Keresés

Részletes keresés

kopaszhaj Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8587

"Hogyhogy nem használja senki sem ezt a vonalat? Mivel járnak mondjuk dolgozni az emberek? Vagy nem lakik arrafelé senki? Esetleg ha úgy járnának a vonatok hogy az emberek iskola/munkakezdéséhez / végzéséhez lenne igazítva illetve lennének nyári strandvonatok talán még menthető lenne....
Csak szervezés kérdése az egész..."

 

Nekem csak egy kérdésem lenne: jártál Te azokban a vonal melletti falvakban?

Előzmény: tweety83 (8586)
tweety83 Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8586
No akkor cáfoljunk:

Ha nem lehet egyetlen vonalon sem nyereséget termelni akkor a GYESEV hogyhogy évről évre nyereségesebb? (Talán keveebb naplopó ül a székházban??)
Hogyhoigy a GYESEV fejleszti a pályákat, villamosít, többletvonatokat állít be és még ezek is nyereséget termelnek?

62-esre:

Hogyhogy nem használja senki sem ezt a vonalat? Mivel járnak mondjuk dolgozni az emberek? Vagy nem lakik arrafelé senki? Esetleg ha úgy járnának a vonatok hogy az emberek iskola/munkakezdéséhez / végzéséhez lenne igazítva illetve lennének nyári strandvonatok talán még menthető lenne....
Csak szervezés kérdése az egész... Ha elintézed nekem hogy Szentlőrinc - Harkány - Villány között én üzemeltessem a 62-est és még biztosítasz hozzá járműveket is (esetgel 1-2 TVG-t is) ígérem hogy megpróbálok nyereséget termelni.

(Ezt a 6-osra és a 64-esre is kivetem)
Előzmény: Törölt nick (8585)
István Gyuri Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8583

taxxx: soron kívül megkapod a Köztársaság nagykeresztjét a gyémántokal, kardokkal és a lombokkal.

Laci, bár már tucatszor olvasom Tőled ezt az mondatot, de még mindig fel tudsz vidítani.

Most is :)))))

Előzmény: Törölt nick (8581)
FOMA Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8580
A 62-es utasszámáról annyit, hogy eddig még nem tudtam úgy elmenni oda másodmagammal kiutazni, hogy az út nagyobbik részén, a vonatszemélyzettel 1ütt ne lettünk volna többen az utasoknál.:-)
Előzmény: tweety83 (8577)
tweety83 Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8579

Igen, de azért lenne célszerűbb mondjuk Szentlőrincről gyosrított járatot indítani  Harkányba, mert akkor lehetne csatlakoztatni az BP-i  Intercityhez a vonatokat.

 

Így időben talán még van esély hogy a Harkány - Pécs volánról átszedjünk néhány utast akik Pécsről vonattal mennének Pestre, tehát a 62-esen is lehetne nyereséget termelni. 

 

Aztán Pécs - Villány - Harkány felé is mehetne napi 1-2 vonatpár..de Pestről tényleg nagy kerülő lenne arra menni, és időben is nagyon sok.

 

Előzmény: v_peti (8578)
v_peti Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8578

Sellye és Harkány között elég vacak a pálya. :(((

Így a Pécs-Villány útvonal sem igazán kerülő menetidőben. Jó csatlakozással mindkét irányban 1:45 perc alatt teljesíthető. Jórészt személyvonattal. Csak Villány fele kerülve 81, míg Sellye felé csak 56 km lenne.

 

Előzmény: tweety83 (8577)
tweety83 Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8577
Milyen jó kis vonal ez a 62-es. Nem is tudtam hogy ilyen vici-feeling-je van :))
És milyen ski vékony sinek vannak arra :))
Feltétlen ki kéne próbálni...amíg be nem zárják.

Ott tényleg alig van utas?
Nem lehetne valami Harkány - Szentlőrinc közvetlen vonattal utasokat nyerni?
Harkányban elvileg nagyon sok turista ellátogat...
Előzmény: hármasbakter (8569)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8576

Nekem a Vajszló környéki tetszik!

