Volna még egy nagy kérdésem !! Télen a nagy hidegben az izzítást követően pöccre indúlt a veki. De most, hogy nem izzít, jóval többet tekertetem mire beindúl. Ha tudja valaki mi erre a magyarázat, kérem írja már le..
Sziasztok! Én is kérdeznék egyet fék ügyben. Nagyobb tempónál ha ráfékezek, akkor beszitál az autóm eleje, ha elengedem a féket akkor megszünik. Vajon a féktárcsával lehet gond, vagy a kerékösszetartás nem az igazi? Bár nemrégen volt a futómű beállítva, igaz akkor még télikerék volt rajta. Szerintetek mi lehet a gond?
Én egy éve vettem az első dieselemet, egy 2000 évjáratú 2000 cm3-is vectrát. a fogyasztásával elégedett vagyaok 6-6.5 l körüli. de hátsó fékek egy ideje szaggatottan csikorgó hangot adnak. Aki tud kérem adjon valami tanácsot.
Reduktor. Teljes felújítás 10000. Gyakorlatilag cseredarabot raktak bele. Hab a tortán, hogy az emulátor is bexarakodott, ami elhiteti a motor eredeti vezérlőjével, hogy minden rendben van. Na ott is bütyköltek valamit. Cakli mindennel együtt 25 ezresbe fájt a dolog.
Eljött a pillanat. Bár most bütyköltem egy masszív, véglegesnek tűnő megoldást. Viszont azt hiszem, élek a lehetőséggel és szükségem lenne arra a váltórúdra. Ha másért nem is, de tartaléknak biztos.
Ami megoldást most eszközöltem, az gyakorlatilag rgy csőbilink kicsit szétnyitva és a nyitott részénél felcsavaroztam a váltórúd műanagjára átmenő csavarokkal. A csőbilincsben benne hagytam a gumit és így öleli körbe a váltókaron lévő golyót. Olyan lett, mint a vaj, de azért a felfogatás közel sem tökéletes, mivel a váltórudat nem vettem ki, hanem ott bent a helyén bütyköltem meg.
Csak azonos viszkozitásúakat lehet ELVILEG keverni. De még azonos viszkozitással sem feltétlenül jó a keverés, mert minden gyártó máshogy adalékol, de az még belefér. Ásványit szintetikussal semmiféleképp sem!
most sikerült hozzájutnom egy 1,7 TD-hez. Nincsen valakinek valamiféle leírása ezekről? Nagyon szépen megköszönném. Még soha nem volt szerencsém dieselhez, ezért lenne rá szükségem. Előre is köszi!
A topicba való belépőmet egy opel vectra b v6 2.5 cdx (1997.10.hó) megvététele biztosította. Az elmúlt 5 nap napban nem bántam meg, mert eddig minden rendben van vele kop-kop-kop. Remélem, hogy ez is fog addig szolgálni, mint előző verdám, ami egy corsa gsi volt.
Egyelőre egy kérdésem lenne hozzátok kedves vectra b tulajok: Tudnátok ajánlani egy jó szerelőt, aki alaposan át tudná vizsgálni a verdát, hogy tudjak minden bajáról? Ehhez még annyit tudok hozzátenni, hogy a Bpesten a XIV. kerületben lakom, de a környéken (akár pest környékén is) bárhova elviszem.
Belépőmet a topicba egy OPEL VECTRA B V6 2.5 CDX (1997.10.hó) megvásárlása jelentette. Sokat agyaltam, utánaolvastam, mások véleményét meghallgattam és végül belevágtam az üzletbe. Elmúlt 5 nap alatt nem bántam meg -kop-kop-kop.
Ezelőtt corsa gsi tulajdonos voltam. Remélem, hogy ez is fog szolgálni addig, míg a kis tesó.
Már csak egy jó szerelőre lenne szükségem, aki alaposan megvizsgálná (XIV. ker-ben lakom, de Bpesten akárhol jó), hogy mit kellene rajta rendbetenni, mert -bár gépész technikumot is végeztem- a szereléshez nem értek. Ha ebben tudnátok segíteni, akkor azt megköszönném! Egyelőre úgy látom, hogy például AstraÖcsi is nagy guru, de nem tudom, hogy hozzá vihetném-e, illetve ha elvinném hozzá, akkor félnék, hogy hamar szétkapná és alkatrészenként eladná itt..:-))
hello!végre renben van a vectrám x20dtl.egy super opelos végre rájött.elektronikusan volt baja.nem kell adagolo sem porlasztot cserélni.tech2 megoldoltta a problémát softwer csere és super ennyi.