Sziasztok! Szeretném segíségeteket kérne ,vettem egy 1.6-os vectrát és olyan jelenségeket produkál ,hogy járó motor illetve menet közben minden minden belső visszejelző műszer men negfelelő információkkal szolgál. Ezalatt értem pl: fordulta,km,üzamanyag,vizhőfokmérő ugrél fel-alá. Minden lámpa pl: ABS,LÉGSÁK....műszerfal világítás kikapcsol,iletve bekapcsol. A tompított világításom a jelenség folyamata alat úgy villog mint a stroboszkóp. Ha valaki tud valami segítséget írjón. Köszönöm
Latod milyen feledekeny vagyok... Igen ilyenkor nekem is dolgozik a ventinlator foleg ha kicsit sietek,de ez a v6-nal igy van az omim is ilyen volt.Eloszor en is megijedtem de utanna mondtak ez igy van. Az x20xe 2.0 16v omim mar nem.... A vilagitas nekem is jo mivel B2-es attetszo lampak vannak es egy itteni rally sport cegtol vettem mindenhova 100 w-os izzokat meg a kodlampaba is igy nekem is terit rendesen es nem bantja a lampat....de a projektoros csak xenonnal jo szerintem is....csak en felek a xenontol utolag mivel moso es automata magassagallitas kell es ez nem filleres...a mosot szerintem beleteszem mert a havernak otthol van mv6-e valahogy megprobalom azt ratenni....De kishazankban elobb v. utobb a kpm szerint minden szabalyellenes......pedig egy jol beallitott xenon sokszor eletet menthet....
Hali!Na orulok,hogy megtalaltad a szamot.Most jelen pillanat nincs semilyen.(mondeo es 406-volt)ill. tavaly a vekim is kint volt,de itt az a szabaly ha kulfoldi autod van es egy evnel tovabb hasznalod Angliaban akkor itt kell ra utadot es biztositast kotnod......igy egy ev utan most otthol pihenget......En jelen pillanat font vagyok az E-i reszen,Skocia es Wales kb:1 ora....(110-el szigoruan mert itt annyi a rendor es a kamera)Egy erdekesseg:itt a rendorok nagyon szeretik az opelt.Rengeteg C-s omega es C-s vectra van (de nem a mezei 3.2 v6 219le....ok ugy hivjak super charge 250-280 le)nem rossz. Hat en sem aludtam rendesen .......beleeltem magam egy kis tuningba....a kovetkezo az lesz megy bele az mv6 bol par dolog es meg cserelem a kis pillangoszelepet ami a benzint engedi ha talalok ebayn a sportot(thorttle body) Nem rossz az az oldal amit mutattal a v6 tuningrol.......azzokbol van meg mar par lepes es meg parat tervezek.....mert ezekben a v6-ban nem 171 paci van az biztos, csak ahogy azon az oldalon is irjak az ecu szoftvere le van butitva.....es ha talasz egy ceget aki megadja a frissitest mindjart meg van az IS-500......es meg csak a szamitogepet babraltuk.... Tegnap csak beleneztem a sufni tuning nevu topickba ha van idod ne hagyd ki te sem....azok szerint mar egy sport hatso dob is tuning!!!!!