 

Az első is szép, de mindkettő erdős résznek tűnik

Előzmény: hármasbakter (8569)
M40 120 Creative Commons License 2005.08.29 0 0 8575

Vissza Gádorosról 17.40-kor indult.

Ezt már nem bírtam megvárni. Csak a tömeget láttam 17.40-kor Gyopároson.

 

Az M47 mennyire bírta a 60kmh-s tempót a 135-ön 10 kocsival ?

 

Fényképeztél is ?

 

Előzmény: looksharp (8574)
looksharp Creative Commons License 2005.08.28 0 0 8574
Székesfehérvár-Kelenföld-Kőbánya-Kispest-Cegléd-Szolnok-Békéscsaba-orosháza-Gyopárpsfürdő mh. Tovább "S" Gádoros. 10 Bhv-kocsi. Nagycsaládosok napja Gyopárosfürdőn. Vissza Gádorosról 17.40-kor indult.
Előzmény: M40 120 (8573)
M40 120 Creative Commons License 2005.08.28 0 0 8573

Félreérthető voltam az előbb.

A vonat kiindulási/cél állomása nem Orosháza, hanem valami távolabbi hely, talán Békéscsaba volt.

 

Előzmény: M40 120 (8572)
M40 120 Creative Commons License 2005.08.27 0 0 8572

Ma különvonat közlekedett a 147a vonalon. Orosh-Gyopárosf-(Gádoros csak a szerelvény üresen) és vissza útvonalon. M47-1227+ sok Bhv (kb. 8-10).

Mivel nem volt fényképezőm, csak telefonos kép van sajnos.

 

 

 

a szerelvény Gádoroson
hármasbakter Creative Commons License 2005.08.27 0 0 8571
Drávatamási-Kastélyosdombó az elsö,aztán Szörény-Kétújfalu,Vajszló környéke,Sámod környéke.
Előzmény: Törölt nick (8570)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.27 0 0 8570

Kedves hármasbakter!

 

Ezek a képek a Kastélyosdombói kivételével milyen szakaszok?

Vonatból készítetted?

 

Köszi.

 

 

Előzmény: hármasbakter (8569)
hármasbakter Creative Commons License 2005.08.27 0 0 8569
Pár kép a 62vonalról.
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.23 0 0 8568

Szia Szabolcs!

 

Ha nem te voltál, akkor bocs.

A leveleidre majd magánban válaszolok.

 

Üdv: Regionalbahn

Előzmény: Törölt nick (8567)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.23 0 0 8567

Kedves Regionalbahn!

 

 

Mail ment!

 

Sajnos, nem. Nem én zaklatlak.

 

Nem is tudtam, most tőled tudom, hogy van ilyen topik.

 

Én mostanában a Szlovén vasut átadást kerestem átállítottam 1000-es lekérdezésre a dolgot le is lassultam rendesen. Szétfagyok időnként meg kilépek emiatt.

 

Megtaláltam 40 órás kersés után Hodos-t 2001.05.17 körül adták át. /2001.05.15 megnyitó volt/

 

Sajna csak Közutas

Hatvani Volán

meg vasutas topikokon fordulok elő.

 

Ma egész nap vasutasékkal veszekedtem, Vendégsín kolléga sóval akarja pl beszórni a megszüntetendő 2500 mellékvonalat!

V_ peti, Rádió 100 Józsi meg a többiek lefoglaltak.

 

én nickjeim a következők:

 

szabolcs1972

szabolcs1974

szabolcs1978 (nincs használva)

BUKKZSERC

MK49

 

ezeken kívűl nem használok semmit.

Ez is sok!

 

Még magyarul se tudok külföldi nyelvekhez meg pláne!

Nyelvtanból kettes voltam, helyesírási tesztet írtam érettségin, így átengedtek, de utálom a nyelveket a nyelvi dolgokat.

