le lettek cserélve az első fékek is(tárcsa, betét ) de sajnos a problémám nem múlt el.
A bal első kerék felől fémes cicergő hangot hallok. A kerék fordulatának a függvényében. Továbbá autopalyan komolyabb fékezéskor remeg a kormány a kezemben.
tudom hogy így látatlanban csak tippelgetni tudtok ti is, de vajon mi okozhat ilyen jelenséget?
Ez azért is érdekes, mert a sima feszültségugrásos, fűtött szonda jó euro2-euro 4 között egészen biztosan, az euro2 és az euro3 között asnnyi volt a különbség, hogy utóbbinál kellett a kat mögé is a szonda, és amíg egy ilyen szonda fel nincs fűtve kb 350°C-ra, nem dolgozik, valahol áll, valamit mutat, de annak a valósághoz köze sincs, tehát figyelni sincs értelme.
Na majd a BME-s docens ismerőstől megkérdem, a tudomány mai állása szerint hogy is van ez.
Erre én azt szoktam mondani, hogy csak azokkal tudok jót vitázni, aki először is megérti, amit olvas, másodszor perig érthetően, tényekkel alátámasztva magyaráz meg valamit, ami szerinte igaz.
Kevesek erénye, hogy ez a kettő már elsőre sikerül, pedig az átlagembernek már 10-12 évesen lenne ennyi esze, de a jó hír, hogy lehet újra próbálkozni.
Eddig nem vettem észre a forrasztásos problémát, még szkóppal se lehet kimutatni, hogy baja lenne, pedig az egy kicsit érzékenyebb, mint egy ecu..
Én nem szerelek Lacettiket, csak bő 11 évnyi amerikai autós tapasztalatom van a szerelés- alkatrész- használat vonalon, meg persze vagy 20 évnyi más autókkal...
Azt irogatták ha cseréltem a szondát törölni kell a hibakódot, mert addig el nem tünik a sárga lámpa mig számitó gépen ki nem törlik ,állítólag így látszik elfogadta-e a másik szondát a gép. Vagy ez hülyeség?
Mert ha rossz a szonda, akkor az autó megy, normálisan, egy úgynevezett vészbeállításon. Itt a szonda értékét egy mesterséges érték, 0,4 helyettesíti. Az autó látszatra normálisan üzemel, de a fogyasztásod jelentősen megnő, továbbá a check lámpa világít. Lambda szonda hiba esetén el sem alszik, mert az egy fontos környezetvédelmi rendszer hibájára utal. Szerintem vidd szervizbe.
Sziasztok! Tettem lambdát a kocsiba. Ez volt benne eredetileg is. A kocsi primán gyorsul nyoma sincs a rángatásnak , viszont még mindig ég a sárga lámpa. Vigyem szervizbe vagy van más lehetőség is , mint irtam olyan mint a hiba előtt.
sziasztok-én abban kérném a segítségeteket,hogy a gyári magnót akartam le cserélni egy 2-din-es fej egységre de amikor a helyzetjelzőt fel kapcsolom azt írja ki reversing!!
én megy 20éve foglalkozok daewoo chevroletek javításával 13éve alkatrészeivel van tapasztalat bőven,a gányolást igyekszem kerülni és ismét leírom forrasztani tilos toldani lehet...
Kis zavart érzek az erőben... Értem én, hogy el akarod adni az általad forgalmazott cuccokat és mindenki a saját portékáját dicséri. De ha valóban olyan überfaszák ezek a lambda szondák, és jól ismered a tipust, akkor miért írtad a 10812-es hsz-edben, hogy :
Pont ugyanezzel van olyan, hogy hidegen indításnál elsőre nem indul, még úgy sem, hogy előtte akár 3x is ráadom a gyújtást, és várok, hogy felnyomja a benzint rendesen.. Tekerek kettőt, utána indítózok újra, és azonnal jár is a motor. Ez mi lehet? üzemanyagszűrő vadi új benne.
Bármihez tudsz amcsi alkatrészt? Mondjuk egy 82-es Ford CV LTD-hez is?
Amúgy meg a forrasztással a kábel ellenállását megváltoztatod, és emiatt rossz jel érkezhet az ECU-hoz. Nem tudom, milyen Denseo volt a szondám, de biztosan nem működött vele rendesen az autó. Ezeknek a Lacettinek nyavalyás egy elektronikájuk van. Szög egyszerű, de minden szirre- szarra meghülyül.
Az a denso, amit én hozok, made in usa, vagy made in japan. Az, amit te vettél, nem tudom mi, de nekem saját 3 db, és másnál saccra 25 autóval van tapasztalat, mind hibátlan volt sok sok tízezer km után is. Nekem ez elég, más vegye meg amennyiért szeretné.