Keresés

Részletes keresés

krokki Creative Commons License 2007.03.05 0 0 209
Hello, hello!

Kellene nékem zzr 400-hoz alkatrész főleg relé. Miután megvan a csodálatos z750-em a régi gépet el szeretném adni csak nem jó az önindító. Tudtok esetleg egy helyet ahol olcsó alkatrész van hozzá. Egyébként tipp-topp, gyönyörű hanggal ha esetleg érdekel valakit...

kawalány

steve1000000 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 208

Na voltam fenn kiállításon...:-)

Nekem nagyon tetszett a Z1000 meg a Z750 is. Bár olyan érzésem volt, mintha ilyen előszériás kiállításra tuningolt mocik lettek volna. Mire is gondolok: a Z750-en szerintem a tükör-index idomok már mind-mind extrás cserélt volt, a bukó-gombáról ami beterítette az egész oldalát min 100k lesz nem is beszélve. Az 1000-esen meg a fényképezés kedvéért felhajtottam a sztendert, aztán meg egyedűl nem tudtam visszanyitni, mert eltünt a kipuf alatt.... Min. furcsa...:-)

A conti-gumikat megnéztem, elég jó áron volt, de pont most szidja valaki a sportmotor forumon, úgyhogy maradok a saját tapasztalatnál: Bridestone lesz.

Előzmény: Tomekkk (207)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.27 0 0 207

Még pontos árat nem tudok, párra már mondott, de csak a hátsóra még várom mit mond.

Ha megyünk, akkor péntek vagy csütörtök, hétvégén qrva sokan lesznek..

Előzmény: steve1000000 (206)
steve1000000 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 206

Kopott is, hideg is volt... Oszt' mennyié adja a gumát Mekkmester?:-)

Ti mentek fel moci kiállításra? Én vasárnap megyek ki...

Előzmény: Tomekkk (205)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.26 0 0 205

Vészvillogó, meg azok a műanyag izék.

A túl kis fordulaton való használattal egyet értek, az sem egészséges ha töfffögtetünk egy S4-et..

Új gumid van hogy csúszott, vagy annyira kopott? Egyébként beszéltem Mekivel, úgy néz ki, lesz guma :)

Előzmény: steve1000000 (204)
steve1000000 Creative Commons License 2007.02.25 0 0 204

Igen, 2006-osokon: ráncfelvarrás=vészvillogó...:-)))

Én 1000km-ig 4000-ig pörgettem, utána fokozatosan kapta... 1500-nél már elég keményen... A legfontosabb szerintem is a hideg motor kímélése, ezt én autónál is axiomaként betartom. Ám a lónak mint tudjuk mindig két oldala van! Ugyanolyan hiba az is ha a túlzott kímélés miatt a motort hidegen "túlnyomatékoljuk" azaz elváltogatjuk és túlalacsony fordulaton nyomjuk a gázt tövig, spec ez mondjuk autónál igaz mert a mocinál ezt szinte lehetetlen kivitelezni...:-)))

Szombaton mentem egy gömböt, nagyon hideg volt az aszfalt csúszott nagyon, de jó volt kicsit megmozgatni a paripát...:-))))

Előzmény: Tomekkk (203)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.16 0 0 203
Okosat ebben a témában nem sokan tudnak mondani..
De asszem én ezer után már küldtem neki, na nem tiltásig, de azért néha ~8000-ig.
Az viszont fontos hogy ne egy tempóban 4000-es fordulaton tedd bele az első ezret, hanem lehetőleg minél több terhelés váltással, fék- gáz- megállás, szerintem ehhez idális a városi közlekedés.
De idézek a magyar nyelvű használati útmutatóból:
" Az alkatrészek minél hatékonyabb működése érdekében minden motort be kell járatni. Az első 1600km-t nevezzük bejáratási szakasznak, mely fokozott odafigyelést igényel, mivel ha ezalatt nem az előírt módon használja a motorkerékpárt az már néhány ezer km után könnyen tönkremehetNe induljon el és ne pörgesse a motort rögtön indítás után, csak ha már az elérte az üzemi hőfokot. Járassa üresben 1-2 percig a motort, hogy az olaj eljusson mindenhova. Ne pörgesse a motort a, amíg a váltó üresben van.
0-800km max4000ford/perc
800-1600km max6000ford/perc"
Előzmény: KOPI 157 (202)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 202
Az első tankolás már megvolt, de a bejáratáshoz ha tudtok valami hasznos tanácsot/meddig mennyivel/ azt megköszönöm! A gyári adatok ha jól emlékszem 1000km-ig max 4000 ford/min, 1000-2000-ig max 5000 ford/min.
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 201

Izé......akkor most......igazából tök mindegy !!!!

