Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
A nullát könnyű szorozni, még mindig nulla marad, a VW idén viszont meg fog torpanni, már minden autójuk a piacon van, amit rövidtávon akartak, kereslet nem lesz rá, mert van jobb tőlük, és a Teslák ára már csökkenni fog, Európában, a helyi gyártással, a többi piacon a VW EV-k eddig sem sok vizet zavartak.
Az ICE nem számít, az nyugdíjazva lesz hamarosan, a sok munkást meg nem tudják majd kirúgni a szakszervezet miatt, ezért könnyen be is csődölhetnek majd.
Ez csak akkor lenne igaz, ha Tesla mértékben tudna növekedni, de nem tudnak. A VW csoport Q3-ban lépte át a 100 ezer EV gyártást, a Tesla Q4-ben a 300 ezret lépte át, és most indul két olyan gyáruk, amik több mint 100%-al növelik majd a kapacitást, miközben a két régit is bővítik.
Az európai gyár fejlettebb, sokkal olcsóbb lesz, ettől retteg a VW, ezért tartanak havonta válságtanácskozást. Jön a 4680-as cella, strukturális pakk, és az első pérsöntvény is, na meg látják, hogy a hivatalosan 450 ezres kapacitású kínai gyárat már 700 ezer fölé tekerték, félnek, hogy a berlini 500 ezer kezdeti kapacitás sem annyi, hanem jóval több.
A Tesla jobban teljesített, mint vártam, 80 vs. 87%, most a VW-n a sor, ott is 80%-ot várok, bár lehet megint csalni fognak az év végén, ha tudnak elég autót gyártani, és eladják azokat a saját kereskedőiknek.
Az európait ingyen fogják osztogatni 4680 strukturális akkuval gigapress segítségével. :) De ha hozzátesed az európai támogatásokat, lehet, hogy pénzt kapsz, ha kérsz egy Teslát. :D