Tudom :), ezért kérnék segítséget tőled. Mi kell ahhoz, hogy tudja is? Másik gyári fejegység vagy egy bluetooth kütyü rá? Írd meg légyszíves. Megveszem és ha össze tudunk hozni egy találkozót, elgurulok hozzád.
Segíts kérlek. Meg van az új kijelző. Pöpec mód működik. Benne van a bluetooh opció de ugye nem reagál semmire. Megtudnád úgy csinálni nekem, hogy működjön a kommunikáció. Gondolom eszköz is kell hozzá. Írd meg kérlek, hogy mikor érnél rá egy picit foglalkozni.
Pénteken elkészült az auto. Trükös volt, végül kiderült hogy a trafom el volt törve és ezért irt ki mindenféle hibát köztük a károsanyag kibocsátásos hibát. A trafo csere után kidobták a gyertyákat, elinditották pöc röf aztán fél perc mulva dadogva leáll keresik mi van. Aztán találtak valamivezetéket aki csupaszkodott. Leszigetelték aztán már szépen duruzsolt. A hevégén 700km levezettem vele igen jol megy, most valahogy könnyebben is indul. Kérdés az apajrát az nekem most 800 körül van, eddig nem figyeltem ez jo érték? Meg igyekszem akkor 1500 felett tartani a fordulatot:)
Megtudod csinálni,mint írod a rendszer üres.Befelé bontod,a vizhútőt befelé buktatod,vagy kikapod 20 perc.Jobban kijön a klíma hűtő. A tetején vannak csavarok... De van leírás a 307 club oldalon.
Még mennyire,h így van. Ha 50km/h -val gurulunk lakott területen akkor,legalább is én harmadikban 1600 - as fordulaton megyek mint 1200-el negyedikben.Elviszi 4.-ben is semmi kétség ( Jena progi ) de fordszám óra nélkül is érezni,hallani kell,h mi jó a motornak. Erről a témáról a tananyagban is szó van, melyik a helyes sebessség-fordulatszám megválasztás.Persze ez nagy általánosságban van,mert típusonként változik ,de a lényeg u.az.Ezzel senkit nem szeretnék megsérteni :) Én anno megtanultam,
több mint 40 éve űzöm az "ipart"
De az biztos,h alacsony sebességnél,fordulatnál nem megfelelő sebváltó (nagyobb) fokozattal megy a gép
gyakran erőltetve,az gyilkolás.Sőt nem csak a motornak,hanem az erőátviteli szerkezeteknek.
Szia, én a cső nélkul nem raknam össze. Védi a lelógó pálcát, rezonanciaától. 4l olaj menet közben lötyög ide oda és a pálcát mozgatja, nem tesz jót neki. A szivatyu hazat is plusz rogziti
Tudnátok segíteni, hogy a képen bejelölt csőnek mi a szerepe? Az okés, hogy a nívópálcát vezeti meg, de ha eltávolítom lesz valami gond. Beletört a nívópálcám és ezen a csövön esélytelen, hogy ki jusson, így az újat csak úgy tudtam betenni hogy levettem az olajteknőt és ezt csövet is. Gondoltam kiveszem, ha legközelebb ilyen lesz ne kelljen már mindent bontani.
Sziasztok! 2009-es 308 sw 1.6 hdi 110 hp. Tegnap még hibátlan volt a klíma,ma már nem akar bekapcsolni a kompresszor. A biztosítékokat néztem, azok rendben. Valakinek ötlete a hibára? Manuális klíma...
A "hosszú távon"-t úgy értettem, hogy gyakran teszel így vele. Magyarán ne tedd sose ! :-D :-P
Persze csak akkor ne, ha jót akarsz a motornak. Természetesen nincsen olyan ember, aki ne ment volna még 1500 alatt, de minél inkább érdemes elkerülni ezt az üzemet.
...félreértés elkerülése végett ...én sosem állítottam hogy hosszú távon kocsikázom így .... de vannak helyzetek mikor ki lehet használni az alacsony fordulat /magas fokozat kombinációt....
...nem okoz gondot egyáltalán .... és mint kihangsúlyoztam ... ésszel kell természetesen csinálni .......és véletlenül még fotókat is csináltam akkoriban a szelepek állapotáról ....