A lényeg, hogy gyönyörű fekete, imádom és az enyém!!!!!!!  

Előzmény: Tomekkk (200)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.16 0 0 200

:)))

 

Hogy kicsit megkavarjalak, arra ne vegyél mérget hogy maláj piacra szánták, ugyanis az enyém 2005-ös gyártású, ekkor még biztos hogy csak azokon volt, de 2006-ban már nem tudom, mert Steve vasán is van, lehet hogy akkor már mindenhová így szállították.

Előzmény: KOPI 157 (199)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 199

Ez olyan szép volt, hogy nincs is mit hozzátenni....

Talán mégis: van vészvillogóm úgyhogy "maláj" a szememfénye.

  

Előzmény: Tomekkk (198)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.16 0 0 198

Nem Koma, nem csak az volt a baj, hogy 6-ból vissza állóhelyben, hanem felfelé sem ment olyan szépen, mint ahogy most.. És az volt a legbosszantóbb, hogy Neked meg tökéletesen működött és tesztekben is ezt olvastam, kifejezetten dícsérték kawa létére a precíz váltást.

De tény kuplung nélkül kell böködni,mint egy sportmotornál, hallani/érezni, hogy azt szereti a legjobban..

mindenkinek felejthetetlen élmény az első pár kilométer, ismerkedsz vele az első tankolás stb.. nagyon boldog voltam én is, egy gyerekkori álom valóra vált..

Előzmény: steve1000000 (197)
steve1000000 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 197

"Az idő mindent megszépít" szokták volt mondani...:-))))

 Neked sem járt nehezebben a váltó mint más földihalandónak drága barátom... Csak 6.-ból nem ment álló keréknél puhán vissza egyesbe aztán egyből szidtad a kis japo mérnökök felmenőit....:-)))))))))) No meg mint azóta már tudjuk ez a blokk egyszerűen követeli a kuplung nélküli felfelé váltogatást...:-)

 

Hát igen a bejáratási időszak... de szép is volt...:-))) Amikor kigurítottam az üzletből azt soha nem lehet elfelejteni...:-))) Én visszasírom....

Egyébként nagyon örülök, hogy majd egy év elteltével így kezd pezsegni a kis forumunk!!!

 

Előzmény: Tomekkk (189)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.16 0 0 196

Ennyi, 3 van nekem is.

Kawasakit csak japánban gyártanak. De különböző országokba apró eltérésekkel, ezért kérdeztem a vészvillogót hogy van-e a tiéden, mert az én könyvem szerint, vészvillogó csak a maláj modelleken van.

Előzmény: KOPI 157 (195)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 195

Apropó matrica hol van még a gépeden?

 Az enyémen a tankon, a láncvédőn, és az ülés alatt.

Ez összefügg a gyártás helyével?   

Tomekkk Creative Commons License 2007.02.16 0 0 194
Én egyet tekertem az előfeszítésen, asszem 5 fokozat van, alapból 3-ason, és átlőttem 4-esre. De valami nem teljesen oké, mert 1x-2x a frászt hozta rám, mert behintázott a hátulja kanyarban.
Előzmény: KOPI 157 (193)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 193

Az enyémen is BT012 van hátul, a matricákat meg a kereskedés tette rá (tőlem elfér az első mosásig).

A használati utasításan valami 68kg-os pilótát emlegetnek /bár nem vágom teljesen/ a hátsó rugóstag beállításánál, ami nekem elég fura. Tudom a japók álltalában nem túl sudárak de 68kg????!!!!!!!

 Tekergettetek már rajta? 

Tomekkk Creative Commons License 2007.02.16 0 0 192

Mi az a matrica a hátsó lengőkaron, és az első sárvédőn????

Ez is Bt012 hátsó gummával jött ki?

