Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 9784

8+4 az a 8+2, úgyhogy még két évük van. Hogy utána mi lesz, az (még) rejtély. A saját buszgyártást már tervezik egy ideje, de hogy 2 év alatt fejlődik-e annyit, hogy az egész járműparkot ők adják, kérdéses.

Előzmény: 49-es villamos (9783)
49-es villamos Creative Commons License 2017.06.01 0 0 9783

Üdvözlet!

Először vagyok itt, elnézést, ha olyat kérdezek, ami téma volt már.

 

Érdeklődnék, hogy Debrecen Cívis buszai (Alfa Cívis + 7700A) az ITK tulajdonaként közlekednek pl. 8+2 éves tender keretében, vagy ezek a város kocsijai "utolsó pillanatukig".

Kérdésem azért is aktuális, mert 8+2 év esetén az alapszerződés hamarosan lejár (2009-2017), és akkor mi a terve a városnak a továbbiakban? Új tender kiírása új buszokra, vagy az opciós 2 év kihasználása + új esetleg kedvezőbb árú szerződés keretében ugyanezen buszok továbbüzemeltetése.

Láthatóak-e esetleg kilátások a buszokkal kapcsolatban?

marky-511 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 9782

Ha nem lesz ott a buszállomás, nem is marad értelme. Bár a Hatvan utcán is sokan használják.

Előzmény: Econell99 (9781)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 9781

De a hurok akkor sem marad.

Előzmény: marky-511 (9780)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 9780

Szerintem marad a régiben. A Széchenyi felől érkező viszonylatokat csak lassítaná, ha a kereszteződés után állnának meg. A trolik viszont használják a Mechwart megállót, a lentebb említett ok miatt. Józsa más kérdés, mert nem tudni, hova kerül a belső végállomás. Bár én arra fogadnék, hogy marad a Segner.

Előzmény: Econell99 (9779)
Econell99 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 9779

Egyébként ha a helyközi átkerül a Nagyállomásra, és a józsai buszokat megvariálják, akkor mi lesz a Széchenyi utca megállóval. Esetleg meg fognak állni ott a buszok és trolik is csak hogy legyen használva? 

Előzmény: marky-511 (9778)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 9778

A Mechwart a buszvégtől sincs messze. A trolik azért állnak meg ott, mert ha egy 3-as a Széchenyiről a Nyugatira fordul, és a megállóban áll egy 5-ös, akkor várakoznia kell. De sokan utas panaszkodott már azért, mert az a megálló "messze" van a buszállomástól. A buszokkal nincs ilyen gond.

Előzmény: Econell99 (9777)
Econell99 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 9777

Igazából a Mechwart is ott van közvetlen közelben. A trolik is ott állnak meg, és abban az esetben még a Széchenyi utca sem tűnne annyira értelmetlennek.

Előzmény: marky-511 (9776)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 9776

A buszállomás előtti megálló fontosabb. A Széchenyi utca a felesleges, mégis szoktam arra utasokat látni. Nem találok rá magyarázatot :D

Előzmény: Econell99 (9775)
Econell99 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 9775

Ezt eleve nem értem. Miért nem úgy állnak meg a józsaiak, hogy Széchenyi utca, majd Mechwart. Úgy még nem is lenne annyira feltűnő a közelség.

Előzmény: marky-511 (9774)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 9774

Nem igazán van újdonság, ezért nincs miről írni. Bár ezen jót derültem:

 

Garanciális javítási munkák miatt a kivitelező lezárja a Nyugati utca irányába található Széchenyi utca elnevezésű megállóhelyet.

A munkák ideje alatt, 2017. május 31-én reggel 8 órától, várhatóan június 4-én üzemzárásig
a 34-es, 35-ös, 35E, 35Y-os, valamint a 36-os autóbuszok ezen a megállóhelyen nem állnak meg.

Ideiglenes megállóhely kialakítására nincs lehetőség, ezért az érintett autóbuszok legközelebb
a Hatvan utca vagy a Helyközi autóbusz-állomás megállóhelyen állnak meg.

 

 

Eleve vicc az a megálló 50 méterrel a buszvég előtt, de hogy még ideiglenes megállót se tudnak előtte kialakítani, hát az tragédia :D

Előzmény: Econell99 (9773)
Econell99 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 9773

Kicsit kihalt a topik. Aki tud valami újat, ne tartsa magában.

marky-511 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 9772

Nem kell drágábbnak lennie, csak Nyíregyen az. Az ottani példa került szóba, annak kapcsán írtam.

Előzmény: ZotyaJ (9771)
ZotyaJ Creative Commons License 2017.05.16 0 0 9771

A tarifaközösség esetén miért kellene drágábbnak lennie a jegynek?

Econell99 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 9770

Én is ezt mondom, hogy a drágább jegy rossz, de ott legalább van lefedettség a kisebb külterületekre.

Előzmény: marky-511 (9769)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 9769

Felemás helyzet, a nyíregyházi gyakorlatban a 39-es is "H-s" viszonylat lenne. És az is pozitívum, hogy a DKV a szakaszhatárokat is eltörölte. Nyíregyen még az is megvan, pluszba  a drágább külterületi jegy.