Igen megvan a Bosch száma már. Meg is találtam Bosch katalógusban. V6 Calibra.net-en nem irnak róla rosszat, csak előnyt. Majd kiderül milyen lesz. Hamarosan lesz nekem egy chipem. Igazából az is csak olyan, hogy alacsony fordulaton is jól húz. A citromsárga szín csak a Koninál szolgál megkülönböztetésre: Az az állítható keménységű, a piros meg fix keménységű. A koninak nagyon jó előnye az, hogy teljesen puha állapotban kicsit keményebb mint a gyári. Tehát ha jön a műszaki csak betekered egyformára mind a négyet és ennyi. A fix keménységűnél meg hát kopp kemény. S neked most kint angol vagy magyar rendszámos Vekid van? Anglia mely részén vagy? Nyáron hogy állsz a melegedéssel? Ventillátor sokat megy? Hát igen: a xenon az xenon. Igazából a Cali gyári lámpák egy fos, nekem Audi TT foncsorok vannak bent, s abba van a D2S xenon. Ég és föld. Megfogadtam, hogy amik lesznek még életemben autók, azokban csak xenon lesz. Hihetetlen milyen jó mikor látsz, s nem kell refig se használnód. Nagyon tetszik, hogy az út szélét is nagyon jól bevilágitja. Bevan jól állitva, s így nem vakitja a szembe jövőt. Egyik Calis haveromnak még a H1 Xenon mellett a ködlámpában is bent van a H3 xenon a caliban... : )))) Jól beállitotta a lámpamagasságot, s abszolult nem vakit... Olyan fénye van.... :))
Nos megvettem.Az elsot mert az olcsobb volt es ugyan az mint a masik,es termeszetesen uj ez is.Ahogy megkapom leirom a Boschszamat. A masikon viszont ott van.A bosch szam az az amit az elado ugy emlit hogy'part number'. Mar alig varom hogy belerakjam ha hazamegyek.Igerem elmondom mit tapasztaltam. Sokra nem vagyom,de hogy azert porgosebb lesz az biztos..... Igen az ultetes az olcsobbnak tunik...itt talaltam szettet hozza 65£ aszem(kb 19.000 papir)ill. nemet ebay-n talaltam sport lengescsillapitokat(azok is sarga szinuek) max:200 euro szerinted az jo ar??? Es igen ami foldobna az elejet megjobban :sotetitett angel eye nem a gagyi sargas korgyuruvel hanem szep kekesfeher szinnel.Sajna azonban mindent nem tudok megvenni....es felek tole mert mar az projektoros.(az omin is kicsereltem erre de nem villagitott ugy ahogy szerettem volna,akinek eladtam az rakatott bele 35w xenont igy mar popec ,de anelkul nemigazan)
Én vennék bele -20 vagy -30 mmes rugókat és Koni sárga, állítható keménységű telókat... Hmm ha megvetted a 4 baros benzinnyomás szabályzót, akkor lefényképeznéd nekem, hogy lássan a Bosch számát? : )
Pár hozzászólással ezelőtt írtam, hogy a vectámon nem kapcsol a turbó ill. van mikor igen!!! 1997-es, X20DTH Combi.
Kezdetben egy pillanatra felvillant a motorhiba lámpa és kb. max 2000-es fordulatig pörgött a motor. Én úgy vettem észre, hogy 1800-as fordulatnál szokott kapcsol a turbó.
A vákum érzékelőnél lett egy elöregedett, repedezett tömlő cserélve. Akkor egy napig megint jól ment a kocsi. Cseréltem rajta gázolaj szűrőt is!! Szintén egy napig jól ment!!! Számítógépes hibakód kiolvasásnál: "nincs hiba" az üzenet!
Ezzel kapcsolatban még annyi, hogy ha huzamosabb ideig megyek vele, akkor egy idő után megint szokott kapcsolni a turbó!!
Álló helyzetben pörgetem a motort.
Szépen lassan 1500-ig. Majd lassan emelem és kb. 1700-1800-nál világítani kezd a motorhiba!! De csak addig, amíg 2000 fölé, vagy 1300körülire változtatom a fordulatot. Ha hirtelen lépek oda neki és felpörög a motor, akkor nincs motorhiba jelzés.
Egy ismerősöm azt mondta, hogy neki már kellett légtömegmérőt cserélni, de nála 1800-as fordulat felett folyamatosan világított a motorhiba és nem kapcsolt a turbó!!!
Akkor nálam valószínüleg a vákum érzékelő membránjával van gond???!!!
Ja a valtot nem tudom mert automata.......de a kezi az az volt legalabbis amit telen vettem es utanna eladtam.En maradtam automata parti ha jo a valto nem gondolkodik olyan sokat es nem rangat es ha muszaly akkor sport es akkor tiltasig meg sem all......
Hali!Na igen pont ezt neztem. Filozni nem nagyon tudok rajta mivel nem sok ido van hatra es itt is szeretik tuningolni a vekit(nem is akar hogyan) Megbeszelem asszonykaval es meg szerintem ma megveszem. Bosch szamot nem tudok mondani mivel kint vagyok Angliaba es csak kesobb megyek haza...... Sajnalom szegenyt,hogy neha 3 honapot all......de tavaly sok ment bele..... ha beszereltem megmondom mit vettem eszre,de ez sajna kesobb lesz . Igen a v6 hang gyonyoru.....az enyem alapjaraton halkabb mint akarmilyen uj auto,de ha egy kicsit is a gazra lepsz akkor folhordul szepen es jelzi a kotekedoknek valos a 2.5 v6 felirat a hatuljan(K&N direkszuro,gazgyorsito dob a katalizator helyen es remus dob=gyonyoru hang) Nos igen a futomuvel nekem is csinalni kellesz valamit(az omin nekem is 40mm -is ultetes volt de az soha nem akart leterni az ivrol csak a fekvotendorokkel kellett vigyazni es nem minden kuton tudtam beallni a mosoba) Te mit javasolnal ami olcsobb???Ultetoszett v. mas???
