Keresés

Részletes keresés

dukerangw Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2690

Nem vmi Zsolt,hanem Karácsonyi Zsolt,és a legjobb szakember,sajnos vkinek érdeke befeketíteni,mert jobb és lelkiismeretesebb munkát csinál mint a legtöbb szakszervíz. Szaktudásban jobban felkészült emberrel nem nagyon találkoztam, minden motoromat nála csináltatom. Soha semmilyen gond nem volt egyikkel sem, szóval abba lehet hagyni az "azt halottam hogy" kezdetű sztorikat,hazugságokat. Hogy is volt pontosan? Melyik haverok voltak? Nézzünk kicsit utána a vádaknak,ok? Magánvélemény? Kétlem... Hány pert vesztett a bolt mikor Zsolt már nem volt ott? Nevet is váltott,nem? Szóval tiszta szívből tudom ajánlani, igazán profi a munkájában, a tényeket nézzük és ne a hazugságokat,kedved daytona675.

Előzmény: daytona675 (2645)
-+Seth+- Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2689

Ha gond lenne akkor írj ide és megadom a telszámom, szívesen segítek. Szóval narancssárga keretet lenyomni, utána a fekete részt két oldalt benyomni és húzni le a csőröl. Le fog jönni simán.

Előzmény: Mcemru (2688)
Mcemru Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2688

kösz!

 

most a héten nem érek már rá, de kipróbáljuk, remélem Bálna érti hogy s mit kell összenyomni :)

Előzmény: -+Seth+- (2685)
gaborab Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2687

Hello Mindenki!

 

:) Nekem meg volt :) Jó kis gép, nem is tudom hol kezdjem, talán mindenki próbálja ki, én meló után vetődtem arra véletlenszerűen, egy arc szállt le róla, akinek DL1000-es van, ő azzal hasonlítgatta össze, nekem meg ugye a jó öreg gőzös (karbis tigris). Hogy is mondjam? Mintha a Liptai Klaudiát vinnéd ágyba 1 hónapos böjt után 40kg-val könnyebben :) Jó, naggyon jó ;) Fél órás volt a menet, de megérte az "árát". Két dolog nem tetszett: a motorfékes hangja valamint a "szélvédelme". Dícsérném a fékjeit, a tömegét, szépen kipörgött, már amennyire a csüt. du-i forgalomban tehettem, kemény futóműve is jó lehet bizonyos utakon, frankó volt az ülés -nem csúszkálsz rajta, a váltót pedig külön kiemelném, frankón vette a fokozatokat! Őszintén szólva a műszerfalat, ami tényleg csak egy falat, alig néztem, ficánkoltam, toltam neki, csavargattam a bimbóját :) Kivi vok az XC-re, a nagyobb első kerék és talán a máshogy hangolt futómű sztárt csinálhat ezeken az ótvar utakon belőle! g

-+Seth+- Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2686

.... ja és egyébként ez a gyorscsatlakozó nem triumph specialitás, nagyon sok motoron ugyanilyen van. Természetes, hogy két oldalt kell benyomni, mert így van biztosítva, hogy ne tudjon kioldani. 1 másodperc alatt leszedhető. Visszafelé - mint minden gyorscsatlakozó - csak simán rá kell nyomni, az már 1 másodpercnél is kevesebb idő. :)

Előzmény: -+Seth+- (2685)
-+Seth+- Creative Commons License 2011.03.31 0 0 2685

Könnyen. Az enyémet már nagyon sokszor szétszedtem. Kicsavarod a csavarokat a benzin gyorscsatlakozónál két oldalt be kell nyomni és úgy enged ki a csatlakozó. Amikor ez kész már le is emelheted a tankot. A benzin pumpát kivenni az őt rögzítő csavarokkal lehet, DE vigyázz mikor visszateszed, 10NM-el lehet csak meghúzni mert ha nagyon megcibálod akkor megszakadhat és persze átlósan kell húzni a csavarokat. Ha sokat veszed ki és be a benzinpumpát akkor érdemes gumitömítést kicserélni mert különben folyhat a benzin.

 

Ha van kérdés írj nyugodtan, a motoron kívül már mindent szétszedtem meg összeraktam a streetemen és működik. :) Vagyis jobban mondva a motoron kívül már mindent ki is cseréltem rajta, kivéve a lámpát. :)

Előzmény: Mcemru (2659)
Attis_ST Creative Commons License 2011.03.30 0 0 2684
gaborab Creative Commons License 2011.03.29 0 0 2683

Skacok, annyi időt nyomtatok már bele, lehet egyszerűbb lett volna hidegvágóval, aztán utána beszerezni azt a pár dolgot :)

Mindemellet: http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_tiger-4635504

Vasárnap vmi kis mozgás (akkor talán megint jó idő lesz)?

g

Csumabá Creative Commons License 2011.03.29 0 0 2682
Csumabá Creative Commons License 2011.03.28 0 0 2681

hehh...?

A szeme sem áll jól

Véget ér a gülüszemű, lázas ifjúság: a Triumph Street Triple megkapta az unalmas cicaszemet. Tovább »

forrás: totalbike.hu

 

Mcemru Creative Commons License 2011.03.28 0 0 2680

én megmondtam :)

nade télleg mondtam! csak azt nem sikerült mégse leszedni sehogy, ez tény, de biztos trükkös, nehogy könnyen leessen

Előzmény: BlueFazer (2679)
BlueFazer Creative Commons License 2011.03.28 0 0 2679

"vagy amit mondtak itt is, h nyomva kell tartani a narancsot és úgy széthúzni?"