Itt "cserébe" sok terület ellátatlan. De már évek óta szó van az elővárosi járatok átvételéről, egyszer csak megtörténik.

Előzmény: Econell99 (9768)
Econell99 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 9768

A magasabb külterületi díjszabás szerintem se jó, de ott legalább van járat ezekre a helyekre.

Előzmény: marky-511 (9767)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 9767

Az se jó megoldás, mivel azok is olyan helyre közlekednek, amik Nyíregyházához tartoznak közigazgatásilag, de mégis külön tarifa érvényes rá. Sokkal jobb lenne, ha az elővárosi és a városi közlekedés végre egy kézbe kerülne, és lehetne "helyi" viszonylat Vámospércsig, akkor nem kellene a 37-esre új járatokat tenni.

Előzmény: Econell99 (9766)
Econell99 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 9766

Még a végén hasonló valami jön itt létre, mint Nyíregyen a H-betűs külterületi viszonylatok.

Előzmény: marky-511 (9763)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9765

Városon belüli területen illene helyi járatot indítani.

 

Szikigyakorra korábban is közlekedett helyi busz (25-ös). Oda közlekedhetne most is, Dombostanya és a Gáspár György-kert más kérdés, ott egy szakaszon földúton megy a busz. Oda egyelőre nem tehetnek helyi viszonylatot.

Előzmény: Caf 518 (9764)
Caf 518 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9764

Nem mintha problémám lenne az ex Kapos volános Ikarus 260-assal, de az szégyen, hogy nincs egy számozott járat a Dombos tanya vagy Szikigyakor irányába... 

Előzmény: marky-511 (9763)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9763

Inkább kimásolom, mert a linken keresztül nem enged olvasni. Pedig a kereső behozta.

 

Ágoston Tibor (Jobbik) képviselő az iránt érdeklődött, hogy hol tart a Debrecen környéki kertségek egy részébe járó iránytaxik működtetésére vonatkozó pályázat kiírása. Az ellenzéki politikus elmondta: olyan információ jutott el hozzá, mely szerint marad a jelenlegi üzemeltető. Papp László szerint a pályázatban olyan feltételeket szeretnének szabni, amelyek garanciát adnak a gyerekek biztonságos utaztatására. Pacza Gergely főosztályvezető ezt azzal egészítette ki, hogy ezekben a napokban véglegesítik az iránytaxi pályázatot, melyben értékelési szempont lesz például a felhasznált jármű életkora is.

Előzmény: marky-511 (9762)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9762

http://www.naplo.hu/debrecen/2017/04/28/ovatosan-nyilik-a-nyil-utca.naplo

 

Én ezen tudtam elolvasni.

 

Néhány sor az egész, lényeges infót nem tartalmaz. Egyébként hova jár iránytaxi a Gáspár György Kerten kívül? Legutóbb Szepesre járt, de azt felváltotta a 39-es.

Előzmény: Econell99 (9761)
Econell99 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9761

Más link nincs? Így nem lehet elolvasni.

Előzmény: Joe0401 (9759)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9760

Az volt az eredeti tervekben. Aztán a tervet pont azok támadták meg, akik kérvényezték. Túl közel lett volna az egyik társasház kapubeállójához.

Előzmény: Econell99 (9758)
Joe0401 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9759

Valaki tus erről bővebben nyilatkozni?:

Színvonalas iránytaxit akarnak

Econell99 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 9758

Bár tegyük hozzá, egyébként ez a csomópont ordított volna egy körforgalomért.

Előzmény: marky-511 (9750)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 9757

A helyközi sem ott áll meg ahol kérik. Vagy ha igen, az elég nagy baj :D

 

Ha minden helyközi (ami eddig nem arra közlekedett) a Nyugati - Pesti - Hadházi - Nyíl utca útvonalra torlódna, elakad a város közlekedése. Pláne a kétsávos Nyíl utca miatt.

 

Átrobognak a Kossuth utcán, megállniuk majd a Faraktár utcán kell. Esetleg a villamoshoz közel még egy helyen, hogy a Nagyállomással maradjon némi kapcsolat.

 

Ez persze csak az észszerű megoldás, lehet hogy tényleg minden busz a Nyíl utca fele fog kerülni.

Előzmény: Caf 518 (9756)
Caf 518 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 9756

Szerintem nem.a dkv azt nem engedne akkor a helykozi buszok utasai kernek h a buszok alljanak meg a belvarosba... 

A dkvnak.az veszteseg

Előzmény: marky-511 (9755)
marky-511 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 9755

Pont ezért hihetetlen, azt nyilatkozták, nem bontanak le semmit. De a Kossuth utca szervizútja is máshogy lesz kivezetve, lehet a gyalogos forgalmat átirányítják, a hivatal előtti járda pedig megszűnik. Lassan ki kellene derüljön, de nem lepődnék meg, ha késnének az átalakítással. 

 

Szerintem a Kossuth utcára teszik a helyközi buszokat is átmenetileg. A Rakovszkyt nem kéne tovább terhelni, plusz 20 perces kerülőt se akar senki.

Előzmény: Caf 518 (9753)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!