Keresés

Részletes keresés

ARC187V Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9814
sziasztok a solarisok fognak járni a nyári szűnetben vagy az alfák fognak járni helyetűk.
marky-511 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9813

Miért? Ők most is a Segnertől tudnak utazni. Az állomástól van legalább 10 viszonylat amiről át tudnak szállni a 13-asra.

De a diákok kedvéért közlekedhet egy 13E is a Nagyállomásról.

Előzmény: Econell99 (9811)
M28-1014 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9812

A vonalbezárások során is így számoltál?

Előzmény: trizs77 (9805)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9811

Az a baj, hogy a Vincellér a diákokkal nagy kiszúrás lenne.

Előzmény: marky-511 (9810)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 9810

Szerintem az már túl nagy párhuzamosság lenne, inkább a Vincellérre vinném, mégpedig az István úton keresztül.

 

FÉL-OFF:

A hónapban én is tömegközlekedésre leszek szorulva, a megszokottnál több lesz a kritika :D

Kezdeném azzal, hogy vasárnap miért kell 50 percet várni a TESCO felől, hogy jöjjön egy busz, ami a külső Kishegyesi felé megy tovább (46E ugye nem áll meg, nagyon nagy időveszteséggel járna); vagy hogy hétköznap reggel 7:30 után miért kell 7:50-ig várni a következő buszig, ami nem rostokol a Bartókon.

Előzmény: Econell99 (9809)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 9809

Már rég az Állomásról kellene indulnia, összehangolva a 10-essel 

Előzmény: marky-511 (9803)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 9808

köszönöm

Előzmény: Econell99 (9807)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 9807

Elvileg városi buszokat is fognak készülni a LE vázra.

Előzmény: trizs77 (9806)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 9806

a Debrecenben épülő, új (ITK) autóbuszgyár, városi buszokat is fog gyártani, vagy csak elővárosi, helyközi buszokat ?

 

 

trizs77 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 9805

Jogos.

Igazad van.

Előzmény: M28-1014 (9804)
M28-1014 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9804

"erre a móriczka számításra is lusták voltak" Ha nem bízol a saját elmédben hívj segítségül egy számológépet, ami kiadja a vélt és valós eredményt. 

Lehet a korral jár, de mielőtt kinyitod a szád és leírsz valamit nézd át, ne égesd magad feleslegesen. Tévedtél egy nagyságrendet. 

Előzmény: trizs77 (9796)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9803

Ez jó dolog, de ettől még nem kéne szünetelnie a forgalomnak három órán át. Bár való igaz, nem verdesi az eget a 13-as kihasználtsága, pláne a diákok nélkül.

Előzmény: Econell99 (9801)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9802

Ráadásul ezt is úgy, hogy csak előő este teszik közzé a weboldalukon. Már előre félek, hogy állomás körüli terelést is előző este fogják közzétenni.

Előzmény: marky-511 (9800)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9801

Tudtommal, ilyenkor a pallagi iskolából is hamarabb el van engedve a diáksereg pont e miatt.

Előzmény: marky-511 (9800)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9800

TEVA sportnap... oké! De jó az, hogy egy pénteki napon három órán át nem közlekedik busz Pallagra? Arról nem is beszélve, hogy a 13-ast "elvileg" Debrecenen belül is használnák, és ez a három járat nem csak Pallagl, hanem a Klinikákról, vagy az Egyetem sugárútról is hiányzik majd.

 

Ha jól emlékszem, pár éve ezt még úgy oldották meg, hogy a 4-esen közlekedett a 13-as a pallagi fordulóig. Azóta a körforgalom is elkészült, így több megállót is érinthetne a busz. Miért kell teljesen megszüntetni az összeköttetést, még ha csak három órára is?

Econell99 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9799

Ebben igazad van. De tény, hogy legalább fecske ingát hozhatnának, ha mást nem.

Előzmény: trizs77 (9798)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9798

 

  Azzal nincs baj ha kiállnak saját pátriájukért.

 

De ha a környékemért lobbiznék nyilvánosan, nem azzal érvelnék, hogy vonatonként (320 ülőhelyen) átlag 12 utas is van.

 

ezt tőlük nem kérdezte senki, ők maguk dobták be az éves 825.000 fős utasszámot.

 

Lobbizzanak, tiltakozzanak.

De az nem zárja ki, hogy megszólalásuk előtt, gondolkodnak, számolnak.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Amúgy szerintem biztosan nem jó az az általuk bedobott 825.000 utas évente adat.

Több az.

Többnek kell lennie.

 

 

 

 

Előzmény: Econell99 (9797)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 9797

Lehet, hogy amatőrök, de legalább valakik ki merték nyitni a szájukat az ügyben. Tényleg pofátlanság, hogy egy ilyen, viszonylag fontos vidéki vonalat szarnak le magasan. A GYSEV fele ilyen forgalommal bíró vonalakat is villosított már, és tette vonzóbbá a szolgáltatást.