Így van... semmi giccs... Igazából jól fexi az útat, de azért köszönhető ez a -20 mm Irmscher rugóknak. Így az első kigürdülő Calikhoz képest 40 mmel van lentebb, mert 95től a V6ok alapból 20 mm lentebb vannak. Na meg ott van a nem haszontalan állítható keménységű sárga Koni telók, amik kb. félkeményre vannak állitva. : )) Nagyon szeretem a Konikat. Nagyon jók már 3 éve. Hátsók már be is döglöttek, de az országban van egy ember aki meg is tudja csinálni. Máshol mindenhol közlik, hogy 32000 / darab áron odaadják...
Manapság már nem érdemes Calit venni, de ez ugyanúgy igaz már A, B Vekikre is... Nagyon nagy lutri tud lenni az egész. Régen még voltak nagyon sok szok példányok mindegyikből. Ma is megtalálhatóak, de azokat meg a simán aki csak autót akar, úgy se fogja megvenni, mert, hogy "500ért is lehet már kapni"... bla bla szöveg. Az más kérdés, hogy az 500eres-re kapásból költhet még ennyit...
Végét? nem annyira... csak párszor, még mikor megvettem 240et teljesíti! : )) Igazából sokkan jobban szeretem azt a 60-70 km/h-nál vissza kettőbe és parkett gáz... Ahogy itt reagál rá, meg a hangja V6nak az az igazi... Tényleg: B Vekin neked is F25ös váltó van? 4 Bar bosch na az jó... nem vészes az ára... nem tudom mit eredményez. Én is csak annyit tudok ami honlapon van
"The stock V6 uses a 3.0 bar rated FPR. On a 5 yr old V6 this commonly reads 2.5 to 2.8 bar.An uprated 4 bar fuel pressure regulator can be installed to improve throttle response by increasing fuel pressure supplied to the fuel rail and injectors. This does not increase the amount of fuel delivered as the Motronic ECU indirectly detects the increased fuel pressure (over fuelling at the lambda/O2 sensor) and uses a shorter injection pulse cycle to deliver the required fuel dose instead. "
Lehet Én is benevezek majd egyre... Mikor rendeled meg ebayről? Vagy még filozól rajta?
Hello!Igen tudok angolul es rendszeresen Ebay-zem.... Itt talaltam most egyet 40£(12.000)gyari Bosch nem valami gagyi.... Vegul is szerintem ezzel valamivel porgosebb lenne egy picit...mit gondolsz??? Az autod valoban szep .....semmi giccses tuning mint a calik 80%-an... latszik hogy te is 'Elolenykent' kezeled nem pedig targykent.A szine sem az a tucat piros,v. sotetkek..... Bevallom 7-8 eve mikor meg lehetett autot behozni.....egy gyonyoru turbosat probaltam.Nagyon tipp-topp allapotban volt csak az arat is megkertek igy egy fiat tipo lett belole.....sajnos (igaz azt is szerettem) A veget probaltad mar ???Azert jobban fekszi az utat mint egy veki.....
Ha tudsz angolul itt olvashatsz sok mindent a V6 motorokról... Cali nem B Veki, de motor ugyanaz... Ebayen szokott lenni 4 baros benzinnyomás szabályó Bosch.
Udv!Nos meg en olyat nem hallottam,hogy a lanc kibirna a motor elettartamat es nem kene cserelni.Kell a lancot is csak valoban 1.5-2 szereset kibirja a szijnak,ami azert szervizeles szempontjabol jobb.Valamint fugg a lanc meretetol is.En mar lattam scorpio 2.9 v6 cosworth lancat hat egy jobb regi camping biciklin nagyobb es vastagabb van. Amin csodalkoztam az az volt,hogy a G-s astra ugynevezett twinport motorjai lancosak 1.2,1.4,.......1.6, meg a kis corsa 1.2 is...hat igen fejlodunk. A masik ero erzesre.Hat azt hihetetlen hogy ne lehessen erezni egy 2.2 16v-nel hogy porgosebb mint az 1.8.Igen tudom nincsenek tobb szaz loero kulonbsegek a ket motor kozott de a 2.2 akkor is nyomatekosabb kell hogy legyen.Habar az is igaz hogyha van koztuk 1 masodperc az a hetkoznapi embernek nem igazan eszreveheto. Igen furcsa dolgok ezek.A fogyasztas meg jo hiszen a haver boraja varossal(1.6 sri)10-12 lityi.Ettol meg en is kevesebbel jarok a v6-al HAHAHA..........
