A62.5TDIQ ajánlotta? Azt biztos jó cucc, csak egyelőre nekem sem éri meg.
Elsa, Etka megoldható.
A baj ezzel a vcds (meg utánzataival) az, hogy nekem nem csak kiolvasásra kéne, hanem jó lenne, ha minimálisan is, de be is lehetne avatkozni vele. Itt nem csak a szervizintervallum visszaállítására gondolok.
A legolcsóbb cuccok csak kiolvasásra jók. A legdrágább meg drága. :)
A középutat kéne megtalálni, azokat meg nem ismerem, és annyira azért nem is értek hozzá.
Nekem is 99-es 6os qottrom van. Nekem 80Ezerért kínáltak VAS5054A-t telepítve ajándékba +etka és elsa magyar nyelven..... ...nekem aki csak a sajátját piszmogná vele semmiképpen nem érné meg!
Üdv az URAKNAK!Kis segítség kellene!!!2008 ban eladtam az A6-ot, amit a mostani tulajdonosa nem iratott át.Tegnap kaptunk levelet a Polgármesteri Hivataltól , levonják a munkabérből a gépjárműadót.Most telefonon azt közölték, hogy amig a nevemen van ezt én fizetem.Nem tudom az új vevőt fegyverrel kényszeríteni az átírásra.Mit tehetek, hogy elekerüljem ezt a munkabérből való levonást?Ha lehet S.O.S. Köszönöm
Cs!rke, Te helyileg merre laksz a kicsiny hazánkban? Neked van kéznél laptop vcds programmal? Mintha régebben említetted volna hogy ilyesmivel beállítgattátok a tiedet(Allroad ugye?) Amúgy problémamentes vagyok(nagyából) csak megnézni minden ok-e gépen is.... ...Itt mifelénk(Mátészalka) nem tudok senkit akinek lenne(service bezárt....) meg ami a fontossabb ért is hozzá... ...aztán arra gondoltam úgyis járok pestre Anitával, ha esetleg útbaesnél:)
Üdv. Látatlanba sem kicsi a gond, de majd úgyis megírod mi az ha szétszedítek. Addíg is ne indítsátok be mert szvsz. csak ártasz neki! Vontatni úgysem lehet(vagyis lehet csak nem szabad mert széteszi a váltód) úgyhogy marad a tréler. "füstölt mint állat" ez kék füstöt jelent? Vezérműtengely...??? ...Vagy ebbe már a jobbik fajta van??? Talán esetleg porlasztóra tippelek(fekete füst) látni kell! Majd írj!
Igen, vag-com-mal átállítható, de minek kéne piszkálni ezt a menüt?
A szervizesedékesség jelzését csak nullázni szokták. Akkor a beállított érték (km, vagy hónap) újraindul. Viszont a long-life-osaknál nem így megy! Ott van egy szenzor az olajdekni közepén (ha a Tieden nincs, akkor nem long-life-os ;)), és az nézi az olaj viszkozítását, és az alapján javasolja a cserét. Szóval nem 20ekm-nél, vagy 30e-nél, hanem akkor, amikor szüskéges, tehát nem egy beállított érték alapján.
ASB kódú motor , alapjáraton melegen mintha kihagyna a motor ,piros lámpánál ringat-rángat (hibatároló teljesen üres)
de gázadásra minden rendben illetve ha bekapcsolom a klímát akkor megszűnik az egyenetlen járás.
A másik tulajdonsága hogy nagyobb gázadásra pl 1000 fordulatról-1500 ig (terhelés alatt) becsörög egy picit a motor (mintha a porlasztók bebisilnének) de nagyobb fordulaton megszűnik. A motorban 198 000Km-er van.
Hideg indításkor (nem mindíg) fura csettegő hangot ad ami pillanatok alatt megszűnik. Nem rég volt olaj csere (196 000km körül)
és most a nivó fölött van a szint kb 3-4 decivel (megjegyzem nem tudom hogy nem töltötték e túl ,mert nem én végeztem az olaj cserét).Eddig ilyet nem produkált.
Csakhogy a szervízesedékesség kijelzője állítható. Akár 30000km-t is be lehet állítani rajta. Egyébként a német fórumról azt az infót szedtem le hogy volt akinek az Audi centrumban öntöttek AWX motorba 507.00 olajat. Holnap azért megkérdezem az Audi szervízben.
Ez viszont már kiderül a kezelési útmutatóból. Ha 15ekm-enként kell olajat cserélni benne, akkor normál, nem long life-os. Ha viszont azt írja, hogy a szervizesedékességjelző szerint kell (akár 20-30ekm-t is elfut 2 olajcsere között), akkor long life-os.
Sziasztok nekem egy A6 2002 es 2.5TDI AKE motorkódú autóm van nézegettem az olajakat hogy melyik lenne jó nekem és az egyik helyen ezt adta ki VW 502 00/505 00 de egy másik oldalon mást most akkor melyik jó nekem????