Előzmény: KOPI 157 (190)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.16 0 0 191

Húzni kell, lejön az. kicsavarozod utána először az aljánál húzd ki kicsit, azért nem adja olyan könnyen mert nem csak a csavar fogja hanem van 2 v 3 ilyen műanyag pöcs is, amik gumírozott lyukakba pattannak be, a pöcsnek viszont kiszélesedik a feje. Arra figyelj hogy a tanknál óvatosan húzd, mert ott  asszem még kicsit meg van variálva.

A vibráció pedig nem tart soká, szerintem kb csak 6000-nél +- 1-200.

Nagyon szép!!

Vészvillogó ezen is van?

Előzmény: KOPI 157 (190)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 190

A váltóm nagyon penge, ahogy írtad is vajpuhán kapcsol, csak egyszer találtam benne egy plusz ürest kb 30km-nél.

A laza masszázs 6000-től meddig tart?

Tegnap megpróbáltam levenni a kiegyenlítő tartályt takaró elemet, de a csavar kivétele után feladtam. Gondoltam kissé kínos lenne, hogy ha már a bejáratás alatt

sikerülne elbarmolnom rajta valamit. Azért nem hagy nyugodni a dolog!

Nektek sikerült már valahogy levenni?

Megpróbálok még pár képet felrakni a drágaszágról:  

Tomekkk Creative Commons License 2007.02.15 0 0 189

Ez ilyen.. ki kell bírni :)

Ennyi nekem is, de ha lefogysz sem mész gyorsabban 4000-es fordulaton :)

Biztos furcsa lesz majd, mikor már 6000-es fordulaton is használhatod a vasat, és a lábtartók először elkezdik bizsergetni a talpadat..

Váltód könnyen jár? Mi Steve kollegával kb egyszerre vettük a vasakat, neki mint a vaj úgy váltott, nekem pedig vagy 2000km-ig akadozva járt, igaz azóta olyan, hogy álmodni sem lehet szebbet. :)

 

Előzmény: KOPI 157 (188)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 188

Sikerült ma kivinnem a gépet hála a "jó" időnek. Durva lesz a bejáratós időszak az biztos /kettéalázott egy kb 250-es bringa a 35-ösön/, 4000-es fordulaton 6.-ban 90km/h. Ennyit mértetek a bejáratásnál vagy sürgősen rá kell állnom az update1-es sörre?

 

steve1000000 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 187

Hi!

 

Gratula a paripához... Hát igen a Mac VS Internet (sőt a világ) inkompatibilis...:-)) De megoldást jelenthet ha oda viszed az ablakhoz és vízszintes röppályára teszed. Sok kellemetlenségtől és mától már vizitdíjtól fogod magad megkímélni...:-)) Hidd el tapasztalatból tudom....:-)

Előzmény: krokki (186)
krokki Creative Commons License 2007.02.15 0 0 186
Úgy néz ki, hogy nem fog menni, nem engedelmeskedik a Mac-am! :) Köszönöm az üdvözlést és miután itt a jó idő jó mocizást és vigyázzatok magatokra!
kawalány
krokki Creative Commons License 2007.02.15 0 0 185
Remélem mostmár feltölti...:)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.15 0 0 184
Egyébként üdvözlünk Téged is!
Előzmény: krokki (182)
Tomekkk Creative Commons License 2007.02.15 0 0 183
na mégegyszer :)
Előzmény: krokki (182)
krokki Creative Commons License 2007.02.15 0 0 182
Sziasztok!

Immár én is hivatalos ha nem is "s", de z750 tag vagyok. Szombaton szert tettem az én kis zorromra! :)
Íme:
KOPI 157 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 181

Köszönöm a jókívánságokat és hasonló jókat minden motorosnak!!!

Én is csak tavasszal terveztem a Z beszerzését, de kíváncsiságból januárban rákérdeztem a miskolci kereskedésben és azt a választ kaptam, hogy nincs és nem is lessz már az idén. Jövőre is csak talán ami nem túl biztató, úgyhogy gyorsan keresni kezdtem (felhívtam vagy 6 kereskedőt )és Békéscsabán táláltam rá a gépre.

 

 

Tomekkk Creative Commons License 2007.02.12 0 0 180

Üdvözöllek a szűk, ám annál boldogabb csapatban, és sok balesetmentes kilométert kívánok.

Ezekszerint idén már tényleg nem forgalmazzák az S-t, csupán a készelet erejéig? Oldalsó műanyag takaróidomok, nálad is ezüst-feketék? Képet tegyél fel.

 

Tomek

 

Előzmény: KOPI 157 (179)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!