Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cs!rke Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3619

A62.5TDIQ ajánlotta? Azt biztos jó cucc, csak egyelőre nekem sem éri meg.

Elsa, Etka megoldható.

A baj ezzel a vcds (meg utánzataival) az, hogy nekem nem csak kiolvasásra kéne, hanem jó lenne, ha minimálisan is, de be is lehetne avatkozni vele. Itt nem csak a szervizintervallum visszaállítására gondolok.

A legolcsóbb cuccok csak kiolvasásra jók. A legdrágább meg drága. :)

A középutat kéne megtalálni, azokat meg nem ismerem, és annyira azért nem is értek hozzá.

Előzmény: schwarz01 (3617)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3618

Adásvételivel kocogj be az okmányirodába, és írasd le a nevedről! Visszamenőleg is működik.

Most 5 napon belül az eladónak be kell jelenteni az eladás tényét. 2008-ban talán csak ajánlott volt.

A vevőt meg szard le! Nem kell ő ehhez. ;)

Előzmény: beltline (3615)
schwarz01 Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3617

Nekem is 99-es 6os qottrom van. Nekem 80Ezerért kínáltak VAS5054A-t telepítve ajándékba +etka és elsa magyar nyelven..... ...nekem aki csak a sajátját piszmogná vele semmiképpen nem érné meg!

Előzmény: cs!rke (3614)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3616

Tudod-e hitelt érdemlően igazolni/bizonyítani az adás-vételt??

(van-e aaláírt adásvételi szerződés a kezedben??)

Előzmény: beltline (3615)
beltline Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3615

Üdv az URAKNAK!Kis segítség kellene!!!2008 ban eladtam az A6-ot, amit a mostani tulajdonosa nem iratott át.Tegnap kaptunk levelet a Polgármesteri Hivataltól , levonják a munkabérből a gépjárműadót.Most telefonon azt közölték, hogy amig a nevemen van ezt én fizetem.Nem tudom az új vevőt fegyverrel kényszeríteni az átírásra.Mit tehetek, hogy elekerüljem ezt a munkabérből való levonást?Ha lehet S.O.S.
Köszönöm

cs!rke Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3614

Mátészalka-Budapest? Nem nagyon esik útba Balatonlelle.

Egyébként nem vcds-em van, hanem még régi dos-os vcd! :D

A6-om van, 99-es, ahhoz még jó, mert nem tudja a canbus-t.

Kéne már venni egy vcds-t, canbus-ost, usb-st, csak hát az anyagiak, a macera, meg a lustaság. ;)

Előzmény: schwarz01 (3613)
schwarz01 Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3613

Cs!rke, Te helyileg merre laksz a kicsiny hazánkban? Neked van kéznél laptop vcds programmal? Mintha régebben említetted volna hogy ilyesmivel beállítgattátok a tiedet(Allroad ugye?) Amúgy problémamentes vagyok(nagyából) csak megnézni minden ok-e gépen is.... ...Itt mifelénk(Mátészalka) nem tudok senkit akinek lenne(service bezárt....) meg ami a fontossabb ért is hozzá... ...aztán arra gondoltam úgyis járok pestre Anitával, ha esetleg útbaesnél:) 

Előzmény: cs!rke (3611)
schwarz01 Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3612

Üdv. Látatlanba sem kicsi a gond, de majd úgyis megírod mi az ha szétszedítek. Addíg is ne indítsátok be mert szvsz. csak ártasz neki! Vontatni úgysem lehet(vagyis lehet csak nem szabad mert széteszi a váltód) úgyhogy marad a tréler. "füstölt mint állat" ez kék füstöt jelent? Vezérműtengely...??? ...Vagy ebbe már a jobbik fajta van??? Talán esetleg porlasztóra tippelek(fekete füst) látni kell! Majd írj!

Előzmény: Szimpa23 (3593)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.18 0 0 3611

Ezt nem tudja megmondani senki sem. Meg lehet ölni őket pár 10ekm alatt, de vannak, amik sok100ekm után is köszönik szépen, jól vannak.

Előzmény: NARKA (3610)
NARKA Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3610

Van arról információ, hogy 1.9-es 131 le-s motorban (motorkód nélkül :-) ) a PD elemek hányezer km-ig bírják? Mikor várható, hogy cserések lesznek?

cs!rke Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3609

Igen, vag-com-mal átállítható, de minek kéne piszkálni ezt a menüt?

A szervizesedékesség jelzését csak nullázni szokták. Akkor a beállított érték (km, vagy hónap) újraindul. Viszont a long-life-osaknál nem így megy! Ott van egy szenzor az olajdekni közepén (ha a Tieden nincs, akkor nem long-life-os ;)), és az nézi az olaj viszkozítását, és az alapján javasolja a cserét. Szóval nem 20ekm-nél, vagy 30e-nél, hanem akkor, amikor szüskéges, tehát nem egy beállított érték alapján.

Előzmény: isti7509 (3607)
Csaba024 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3608

Helló mindenkinek!

