hyhy. az alapjárat 600on morog. naggyon király hangja van. mondok egy példát.fogarasi felüljáró 2.0es benzines régi moci 2esben dugóban alapjáraton felgurul. ugyan ez a szitu csak 2.5 könnyített 2esben alapjáraton nem bír felgurulni. fuldoklik.hiába elektronika nem megy. egyenes úton gurul de dombon felfelé gázt kell neki adni. így értettem hogy gyengus. de amúgy állat ahogy húz. itt vannak képek a kocsiról. nekem tetszik. letojom ki mit gondol. nekem ez a munka autóm. ezzel keresem a pénzem. munka autó nem hobbi. a hellák meg sokszor jól jönnek az utazások során.a sportülések meg az új GTC astrából való. zsír nem?? és a 70es cső???
Matyi 8elsősorban, de más is válaszolhat), mivel ugyan olyan Vectránk van, érdeklődnék, hogy a kipörgésgátlót (TC-t) valahogy ki lehet-e kapcsolni (az enyémben nincs kapcsoló hozzá)? Egyelőre a biztosítékot keresem, ami ezt megoldaná, későbbiekben szereltetnék bele egy kapcsolót erre a célra (kb olyat, mint a hátsó ablak fűtés, csak hogy világítson is :D ) Tudod, hogy melyik biztosíték az? megoldható-e ez egyáltalán? Találtam egy ABS biztosítékot, lehet, hogy egy azon biztosíték tartozik a kettőhöz?
Hmm ott valaki nagyon nem tudott mérni, mert a V6 Cali lendkerek 16kg! Epc-be megnéztem: 6 16 141, ugyanazt hozza B Vekire is. Tehát neked 16kgból lett 9kg. :))) Hát igen, a lendkerékben benne van azért a neve. Senkit nem ismerek aki szedetett volna le V6 lendkerékből, senki nem tudta milyen lesz. Tehát ha benyomod a kuplungot, akkor dadog picit vagy mi? S milyen lett az alapjárat melegen?
hali. 3kg lett leszedve belőle. 12 volt állítólag most kilenc. mivel még nem volt V6osom így nincs összehasonlítási alapom. de az előny hogy pillanatok alatt elfogy az 1-2-3. hamar felpörög. a hátrány az hogy kicsit lendületlen a motor vagyis ha kiengedem a kuplungot pici gáz kell. nem megy magától. előtte 2.0 em volt még annak sem kellett gázt adni. hát igen. leszedték azt ami adta a lendületet. de rankó szerintem megyek a vecta talira is.
Huu igen, ez egy nagyon jó oldal. Végre újra műxik! : )) Amúgy Ő már berakta az X30XE tengelyeket, nála tudsz érdeklődni, hogy milyen lett. Lendkerék hány kgra lett leszedve? Milyen így a V6?
Olvasgatom itt az előzményeket és hozzászólnék a kormányműs témához. Ha valakinek elkezd csöpögni az olaj a szervóból AZONNAL vigye el felújíttatni. Én 2 napig jártam folyó olajjal ( napi 1liter) és már nem lehettet felújítani----ezért!! 1 hétig kerestem kormányművet meg a szerelők is(Barát). Senki nem tudott. Felhívtam az ország összes bontóját. Sehol nincs. Csak jobbkormányos. Hiánycikk. Egy Pilis-i magán emberkének volt egyedül. A megmentőm. A szerelőm ezt mondta. " Matyika, ha nem tudsz szerezni akkor nemtudom mi lesz. Nincs ötletem.Levesszük az emelőről és félrerakjuk amíg nem lesz." Fasza. Ilyet sem hallottam még szerelőtől.
Jaja, de azért még egy kis segítség kéne.Szerintem valami programozható chip vagy chipes muki kéne aki írna nekem olcsón computert vagy chipet. Mert új puff rendszer van alatta, benne meg könnyített ez az meg új légszűrő rendszer. Szóval szerintem most nem az igazi. Be kéne lőni a gépet. Tud valaki ilyen emberkét? Hali
Hali mindenkinek!!! Végre elkészült a kocsim!!!! Ma-holnap töltök fel képeket(vagy videót). 2.5 V6 B vetcra ha valaki nem emlékezne. Előtte 2.0es volt. Ha valaki hasonló műveletre adná a fejét az előbb kérdezzen. Nehogy abba a hiibába essen mint én. Semmilyen segítséget nem kaptam attól illetve azotól akik márt csináltak ilyet. Szép bagázs!!! Én szívesen segítek és válaszolok a kérdésekre. Csövi
Nekem eddig tetszik a kocsi, engem egyáltalán nem zavar, hogy nem egy gyorsulás bajnok, cserében viszont a fogyasztása normálisan alakul. Nekem városon kívül 5.5 körül jött eddig ki 100 km/h körül nyugisan autókázva, ami nem olyan rossz ha azt vesszük, hogy velem együtt meg egy kis csomaggal telitankal majdnem 1.7 tonna. Eddig ez rendben van. Kanyarstabilitás OK, hifi OK, Légkondi kiváló. Kezdünk összenőni, de azért nem olyan gyorsan mint az előző kocsimmal. Valahogy az gyorsabban a szívembez nőtt, de azt hiszem ez a Vektor is szerethető autó lesz. A megbízhatósáról sokan sokmindent mondtak már, én azért bízok benne, hogy ha gondját viselem akkor meghálálja.
