Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sebike05 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 10858

valami nincs a helyén vagy hővédő vagy fékbiztosító lemez,féktárcsa cserekor a kerékagy fémtisztára lett pucolva?

Előzmény: Skipgeri (10857)
Skipgeri Creative Commons License 2016.10.01 0 0 10857

le lettek cserélve az első fékek is(tárcsa, betét ) de sajnos a problémám nem múlt el. 

A bal első kerék felől fémes cicergő hangot hallok. A kerék fordulatának a függvényében. Továbbá autopalyan komolyabb fékezéskor remeg a kormány a kezemben. 

tudom hogy így látatlanban csak tippelgetni tudtok ti is, de vajon mi okozhat ilyen jelenséget? 

sebike05 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 10856

akkor nézz adatlistát és indítástól már dolgozik és figyeli is az ECM!

Előzmény: R!ck4 (10855)
R!ck4 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 10855

Ez azért is érdekes, mert a sima feszültségugrásos, fűtött  szonda jó  euro2-euro 4 között egészen biztosan, az euro2 és az euro3 között asnnyi volt a különbség, hogy utóbbinál kellett  a kat mögé is a szonda,  és amíg egy ilyen szonda  fel nincs fűtve kb 350°C-ra, nem dolgozik, valahol áll, valamit mutat, de annak a valósághoz köze sincs, tehát figyelni sincs értelme.

 

Na majd a BME-s docens ismerőstől megkérdem, a tudomány mai állása szerint hogy is van ez.

Előzmény: sebike05 (10843)
R!ck4 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 10854

Erre én azt szoktam mondani, hogy csak azokkal tudok jót vitázni, aki először is megérti, amit olvas, másodszor perig érthetően, tényekkel alátámasztva magyaráz meg valamit, ami szerinte igaz.

Kevesek erénye, hogy ez a kettő már elsőre sikerül, pedig az átlagembernek már 10-12 évesen lenne ennyi esze,  de a jó hír, hogy lehet újra próbálkozni.

Előzmény: Törölt nick (10842)
somi1955 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10853

Én meg holnap viszem oda a paripát.:)

Előzmény: btonkol1 (10852)
btonkol1 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10852

Köszi!

 

Holnap felhívom őket.

 

Előzmény: somi1955 (10851)
somi1955 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10851

Nem,Ők problémamegoldók.

Előzmény: somi1955 (10848)
btonkol1 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10850

Köszi!

 

Ők hivatalos szervíz?

 

Előzmény: somi1955 (10848)
btonkol1 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10849

Szia!

 

Köszi a gyors választ!

És én azt honnan tudom kideríteni, hogy ki milyen műszert használ?

Gondolom mindenki azt mondja hogy azt használja.

Előzmény: sebike05 (10847)
somi1955 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10848

Kőbánya Gránátos u 4.

 

Tibi:30-576 9406

 

Robi:30-952 4156

Előzmény: btonkol1 (10846)
sebike05 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10847

Az utángyártott jeladók többségével csak a gond van,a kábelkötegben is lehet hiba stb...

Sajnos az általános műszerek által jelzett vagy nem jelzett hibák alapján nem igazán lehet elindulni kell a gyári műszer

Előzmény: btonkol1 (10846)
btonkol1 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 10846

Sziasztok!

 

Látom többen leírtátok, hogy hosszabb (4-6 óra) állás után az autó nem indul elsőre csak második indításra.

Próbáltam többszöri gyújtást adni mielőtt indítom, de ugyanaz hogy csak másodikra indul. Szivattyút hallom dolgozni.

Szerelőnél a vezérműtengely és főtengely holtpont jeladót jelzi hibának. Mindkettőt cseréltük, hiba maradt.

Szakszervizet nem ajánlják, mert állítólag csak fizetek, de nem tudják megjavítani.

Pest megyében ha valaki tudna valami profit azt megköszönném.

Valakinek sikerült rájönnie a hiba okára?

Válaszokat előre is köszönöm.

saba0915 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10845

Akkor mit cseszhettem el ha rossz a bekötés? Lambda ki- lambda be csatlakozó rajt volt és azt csak egyféleképpen lehet összedugni.

captainb Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10844

De van, az Eur 4-es szabályozásban egészen biztosan. De lehet, hogy már a 3.ban is. (Nekem 4-es van, ott biztosan van.)

Előzmény: R!ck4 (10840)
sebike05 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10843

Tévedsz Eur3 tól már figyeli hideg üzemben is

Előzmény: R!ck4 (10840)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10842

Erre szoktuk azt mondani, hogy a kihallgatás során a gyanusitott többszörösen ellentétbe keveredett korábbi vallomásaival ;-)))

Előzmény: R!ck4 (10840)
R!ck4 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10841

Eddig nem vettem észre a forrasztásos problémát, még szkóppal se lehet kimutatni, hogy baja lenne, pedig az egy kicsit érzékenyebb, mint egy ecu..