 

Egyfolytában azt is próbáltam :) De mint írtam, valószínűleg azt a narancs pöcköt teljesen ki kell szedni, mert a 3.-ik fényképen NINCS RAJTA a fekete csatlakozón!

Előzmény: Mcemru (2677)
BlueFazer Creative Commons License 2011.03.28 0 0 2678

Igen, az a 13-as jelölésű benzincső ugyan az, mint amit a 3.-ik fényképen is pirossal bekarikáztam.

Előzmény: Mcemru (2676)
Mcemru Creative Commons License 2011.03.28 0 0 2677

hát igen, a narancs akkor lejövős részen van, azaz nem marad a tank oldalon...

vagy amit mondtak itt is, h nyomva kell tartani a narancsot és úgy széthúzni? na passz :)

Előzmény: BlueFazer (2675)
Mcemru Creative Commons License 2011.03.28 0 0 2676

ez a piros karikás része ment fel a fehér műanyagra? amit nem akartunk letörni :)

Előzmény: BlueFazer (2673)
BlueFazer Creative Commons License 2011.03.27 0 0 2675

Na, találtam végre képeket is! :)

Az első sajnos kicsit homályos. Itt még a helyén a csatlakozó. A másodikon a fehér "pipa" látszik, csak kicsit lemaradt a képről a fele. A harmadikon pedig a már leszedett csatlakozó. Ami érdekes, hogy leszedett állapotban nincs rajta a narancs rögzítő pöcök, amit mi is próbáltunk leszedni, de az sem sikerült. Ezek szerint az a titka, hogy azt kell teljesen leszedni (?:) .

 

 

Előzmény: BlueFazer (2673)
BlueFazer Creative Commons License 2011.03.27 0 0 2674

Nem ilyen a Mekié.

Előzmény: csibu955 (2670)
BlueFazer Creative Commons License 2011.03.27 0 0 2673

Na be is másolom a képet. Pirossal bekarikáztam a csatlakozót.

 

Előzmény: BlueFazer (2672)
BlueFazer Creative Commons License 2011.03.27 0 0 2672

Sziasztok!

Én lennék az emlegetett Bálna :)

Szóval ezen a linken látszik a "cucc". A 13-as számú cső az. A tank aljába van az AC pumpa csavarozva és abból áll ki egy műanyag "pipa" és arra csatlakozik rá ez a cső és megy fel az injektor sorra. A tank aljánál lévő "pipa" fehér és rajta a csatlakozó fekete, aminek van egy narancs színű rögzítő pöcke. Ezt a pöcköt bármelyik végállásba pöccintettük, akkor sem jött le a "pipáról" a csatlakozó. Kb. 2-3mm-t lehet mozgatni, de nem jön le, nem akad ki a rögzítő pöcök ami engedné. És amíg ez nem jön szét, addig nem lehet felhajtani a tankot.

 

http://www.originaltriumphparts.info/triumph_motorcycle_parts_selection_pfkWOT.php?block_01=&block_02=100054720&block_03=233408

 

 

Előzmény: gaborab (2665)
Mcemru Creative Commons License 2011.03.27 0 0 2671

hát vmi ilyesmi, Bálna próbálkozott vele többet, mindjárt átküldöm :)

Előzmény: csibu955 (2670)
csibu955 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 2670

Na aránylag lehet látni. Ez egy törött azért tűnik majd rövidnek. Ha ilyen akkor egyszerre kell a lemezt benyomni és széthúzni a csatlakozót, ha nem így csinálod nem fog szétjönni, vagy a gumitömítés tönkremegy ami egyébként 10Ft. Ha nem ilyen akkor nem tudom, hogy kell szétszedni.

Előzmény: csibu955 (2669)
csibu955 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 2669

Ugyanaz van rajta mint az enyémen?? Akkor van rajta egy kis lemez, azt kell benyomni és közben széthúzni, ha van rajta lemez és be birod nyomni akkor szét kell, hogy jöjjön! Megkeresem a régit hátha megvan még és lefényképezem neked!

Előzmény: Mcemru (2668)
Mcemru Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2668

köszi

 

uaz az van rajta mint ami csibu féle linken...

vagyis a tank maga, de az amit szét kell szedni h lejöjjön, nem látszik...

Előzmény: gaborab (2665)
csibu955 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2667

Szia, Zolival a szerelővel beszéltem már. A furcsa, hogy az ami nekem kell nincs a robbantott ábrán. Majd megoldódik, végülis már azzal az enyhén sérült alkatrésszel motoroztam 45ekm-t úgyhogy ráér:D

Előzmény: TripleBudapest (2666)
TripleBudapest Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2666

Szia,

 

huh milyen gumi ? 11es alkatrész ? az egy boltban dolgozó kolléga lesz. Szóljak valakinek hogy nem kell a "11"-es ?

 

90-100 al elég lassan gyűlik ... de már 135 indul :D elég unalmas 90 el pályán furikázni fel s alá....

Előzmény: csibu955 (2660)
gaborab Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2665
Előzmény: Mcemru (2662)
Mcemru Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2664

néztem én is, és ja, nincs rajta a tank és környékén... pedig hát tuti van, láttuk, alkatrészekből áll :)

Előzmény: csibu955 (2663)
csibu955 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2663

Néztem ábrát de nem találom rajta a csatlakozót!

Előzmény: Mcemru (2662)
Mcemru Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2662

jó kérdés, sokat látni nem lehetett, nőgyógyászkodás téma

próbálok vmi ábrát keresni

Előzmény: csibu955 (2661)
csibu955 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 2661

A csatlakozón nincs egy kis fémlemez? mert az be kell nyomni. Persze csak, ha olyan mint az enyémen.

Előzmény: Mcemru (2659)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!