Azt is olvastam innen onnan, hogy a hátsó szilentek hajlamosak megadni magukat és cserésre szorulnak. Én alaposan megnéztem amikor felemeltük és nem találtam semmi lógást vagy kottyanást és menet közben sincs egyenlőre fura hang vagy instabilitás. Szerencsére ezt az autót nem BP en használták, hanem vidéken (ez tuti, mert ismerőstől vettük)
Amiket itt szoktatok említeni, hogy résolajcső, meg vákumos mittodoménmik azokról gőzöm sincs, de szép lassan összeszedem az infót a kocsiról. Egyenlőre minden működik rajta mint ahogy kell, talán csak annyi, hogy a kijelző pixelhibás, azt hiszem 2 helyen. Nem zavaró, de jó lenne ha az sem lenne. Majd teszek fel egy alkalommal pár képet ide.
Lenne egy kérdésem illetve egy észrevételem, amiről ha elmondanátok a saját tapasztalataitokat, az nekem segítség lenne. Szóval: azt figyeltem meg, hogy a gázolaj szint mérő óra néha nem azt mutatja mint ami benne van. Persze nem nagy eltéréssel, ez nem hiszem, hogy több lenne 3-4 liternél, de érdekesnek tartom, hogy amikor leállítom a kocsit még mutat x et aztán másnap reggel meg kevesebbet. Aztán meleg motornál megint felkúszik egy kicsit, de összességében ez nem mindig jelentkezik. Néha örülök, milyen jól fogyasztott a verda aztán meg jön, hogy (jóval) kevesebb van a tankban mint amire számítottam. Persze a jóval kevesebb az csak egy relatív szám mondom, nem több a difi pár liternél.
Kérdezlek benneteket, hogy nektek van e ilyen tapasztalatotok, vagy valami hasonló
Boltban, új ára 13.500 Ft /db. Ettől allítólag +,-, 1-2 ezer eltérés lehetséges. Ha üt a féked, ne gondolkodj, mindenképpen szakemberrel csináltasd meg, a fék nem játék !!!
Én úgy tudom minden tárcsát csak egyszer. Persze az is számit, hogy az elsőnél mennyit szedtek le belőle... Szerintem vegyél egy újat HA tényleg a tárcsa a ludas...
Olaj, olajszűrő ezek rendben vannak, ezeket azonnal cseréltettem, de pl a hűtőíz valóban nem teljesen tiszta, de egyáltalán nincs benne olaj származék vagy esetleg korom. Inkább olyan sárgás, mintha valahol rozsdát talált volna, olyan mint a Tisza nyáron amikor egy kicsit megpunnyad a tócsa :) Szerinted ezzel mit lehet kezdeni? Érdemes ezzel foglalkozni és lecserélni, illetve valamilyen vízkőoldóval átmosatni a rendszert?
A fékek és a tárcsák rendben vannak, azokat megnéztem
Kösz az infot a könyvről. Sajnos nekem nincs magyar nyelvű, csak egy német, ugyanis Ausztriában vették ezt a kocsit eredetileg. Az hogy angol az még nem lenne baj, azzal nincs problémám, de egy könyvért azért nem igen fogok 8 eFt ot adni, az egy kicsit sok érte. Böngésztem a netet, hátha vki felrakta pdf formátumban de eddig nem jártam sikerrel.
A Haynes manual van meg, de könyvben. Elektronikus nincs. Maróti books-nál lehet venni, de csak angol nyelvű létezik. Ez 8e ft körül lehet.
Vásárlás után? Levegő, pollenszűrő, gázoljaszűrő., olajszűrő+olaj (ha még aranybarna, akkor nem). Nézd meg a fékeket, hogy mennyire kopottak a tárcsák és a betétek.
Hűtővíz tiszta legyen => ne zavaros (ha olaj vagy korom lerakódás van a kiegyenlítő tartályban, akkor az nem jó)
Hja, elég lassan melegszik be és ritkán látom 90°C környékére felérni a mutatót. Ez persze nem baj, csak hidegben kell vigyázni és nem pörgetni.
Az adagoló érzékeny darab, nem szereti a koszos gázolajat. Üzemanyagszűrőt rendszeresen kell cserélni, normális forrásból tankolni és nem lesz vele baj.
Ha azt nézzük, hogy a kocsi majd másfél tonna, velem meg aztán már inkább 1.6 :) tonna, akkor nem olyan rossz a kép.
Szóval láncos. Akkor ez megerősített abban, amit gondoltam. Olajra odafigyel. OK
Van valami amit te vásárláskor megnézetnél, kicseréltetnél vagy éppen ellenőriztetnél? Olajcsere, olajszűrő, egyéb szűrők cserélve. Hibakód nincs. Motor szép járású, nem füstöl erősen terhelve pedig feketeét, de azt se nagyon. Nincs véletlenül egy karbantartási kézikönyved, vagy valami dokumentációd a kocsiról elektronikus formában? Azt szívesen venném.
Fordulat nekem is ezen a tájékon van, én tényleg nem hajtom. Na majd meglátjuk.
Igan hogy az adagoló hajlandó felmondani a szolgálatot? Mert ez nem éppen egy olcsó dolog egy motorban. Kezdjek most izgulni és gyűjetni rá a lét? :(
Nekem olyan érzésem van ezzel a motorral, hogy nem megelegszik valami gyorsan. Más tapasztalat?
Ja és ingyen gázolajat aki tud szerezni, szóljon :) :)
Láncos. Élettartama elvileg = a motor élettartamával. A láncot egy olajnyomással működő dugattyú feszíti, plusz 16 hidrotőke, szóval figyelni kell a normális olajra.