Értem, köszi az infót....tuti nem a zsanér, mert azzal semmi gond nincs. viszont miután kifeszegetem, látni azt a ki retesz-szerűséget (mondjuk zárnyelvnek), tehát az nem húzódik vissza. akkor lesz egy utam a szerelőhöz... vagy van esetleg biztosíték, ami esetleg elfüstölt??
Vettem egy Vectra B, nagyon jó, bár vannak vele apró problémák, de tzalán nem veszélyes.... egy kérdésem lenne...a tankot fedő "ajtó" valójában hogyan nyitható? Feszegetni kell, vagy van valami technika rá?? mert az utastérben nem találtam nyitógombot, -kart, szóval semmit...fura, hogy nagyon nehezen nyutható. Vagy ez a normális?
Van egy 99'-es Vectram X18XE1 motor kódú. Tempomatot szerettem volna bele. Megvettem a bajuszkapcsolót, a kormány burkolat alatt ott volt a dugó, csak össze kellett dugni. Kuplung kapcsolót is raktam bele, szintén ki volt vezetékelve és csak dugni kellett. Rátettük Tech 2-re és semmi hatás. Nem működik azóta sem. Mi lehet a hiba? Segítségetek előre is köszönöm.
sziasztok! nemrégiben vettem egy vectrát , 98as évjáratú. szerelő azt mondta hogy a bal első lámpát ki kellene cserélni mert el van homályosulva már, és fényszóró állító motor sem működik benne. az érdekelne hogy ebbe a 98ig gyártott tipusba jó-e az a lámpa amit a 99-től gyártottakba raktak.
Na hatha elobb v. utobb kiderulne...... Az x20xe-nel mar a vegen engem sem erdekelt semmi .......nem volt idegrenszerem es mar penzem igazan mert kozbe megvettem az x25xe kicsiket es szerencsere ket hettel kesobb raakadt egy vevo aki a hibak ellenere megvette....
Vedd ki a légtömegmérőt és nézd meg, hogy mit csinál nélküle. Nekem spec. szinte semmit.:) Nem lesz alapjárat, nem akar felpörögni, egyenetlenül jár, vagyis minden baja lesz. Füstölésnél kérdés, hogy kéken, feketén, vagy fehéren füstöl? Kék: olajfogyasztás Fekete: sok üzemanyagot kap Fehér: hengerfejes, esetleg blokkrepedt, de akkor igen gyorsan fogyna a víz
Nekem mikor anno az omegan (x20xe) elment nem fustolt,viszont nem volt alapjaratom foleg mikor lampanal megaltal es nagyon sokszor le is allt....de ha a tied fustol es sokat kajal -igaz nem tudom milyen moci van a tiedben es mit jelent nalad az,hogy sokat kajal...akkor szerintem ott mas is van nem csak legtomegmero....
Az olajevős dologhoz kapcsolódoan,ha nagyon füstöl ill.sok olajat eszik akkor a gyűrűzés nem segít (máskor sem) ezen a motoron.
Továbbá a túlzott olajfogyasztás tönkreteheti a katalizátort is ,egyszerüen túlhevül és "összeolvad" az eleje ,a kipufogógáz meg nem talál ki - teljesítmény csökkenés végső esetben motor lefulladhat.
Szóval az eladáson kívüli egyetlen megoldás a motorfelújítás- fúrás új dugó stb...
Ez elég költséges de ha megtartod az autót akkor hajrá.
Költségileg ez azt jelenti h 1db /nem gyári/ dugattyú csapszeggel gyűrűvel parasztáron huszonpárezer Ft. Csak a 4 dugattyú majdnem 100.000 Ft
Ehez hozzájönnek még a főtengelycsapágyak, tömítések, gépmunkák, munkadíj stb... + ilyenkor a hengerfejet is "illik" felújítani.
Óvatos becsléssel is 300-350.000 Ft vagy több Persze ez alkatrész ill.műhelyfüggő.
Egyébként a motort csak egyszer lehet fúrni ezt nem árt tudni ,bár gondolom még nem volt.
Es azert a belseje mennyivel szebb ,,,,,igaz????? Nem am a kopogos fajta.......muanyag. Amugy sikerult azt a problemat megoldanod amit a multkor emlitettel???? (mikor meleg a moci nem huz ugy....aszem)
Nem tudom, miből gondolod, hogy a rizsrakétákkal kevesebb probléma van. És ha van, akkor sokkal drágább még alkatrészben is. Szerintem is jobban jársz, ha a Vekire költesz.
Szerintem csak jarj utanna,hogy mi lehet a baja....nem kell mindjart a legrosszabbra gondolni. En partatlan vagyok autotipust illetoen,de nem hinnem,hogy annyival megbizhatobb lenne egy japan+ha megnezed a belso interiort na az lehangolo a legtobb vectra kategorias japanban...mindenhol rideg kopogos muanyag.... Meg mint mondtam az auto tulajdonos fuggo..... A szuleimnek van micuja szinte ujonan vettek......2-3 evig nem is volt vele gond az idei evig,most jonnek a problemak rendesen pedig volt szervizelve....tehat mindenre van ellen pelda is.
Hát igen,nagyjából igazad is van,de azért majd nézz rá mit írnak hasonló koru japánokról pl avensis,amik még nagyjából árban is megegyeznek a vectrákkal!
Na mindegy,lényeg,hogy most nem engedhetem meg magamnak,hogy átüljek se hasonló koru japánba,se új autóba,így marad a vectra,erre jutottam.
Ezért próbálok infót gyűjteni,hogy mire számítsak alkatrészileg,anyagilag,mit érdemes,mit nem.Bár az is igaz,ha nem így nézne ki a gép ahogy kinéz,mindenképp menne a háztól,mert szerintem nagyon baba!
Sajnos a legtobb auto ilyen..... De ha tobb mindent csereltel rajta akkor erdemesebb megcsinaltatnod magadnak...mert ha komolyabb baja van akkor mar eleve nem er annyit.... es ha el is adod es nem allsz ugy anyagilag,hogy uj autot vegyel akkor egy hasznaltal megint ott vagy,hogy kezdhetsz mindent elorol.... ha visszabb olvasol a topikban akkor fogod latni mindenki koltott az autojara rendesen,hogy megbizhato legyen.Ha pedig hitelre vennel akkor ott eleg a torlesztot fizetned nem meg szervizelni is,de te tudod......
Igazából az a gondom,hogy nem tudom meddig kell elmenni?!Ha csak a gyűrűket kellene cserélni rendben,de tartok tőle,hogy mélyebben kell beletúrni mind a motorba,mind a zsebembe!És azt nem nagyon szeretném,mert már eddig is sok olyan dolgot kellet rajta cserélni amire ránézésből nem nagyon számítottam volna!