Előzmény: trizs77 (9796)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 9796

Debreceni elővárosi utazásról egy cikk :

 

https://mno.hu/hetvegimagazin/drogarussal-es-utcalannyal-utaztunk-a-mateszalkai-vonalon-2401679#

 

......"......Lintényiék azért a debreceni vonalra szervezték a bojkottot, mivel ez a legtöbbet használt szakasz: évente 825 ezer ember veszi igénybe. Sokan tanulnak és dolgoznak Debrecenben, és ha a vonatok sebessége felgyorsulna mondjuk 80 kilométer per órás sebességre, akkor még többen tennének így......."

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Az a baj az ilyen jó szándékú, de rendkívül amatőr vasútbarátokkal, hogy nyilatkozni mernek, de arra már nem figyelnek, hogy legalább a nyilatkozat tétel ELŐTT, megbeszéljék, pontosítsák, mit akarnak mondani és abból mennyi igaz ?

 

825.000 utas egy év alatt.

Ok.

 

Debrecen-Mátészalka-Debrecen elővárosi vasútvonalon, naponta közlekedik, 24 vonat.

Mivel nem minden vonat jár minden nap, ne 365 hanem csak 300 nappal számoljunk.

 

akkor évente ez 72.000 vonat a két város között.

Legyünk nagy vonalúak és csökkentsük, hogy kerek szám legyen 70.000-re az évente, a két város között közlekedő elővárosi vonatok számát.

 

825.000 : 70.000 = 11,78 = 12 fő.

 

Akkor egy vonaton, a teljes útvonalán - átlag - 12 fő utazik?

Biztosan nem.

 

Szerintem több.

 

Tehát ezek az amatőr közlekedés barátok, erre a móriczka számításra is lusták voltak, mielőtt egy újságírónak elrebegték volna sirámaikat.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ha nem közlekedés szakmai szemmel olvassuk a cikket, hanem szociológiai villám riportként, akkor jó írás.

De akkor minek belekeverni az utasszámot és más szakmai dolgokat ?

 

 

 

 

Econell99 Creative Commons License 2017.06.08 0 0 9795

Nemsokára vége az iskolának. Lesz-e addig még nem ismert változás (a'la járatritkítás) a tanszünetes menetrendben tavalyhoz képest?

ron89 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 9794

Elvileg augusztusban kezdődne.

Előzmény: Econell99 (9793)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 9793

És az egyirányúsítást mikorra tervezik?

Előzmény: nixon70 (9792)
nixon70 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 9792

A Sumenről meg van csinálva a két balrakanyarodó sáv a Szent A. felé.(a Mikepércsi felől)

Econell99 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 9791

Ezért is gondolom úgy, hogy lesz majd ott valamilyen alibi megállás.

Előzmény: marky-511 (9790)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 9790

Mindkét oldalban épült egy-egy az Antall József utcai kereszteződés után, de parkolónak használják. A Széchenyi utcai megállóban is parkolhattak az autók mielőtt a józsai viszonylatok elkezdtek hurokban közlekedni. Csak sok értelme nem lesz, miután a Széchenyi utca fordított irányban lesz egyirányú.

Előzmény: Econell99 (9789)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.05 0 0 9789

A Miklós utcán nem csak egy megálló van? Vagy csak én vagyok lemaradva?

Előzmény: marky-511 (9788)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.04 0 0 9788

Kinézem a DKV-ból, hogy mutatóba odatesz valamit, de az is lehet, hogy engedélyhez kötött parkoló lesz, mint a Miklós utcai két megállóból. Innen látszik, mennyire elkapkodták az egyirányúsítást, a megállókat mindkét irányban megépítették.

Előzmény: Econell99 (9787)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.03 0 0 9787

Ebben is van valami. Én csak arra akarok rávilágítani, hogy biztos lesz olyan járat, ami használni fogja azt a megállót is, ha már megcsinálták. Az már persze megint egy másik kérdés, hogy lesz-e értelme.

Előzmény: marky-511 (9786)
marky-511 Creative Commons License 2017.06.03 0 0 9786

Szerintem maradni fog a megálló a buszvég áthelyezése után is, ha másért nem, akkor a szemközti megálló miatt. A Széchenyi utcai megálló egyébként is rövidebbnek tűnik, plusz a peronja sincs úgy kialakítva, mint a buszállomásnál lévőé.

Egyébként sem túl szerencsés, ha a kereszteződés után állnának meg a buszok. Főleg, hogy a 41-41Y egyenesen halad tovább, így egy átszállási ponttal kevesebb marad.

Előzmény: Econell99 (9785)
Econell99 Creative Commons License 2017.06.03 0 0 9785

Hamár nem ott lesz a buszállomás, akkor az arra közlekedő buszoknak is mindegy lesz, hogy a Mechwartot vagy a másik megállót használják. Plusz ha már nem lesz ott a 42-es kocsiállás sе, akkor még hosszabb is lesz. Pedig valószínűnek tartom, hogy így lesz, meet így nem fog annyira felesleges pénzkidobásnak tűnni a Széchenyi utca megálló.

Előzmény: marky-511 (9782)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!