 

Biztos keversz valakivel

 

Légyszi nézd meg az utóbbi időben hányszor szóltam hozzá szabolcs1972 szabolcs1974 nickkel! Taxxx, Vendégsín meg a többiek rendesen hozzászólásokra ösztönöztek.

FŐTOPIKBA megy a vasútbezárásos vita! olvass vissza légyszi!

Előzmény: Törölt nick (8566)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 8566

Ide figyelj te Szabolcs!

 

Te irkálsz nekem a "Szavak eredete" topikba marhaságokat mindenféle nickname alatt? Irgum-burgum!

 

Regionalbahn

Előzmény: Törölt nick (8561)
looksharp Creative Commons License 2005.08.18 0 0 8565

147-es:

Gátér: kulcsazonosítós, csak fszt van, de az sem sokáig. Hamarosan főkulcsos mrh lesz személyzet nélkül.

Csongrád: kulcsrögzítős, fszt + 2 bakter (Éjjel csak egy).

Fábiánsebestyén: kulcsazonosítós, fszt nappal, reggel-este vonatjelentő őr. Az egy keresztnél van bakter (aki vonatjelentő őr lesz utána), ő biciklizik az állomás két vége között.

Gádoros: Ugyanaz a rendszer, mint Fábián, de kereszt menetrend szerint nincs.

 

 

looksharp Creative Commons License 2005.08.18 0 0 8564

MEFI: A Me Rá Fi butított változata, rádiózás nélkül.

Ilyen van Pápa-Csorna és Mezőhegyes-Újszeged között.

Előzmény: Törölt nick (8561)
BakcsiMate Creative Commons License 2005.08.18 0 0 8563

1997 környékén a Pályaőr c. lapban volt egy cikksorozat a MÁV hálózatán lévő biztosítóberendezésekről (hol milyen van, röviden).

A '99 május előtt ('94.XI - '99.V.) megjelent Pályaőr mester-, és el nem adott példányok nálam vannak, ha érdekel a dolog, írj mélt (publikus).

Előzmény: Törölt nick (8561)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.18 0 0 8562

Kedves Szabolcs!

 

78-as vonal:

 

Aszód: INTEGRA elektrodinamikus biztosítóberendezés

 

Galgamácsa: Siemens-Halske vonóvezetékes biztosítóberendezés, 1 fszt + 2 vkez

 

Acsa-Erdőkürt: rugós váltós állomás

 

Galgaguta: mrh., egy rakodóvágánnyal, vonatkeresztezés nem lehetséges

 

Nógrádkövesd: váltózárkulcsos, nem biztosított, 1 fszt + 2 vkez.

 

Magyarnándor: rugós váltós állomás

 

Balassagyarmat: váltózárkulcsos, nem biztosított, 1 fszt + 2 vkez.

 

Szécsény: váltózárkulcsos, nem biztosított, 1 fszt + 1 vkez.

 

Nógrádszakál: páros vége kulcsos, páratlan végén vonóvezetékes, nem biztosított, 1 fszt + 1 vkez

 

Ipolytarnóc: váltózárkulcsos, nem biztosított, 1 fszt + 1 vkez.

 

75-ös vonal:

 

Vác: Siemens-Halske vonóvezetékes biztosítóberendezés, 2 fszt + 2 vkez

 

Szokolya: rugós váltós állomás

 

Diósjenő: váltózárkulcsos, nem biztosított, 1 fszt + 2 vkez.

 

Nagyoroszi: rugós váltós állomás

 

Drégelypalánk: váltózárkulcsos, nem biztosított, 1 fszt + 1 vkez.

 

Dejtár: mrh., két rakodóvágánnyal, vonatkeresztezés külön engedéllyel + fszt. kirendelése esetén lehetséges

 

76-os vonal:

 

Rétság: rugós váltós állomás

 

Romhány: váltózárkulcsos, nem biztosított, személyzet nélküli

 

Üdv: RB

Előzmény: Törölt nick (8561)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.17 0 0 8561

Kedves Looksharp!

