A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ezt velem is eljátszották egy céges üdülőnél. Minden nap sétakor ráültették a motoromra a kisgyereket. Jól összekarcolta szandival a tankot. Kiderítettem ki volt és szóvá tettem. "Mi baja lesz tőle?" flegma választ kaptam. Megkérdeztem, hogy mit szólna, ha csak úgy beleülnék a kocsijába, vagy nekidőlnék és a farmer gombokkal kicsit összekarcolnám. Akkor leesett neki a tantusz. Mondtam, hogy egyébként semmi kifogásom nem lett volna, ha megkérdezi, csak a szandit kellett volna levenni és már ülhet is rá.
Meg egyszer egy lerogyott alkesz a kocsma előtt felült az MZ-mre, rászóltam, a válasz egy "Tedd magad takarékra öcsi, nekem is ilyen volt". Na ő, kapott egy lángost :-)
Mondjuk annak nem örültem amikor a boltból arra jövök ki, hogy ráültették a gyereket aki lerúgta a gyertyapipát. "De csak egy fotóra",aztán még én voltam a morcos vén hülye.
Köszönöm a segítséget szerintem az első link segíteni fog 14-es alkatrész és a hozzá tartozó 17 gumigyűr lesz az. Égő cserénél sikeresen ráfeszítettem a könyököm és megreccsent :-)
Szeretnék 1200 Rt -hez a tanknál lévő benzincső gyorcsatit rendelni ami sajnos elrepedt és spriccel. De nem találok sehol sem, esetleg valami beszerzési megoldást vagy linket szeretnék kérni. Köszönöm előre is!
A maximalizmus és az önsorsrontás között azért van egy nem elhanyagolható különbség.:)
Én lecsaptam a plexit a legalsó állásba, beraktam a füldugókat, aztán csattogtattam a váltót a napsütésben összesen vagy 800 kilométeren át itt a környéken.:)
Szombaton leszedtem a kormánymagasítót, és a tanktáskát előre toltam. Az SW-Motech Pro tanktáskám alja állítható. A kormánymagasító miatt a leghátsó pozícióban volt a táska,- legközelebb felém, legtávolabb a kormánytól - ezen tudtam a kormánymagasító nélkül változtatni, s mintegy 7 cm-t előretolni. A koncepció az volt, hogy a kerék felől feljövő áramlatot “elzárjam”. Arra tippeltem, hogy a tank körüli idom megvezeti felfelé a szelet, amit a táska nem úgy tör meg, ahogy kéne, és ha többet kitakar a táska, akkor hátha.
A kormányt a 0 fokos jelzéshez állítottam. Ettől a kézvédő nagyjából vízszintes, talán picit inkább hátra lejt. Korábban, a magasítóval a 10 fokos beállás volt használva, ettől előre dőlt a kézvédő.
Eredmény: nem tökéletes, de tartósan alkalmassá vált a moci a 130-as tempóra. Minimális fejrázás van, talán a szélzaj is kisebb. Azt tippelem, hogy a sisak aljánál keletkeztek azok az örvények, amelyekkel gond volt.
Jövő héten megnézem ezt az egészet 10 fokos kormányállásánál is - simán lehet, hogy nem a táska pozíciója volt a javulás okozója, hanem a kézvédő helyzete. Illetve az is lehet, hogy a testhelyzetem megváltozása az ok. Plusz a táskában is még van egy kis játék, talán fél centi.
Ilyet szerelnék rá. A Tigeren bevállt, jól tölti a telefont, könnyű betenni, kivenni, oda forgatom, ahová akarom, ha akarom fekszik, ha akarom áll, mi az? :)
Az ülés alatt, bal oldalt lévő DIN csatlakozóról tudsz előre vinni gyújtásvezérelt 12V-ot. Vagy rámérsz az USB csatihoz menő vezetékre, hogy mennyi van benne. Vagy ha azon 5V van, vidd onnan, ha 5V-ot igényel a töltőd. Milyet akarsz beépíteni? Van kiszemelt?
A dobozokkal 96 cm széles, a táskákkal (nagyfaluban használom) 80 cm. Az Rt szöghajtással nagyon jó lett a 90-110 tartomány, az egyest sem érzem jelentősen hosszabbnak, hátrány a kerék mögötti sárvédő nem felszerelhető így.
Múlt héten megjött a hjc rpha-m, valami egészen valószínűtlenül újszerű állapotban, nem tudom, hogy lehet bármire ennyire vigyázni. Na mindegy is, a c70 utan vettem fel egyből, és habár csak dinamikus városi menet volt a menű, szerintem csendesebb a zártnál. Majd csinalok egy rendes tesztet, ha vác fele lesz dolgom.
Ma egy kölcsön Schubert C3Pro-ban motoroztam. Ugyanúgy remegett a fejemen, pedig aki adta, ő esküdözött rá, hogy nem fog. De fogott. Szóval a sisak kérdést kizártam. Viszont a felhajthatós sisak nagy királyság.
Kezd az lenni a gondolatom, hogy lehet, nem is a plexi magasságával kéne játszanom, hanem a szélességével. Mi van, ha nem is felülről remeg a sityó, hanem alulról, amit a plexi melletti levegő gerjeszt? Vagy az, ami a csőr miatt a kerék felöl feljön?
Csattan 1-esben? Igen, csattan. Legalább tudom, hogy bevette :)
A K12-vel sikerült ott is találnom néha ürest, ahol nem kellett volna. Cserébe nem csattant egyesben.
Ma feltettem a Wunderlich-féle kormánymagasítót, ami közelebb is hozta egy kicsit a kormányt. Ég és föld, hogy mennyivel kényelmesebb így az üléspozíció.
Meg felkerült a versenyplexi is, végre nem a sisakra tolja az összes levegőt.