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3057

5 évig gyártottak afb-t, 3féle audi típusban, legalább 10féle kábelköteggel, és tucatnyi motor-váltó-hajtáslánc kombinációban.

Amíg nem adsz meg minden szükséges infót, addig ne is várjál érdemi választ, mert csak olyat kaphatsz, amit eddig a szerelőidtől.

Most is csak háborogsz, ahelyett, hogy beírtad volna a kért infókat, vagy egy alvázszámot.

Részemről ennyi.

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3055)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3056

A generátor nem csak a "töltést" adja, hanem egy motorterhelés jelet is képes generálni, amire nagy szüksége van a motorvezérlőnek, és automata autónál a váltónak is. A töltés helyes értéke esetén is lehet, hogy nincs kijövő terhelésjel, tehát nem látszik a mutatón semmi helytelenség. Egy szónak is száz a vége, két külön dolgot lát el a generátor ebben az esetben, és a két dolognak semmi köze egymáshoz.

Előzmény: cs!rke (3054)
audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3055

Az hogy milyen szinü az autó miért fontos! AFB motorkódot biztos nem tettek belle trabantba! EZT NEKED TUDNI KELLENE!!!! NEM A ZSIGULI FÓRUMBA IROK...... Csak enyit a nagy segítőkészségedről!! Fél éve szar az autó 50.helyen voltam belekerult már vagy 200ezerbe és még mindig nem jó. ÉN csak jóindulatú tanácsot vagy hozzászólást kértem mert nincs már még diagra sem pénzem,de a diagal sem érek semmit,pedig vagy 10 szer voltam! CSAK magam akarom megcsinálni NEM FIZETEK A NAGY SEMMIÉRT.....10 SZERELŐ 10 MÁSFAJTA HIBÁT MONDOT

Előzmény: Donibcsi (3052)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3054

A villamosság részéhez annyira nem értek, de úgy gondolom, hogy a feszmérő megmutatja, ha valami nincs rendben a generátorral. Normális akkumulátornál 12V-ot mutat. Ha jó a töltés, akkor 14-14.5 körül. Ha nem ennyit mutat, akkor valami gond van vele. Ha egyáltalán nincs töltés, akkor még a piros lámpa is világít. Ha túltölt 14-15V feletti fesz, vagy nem tölt eleget, akkor lehetnek elektromos anomáliák, de mindegyik esetben látszik a mutatón, nem? (ezt tényleg kérdezem)

Előzmény: Donibcsi (3053)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3053

Nem-nem. A generátorhiba nem csak azt jelenti, hogy nincs töltés:)

Ha nincs terhelésjele a motorvezérlőnek, már meg is bolondul az automata. Az "automataváltóm szervi3ban van" hibák 10-15%-a innen ered.

Előzmény: cs!rke (3049)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.16 0 0 3052

Figyelj alekosz!

itt ültem, vártam, hogy válaszolsz a kérdésekre, hogy tudjak Neked válaszolni.

 

Azt azért csak tudod, hogy milyen autód van.....és ehez nem kell autóreszelőnek lenned....erre idebaszol 3betűt.

Hát segítsen Neked az, aki rá van szorulva.

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3047)
peri77 Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3051
http://www.online-teile.com/vw/advanced_search_result.php?XTCsid=89c642be35cd2d774d7718ad8e40ea51&keywords=4F0864245&x=23&y=4

Van belőle pár fajta! Mi az /4 ?
Előzmény: esa366 (3041)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3050

Nyugalom! ;)

Mindenkinek lehet nehéz napja, Donibcsinek is.

Viszont kérdezz pontosabban. Írj bővebb leírást a hibajelenségekhez, még akkor is, ha úgy érzed, hogy attól fognak hülyének nézni (nem fognak)! Ennek azért lenne értelme, mert abból ki lehetne deríteni, hogy pontosan mire gondolsz, mert nem fogalmazol pontosan, mivel nem értesz eléggé az autódhoz (most még ;)).

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3047)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3049

Ööö...

Igen.

Feltételeztem, hogy a generátorhibát észrevenné a felhasználó, lévén van kijelző a műszerfalon a feszértékre. Tény, hogy nem kellene. ;)

Előzmény: Donibcsi (3044)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3048

A külső levegő érzékelője a lökhárító mögött van, de az csak a műszerfalnak ad hőmérsékletjelet. Ennek a vezetékét rendszeresen oda szokták csípni (én is) a lökhárító visszaszerelésekor (ugye ezt elég sűrűn kell eljátszani, sajna).

Az ecu máshonnét veszi az értéket (talán légtömegmérőből?!?).

Egyébként nem chipes a géped? Még az is lehet oka a negatív hőmérsékletértéknek.

