Nem vmi Zsolt,hanem Karácsonyi Zsolt,és a legjobb szakember,sajnos vkinek érdeke befeketíteni,mert jobb és lelkiismeretesebb munkát csinál mint a legtöbb szakszervíz. Szaktudásban jobban felkészült emberrel nem nagyon találkoztam, minden motoromat nála csináltatom. Soha semmilyen gond nem volt egyikkel sem, szóval abba lehet hagyni az "azt halottam hogy" kezdetű sztorikat,hazugságokat. Hogy is volt pontosan? Melyik haverok voltak? Nézzünk kicsit utána a vádaknak,ok? Magánvélemény? Kétlem... Hány pert vesztett a bolt mikor Zsolt már nem volt ott? Nevet is váltott,nem? Szóval tiszta szívből tudom ajánlani, igazán profi a munkájában, a tényeket nézzük és ne a hazugságokat,kedved daytona675.
Ha gond lenne akkor írj ide és megadom a telszámom, szívesen segítek. Szóval narancssárga keretet lenyomni, utána a fekete részt két oldalt benyomni és húzni le a csőröl. Le fog jönni simán.
:) Nekem meg volt :) Jó kis gép, nem is tudom hol kezdjem, talán mindenki próbálja ki, én meló után vetődtem arra véletlenszerűen, egy arc szállt le róla, akinek DL1000-es van, ő azzal hasonlítgatta össze, nekem meg ugye a jó öreg gőzös (karbis tigris). Hogy is mondjam? Mintha a Liptai Klaudiát vinnéd ágyba 1 hónapos böjt után 40kg-val könnyebben :) Jó, naggyon jó ;) Fél órás volt a menet, de megérte az "árát". Két dolog nem tetszett: a motorfékes hangja valamint a "szélvédelme". Dícsérném a fékjeit, a tömegét, szépen kipörgött, már amennyire a csüt. du-i forgalomban tehettem, kemény futóműve is jó lehet bizonyos utakon, frankó volt az ülés -nem csúszkálsz rajta, a váltót pedig külön kiemelném, frankón vette a fokozatokat! Őszintén szólva a műszerfalat, ami tényleg csak egy falat, alig néztem, ficánkoltam, toltam neki, csavargattam a bimbóját :) Kivi vok az XC-re, a nagyobb első kerék és talán a máshogy hangolt futómű sztárt csinálhat ezeken az ótvar utakon belőle! g
.... ja és egyébként ez a gyorscsatlakozó nem triumph specialitás, nagyon sok motoron ugyanilyen van. Természetes, hogy két oldalt kell benyomni, mert így van biztosítva, hogy ne tudjon kioldani. 1 másodperc alatt leszedhető. Visszafelé - mint minden gyorscsatlakozó - csak simán rá kell nyomni, az már 1 másodpercnél is kevesebb idő. :)
Könnyen. Az enyémet már nagyon sokszor szétszedtem. Kicsavarod a csavarokat a benzin gyorscsatlakozónál két oldalt be kell nyomni és úgy enged ki a csatlakozó. Amikor ez kész már le is emelheted a tankot. A benzin pumpát kivenni az őt rögzítő csavarokkal lehet, DE vigyázz mikor visszateszed, 10NM-el lehet csak meghúzni mert ha nagyon megcibálod akkor megszakadhat és persze átlósan kell húzni a csavarokat. Ha sokat veszed ki és be a benzinpumpát akkor érdemes gumitömítést kicserélni mert különben folyhat a benzin.
Ha van kérdés írj nyugodtan, a motoron kívül már mindent szétszedtem meg összeraktam a streetemen és működik. :) Vagyis jobban mondva a motoron kívül már mindent ki is cseréltem rajta, kivéve a lámpát. :)
"vagy amit mondtak itt is, h nyomva kell tartani a narancsot és úgy széthúzni?"
Egyfolytában azt is próbáltam :) De mint írtam, valószínűleg azt a narancs pöcköt teljesen ki kell szedni, mert a 3.-ik fényképen NINCS RAJTA a fekete csatlakozón!
Az első sajnos kicsit homályos. Itt még a helyén a csatlakozó. A másodikon a fehér "pipa" látszik, csak kicsit lemaradt a képről a fele. A harmadikon pedig a már leszedett csatlakozó. Ami érdekes, hogy leszedett állapotban nincs rajta a narancs rögzítő pöcök, amit mi is próbáltunk leszedni, de az sem sikerült. Ezek szerint az a titka, hogy azt kell teljesen leszedni (?:) .
Szóval ezen a linken látszik a "cucc". A 13-as számú cső az. A tank aljába van az AC pumpa csavarozva és abból áll ki egy műanyag "pipa" és arra csatlakozik rá ez a cső és megy fel az injektor sorra. A tank aljánál lévő "pipa" fehér és rajta a csatlakozó fekete, aminek van egy narancs színű rögzítő pöcke. Ezt a pöcköt bármelyik végállásba pöccintettük, akkor sem jött le a "pipáról" a csatlakozó. Kb. 2-3mm-t lehet mozgatni, de nem jön le, nem akad ki a rögzítő pöcök ami engedné. És amíg ez nem jön szét, addig nem lehet felhajtani a tankot.
Na aránylag lehet látni. Ez egy törött azért tűnik majd rövidnek. Ha ilyen akkor egyszerre kell a lemezt benyomni és széthúzni a csatlakozót, ha nem így csinálod nem fog szétjönni, vagy a gumitömítés tönkremegy ami egyébként 10Ft. Ha nem ilyen akkor nem tudom, hogy kell szétszedni.
Ugyanaz van rajta mint az enyémen?? Akkor van rajta egy kis lemez, azt kell benyomni és közben széthúzni, ha van rajta lemez és be birod nyomni akkor szét kell, hogy jöjjön! Megkeresem a régit hátha megvan még és lefényképezem neked!
Szia, Zolival a szerelővel beszéltem már. A furcsa, hogy az ami nekem kell nincs a robbantott ábrán. Majd megoldódik, végülis már azzal az enyhén sérült alkatrésszel motoroztam 45ekm-t úgyhogy ráér:D