Van egy 2007 es vivarom 2.0 cdti és szeretnék tempomatot. Bontott? Vagy csak új a megoldás. Ja és szegedi vagyok. De bárhova elmegyek ha tempomattal jöhetek visszafelé. :-)
Szinte mindig van az autóban. Mikor visszakalapáltam a féket, jól befújtam és még próbáltam a gumi alá is juttatni.
Behúztam párszor a kéziféket és a bal oldali vissza is ment a helyére a jobb oldalinak kb 1cm hiányzott a végálláshoz (mondjuk annak fentebb is kellett menni, mint a másiknak).
A csere előtt még sikerült párszor reflexből behúznom és a WD40-es kezelés hatására elég jól működött.
Jól bekell olajozni.A zsirt nem tudod olyan mélyre bejuttatni mint az olajat.Nem árt WD40-el befujni időnként a kilogó részt és megjáratni a bowdent.Rendszerint az első 10-15 cm rohad be.
Kicseréltem egy szakinál új külső és új bowden.Műszaki miatt muszáj,no meg nem kell leállítani ha kiugrok az autóból egy percre amíg beül az utas,Eddig leállítottam sebességbe raktam,de most kézifffékezzek éljen az önindító kímélés.
Az jóóóó, nem hajtották szét :-) kc tuning kollega kezelésbe veszi, és máris a kért teljesítményt adja le a kocsi. A forgalmiban továbbra is 90 paci, valójában 90-től 140 paciig :-) :-)
Ngyon bevált a Vivaró kézifék kötél a legjobb találmány .Nem rohad be soha se a bowden se a kar a keréknél.Nem kell cserélni 4 havonta .A karácsonyfámra is teszek majd oly szép. SŐT ANNAK A BAROMNAK A NYAKÁBA IS AKI MEGTERVEZTE!!