Köszi a tippet. Már csak az a baj, hogy amikor ezt az autót gyártották, 2002-ben még nem létezett VW507.00 olajspecifikáció, így nem sokat írnak a gépkönyvben sem róla. Attól viszont lehet hogy jó bele...
Nem jó bele! Ehhez az évjárathoz az 505.01 jó vagy az 506.01 ne tévesszen meg az ,hogy sok helyen azt írják az 506.01 -ről hogy az 507.00 váltja le mert ez csak a 2007-es évjárattól igaz. Használj 505.01-et az a legjobb bele.
"VW PD TDI motorba az alábbi minősítéseknek megfelelő motorolajat lehet biztonsággal használni: * VW 505 01, hozzá tartozó viszkozitás SAE 5W-40, csereperiódus 15 000 km, maximum 1 év * VW 506 01, hozzá tartozó viszkozitás SAE 0W-30, csereperiódus 30-50 000 km, maximum 2 év * VW 507 00, hozzá tartozó viszkozitás SAE 5W-30, csereperiódus 30-50 000 km, maximum 2 év"
Problémák lehetnek szvsz: vezérlés elugrott (?), vezérműtengely, himbák, adagoló, porlasztócsúcs.
Vezérműtengely, himbák: könnyen ellenőrizhetőek, csak a szelepdeknit kell levenni. (érdekes hupogó hangja tud lenni, meg csúnyán jár a motor már 2 himba miatt is)
A napokban raktunk 2 új himbát, meg hidrotőkét az enyémbe (AKN). A vezérműtengelyt csak megemeltük, így nem kellett megbontani az egészet.
Porlasztócsúcs: viszonylag egyszerűen kiszerelhető, ellenőrizni viszont az tudja, aki rendelkezik hozzá paddal. Nem jó porlasztási kép okozhat kopogó járást, és kormolást.
Adagoló: kivenni nem vészes, csak drága dolog a javítása, meg a cseréje is (nem hiszem, hogy ezzel van a gond).
Vezérműtengely: a BAU-s csőtengelyes, azoknál a bütykök el szoktak szabadulni. A szelepdekni levételével ennek is kéne látszania.
Vezérlés: hát nem is tudom...
Az érdekesség a javuló állapot. Majd az okosabbak mondanak rá valamit. Igazából talán a porlasztócsúcsok csinálhatnak ilyet?
Hali mindenkinek! Sajnos elérte egy probléma az én autómat is. (2004 A6 2,5 TDI Quattro triptonik Avant BAU motorkód) Ma elmentünk a pólusba és mikor jönni akartunk haza az autó nem akart beindulni, töbszöri indítózás után nagy nehezen beindult de az alapjárat olyan volt mintha csak pár henger menne, és a gázra semmit nem reagált, mind ez mellett úgy füstölt mint egy mozdony!! Aztán egy picit később megint beindult volt rendes alapjárat de a gázra még mindig nem reagált! Egy pár perc múlva megint beindítottam és az alapjárat már jó volt, és a gázra is reagált (füstölt mint állat) viszont gázra kopogó hang jött az autóból. Elindultam az első benzinkútig az autó 1 és 2 fokozatban ment 20km/órával füstölt és nagyon kopogott benne valami!! A kúton hagytam az autót, de míg vártam a sógorrra(eltelt egy óra) utána megmutattam neki is az autót, beindult szépen járt az alapjárat, már nem füstölt de még mindig nagy kopogó hang jött belőle!!! Chek lámpa nem ég semmi! Az első indulásnál írta, hogy service, de fölötte meg az OK felirat?? Most már nem ég az sem de ha gázt adok kopog nagyon valami, és erőtlen!!! Gáz nélkül alapjáraton teljesen normális!!
Rektol III Longlife oljajjal van valakinek tapasztalata? Az olajdepóban ezt rakták bele (VW 507.00) azt mondják hogy ez jó a PDTDI motorba. Az oljaspecifikációban azt olvastam hogy az 507.00 az 506.01-et váltja ki, viszont az 506.01 nem váltja ki az 505.01-et.
Én mindenképpen a 131Lovas motoros autókban gondolkodnék. Az a fekete A4-es alig 100ló...
Nagyon füstölnie sehol sem szabad. :-)
Indítás pöccre ment
Ha már ilyenkor (izzó nyár 30 fok) se menne pöccre az indítás akkor tényleg nagy baj lenne. Indítási gondok főleg télen csillaggarázsban -10fokon álló autóknál jönnek elő.
Persze hogy érdemes. Teli van az autópiac, és mindig van olyan autó a piacon ami nem élből szívás. Önmagában 200ezer futásteljesítmény nem gond. Minden attól függ, hogy mennyire volt gondos az előző tulaj, és hogy használta. Ezért óvakodnék az agyonfóliázott "tuningfelni+chiptuning" autóktól.