Keresés

Részletes keresés

hamvasat Creative Commons License 2023.04.28 0 1 87152

Ronson!

 

Tavaly szívtam meg a Road 5-el. A matek alapján még bőven volt benne 3-4000km. Igenám, de nem számoltam vele, hogy lesz csomag, meg két személy. Így az 1500km-es távon teljesen legatyásodott a svájci szerpentineken. Jóval tovább használtam, mint szerettem volna, de kibírta.

 

Idén nincs ilyen bajom, mert nem tudok motorozni :-)

Előzmény: ronson (87144)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87151

Ezt nem arra írtam, hogy el kellett volna adnod, hanem hogy szégyen, mikért akarnak pénzt kérni  ;)  Múlt héten egy fb haveromnak kerestem használt gumit, hát többet ilyet nem csinálok.

Előzmény: ronson (87145)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87150

A szélét is? :-)

Előzmény: HorváTH 69 István (87142)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87149

Hát ja ! : Elég sok helyen lehet látni , hogy hulladék szintért , még pénzt kérnek . Én a szerszámgépes kínálatban többször láttam "Ócskavasat" , alkatrész áron kínálni...

Előzmény: tcaoe (87147)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87148

Ez teljesen érthető érv ! Esetleg , egy pár pótkerékkel , lehetne javítani a kihasználtságon :) 

Előzmény: ronson (87144)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.28 0 1 87147

Ami sokkal nagyobb baj, hogy adni is.

Előzmény: zöld_I (87143)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87146

Kap dunlop mutant gumikat, és simán. :)

Előzmény: zöld_I (87137)
ronson Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87145

Ezért nem viszem én soha semmire, mert figyelmetlenül megyek el az ilyen remek üzleti lehetőségek mellett :-)

Előzmény: zöld_I (87143)
ronson Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87144

Általában én is, de 2 hét múlva készülünk egy 3e+ km-es gurulásra és félő, hogy azt már nem bírná ki, akármilyen kíméletesen is bánik vele a motorom. Így előrébb kellett hoznom a cseréjét.

Előzmény: HorváTH 69 István (87142)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.28 0 1 87143

Ilyenekért még szoktak pénzt kérni :)

Előzmény: ronson (87140)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.04.28 0 2 87142

Én annak a híve vagyok , hogy elhasználom az összeset , amit kifizettem . 

Előzmény: ronson (87140)
Mortoff Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87141

Az Lc-n okosan ki van találva a mutató. Függőlegesen lefelé 0, 45 foknál 45 km/H, 90 foknál 90 km/h, 135 foknál 135 km/h, 180 foknál 180 km/h. Ránézel és az állásából tudod mennyi az annyi.

Előzmény: tux (87126)
ronson Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87140

Ilyen volt a cserélendő hátsó gumi ma, 13500 km után:

Előzmény: ronson (87139)
ronson Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87139

Rég volt már gumi-téma, akkor legyen erről is szó :-)

 

Az imént felkerültek az új gumik motorkámra, ismét Michelin Road 6 lett. Az előző garnitúra kereken 13500 km-t ment el úgy, hogy a kopásjelzőnél még 1,7 mm volt a hátsó gumin.

Az elsőn valamivel több, de azt nem nézettem meg. Kb. hozza pont ugyanazt, mint korábban a Pirelli Scorpion Trail 2-ők.

Szerintem simán ment volna vele még 1-2 Sk kanyart, talán 15e-ig is bírta volna, de így sem vagyok vele elégedetlen.

Előzmény: tux (87105)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87138

Meg azért aki rendszeresen ki-kihúzatja a motorját, annak már a hangjából, rezgéséből pontosan illik tudni, hogy mikor kell elvàltani, nem kell ahhoz fordulatszámmérő, meg váltásjelző. Én nem is igazán nézem. Max unalmamban, autópályán szoktam nézegetni, hogy milyen sebességhez milyen fordulatszám párosul.

