Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NARKA Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3556

Olvasgatok vissza. A 20. oldaltól kezdtem.

 

"Mivel én az autót egy kulccsal vettem, így bementem szervizbe és az összes többbi kulcsot letiltattam"

 

Ez mit jelent? Tudnátok róla mesélni kicsit?

Előzmény: audilacko (3127)
NARKA Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3555

Szia!

 

Köszönöm a választ! Bíztam benne, hogy ez a technológia megmaradt.

Arra el is felejtettem gondolni, hogy ha már törött volt, akkor ott nem rozsda álló. Amit kinéztem, az pont sérült volt. Még nem tudom, hogy mennyire,   de remélem, hogy csak a sárvédő vagy ajtó lett cserélve vagy fényezve. Persze ez sem jó hír :S  , de bízom benne, hogy a nem leszerelhető alkatrészek megúszták.

Nem láttam még az autót. Amúgyis kétlem, hogy avatatlan szemeim bármit is észrevennének, de van egy hozzáértő ismerősöm, aki majd segít, ha megkérem, ő hátha jobban meglátja, hogy milyen mértékű volt a sérülés.

 

Egyébként ha pl a sárvédőt gyárira cserélik, akkor az ugyanúgy merített, mint az eredeti? Vagy ha Audi márkaszervizben szervizelték, akkor sem marad meg a védelme?

Előzmény: isti7509 (3553)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3554

Ebben az esetben rossz nevet kapott a gyerek. Félretájékozódtam, elnézést. Szóval pontosítva: a turbo tetején található szeleppel van a probléma (szakadt/lyukas membrán), amelyre a vákuum csatlakozik. Így a szerkezet nem dolgozik be. A komplett cserét szeretném elkerülni, amennyiben lehetséges. Ezzel kapcsolatban kérek szépen észrevételeket, avagy tapasztalatokat.
Előre is köszönöm.

Előzmény: Donibcsi (3550)
isti7509 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3553

Szia!

 

Igen ezek az autók is merített (Vollverzinkt) karosszáriásak. Nekem 2002-es évjáratú (szintén 1.9PDTDI, bár ez a kasztni szempontjából lényegtelen) de rozsdának nyoma sincs. Persze ez csak akkor érvényes, ha nem volt törve, újrafényezve az autó. A régi Audi 80-asok, 100-asok is csak azok nem rohadnak amik nem voltak törve.

Előzmény: NARKA (3548)
tomi975 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3552

Köszi a tippet már én is arra gondoltam, Mert ha leáll egy fél napra akkor többé nem indul be csak ha megmozgatom a mágnes szelepet az adagoló végén...de az elég macerás meló (((

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (3547)
Ronal Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3551

http://www.motor-talk.de/bilder/drosselklappe-reinigen-g37990059/drosselklappe-sauber-i203877870.html

 

Nem semmi kèpek!

Ezt èn is megjàtszom,hàtha nem kell ujat vennem....

Donibcsi Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3550

Nincs benne wastegate szelep.

Előzmény: Törölt nick (3549)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3549

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy 98as évjáratú A6 Avant 2.5 TDi AFB motorkóddal. A probléma a turbóval lenne, ami igaz már elég régen (cca. 3éve) cserélve is lett, illetve egy alkalommal már javítva is. Azóta ment szépen, most viszont a waste szelep megadta magát. Így keresnék egy megfelelő, bontott (lehet akár rossz is, kivéve az említett szelepet) turbót.
A keresett alkatrész típuskódja: 059 145 702 DX

Pár bontóban már érdeklődtem, mindeddig sikertelenül. Akinek akad elfekvőben egy ilyen, vagy egy jó tippje, hogy merre felé lehet érdeklődni nagyobb sikerrel, azt nagyon megköszönném.

NARKA Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3548

Sziasztok!

 

A6 kombit szeretnék vásárolni. 2002-es 1.9 PDTDI-t.

Az volna a kérdésem, hogy ezeknek a karosszériája is olyan galvanizált technológiával készül, mint amit a 80-as években is használtak?

Volt egy 1983-as Audi 100-unk, és azon még 18 éves korában sem volt egyetlen rozsdafolt sem.

A 2002-es évjárattal is ilyesmire számíthatok?

 

Előre is köszönöm a véleményeteket.

audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3547

Hali! A motorvezérlőt próbára cseréld ki,ha indul akkor az a gáz. Nekem is volt hasonló probléma a gépel,csak nekem egyátalán nem indult,és a motorvezérlő szart be. Egy próbát megér. De a vag-com fórumon próbáld megkérdezni hogy szerintük ni a gáz. Tutira segitenek....

Előzmény: tomi975 (3546)
tomi975 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3546

Sziasztok

Gondba  vagyok egy A6 2.5tdi AFB quattroval. A helyzet a következő: van rajta egy D jelú garis adagoló ami kb.10.00km ment és egyik napról a másikra az auto nem indult be. De előtte rendesen jött-ment tette a dolgát.

 Ezekután az adagolót visszaküldtem ahol felújjították hogy nemjó, de visszajött hogy semmi baja. Feltettem az autora ment is 3hetet. Utána ugyan ez lett hogy nem indult be csak tekert. Adagoló le, elküld, adagoló vissza a kocsi ment 1hetet. Most küldtek egy teljesen másik D jelú adagolót azzal 1 napot ment.Hoz egy olyan hibát hogy a -nyomás időzítő szelep- nem jó, Tud valaki segíteni mi van ilyenkor?

