Sziasztok. Valaki tudna adni valami infót hogy a középen futó fékcsövet hogyan tudnánk kicseréllni. Nem találunk sehol alkatrészt. Minden cső megvan csak az nincs. Műszakira muszály kicseréllni. Előre is köszi.
Igen. Motor a helyén maradt és picit leengedve jött le a váltó. Diag szerint nincs hibakód. Semmi. Amúgy pörköl a masina de mondom valami nem az igazi. Nem olyan szépen, simán fut mint előtte. Ereje van. Az biztos.
Szia! A szerelés hogy zajlott,motor bent maradt a helyén,váltó le?Még1x nézz át minden csatlakozót össze van e dugva rendesen.Diagot dugd rá,van e hibakód?
Ha a hiányzó állítmány a sípol szó és van tolató radar az autóban, akkor a szerelő feltehetően nem vagy nem jól dugta össze az egyik érzékelőt a tolatóradar kábelkötegével.
307-es Peugeot-nál az autó alá fekve a hátsó lökhárító belső oldalén elérhetőek a csatlakozók. 206-osnál nem tudom, hogy hogy van.
Én meg úgy értelmezem, hogy ha tolat, akkor a hátulja az eleje. Valamit elbabrált az a fránya szerelő:) Nem kéne tolatni ezentúl szerintem.
Na itt már nagy a baj, ha a hibát sem tudjuk egyetértésben belőni:))))))) Akkor a megoldásban mennyi egyet nem értés lehet:) Várunk ráérőktől további tippeket a hiba okára és a javításra. Mi lehet a baj és főleg mi lehet a megoldás? (Egész éjjel nem tudtam emiatt aludni.)
Kérdésem lenne, van egy 2004-es 2.0-es benzines 307 CC-m. Az autóban légzsák illetve ABS, ESP/ASR hiba volt. Légzsák javítva lett, el is tünt szépen, kiolvasás után az abs re szakadást irt a jeladónál, csere megtörtént szépen el is tünt a hiba jelzés, ugyanakkor az ESP / ASR (csak és kizárolag az ABS el jelent meg, és mindig együtt voltak) szóval az ESP / ASR megmaradt, bármit teszek (akksi lehuzás és egyebek) van valami mód házilag eltüntetni? Esetleg valaki találkozott már vele, miért maradhatott?
2.0 HDI, 100 KW, RHR motoros járgányomon volt egy Y ág törés a vákuum csöveknél ami a solenoid szelepekhez megy és vezérli a beáramló levegő elkerülő ágat és a turbó geometria szelepet Kijavítottam a hibát . .........Jól is ment az autó egy ideig . Ismét hibás lett valami ....... a vákuum rendszer zárt és jól működik........ de most valamilyen okból nem indul el a turbó és mélyebb lett a kipufogó hangja . Aknáról nézve nem látszik semmi hiba és minden tömített . Ha a turbó solenoid szelepét kiiktatom és a vákuumot közvetlen adom a turbónak akkor megy mint állat....bizonyos fordulatig ...de azonnal bedobja a túl magas turbónyomás hibát és nem engedi valami más pörögni . A vákuum részen 3db egyforma vezérlő szelep van és már felcseréltem a turbóét hátha az a gond ......de nem lett változás . A légtömeg mérőre is gyanakszom ....de ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatnám ,elolvasnám . Köszönöm .
Ez azért van,pl,ha vontatni,vagy tolni kellene az autót akkor a gyujtás ráadása után legyen szervód,
ha a motor meghótt vmiért :-))
Na javaslom,h a szervód csatiját vizsgáld meg,fújd meg kontaktal és nézd meg a vezetékeket is a csati környékén. A kerékjárati műa.dobot húzd el annyira, vagy vedd le,h hozzáférj a szervóhoz. A piros vezetéket nézd meg,hogy szakadt-e valahol.
Túl vagyunk a kuplung, kettős tömegű cserén. Csere óta belekerült 2000km. Olyan fura ezt mondani de mintha nem menne olyan szépen mint a gyári ugyan de kopott alkatrészeivel. Picit mintha vissza lenne fogva. Megy a gép, húz de valahogy nem az igazi. Előtte cseréltem gázolajszűrőt. Korábban delphi volt benne most Alco van benne. Hidegen érzem igazán, hogy kicsit szorul valami. Olyan mintha fékezném. Tudom, hülyeség lehet de egyszerűen érzem, hogy valami nem stimmel :(.
Tapasztaltatok már hasonlót? Esetleg valami ötlet?
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy valaki találkozott már hasonló hibajelenséggel:Peugeot 307 sw 2002-es 1.6 benzin.
Az autó beinditásakor nincsen szervó csak akkor lesz, ha elindulok vele, a kerék fordul kb 1 fordulatot, és érzékeli az ABS, hogy az autó mozgásban van,innentől addig amíg le nem állítom addig tökéletesen működik. Elvileg a vezérlő egység nem ad jelet a szervónak, hogy a motor jár (gondolom). Ha valaki találkozott hasonló hibával és megosztaná velem azt meg köszönnėm.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a képen nyíllal jelőlt pin-en hány voltot kellene mérnem a testhez képest? Eddig a nappali menetfény erről a pinről kapta a kapcsolt 12 voltot. Pár napja vettem észre, hogy gyújtásra nem kapcsolódik fel a menetfény. Rámértem multiméterrel 1,3 voltot mértem csak. Utalhat valami BSM gondra? Az autó működésében nem vettem semmit észre. 2003 2.0 RHS