Köszönöm a választ! Bíztam benne, hogy ez a technológia megmaradt.
Arra el is felejtettem gondolni, hogy ha már törött volt, akkor ott nem rozsda álló. Amit kinéztem, az pont sérült volt. Még nem tudom, hogy mennyire, de remélem, hogy csak a sárvédő vagy ajtó lett cserélve vagy fényezve. Persze ez sem jó hír :S , de bízom benne, hogy a nem leszerelhető alkatrészek megúszták.
Nem láttam még az autót. Amúgyis kétlem, hogy avatatlan szemeim bármit is észrevennének, de van egy hozzáértő ismerősöm, aki majd segít, ha megkérem, ő hátha jobban meglátja, hogy milyen mértékű volt a sérülés.
Egyébként ha pl a sárvédőt gyárira cserélik, akkor az ugyanúgy merített, mint az eredeti? Vagy ha Audi márkaszervizben szervizelték, akkor sem marad meg a védelme?
Ebben az esetben rossz nevet kapott a gyerek. Félretájékozódtam, elnézést. Szóval pontosítva: a turbo tetején található szeleppel van a probléma (szakadt/lyukas membrán), amelyre a vákuum csatlakozik. Így a szerkezet nem dolgozik be. A komplett cserét szeretném elkerülni, amennyiben lehetséges. Ezzel kapcsolatban kérek szépen észrevételeket, avagy tapasztalatokat. Előre is köszönöm.
Igen ezek az autók is merített (Vollverzinkt) karosszáriásak. Nekem 2002-es évjáratú (szintén 1.9PDTDI, bár ez a kasztni szempontjából lényegtelen) de rozsdának nyoma sincs. Persze ez csak akkor érvényes, ha nem volt törve, újrafényezve az autó. A régi Audi 80-asok, 100-asok is csak azok nem rohadnak amik nem voltak törve.
Köszi a tippet már én is arra gondoltam, Mert ha leáll egy fél napra akkor többé nem indul be csak ha megmozgatom a mágnes szelepet az adagoló végén...de az elég macerás meló (((
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy 98as évjáratú A6 Avant 2.5 TDi AFB motorkóddal. A probléma a turbóval lenne, ami igaz már elég régen (cca. 3éve) cserélve is lett, illetve egy alkalommal már javítva is. Azóta ment szépen, most viszont a waste szelep megadta magát. Így keresnék egy megfelelő, bontott (lehet akár rossz is, kivéve az említett szelepet) turbót. A keresett alkatrész típuskódja: 059 145 702 DX
Pár bontóban már érdeklődtem, mindeddig sikertelenül. Akinek akad elfekvőben egy ilyen, vagy egy jó tippje, hogy merre felé lehet érdeklődni nagyobb sikerrel, azt nagyon megköszönném.
Hali! A motorvezérlőt próbára cseréld ki,ha indul akkor az a gáz. Nekem is volt hasonló probléma a gépel,csak nekem egyátalán nem indult,és a motorvezérlő szart be. Egy próbát megér. De a vag-com fórumon próbáld megkérdezni hogy szerintük ni a gáz. Tutira segitenek....
Gondba vagyok egy A6 2.5tdi AFB quattroval. A helyzet a következő: van rajta egy D jelú garis adagoló ami kb.10.00km ment és egyik napról a másikra az auto nem indult be. De előtte rendesen jött-ment tette a dolgát.
Ezekután az adagolót visszaküldtem ahol felújjították hogy nemjó, de visszajött hogy semmi baja. Feltettem az autora ment is 3hetet. Utána ugyan ez lett hogy nem indult be csak tekert. Adagoló le, elküld, adagoló vissza a kocsi ment 1hetet. Most küldtek egy teljesen másik D jelú adagolót azzal 1 napot ment.Hoz egy olyan hibát hogy a -nyomás időzítő szelep- nem jó, Tud valaki segíteni mi van ilyenkor?
Siralmas a helyzet. A szívem szedán 1.9 PD-t venné tipt. automatával vaj-mogyi bőrrel xenonnal metállal fekete / ezüstben, az eszem ugyanezt kézivel, a hobbista felem AFN motorral manuállal gt17-gt20 csigával, intercoolerrel, új programmal csinálna dinamikus limuzint, a burzsuj énem 3.0-át akarja automatával ohne légrugóval, szokásos dolgokkal. Hát, nézem a piacot, és várok. Hálisten színig van minden szar kocsikkal, így nem kell elkapkodni.
A segítségeteket kérem...2006-os A6 4F Audim van és szeretném a nappali fényt kicserélni ledes izzóra.Van valaki akinek van tapasztalata arról hogy hogyan világít ez a ledes izzó.Pontosan(típus,watt szám...stb)melyik az amilyiket érdemes beletenni?Köszi
Üdv. A 2.7T(BI) brutális és nekem az kéne.... ....Ha már a fogyasztás nem lényeg. Szerintem nincs anyira(vagy egyáltalán nincs) viszaforgatva az óra benne. Nézd meg a két bőrbelsőt jól mind a kettőben, aszem mindent elmond. Szerintem. És nyugodtan keresgélj majd találsz olyan felszereltségüt ami tetszik.
Tény, hogy kedvezőbb árakat írtál, mint számítottam, de részemről maradok egy középútnál: Champion 3-4eFt/db. Vagy 15 éve ilyet veszek az autókra (amik megérdemlik), ha a gyári feladta a harcot.
Egyébként ezt a lapátot azért már páran megkritizálták. Én nem mondok semmit, mert nincs tapasztalatom vele.
Heló Urak! Audi A6 allroad a jobb első és a bal hátsó fék fékezés után nem old csak lassan. Hol kellene keresni a hibát, Főfékhenger, vagy abs egység.?
Nekem azt mondták akkor, hogy az előző csapágy "nem szakszerűen" lett beszerelve (akármit is jelentsen ez). Szóval lehet hogy neked is kicserélték tényleg, csak "nem szakszerűen" rakták be az újat (sem).