Shomee, nem vagy egyedül az érzéssel. Még nem sikerült eladnom az 1.8-asom és most párhuzamosan járkálok a 2.2-essel és nekem is van olyan érzésem, hogy jobban megy az 1.8-asom, pedig mind kettő gyári, tuning nélkül.
Fogyasztásról annyit, hogy a 2.2-esem (ja Bishop81 a motorkód 1107...) átlag fogyasztása 9,5 körül van. Ebben van sok város, szolid városon kívül, meg 170-es pálya. Tehát egy literrel eszik talán többet mint az 1.8-asom.
Hali! Az enyémbe 120 ezer van (elvileg, és az idén januárban vettem), de a csörgés egyik napról a másikra jött ki. Mikor megvettem semmi, mint a svájci óra, rá egy hónapra mintha diesel autó lenne. Nem ijeszgetésből, de a szerelő barátom nem rég szerelt egyet amin lelazult a lánc és átugrott néhány fogat :-(. Szerintem nézesd meg mielőtt elindulnál vele hosszabb utra!
Igazábol nem értem, mert sok helyen azt olvasom a láncot nem kell cserélni, mert az kibirja a motorélettartamát! Akkor a fogaskerekek, meg a feszítők kopnak annyit, hogy cserélni kell? De szerintem bármilyen anyagból van a lánc ilyen terhelésnél az is nyúlik!
Udv!Nem tudom volt -e valami extra azon a calibran egy autoszerelo haverome volt es akkor jartam vele mikor nekem szerelte a B-s omegamat(az elso az 2.0 16v)es nekem meggyozo volt.... Na igen a klima....Mikor hazamegyek megy a kicsike muszakira meg a parom 206-a is.(miert ne ket auto egy idoben)Szoval a veki az ok ott csak a vizsgadij de a masikon cserelnem kell a stabilizator palcakat.... A lenyeg hogy elotte megnezetem mi lehet a baja mert abszolut meg sem pisszen ha benyomom a klimat tehat millio hibaja lehet....aztan ha megis barati lenne akkor megcsinalom,mert unom azt ha meleg van akkor 206 (1.4 8v) mivel abban a klima tokeletes, de ha elozni akarok akkor klima ki.............aztan vissza..... szoval most betesz a ket vizsga meg vettem a kicsikebe jobb felni mint megijedni alapon egy radar detektort(beltronics pro 55)ami szinten nem 1000 ft-os kategoria. (hihetetlen de nem engem mertek be hanem az asszonykat Szolnok kornyeke 90-es tabla 153 kmh szoval 40.000 papir es no jogsi aszem 3 honap v. tobb)Ez 2006 vegen volt szoval neha azert jo ha van.
Val.szeg ez lesz, bár nem hinném, hogy az eladó belemegy, mielőtt megkapja a lóvét, vagy megírjuk a papírt:(
Tegnap voltam egy jónéhány kereskedésben körülnézni. Hááát, elég siralémas a felhozatal (bp) Amit a neten megkímélt-nek, és kitűnő állapotúnak titulálnak, az szerintem kritikán aluli.Koszos, ütött-kopott,...szóval nem egyszerű jót találni...Köszi mégegyszer az infókat.
Köszi a választ. Biztos igazad van. Amit a caliról irtál azt azért furcsállom egy kicsit, mert az összes C20ne, xe tulaj panaszkodik a fékre (kadett gsi-fék van alatta), ezért sokan teszik fel a v6 nyerget, tárcsát. Tehát a v6 féke jobb mint a 16V-jé. Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy ezek nem mostani konstrukciók. (bár mintha rémlene(nem biztos hogy igy van) , hogy talán a cali v6 100 km/h-ról 37 m alatt áll meg, ami annyira nem rossz) A klimát ne is emlegesd, amióta megvan a cali azóta szopok vele (kiváló magyar lenyúlós társaságoknak köszönhetően), de talán ez már nemsokára megoldódik.
s mennyi km- volt benne a kocsiban amikor kicserélted a láncot???
nekem most 130-van.... előttem egy horvát tengerpart. s után tervezem hogy kicserélem....amúgy nem zajos a motor, csak néha meleg indításkor egy kb fél percig zajos... de erről azt olvastam hogy lehet hogy a hidrotőke!!!!
valamint tudsz te valamit a 1165400 feletti motorkoddal rendelkező motorokról
,mert állítólag ezek már javított konstrukciók... a tiédnek mi a kódja??
