Még egy kérdésem lenne. Amikor indítom autót, sipol hármat és a fedélzetin megjelenik egy nagy piros felkiáltójel zárójelben. De nem minden indulásnál. Mást nem ír ki, bár hozzátartozik, h pigmenthibás a fedélzetim és nem látszik minden rendesen. Apropó, ezt ki tudja nekem kicserélni és kb. mennyibe fáj?
:) Na tessék. Mikor megvettem hazafelé ugyan ez volt a szitu nálam is. Meg is ijedtem, aztán láttam, hogy a sima szövet szőnyeg a gumival együtt volt berakva ?! aztán hamar megoldottam.
Azaz. Van egy szövetszőnyeg, felette meg egy gumis, amikor ez előre csúszik és kicsit meggyűrődik, beakad a gázpedál oldala, amikor kiengedem. Köszi :)
Elhiszem, mert napok óta azon gondolkodom én is, h megnézem a szőnyeget, de annyira abszurdnak tartottam, h mèg nem vettem a fáradtságot. Viszont mindjárt lemegyek és beletaposok párszor.
Múlt héten vettem egy 2001-es A6-ost. Egy érdekes problémát fel is fedeztem rajta. Bármelyik sebességben, ha elkezdek padlózni, tövig nyomom a gázpedált, egyszerűen beragad a pedál. Ha sebességben van, elkezd gyorsulni, ha kiveszem belőle, maxra pörög a motor. Fékezésre - szerencsére - reagál. Párszor belelépek a fékbe és a gázba, minden elgondolás nélkül és egyszer csak kienged a pedál. Ez mi a túróról lehet?
Valaki tudja, hogy a szintezős lengéscsillapító, honnan kapja az olajat? A szervótartályból, vagy a fékolajtartályból, esetleg valami külön tartályból?
Lényeges különbség nincs köztük, de míg a 225 lovas még a legelső szériás 3,0 V6 TDI, annak minden kezdeti - igaz szinte 0 - problémáival, addig a 233 lovas már ezen generációs V6 TDI enyhén továbbfejlesztett, javított változata..
(A 2. generációs V6 TDI-k kb. 3/4 éve vannak gyártásban...)
Én a 233 lovassal venném, ha ez a 2 motor jön szóba....
A közeljövőben szeretnék egy A6 -os audit ( 3.0tdi quatro au. sedan) vásárolni 2006-2008 közöttieket szemezgetek , csak és kizárólag Németország - Hollandia - Belgium
Feltűnt , hogy van egy kis eltérés a motorok között 224 -232le. Valaki tud nekem segíteni , hogy van --e lényeges külömbség köztük , melyikkel praktukusabb megvenni?
Valamint , hogy mire érdemes figyelni ill. milyen extrát nem szabad kihagyni?
Ezért kell venni egy saját VAG-COM kábelt! VCSD-el prímán lehet kiolvasni a hibakódokat és máris tudod hova nyúlj, vagy hova vigyed az autót. Én itt a fórumon a grandegabo nevű sráctól vettem, kérdezd meg tőle. Már sokszor hasznos volt hogy van ilyenem.
Pl. csak egy eset : multkoriban parkoló rendszer bemondta az unalmast (csak sipított mint a nyúzott vad), megnéztem VCDS-el melyik szenzor halt meg, megrendeltem, lefényeztettem, és kicseréltem
Nekem már bőven visszahozta az árát.
Jah és javaslok egy pár helyesírás órát is ! (én se lehetnék "Álljunk meg egy szóra" műsorvezető, de néha sírni tudnék)
nem akksi az.ugyanez a gondom de nem csak az én audimban párás esős időben valahogy tapad ahogy megy fel a sinben levő gumiban .ahogy megszárad fut simán felfelé