 

Én nem szerelek Lacettiket, csak bő 11 évnyi amerikai autós tapasztalatom van a szerelés- alkatrész- használat vonalon, meg persze vagy 20 évnyi más autókkal...

Előzmény: sebike05 (10833)
R!ck4 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10840

A zavar nálad van, mindjárt itt is van 4 érv, hogy miért.

-Magamnak hozok 3 db lambdát, és pont.

-Az alkatrészek úton vannak, jövő héten lesz a kezemben.

-Hideg üzemben nincs lambda szabályzás, minimum 30 másodperc, mire felfűti a szondákat, tehát ehhez se a régi, se az új szondáknak nincs köze.

-Senkinek se kínáltam a portékámat, csak az árak különbségét írtam le.

Előzmény: Törölt nick (10832)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10839

Akkor is vidd el kiolvastatni, hogy hozzá értő szervizbe, és utána fogod tudni a továbbiakat.

Előzmény: saba0915 (10837)
sebike05 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 10838

rossz a bekötés

Előzmény: ventura20 (10834)
saba0915 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 10837

Azt irogatták ha cseréltem a szondát törölni kell a hibakódot, mert addig el nem tünik a sárga lámpa mig számitó gépen ki nem törlik ,állítólag így látszik elfogadta-e a másik szondát a gép. Vagy ez hülyeség?

captainb Creative Commons License 2016.09.27 0 0 10836

Mert ha rossz a szonda, akkor az autó megy, normálisan, egy úgynevezett vészbeállításon. Itt a szonda értékét egy mesterséges érték, 0,4 helyettesíti. Az autó látszatra normálisan üzemel, de a fogyasztásod jelentősen megnő, továbbá a check lámpa világít. Lambda szonda hiba esetén el sem alszik, mert az egy fontos környezetvédelmi rendszer hibájára utal. Szerintem vidd szervizbe. 

Előzmény: saba0915 (10835)
saba0915 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 10835

Sziasztok! Tettem lambdát a kocsiba. Ez volt benne eredetileg is. A kocsi primán gyorsul nyoma  sincs a rángatásnak , viszont még mindig ég a sárga lámpa.  Vigyem szervizbe vagy van más lehetőség is , mint irtam olyan mint a hiba előtt.

ventura20 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 10834

sziasztok-én abban kérném a segítségeteket,hogy a gyári magnót akartam le cserélni egy 2-din-es fej egységre de amikor a helyzetjelzőt fel kapcsolom azt írja ki reversing!!

Mitől lehet ez??

Köszönöm előre is.

sebike05 Creative Commons License 2016.09.26 0 0 10833

én megy 20éve foglalkozok daewoo chevroletek javításával 13éve alkatrészeivel van tapasztalat bőven,a gányolást igyekszem kerülni és ismét leírom forrasztani tilos toldani lehet...

Előzmény: R!ck4 (10828)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.26 0 0 10832

Kis zavart érzek az erőben... Értem én, hogy el akarod adni az általad forgalmazott cuccokat és mindenki a saját portékáját dicséri. De ha valóban olyan überfaszák ezek a lambda szondák, és jól ismered a tipust, akkor miért írtad a 10812-es hsz-edben, hogy :

 

Pont ugyanezzel van olyan, hogy hidegen indításnál elsőre nem indul, még úgy sem, hogy előtte akár 3x is ráadom a gyújtást, és várok, hogy felnyomja a benzint rendesen.. Tekerek kettőt, utána indítózok újra, és azonnal jár is a motor. Ez mi lehet? üzemanyagszűrő vadi új benne.

Előzmény: R!ck4 (10828)
captainb Creative Commons License 2016.09.26 0 0 10831

 de nekem saját 3 db, és másnál saccra 25 autóval van tapasztalat

 

Na várjál. Ezzel a hárommal hogyan van tapasztalatod, ha még be sem építetted, pláne több ezer km? :O 

Előzmény: R!ck4 (10829)
captainb Creative Commons License 2016.09.26 0 0 10830

Hopp! Álljunk meg egy szóra!

 

Bármihez tudsz amcsi alkatrészt? Mondjuk egy 82-es Ford CV LTD-hez is? 

 

Amúgy meg a forrasztással a kábel ellenállását megváltoztatod, és emiatt rossz jel érkezhet az ECU-hoz. Nem tudom, milyen Denseo volt a szondám, de biztosan nem működött vele rendesen az autó. Ezeknek a Lacettinek nyavalyás egy elektronikájuk van. Szög egyszerű, de minden szirre- szarra meghülyül. 

Előzmény: R!ck4 (10828)
R!ck4 Creative Commons License 2016.09.26 0 0 10829

Az a denso, amit én hozok, made in usa, vagy made in japan. Az, amit te vettél, nem tudom mi, de nekem saját 3 db, és másnál saccra 25 autóval van tapasztalat, mind hibátlan volt sok sok tízezer km után is. Nekem ez elég, más vegye meg amennyiért szeretné. 

Előzmény: captainb (10827)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!