 

Szeretnék egy kis segítséget ,:

ASB kódú motor , alapjáraton melegen mintha kihagyna a motor ,piros lámpánál ringat-rángat (hibatároló teljesen üres)

de gázadásra minden rendben illetve ha bekapcsolom a klímát akkor megszűnik az egyenetlen járás.

A másik tulajdonsága hogy nagyobb gázadásra pl 1000 fordulatról-1500 ig (terhelés alatt) becsörög egy picit a motor (mintha a porlasztók bebisilnének) de nagyobb fordulaton megszűnik. A motorban 198 000Km-er van.

Hideg indításkor  (nem mindíg) fura csettegő hangot ad ami pillanatok alatt megszűnik. Nem rég volt olaj csere (196 000km körül)

és most a nivó fölött van a szint kb 3-4 decivel (megjegyzem nem tudom hogy nem töltötték e túl ,mert nem én végeztem az olaj cserét).Eddig ilyet nem produkált.

A segítségeteket előre is köszönöm.

isti7509 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3607

Csakhogy a szervízesedékesség kijelzője állítható. Akár 30000km-t is be lehet állítani rajta. Egyébként a német fórumról azt az infót szedtem le hogy volt akinek az Audi centrumban öntöttek AWX motorba 507.00 olajat. Holnap azért megkérdezem az Audi szervízben.

Köszi szépen

Előzmény: cs!rke (3606)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3606

Ez viszont már kiderül a kezelési útmutatóból. Ha 15ekm-enként kell olajat cserélni benne, akkor normál, nem long life-os. Ha viszont azt írja, hogy a szervizesedékességjelző szerint kell (akár 20-30ekm-t is elfut 2 olajcsere között), akkor long life-os.

Előzmény: isti7509 (3603)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3605
Előzmény: gabb001 (3604)
gabb001 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3604

Sziasztok nekem egy A6  2002 es 2.5TDI AKE motorkódú autóm van nézegettem az olajakat hogy melyik lenne jó nekem és az egyik helyen ezt adta ki  VW 502 00/505 00 de egy másik oldalon mást most akkor melyik jó nekem????

isti7509 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3603

Első körben azt kéne tudni, hogy az AWX long life-os-e!

 

De ezt honnan tudom meg? Most jól jönne a donibcsi...  Asszem holnap veszek egy kanna 505.01-et... Csak tudnám hol fogom lecserélni az olajat.

Előzmény: cs!rke (3601)
isti7509 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3602

Köszi a tippet. Már csak az a baj, hogy amikor ezt az autót gyártották, 2002-ben még nem létezett VW507.00 olajspecifikáció, így nem sokat írnak a gépkönyvben sem róla. Attól viszont lehet hogy jó bele...

Előzmény: peri77 (3598)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3601

Öööö....

Első körben azt kéne tudni, hogy az AWX long life-os-e!

Ha jól tudom, akkor nem (de...), így az 505.01 jó bele, az 507.00 nem.

Ha long life-os, akkor meg az 507.00 jó bele.

Az 506.01-et ne keverjük bele!

Előzmény: schumi1974 (3600)
schumi1974 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3600

Nem jó bele! Ehhez az évjárathoz az 505.01 jó vagy az 506.01 ne tévesszen meg az ,hogy sok helyen azt írják az 506.01 -ről hogy az 507.00 váltja le mert ez csak a 2007-es évjárattól igaz. Használj 505.01-et az a legjobb bele.

Előzmény: isti7509 (3597)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3599

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/080328a/

"VW PD TDI motorba az alábbi minősítéseknek megfelelő motorolajat lehet biztonsággal használni:
* VW 505 01, hozzá tartozó viszkozitás SAE 5W-40, csereperiódus 15 000 km, maximum 1 év
* VW 506 01, hozzá tartozó viszkozitás SAE 0W-30, csereperiódus 30-50 000 km, maximum 2 év
* VW 507 00, hozzá tartozó viszkozitás SAE 5W-30, csereperiódus 30-50 000 km, maximum 2 év"

 

De itt is írnak róla:

http://autotechnika.hu/cikkek/8831,a-volkswagen-csoport-motorolaj-specifikacioi.html

 

Google első két találata "vw 507" kulcsszóra. ;)

 

A júzer manyuál meg nem biztos, hogy kitér rá, mivel szerintem akkor még nem létezett az 507-es szabvány.

Előzmény: isti7509 (3597)
peri77 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3598
Nem olyan bonyolult ez. Üssed fel a gépkönyvet/szervízfüzetet és ott kiderül!
Előzmény: isti7509 (3597)
isti7509 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3597

Szia!

 

Te sem tudnád megondani hogy 2002-es A6 1.9PDTDI (AWX) motorba megfelel-e az 507.00 olaj, vagy csak az 505.01 jó bele?

Előzmény: cs!rke (3596)
cs!rke Creative Commons License 2011.07.17 0 0 3596

Vezérműszíjcsere mikor volt rajta?

