Keresés

Részletes keresés

Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41405

A nullát könnyű szorozni, még mindig nulla marad, a VW idén viszont meg fog torpanni, már minden autójuk a piacon van, amit rövidtávon akartak, kereslet nem lesz rá, mert van jobb tőlük, és a Teslák ára már csökkenni fog, Európában, a helyi gyártással, a többi piacon a VW EV-k eddig sem sok vizet zavartak.

Előzmény: tfe_tng (41403)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41404

Hát persze. Az a baj, hogy azt hiszed, hogy mindenki hülye, pedig aztán... 

Előzmény: Future 184 (41401)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41403

Érdekes, egészen eddig meg az volt. Mármint szerinted. Most hogy már az nem megy, hirtelen csavarunk egyet az elméleten és mást nyomatunk ? 

Egészen vicces vagy ezzel a magyarázkodással. 

Előzmény: Future 184 (41398)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41402

Ugyan így, Fremontot már tekerik is 50%-al.

Előzmény: tfe_tng (41400)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41401

Az ICE nem számít, az nyugdíjazva lesz hamarosan, a sok munkást meg nem tudják majd kirúgni a szakszervezet miatt, ezért könnyen be is csődölhetnek majd.

Előzmény: tfe_tng (41399)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41400

hivatalosan 450 ezres kapacitású kínai gyárat már 700 ezer fölé tekerték

 

Aham, kíváncsi leszek, hogy ez a németeknél vagy az amcsiknál hogy fog kinézni :)

Előzmény: Future 184 (41394)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41399

Több autót is gyártottak ? 

Előzmény: Future 184 (41389)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41398

A VW csoport kb. 200 ezerrel tudta növelni az EV gyártását, a Tesla 430 ezerrel növekedett, nem minden a százalék.

Előzmény: Future 184 (41397)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41397

Ez csak akkor lenne igaz, ha Tesla mértékben tudna növekedni, de nem tudnak. A VW csoport Q3-ban lépte át a 100 ezer EV gyártást, a Tesla Q4-ben a 300 ezret lépte át, és most indul két olyan gyáruk, amik több mint 100%-al növelik majd a kapacitást, miközben a két régit is bővítik.

Előzmény: toromon36 (41396)
toromon36 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41396

Nagyjából 1 év lemaradásban van a VW a Tesla BEV gyártásától. Közben minden piacon nagyobb a VW növekedése. 

Előzmény: Future 184 (41389)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41395

Q3-ban 30% volt a Tesla haszonkulcsa.

Előzmény: mica-r (41393)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41394

Az európai gyár fejlettebb, sokkal olcsóbb lesz, ettől retteg a VW, ezért tartanak havonta válságtanácskozást. Jön a 4680-as cella, strukturális pakk, és az első pérsöntvény is, na meg látják, hogy a hivatalosan 450 ezres kapacitású kínai gyárat már 700 ezer fölé tekerték, félnek, hogy a berlini 500 ezer kezdeti kapacitás sem annyi, hanem jóval több.

Előzmény: mica-r (41393)
mica-r Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41393

Honnan tudható a 30%

Európai gyártás lehet hogy drágább lesz. 

Előzmény: Future 184 (41391)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41392

A Tesla jobban teljesített, mint vártam, 80 vs. 87%, most a VW-n a sor, ott is 80%-ot várok, bár lehet megint csalni fognak az év végén, ha tudnak elég autót gyártani, és eladják azokat a saját kereskedőiknek.

Előzmény: tfe_tng (41381)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41391

A Tesla eddig 10% vámot fizetett az EU-ban az autói után, így keresett 30%-ot autónként, azt el fogják engedni, mihelyst felpörög a berlini gyáruk.

Előzmény: mica-r (41386)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41390

Nem csoda, hogy a német autógyárak rettegnek a berlini Tesla üzem indulásától.

Előzmény: Future 184 (41389)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41389

Egy negyedév alatt több EV-t gyártottak, mint a VW csoport 3 negyedév alatt.

Előzmény: Future 184 (41387)
toromon36 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41388

Az európait ingyen fogják osztogatni 4680 strukturális akkuval gigapress segítségével. :) De ha hozzátesed az európai támogatásokat, lehet, hogy pénzt kapsz, ha kérsz egy Teslát.  :D

Előzmény: mica-r (41385)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41387

Nagyon durva számok, még a hozzáértők sem vártak 900 ezernél többet.

Előzmény: True_RMS (41380)
mica-r Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41386

Minden ev aránylag drága. Nem lesz hirtelen csodaár. 

Előzmény: mica-r (41385)
mica-r Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41385

Nagy engedmények nem lesznek a közeli jövőben szerintem. 

Előzmény: True_RMS (41384)
True_RMS Creative Commons License 2022.01.02 0 0 41384

Az ártól függ az igény, majd engednek ha nem fogy eléggé.

Előzmény: mica-r (41383)
mica-r Creative Commons License 2022.01.02 -1 0 41383

Azt tudjuk, hogy mennyi lenne még egy üzemmel?

Tehát mennyire lenne igény?

Előzmény: True_RMS (41382)
True_RMS Creative Commons License 2022.01.02 -1 0 41382

50% növekedést ígért Musk, 87% lett, úgy hogy Berlin és Austin nem gyárt még.

Előzmény: tfe_tng (41381)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.02 -1 0 41381

Nem jött össze a duplázás. 

Előzmény: True_RMS (41380)
True_RMS Creative Commons License 2022.01.02 -1 0 41380
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.01 0 0 41379

A pontos adatokat majd meglátjuk a jelentésben, az eddigi tényeket már leírtam. 

Előzmény: Future 184 (41377)
mica-r Creative Commons License 2022.01.01 0 0 41378

Nem látom a problémádat a nagy egészben. Növekszik az ev gyártás mindenhol.

Előzmény: Future 184 (41377)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.01 0 0 41377

Én már az egész évről beszélek, a Tesla kb. 80%-ot növekedhetett, a VW EV részlege meg kb. ugyan annyit.

Előzmény: tfe_tng (41376)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.01 0 2 41376

> A 100 évesek nem növekednek

 

VW: 108%

Tesla 64%

 

> Tesla meg 100% körül növekedik

 

64%. A tesla gyorsjelentésből.

 

Ha legalább a tesla által publikált tényeket képes lennél elfogadni, de nem, még azt sem. 

Előzmény: Future 184 (41373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!