Előzmény: tcaoe (87136)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.28 0 0 87137

"(De ez nagyban függ attól, hogy milyen lesz superbike kormánnyal az ST, mert az az üléspozíciót és a helyben megfordulást kivéve mindent jobban csinál.)"

 

Murván csapatás 110-zel?

Előzmény: tcaoe (87135)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.27 0 0 87136

Az is kicsi. Mindig a fordulatszámmérő a legnagyobb, de ha most gyorsulni akar az ember, akkor a váltásjelzőt figyelné, ha meg nem akar, az inkább érdekes, mint fontos információ.

Előzmény: tux (87134)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.27 0 0 87135

Köszi, bár én nem mondanám szépnek, és egészen kevés vas van már benne, nagyrészt műanyag.:)

Az nem GSA ülés, csak sima GS. Ugyanilyen van a másik 1200GS-emen is.

Kellemes motor egyébként, valószínűleg meg is tartom egy ideig.

(De ez nagyban függ attól, hogy milyen lesz superbike kormánnyal az ST, mert az az üléspozíciót és a helyben megfordulást kivéve mindent jobban csinál.)

Előzmény: Stenmark1 (87128)
tux Creative Commons License 2023.04.27 0 0 87134

Úgy emlékszem van a klasszikus módja, ami olyan mint a GS-é és az elég nagyban írja a sebességet.

Előzmény: tcaoe (87133)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.27 0 1 87133

A sebesség. Mi a fene érdekelheti még az embert menet közben egy ilyen motoron?

Előzmény: tux (87127)
tux Creative Commons License 2023.04.27 0 0 87132

Azért pár fotót mutathatnál. :)

Előzmény: Stenmark1 (87129)
dreamfactory Creative Commons License 2023.04.27 0 0 87131

Én is megnézném !

 

A fehér "szín" a favoritom !

 

 

Előzmény: Stenmark1 (87128)
Horpa1 Creative Commons License 2023.04.27 0 1 87130

Szia Stenmark1!

 

Egy szemet gyönyörködtető gyógyfotót azért majd dobj fel kérlek🙂

Nem sok ilyen jön szembe, mint amilyenre alakítottad!👍

DOHC az örök gyönyör!!!🌈🥰

Előzmény: Stenmark1 (87128)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 87129

Igen a világítás volt még téma. Most, hogy kiégett a tompított égője, gondoltam tuningolok kicsit, mert az Lc-k ledese azért kicsit hiányzik, a lég-olajosnál főleg a reflektor gyengécske, és önállóan nem is állítható.

A ledes lámpa cserét elvetettem, mert önálló nappali menetfény funkciót nem tud, és elveszi a lámpa magasság állítás lehetőségét. A lég-olajos lámpája belül állítható, és 3 ponton rögzített, így még billenteni sem lehet. Mondjuk egy márkatárs parkolt mellettem nemrég a nagyfaluban, Ő egy madzaggal húzogatja az utólagos ledes lámpáját, tehát mindenre van megoldás.

Szóval a ledes égő nem fért bele a régi helyére (talán jobb is, mert az nem is nagyon szabályos, és lehet, hogy vakítana), így egy emelt fényerejű Osram került be, egyből a reflektorba is, így elég jó lett a fényhatás. Persze a kieg fény ledesre cserélése azért kellett, mert arra szükség van a figyelem felhívás miatt, főleg a vadveszély terén, na meg az óvatlan kapualjból kihajtók ellen. Ezért forgattam kicsit kifelé, így a szembe jövőket nem zavarja.

 

Még egy ülés cserén gondolkodok, de az nem sürgős, amúgy sem találok megoldást, a Touratech/Kahedo vonalon, a piros színre, az meg hozzá tartozik a jubileumi GSA-hoz.

 

Na ennyi, remélem nem untattalak benneteket! Karakterben tuxot amúgy sem lehet überelni, csak, hogy a német nyelvnél maradjunk :-)

Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.27 0 1 87128

Inkább beszéljünk a motorokról!