Az hogy zörög a lánc az azért túlzás...amikor indítom, egy minimális kattogást lehet hallani, ami aztán teljesen megszűnik... s van amikor meleg indításkor, jobban zörög...ezzel kapcsolatosan azt hallottam, hogy lehet hogy a hidrotőke lassabban emel ki, s ezért van. 5w40et használok bele, s a szerelőm javaslatára öntöttem bele, egy kis adalékot hogy sűrűbb legyen, mert lehet hogy az a baj...
amúgy lehet arrol valamit tudni, hogy a z22se 11065400 feletti motorkóddal rendelkezó motorok már javított konstrukciók....mert az enyém z22seta067276-os... egy kicsit bízok benne, hogy ez már a javított
Jaja! Jól beszél a tisztelt cartárs. Kiegészíteném azzal, hogy nekem sárga csatis MID kijelzőm volt a verdában, ami szintén pixelhibás lett. Javítását 20 papírért vállalták volna, így inkább leaukcióztam egyet ebayen. Ez postával együtt 6500 Ft-ba jött ki és szürke csatis.
A régebbiek azért húztak ki jóval kevesebbet, mert a fóliakábel - ami a kijelzőt és az elektronikát köti össze - részben papírból volt, ami idővel szinte szétmálott. Az újban nekem már műanyag van.
No nem azert,hogy vitatkozzak veled,de hidd el egy olyan tarcsa aminek van neve es vagott es lyugatott egy par megint csak minosegi betettel sokat szamit...ezt en az enyemmel barmikor bebizonyitom neked.Mennyi lesz a fekutam hmm???legyen csak 50-rol a gyari tarcsaval es normalis betettel es mennyi a mostani szettemmel..... nekem az nagyon fontos,hogy ha kell akkor megtudjak allni es hangsulyozom,nem azert mert szaguldoznek....es ilyen esetekben sokat szamit meg 1 meter is..... ha nincs igazam szolj ram.... igen lattam mar en is SUZUKIN ilyet olyan sportdobbal mint egy kalyha ,meg millio matrica a zene csutkan es turaztatja mellettem a pirosnal... Az ilyet csak megmosolygom mert a tuning az nem itt kezdodik es meg csak arra sem meltatom ,hogy a valtomat 'D'-ben hagyva lekopintsam a gazpedalt....
Azért örülök neki,h itt normálisan megy a tuning,nem úgy,mint más márkáknál,h a látvány a lényeg :) ÉS azt meg kifejezetten jól esik olvasni,hogy a féktuning nem a vágott-furkált tárcsából áll :) (aminek ezeknél az autóknál nem sok értelme van azon kívül,h lekajálja betétet pillnatok alatt)
Az 1.8-ast én sokkal pörgősebbnek érzem,mint a 2.0-t,nem arra gondolok,h többet forog x sebességnél :) hanem a kocsi dinamikásját....nem tudom megmagyarázni,lehet,h csak azért van,mert az 1.8-asunk alapból spoilerezett meg sportdobos meg ilyenek a 2.0 meg "csak" sima cdx,de szerintem az 1.8 jobban megy,végre rosszabb csak,mint a 2.0.JA,és a mit nem felejts el:nem fogyaszt a kisebb sem kevesebbet,mint a nagy!
A pontos meretet nem tudom ,de nem hiszem hogy az IS-500-as kedveert(amin csak a vezerles programja van atirva igy 195 paci)az opel kulon szervodobot es fekmunkahengert gyartott volna es ez igaz a ritka 2.6 v6-ra is.Tehat bizom benne ha a tarcsat es a nyergeket cserelem eleg lenne.... mondom azt ezek utan,hogy itt a 2004-es mondeo v6-ra raktam a focus st tarcsait es nyergeit es itt semmi gigszer nem volt a szervodobbal v. a munkahengerrel....igaz ez ford es az autogyartok masak......nem egyformak...