Problémák lehetnek szvsz: vezérlés elugrott (?), vezérműtengely, himbák, adagoló, porlasztócsúcs.

Vezérműtengely, himbák: könnyen ellenőrizhetőek, csak a szelepdeknit kell levenni. (érdekes hupogó hangja tud lenni, meg csúnyán jár a motor már 2 himba miatt is)

A napokban raktunk 2 új himbát, meg hidrotőkét az enyémbe (AKN). A vezérműtengelyt csak megemeltük, így nem kellett megbontani az egészet.

Porlasztócsúcs: viszonylag egyszerűen kiszerelhető, ellenőrizni viszont az tudja, aki rendelkezik hozzá paddal. Nem jó porlasztási kép okozhat kopogó járást, és kormolást.

Adagoló: kivenni nem vészes, csak drága dolog a javítása, meg a cseréje is (nem hiszem, hogy ezzel van a gond).

Vezérműtengely: a BAU-s csőtengelyes, azoknál a bütykök el szoktak szabadulni. A szelepdekni levételével ennek is kéne látszania.

Vezérlés: hát nem is tudom...

Az érdekesség a javuló állapot. Majd az okosabbak mondanak rá valamit. Igazából talán a porlasztócsúcsok csinálhatnak ilyet?

Előzmény: Szimpa23 (3593)
Szimpa23 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 3595

Gyors voltál, köszi szépen!4 Üdv

Előzmény: isti7509 (3594)
isti7509 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 3594

Szia!

 

donibcsi:

  • Szerviz cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/C
  • GPS koordináták: 47.461237,19.087411
  • Telefon: 06-1 210-0272, 06-70/587-1001
  • E-mail: info[@]vwservice.hu
  • Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig 8:30-17:30-óráig
  •  

     

    Szerintem szabin van, mert én is hívtam ma ki volt kapcsolva...

    Előzmény: Szimpa23 (3593)
    Szimpa23 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 3593

    Hali mindenkinek! Sajnos elérte egy probléma az én autómat is. (2004 A6 2,5 TDI Quattro triptonik Avant BAU motorkód) Ma elmentünk a pólusba és mikor jönni akartunk haza az autó nem akart beindulni, töbszöri indítózás után nagy nehezen beindult de az alapjárat olyan volt mintha csak pár henger menne, és a gázra semmit nem reagált, mind ez mellett úgy füstölt mint egy mozdony!! Aztán egy picit később megint beindult volt rendes alapjárat de a gázra még mindig nem reagált! Egy pár perc múlva megint beindítottam és az alapjárat már jó volt, és a gázra is reagált (füstölt mint állat) viszont gázra kopogó hang jött az autóból. Elindultam az első benzinkútig az autó 1 és 2 fokozatban ment 20km/órával füstölt és nagyon  kopogott benne valami!! A kúton hagytam az autót, de míg vártam a sógorrra(eltelt egy óra) utána megmutattam neki is az autót, beindult szépen járt az alapjárat, már nem füstölt de még mindig nagy kopogó hang jött belőle!!! Chek lámpa nem ég semmi! Az első indulásnál írta, hogy service, de fölötte meg az OK felirat?? Most már nem ég az sem de ha gázt adok kopog nagyon valami, és erőtlen!!! Gáz nélkül alapjáraton teljesen normális!!

    Na ennyi :)

    Szerintem leírtam mindent.

     

     NOS VALAKINEK VALAMI ÖTLET, HOGY MI LEHET??????

     

    A kocsim pesten van egy benzinkúton sajna :(

    Segítséget előre is köszönöm

     

    Ui: Donibcsi számát is kérném, ha tudha valaki

     

    THX mindenkinek Üdv

    isti7509 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 3592

    Sziasztok!

     

    Rektol III Longlife oljajjal van valakinek tapasztalata? Az olajdepóban ezt rakták bele (VW 507.00) azt mondják hogy ez jó a PDTDI motorba. Az oljaspecifikációban azt olvastam hogy az 507.00 az 506.01-et váltja ki, viszont az 506.01 nem váltja ki az 505.01-et.

    isti7509 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 3591

    Én mindenképpen a 131Lovas motoros autókban gondolkodnék. Az a fekete A4-es alig 100ló...

     

    Nagyon füstölnie sehol sem szabad. :-) 

     

    Indítás pöccre ment

    Ha már ilyenkor (izzó nyár 30 fok) se menne pöccre az indítás akkor tényleg nagy baj lenne. Indítási gondok főleg télen csillaggarázsban -10fokon álló autóknál jönnek elő.

     

    Előzmény: NARKA (3587)
    isti7509 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 3590

    Persze hogy érdemes. Teli van az autópiac, és mindig van olyan autó a piacon ami nem élből szívás. Önmagában 200ezer futásteljesítmény nem gond. Minden attól függ, hogy mennyire volt gondos az előző tulaj, és hogy használta. Ezért óvakodnék az agyonfóliázott "tuningfelni+chiptuning" autóktól.

    Előzmény: NARKA (3588)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!