 

Szép a vas, különösen ezzel a fehér gsa üléssel, +1 pont a lég-olajos 1200 Gs eknek. Ma egyértelmű, hogy ez a legjobb univerzális szériája a Bmw-nek. Legalább is Mo-on biztosan vállalható, talán tuxnak lehetnek No-ban problémái, mert ott már ritkulnak. A TFT talán az egyetlen, ami hiányzik, de onnan is a digitális sebesség kijelző. A GPS megoldotta ezt a problémát, azóta ott nézem a sebességet. Ami pedig egyértelműen rossz volt az Lc szérián, az nem a váltó, hanem az első kerék felől feljövő zaj. Na az nincs a mostanin, végre béke-barátság, csak suhanás.

 

Tegnap feltettük a GSA-ra a koronát, István mesterrel, az Rt szöghajtás egy nyugodt túramotort varázsolt a kissé izgága Gs-ből. Igaz eggyel többet kell így váltani, de végre van feljebb, és nem hosszú hatos, mint az 1150 szérián, ugrással, hanem egyenletesen. Ja és az R kipu bevált, minden átalakítás nélkül felrakható a Dohc-re, szimmetrikus lett így a dobozrendszer, és pont annyira hangos, hogy jól lehessen hallani, szépen röfög.

 

Jó motorozást mindenkinek!

Előzmény: tcaoe (87101)
tux Creative Commons License 2023.04.27 0 0 87127

A lényeg lemaradt, mi az az egy ami fontos neked és nem látod, mert kicsivel van kiírva?

Előzmény: tcaoe (87124)
tux Creative Commons License 2023.04.27 -1 1 87126

Nekem a DOHC műszarfalával nem volt bajom, az LC-jén nem láttam jól a sebességet, valahogy kissebbek voltak a számok és tükröződött, a TFT-t pedig szeretem. A 800-as Tigerét is, pedig az kissebb. A 900-as Tigerét pl. szerintem elrontották.

Előzmény: tcaoe (87124)
bacus Creative Commons License 2023.04.26 0 1 87125

Pedig lesz aki megugorja! :)

 

Az én lányom 22 éves lesz, remekül kezeli a dolgot, minden pasit akit bemutatott, "felkészítette", hogy ne lepődjön meg semmin, fater egy "vadállat" :D

Az aktuális pasi (már több mint 1 éve) elég jól viselte az első pár találkozót, azóta rájött, hogy nem vagyok mégsem emberevő...

Amikor a lányom bemutatta, az első mondatom az volt: "áh, szóval te dugod a lányom.." :D Túlélte, jó fej, azóta jóban vagyunk, kicsit már a vejem :)

 

Egyébként full antiműszaki, fogalma nincs a fizikáról, gyenge matekból, szóval lányomnak nincs apakomplexusa :D, viszont teljesen olyan mint a fiam, szóval nem is volt olyan nehéz megszokni. Mondjuk se fiamnak, se "vejemnek" még a fagolyót se adom kölcsön, mert azt is elrontják :)

Előzmény: A_Kupec (87116)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.26 0 1 87124

GS-t nem vezettem TFT-vel, de pl. az 1250R műszerfalán a millió lehívható infó közül pont az az egy van viszonylag kicsi számokkal kiírva, amit az ember vezetés közben legtöbbször nézne. És ha éppen úgy süt a nap és az emberen meg polarizált napszemüveg van (mivel két sisakomban is ilyen van eleve, ez nem nehéz feladat), akkor szinte egyáltalán nem látszik, nemhogy elég lenne egy rövidke pillantás, hogy hol áll a mutató. A váltásjelzője sem egy lámpa, hanem egy kép a műszerfalon, szóval nézni kell, nem érzékeled a villanást. De autóban is csak azok igazán jól átláthatók, amik azt játsszák, hogy ők egy analóg műszerfal. Ami egy DOHC-n eleve adott.:)

Előzmény: tux (87121)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.26 0 0 87123

Ez a nagylelkűséged az, amit annyira becsülök.:)

Előzmény: A_Kupec (87120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!