Papa_ Creative Commons License 2011.07.10 0 0 3545

Siralmas a helyzet. A szívem szedán 1.9 PD-t venné tipt. automatával vaj-mogyi bőrrel xenonnal metállal fekete / ezüstben, az eszem ugyanezt kézivel, a hobbista felem AFN motorral manuállal gt17-gt20 csigával, intercoolerrel,  új programmal csinálna dinamikus limuzint, a burzsuj énem 3.0-át akarja automatával ohne légrugóval, szokásos dolgokkal. Hát, nézem a piacot, és várok. Hálisten színig van minden szar kocsikkal, így nem kell elkapkodni.

Előzmény: schwarz01 (3511)
Ronal Creative Commons License 2011.07.07 0 0 3543

A lènyeg,h olyat vegyèl amiben màr van ellenàllàs mert kulonben hibànak foglya làtni a vasad!

A helyzetjelzovel èn is ugy jàrtam.

Előzmény: Audikombi (3542)
Audikombi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 3542

A segítségeteket kérem...2006-os A6 4F Audim van és szeretném a nappali fényt kicserélni ledes izzóra.Van valaki akinek van tapasztalata arról hogy hogyan világít ez a ledes izzó.Pontosan(típus,watt szám...stb)melyik az amilyiket érdemes beletenni?Köszi

schwarz01 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 3541

Üdv. A 2.7T(BI) brutális és nekem az kéne.... ....Ha már a fogyasztás nem lényeg. Szerintem nincs anyira(vagy egyáltalán nincs) viszaforgatva az óra benne. Nézd meg a két bőrbelsőt jól mind a kettőben, aszem mindent elmond. Szerintem. És nyugodtan keresgélj majd találsz olyan felszereltségüt ami tetszik.

Előzmény: Pugós (3516)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.06 0 0 3540

Tény, hogy kedvezőbb árakat írtál, mint számítottam, de részemről maradok egy középútnál: Champion 3-4eFt/db. Vagy 15 éve ilyet veszek az autókra (amik megérdemlik), ha a gyári feladta a harcot.

Egyébként ezt a lapátot azért már páran megkritizálták. Én nem mondok semmit, mert nincs tapasztalatom vele.

Előzmény: autos007 (3538)
Donibcsi Creative Commons License 2011.07.06 0 0 3539

A gyári szett 11.800ft.....így annyira nem érdekfeszítő az ajánlat.

Előzmény: autos007 (3538)
autos007 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 3538

Ez így van nem olcsó a lapát, de ha audim van akkor már szerintem illik rárakni egy jó lapátot, és nem a Tesco gazdaságos 990Ft ost! :)

Az árak kb így néznek ki: 97 elötti A6- Bosch: 7500Ft 97utáni- 13000Ft

Valeo: 2000 utáni 9000Ft

Így már izgibb lett a hirdetésem? :P

Előzmény: cs!rke (3537)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3537

Szerintem ehhez a lapáthoz nem tud vonzó árat, így inkább nem írt semmit. ;)

Előzmény: isti7509 (3536)
isti7509 Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3536

Egy valóban vonzó árral érdekesebbé tehetted volna a reklámodat...

Előzmény: autos007 (3535)
autos007 Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3535

Sziasztok!

 

Bosch Aerotwin ablaktörlők Audikhoz!

 

Érdeklődni: dioadam13@gmail.com

 

Donibcsi Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3534

Van benne légminőség szenzor? Ha igen, akkor az rossz, ha nem, akkor lehet, hogy a hűtőközeg kevés benne....bár ennek kisebb az esélye.

Előzmény: foci000 (3532)
foci000 Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3533

:)

 

Nem beszólás volt csak nem tudtam úgy lekomunikálni ahogy azt szerettétek volna. De mgvan. tehát. Világit az econ.

lehet külső hömérséglet szenzor, de akkor nagy baromságot mutatna a kijelző is . (szerintem).

Előzmény: cs!rke (3494)
foci000 Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3532

Azonnal.

 

Előzmény: Donibcsi (3493)
Ronal Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3531

Ez is èrdekes amit mondasz!

Szerinted gyàrilag szakszrutlenul tettèk volna be ès ha igy is van akkor az kibirt volna 5èvet ès akàr 200E km-t?

Nem tudom.....

Visszaviszem ahol csinàltàk,meglàtjuk mi lesz belolle.

Előzmény: peri77 (3528)
hyuing Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3530

Nem a főfékhenger mert ott nincs nyomás, hanem az abs nélk van valami prücök. Javítható vajon?

hyuing Creative Commons License 2011.07.05 0 0 3529

Heló Urak!   Audi A6 allroad   a jobb első és a bal hátsó fék fékezés után nem old csak lassan. Hol kellene keresni a hibát,  Főfékhenger, vagy abs egység.?

peri77 Creative Commons License 2011.07.04 0 0 3528

Nekem azt mondták akkor, hogy az előző csapágy "nem szakszerűen" lett beszerelve (akármit is jelentsen ez). Szóval lehet hogy neked is kicserélték tényleg, csak "nem szakszerűen" rakták be az újat (sem).

Előzmény: Ronal (3526)
Ronal Creative Commons License 2011.07.04 0 0 3527

Egy fèlkor alaku nyil....

Előzmény: Törölt nick (3525)
Ronal Creative Commons License 2011.07.04 0 0 3526

Erdekes,hogy nekem is bal eleje csinàlja ezt!

Nem akarom elhinni,hogy ujra meghaljon a csapàgy.....

Előzmény: peri77 (3524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!