"Hogyhogy nem használja senki sem ezt a vonalat? Mivel járnak mondjuk dolgozni az emberek? Vagy nem lakik arrafelé senki? Esetleg ha úgy járnának a vonatok hogy az emberek iskola/munkakezdéséhez / végzéséhez lenne igazítva illetve lennének nyári strandvonatok talán még menthető lenne.... Csak szervezés kérdése az egész..."
Nekem csak egy kérdésem lenne: jártál Te azokban a vonal melletti falvakban?
Ha nem lehet egyetlen vonalon sem nyereséget termelni akkor a GYESEV hogyhogy évről évre nyereségesebb? (Talán keveebb naplopó ül a székházban??) Hogyhoigy a GYESEV fejleszti a pályákat, villamosít, többletvonatokat állít be és még ezek is nyereséget termelnek?
62-esre:
Hogyhogy nem használja senki sem ezt a vonalat? Mivel járnak mondjuk dolgozni az emberek? Vagy nem lakik arrafelé senki? Esetleg ha úgy járnának a vonatok hogy az emberek iskola/munkakezdéséhez / végzéséhez lenne igazítva illetve lennének nyári strandvonatok talán még menthető lenne.... Csak szervezés kérdése az egész... Ha elintézed nekem hogy Szentlőrinc - Harkány - Villány között én üzemeltessem a 62-est és még biztosítasz hozzá járműveket is (esetgel 1-2 TVG-t is) ígérem hogy megpróbálok nyereséget termelni.
A 62-es utasszámáról annyit, hogy eddig még nem tudtam úgy elmenni oda másodmagammal kiutazni, hogy az út nagyobbik részén, a vonatszemélyzettel 1ütt ne lettünk volna többen az utasoknál.:-)
Igen, de azért lenne célszerűbb mondjuk Szentlőrincről gyosrított járatot indítani Harkányba, mert akkor lehetne csatlakoztatni az BP-i Intercityhez a vonatokat.
Így időben talán még van esély hogy a Harkány - Pécs volánról átszedjünk néhány utast akik Pécsről vonattal mennének Pestre, tehát a 62-esen is lehetne nyereséget termelni.
Aztán Pécs - Villány - Harkány felé is mehetne napi 1-2 vonatpár..de Pestről tényleg nagy kerülő lenne arra menni, és időben is nagyon sok.
Így a Pécs-Villány útvonal sem igazán kerülő menetidőben. Jó csatlakozással mindkét irányban 1:45 perc alatt teljesíthető. Jórészt személyvonattal. Csak Villány fele kerülve 81, míg Sellye felé csak 56 km lenne.
Milyen jó kis vonal ez a 62-es. Nem is tudtam hogy ilyen vici-feeling-je van :)) És milyen ski vékony sinek vannak arra :)) Feltétlen ki kéne próbálni...amíg be nem zárják.
Ott tényleg alig van utas? Nem lehetne valami Harkány - Szentlőrinc közvetlen vonattal utasokat nyerni? Harkányban elvileg nagyon sok turista ellátogat...
Székesfehérvár-Kelenföld-Kőbánya-Kispest-Cegléd-Szolnok-Békéscsaba-orosháza-Gyopárpsfürdő mh. Tovább "S" Gádoros. 10 Bhv-kocsi. Nagycsaládosok napja Gyopárosfürdőn. Vissza Gádorosról 17.40-kor indult.
Nem is tudtam, most tőled tudom, hogy van ilyen topik.
Én mostanában a Szlovén vasut átadást kerestem átállítottam 1000-es lekérdezésre a dolgot le is lassultam rendesen. Szétfagyok időnként meg kilépek emiatt.
Megtaláltam 40 órás kersés után Hodos-t 2001.05.17 körül adták át. /2001.05.15 megnyitó volt/
Sajna csak Közutas
Hatvani Volán
meg vasutas topikokon fordulok elő.
Ma egész nap vasutasékkal veszekedtem, Vendégsín kolléga sóval akarja pl beszórni a megszüntetendő 2500 mellékvonalat!
V_ peti, Rádió 100 Józsi meg a többiek lefoglaltak.
én nickjeim a következők:
szabolcs1972
szabolcs1974
szabolcs1978 (nincs használva)
BUKKZSERC
MK49
ezeken kívűl nem használok semmit.
Ez is sok!
Még magyarul se tudok külföldi nyelvekhez meg pláne!
Nyelvtanból kettes voltam, helyesírási tesztet írtam érettségin, így átengedtek, de utálom a nyelveket a nyelvi dolgokat.
Biztos keversz valakivel
Légyszi nézd meg az utóbbi időben hányszor szóltam hozzá szabolcs1972 szabolcs1974 nickkel! Taxxx, Vendégsín meg a többiek rendesen hozzászólásokra ösztönöztek.
FŐTOPIKBA megy a vasútbezárásos vita! olvass vissza légyszi!
Gátér: kulcsazonosítós, csak fszt van, de az sem sokáig. Hamarosan főkulcsos mrh lesz személyzet nélkül.
Csongrád: kulcsrögzítős, fszt + 2 bakter (Éjjel csak egy).
Fábiánsebestyén: kulcsazonosítós, fszt nappal, reggel-este vonatjelentő őr. Az egy keresztnél van bakter (aki vonatjelentő őr lesz utána), ő biciklizik az állomás két vége között.
Gádoros: Ugyanaz a rendszer, mint Fábián, de kereszt menetrend szerint nincs.
egy kis adalék a dízellel drót alatt eszmecseréhez:
Szlovákiában várhatóan decembertől jónéhány személyvonatot Stadler motorkocsival közlekedtetnek Zólyom és Léva között (fővonal, mellékvonali vonatsürüséggel).
Igaz, már az idén is két vonatpár motorvonattal (812) közlekedett, de ezek csak éjszakai-hajnali vonatok voltak.
Márpedig Vaszarig 100-as a pálya. A gyorsok (tavalyik biztos) 100-asak voltak. A 100-as pályasebesség miatt nem voltak fényvisszaverős alakjelzők, mert az csak 80 km/óráig engedélyezett.
8-as vonalon is van jópár "szellemállomás", ahogy Te nevezed, én távkezeltnek tanultam. Hogyhogy a GySEV-nek működik, nekünk meg nem? Ráadásul tiszták, rendezettek
Gondolom Fertőszentmiklós, Kapuvár, Csorna nem távkezelt.
Győr-Gyseven van kézi csapórudas sorompó gondolom az nem távkezelt.
Én a GYSEV-vel 1987 augusztus 23-án utaztam.
Akkori Déliből 10.00 körüli vonattal.
Ez Fertőszentmiklósra 13.00 körül ért volna, de akkor Csorna és Kapuvár között vonatpótlóztak egy 255 vagy 266 sárga busz vitt ezen a szakaszon Kapuváron vissza a vonatra.
5 busz volt annyi utas volt.
Kapuvárig By volt emlékszem a termes kocsira, Kapuvártól fülkés talán Bo?
Soproni állomást szintén 1987 ben láttam elsőzör akkor láttam életemben először fotocellás ajtót...