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3042)
audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3047

Nem ilyen válaszra vártam! Nem vagyok autószerelö,igy nem tudhatom hogy ennél a tipusnál van-e egyátalán ilyen. Ha nem tudol a kérdésre vagy nem akarsz VÁLASZOLNI, akkor mit bunkóskodol! MERT te vagy a "NAGY AUDIS SZAKI" vagy talán nem? EZ audis fórum itt bármilyen kérdést fel lehet tenni,és nem hiszem hogy mindenki autószerelő lenne: Ha lenne pénzem megcsináltatni a gépet ,soha nem irogatnék ide!!!! Csak kérdést tetem fel és bunkó választ kaptam rá..Hááát ez vagy te "NAGY AUDIS DONIBCSI......."

Előzmény: Donibcsi (3046)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3046

Te tényleg ilyen szerencsétlen vagy?

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3045)
audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3045

afb motorkód

Előzmény: Donibcsi (3043)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3044

Nem feltétlenül...lehet akár egy generátor hiba is....de találgatni halál felesleges.

Előzmény: cs!rke (3040)
Donibcsi Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3043

Te tudod mit akarsz?

Külső levegő? Beszívott levegő? Milyen autó? Milyen motorkód? Milyen színű?

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3042)
audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3042

Hol található a külsö hőmérséklet jeladó? MERT a motorvezérlő azt a jelet kapja hogy a beszivot levegő hőmérséklete -48 fok!

esa366 Creative Commons License 2011.04.15 0 0 3041

HI !

Esetleg ha valaki forgalmazó ! akkor keresek egy könyöklő kilincset:

C.sz.: 4F0864245/4

 

 

cs!rke Creative Commons License 2011.04.14 0 0 3040

Pedig váltóhiba lesz.

De az igaz, hogy vészüzembe teszi.

Szvsz ez tipikus tiptronic probléma. Ha lehet, minél hamarabb nézesd meg hozzáértővel, és addig ne közlekedj vele.

Nálunk is így kezdte. Aztán amikor működött (még nem kapcsolt vészüzembe), elkezdett rángatni váltásoknál. Leszedtük a váltó olajdeknijét, és pár könnyűfém darabot is találtunk benne.

Szóval nem a legjobb hír...

Vannak páran itt, vagy az Audi topicban, akik tudnak segíteni. Esetleg kérdezz rá A62.5TDIQ felhasználónál is, de ha tényleg váltóprobléma, akkor ez nem olcsó mulatság. :(

Előzmény: csaba0626 (3037)
audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.04.14 0 0 3039

Vészüzembe teszi a váltót mert valami gond van a gépel! Ez nem váltó hiba!

Előzmény: csaba0626 (3037)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.14 0 0 3038

Nem defend lock a váltózáram. Annál sokkal egyszerűbb! :D

De a lényeg, hogy megakadályozni nem lehet, hogy elvigyék, csak megnehezíteni. Inkább az a cél, hogy ha meglátják ezeket az autóban, akkor inkább keressen másikat, amit könnyebben elvisznek.

Szóval 100% biztonság nincs. :(

Előzmény: Törölt nick (3035)
csaba0626 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 3037

Sziasztok! Tudna-e valaki segíteni Audi A6-os 2.5TDI tiptronik váltóval problémám. Pár km után a fokozat kijelző kivilágít, automatikusan berak 3-asba(azt hiszem) és nem lehet váltani tovább. Ha leállítom, és újraindítom akkor jó egy darabig, de ez a probléma megfigyelésem szerint, akkor jelentkezik, ha melegszik az idő (télen semmi gond nem volt vele) Már az olajat lecseréltük benne, de semmi változás. Nincs valami tippetek? előre is köszi

 

hAliG Creative Commons License 2011.04.13 0 0 3036

De örültem volna, ha úgy van vége, hogy valaki kiszalad a házból egy M4-es Colttal és a tárat rájuk ereszti...

Előzmény: Szimpa23 (3027)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.13 0 0 3035

A youtube-on talàlsz videot,h a Defend-Lock zàrat 3mp alatt kinyitjàk NEM a sajàt kulcsàval......

Előzmény: cs!rke (3034)
cs!rke Creative Commons License 2011.04.13 0 0 3034

És az immo?

A biztonság kedvéért nálam a gyári dolgokon kívül van 2 riasztó, 1 plusz immo, meg egy rablásgátló. Ezt Pesten kiegészítem egy váltózárral. :D

esa366 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 3033

Szerintem ha meghuzza a betéte,t akkor lehet hogy hozzá fér ahoz a kis kampohoz ami mozgatja a központit./gondolom /

Előzmény: Törölt nick (3032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!