Passat B6 3c5 2006.07.hó. BMP motorkód. Alvázszám szerint megtudom határozni,hogy az olajpumpa láncos-e vagy már fogaskerekes? Vagy csak a szervíz tudja megmondani? Vagy valami programmal?
Hogy a legoptimálisabbat említsem, talán a részecskeszűrő regenerálás indulna el, csak az egy helyben állás miatt ki is kapcsol, a túlmelegedés elkerülése érdekében?
Hali. Na ennek mi lehet az oka ? Alapjarat felmegy 1000re utana mikor bekapcsol a hutoventillator akkor vissza esik normal 800 fordulatra. Amikor 1000fordulaton van hulye hangja van gazadasra videon hallani a kulombseget. 2006 PDTDI BMR 2.0 Passat
Igaz nem Passat hanem Golf de az alkatrész ugyan az. Cseréltem lámpakapcsolót Golf 5 ben. Működik rendesen csak a kapcsoló világítása kb 10 mp. után kialszik a vészvillogó világításával együtt.
Nem olyan ritka a kevés kilóméter, nekünk van egy Golf 6-unk is, 1.4 TSI, a feleségem használja, ő is évi 3000 km megy, sőt most még kevesebbet. Az előző Jettánkat 9 évesen 65.000 km-re adtuk el, az majdnem újonnan került hozzánk. Most lehet erről vitázni hogy ilyen használatra milyen autó kellene, a TSI nem a legideálisabb erre, lehet hogy egyszer kicseréltem egy Prius-ra. Most jelzi a Golf hogy olajcsere kell, letelt a 2 év, de kb 6000 km van az olajba, mondtam neki nem kell még sietni :D
Én nem tudom, de annyira érdekes volt, hogy a szerelő azonnal az olajbetöltőt akarta leszedni és nem tudta. Vagy ráhibázott, vagy csak telitalálata lett. Amúgy ez az egyszem TFSI, amit ő szerel.
Ez az cikkszám szerint:
Ezt pedig érdekességképpen. KXX-s a rendszáma, vagyis kb. 2006-os. kiírás szerint van benne 38.000km. Sehogy se tetszik ez nekem. Ha 10 év alatt belement 38.000km, az nem jó, mert vagy rövid távokon ment bele ez a km, vagy sokat állt, néha mentek vele. Én inkább a B variánsra tippelek: a nepper egyre pofátlanabb.
Illetve most vettem eszre csak, hogy a bal oldali tavolsagi mukodik felkapcsolas utan, a jobb oldali nem. 8 honapja vettem bele uj Osram Xenon izzokat. Lehet higy az izzo szallt el, vagy valami elektronika esetleg !!??!!
A problémám pont ugyanaz. Ahogy mica-r írja nagy valószínűséggel az lesz a hiba (kormányzár), ha kész a kocsi akkor megírom, hogy mi volt a baj, alkatrészre várunk. a kocsi egy 2008 as crtdi. :-( .
Sziasztok ! Passat B6 2006os evjarat, gyari Bixenonos lampam van. Muszerfalon megjelent a kis izzo alaku piktogram. Lampa renderen mukodik , szintez is, viszont refelktort felkapcsolom , majd utana magatol kb 5masodperc mulca lekapcsolja (viszont a muszerfalon aztjelzi h a reflektor elvileg megy)
Talalkozot mar valaki ilyennel? Illetve ha igen , akkor mi a hiba es mi a megoldas ? Nem tudom geppel kilehet e olvasni, de sajnos gepre dugast csak jovoheten tudok alkalmazni. Valaszotokat es segitsegeteket elore is koszonom !
Fura problémába futottam ma bele, természetesen egy 250kmes vidéki út alkalmával...2009-es passat, út végén leparkoltam, kiszálltam, ki akartam a távirányítóval nyitni a hátsó ajtókat, de nem nyíltak. Nem értettem, próbáltam bentről az ajtóról, de úgy se ment.
Próbáltam ráadni a gyújtást, de semmi, hiába dugom be a kulcsot, az óra látszik meg a kmóra, de ikonok stb. gyújtás nincs. Nyitni-zárni se tudom távirányítóval. Gyorsan elemet cseréltem a kulcsban, hátha, de persze nem az, nem is magyarázta volna pl. bentről miért nem nyílik...
Elektromos kézifék sem old ki, de rádió bömböl, lámpa világít, tehát gyanítom nem akksi.
Valaki járt már így, vagy van vmi tippetek mi lehet ez?
Egy szerelő ismerős azt mondta, kormányoszlop hiba lehet esetleg, trailer+kormányoszlop csere márkaszervízben...
Szerelő át nézte intercooler nem lyukas csövek nincsenek kilyukadva.azt mondta ez ilyen. Mondtam az hülyeség mert nem ilyen volt. Erre azt mondta akkor nem tudja Mi lehet.
Sziasztok! Érdeklődnék hogy a részecskeszűrő kb80-100 kilométerenként tisztul. Eddig azt mondta szerelő rossz injektor miatt. 2darab rossz volt ki ezt cserélve de még mindig nem jó. Egr pillangó szelep ki lett tisztitva az is lehet azt mondta szerelő és még mindig nem oldódott meg a gond. Valami miatt kormol az autó de nem tudja megmondani.olajat nem eszi. Esetleg valami ötlet mi lehet a gond? Részecskeszűrőt nem iktatják Ki mert nagyon füstölni fog mert valaminek jo. Esetleg valami ötlet?? Köszönöm a segítséget.
A VW Berta - Vadász nem tudta. Ma beslattyogtam a VW-be, kezemben a rossz alkatrésszel, mondom: ez a kipufogógáz visszavezető szelep. A pult másik felénél levő csávó: nem, ez a kartellgáz visszavezető szelep!
Mondom én: ja, az, csak rosszul mondtam! De a kinyomtatott papírra is ez volt írva (amin vittem az autó adatait, alvázszámát, stb.).
Tehát tudták, de mégsem...
Sőt, az alakatrész típusa alapján meg Jettához hozta csak. Amúgy elég előszériás az én kocsim, nem csodálkoznék, ha ez-az más lenne benne.
B6 passat hátsó helyzetjelzőt lehet valahogy javítani? 4db led a helyzetjelzőn nem ég vagy időnként villog. Nem találtam neten senkit aki foglalkozik vele. Vagy cserés az egész lámpa?
Tudom hogy nem olcsó és ki is cserélek mindent amit kell. Nem sajnálok tőle semmit mert imádom ezt a kocsit. Szerintem se lesz rossz az EGR még egyszer. Valami vákumcsőre szelepre vagy ilyesmire gondolok!