 

Köszi az infókat!

 

Nagyon jó lenne, ha tényleg lehetne látni országosan milyen biztosítóberendezések vannak ezeken a vonalakon.

 

Lényeg végre szakmai szemszögből írt be sok topiktag szerintem hasznos infókat kaptam Tóletek.

További infókat továbbra is megköszönök.

 

Érdekel mi van a "szellemállomásokkal" amit a vonatszemélyzet használ már csak , vagy az egyszerűsített szolgálatú vonalakkal.

 

MEFI az mi?

Meráfit még megfejtettem.

MEFI ből a Rá a Rádió hiányzik.

 

Az hogyan zajlik?

 

Üdv

 

Mindenkinek!

Előzmény: looksharp (8559)
gw Creative Commons License 2005.08.17 0 0 8560

Sziasztok,

egy kis adalék a dízellel drót alatt eszmecseréhez:

Szlovákiában várhatóan decembertől jónéhány személyvonatot Stadler motorkocsival közlekedtetnek Zólyom és Léva között (fővonal, mellékvonali vonatsürüséggel).

Igaz, már az idén is két vonatpár motorvonattal (812) közlekedett, de ezek csak éjszakai-hajnali vonatok voltak.

 

Zólyom
looksharp Creative Commons License 2005.08.16 0 0 8559

125-ös:

Szarvas: kulcsrögzítős

Csabacsüd: vonóvezetékes  központi, kulcsazonosítós, most főkulcsos

Kisszénás: kulcsrögzítős

Nagyszénás: mint Csabacsűd

Kardoskút: kulcsazonosítós, OH felől vonóvezetékkel

Tótkomlós: mint Nagyszénás és Csabacsűd

 

130-as:

Kengyel: Kulcsazonosítós

Martfű: kulcsrögzítős

Tiszaföldvár: kulcsrözítős

Kunszentmárton-elágazás: Siemens-Halske

Kunszentmárton: kulcsazonosítós

Nagytőke: kulcsazonosítós

Szentes: kulcsazonosítós

Szegvár és Mindszent: Kulcsrözgítős

Mártély is

Népkert: Siemens-Halske

Hódmezővh: kulcsazonosítós

Földeák és Makó-Újv: kulcsazonosítós

Szikáncs főkulcsos

Makó-elágazás: SH

Makó: kulcsazonosítós

 

135: Szeged-Rendező: SH 

Rókus: egyedi tervezésű kulcsrögzítős

Algyő: Dominó

Kopáncs: Kisállomási

Kútvölgy: SH

Székkutas: Polecsek-féle kulcsrögzítős

Orosháza: kulcsazonosítós

Csorvás: Polacsek

Telekgerendás: SH

 

128: Gyula: dominó-55

Sarkad: SH

Bicere: kulcsazonosítós

Kötegyán: Kulcsazonosítós (Vésztő is)

 

Előzmény: Törölt nick (8545)
looksharp Creative Commons License 2005.08.16 0 0 8558

A 14-es vonal MeFi.

 

Papkeszi: kulcsazonossítós

 

35-ös:

Mernye: kulcsazonosítós

Felsőmocsolád: eredetileg kulécsazonosítós volt, most főkulcsos, a kulcsokat a vonatszemélyzet viszi.

Ilyen Karád is.

Tab kulcsazonosítós

Ádánd is, itt van éjszaka/nappal kapcsolű, az állomás és a sorompó éjjel automat.

Andos főkulcsos mrh volt

 

Zichyújfalu: Siemens-Halske típusú kulcsrögzítős berendezés volt, most főkulcsos.

Aba-Sárkeresztúr: kulcsazonosítós

Előzmény: Törölt nick (8540)
looksharp Creative Commons License 2005.08.16 0 0 8557
Márpedig Vaszarig 100-as a pálya. A gyorsok (tavalyik biztos) 100-asak voltak. A 100-as pályasebesség miatt nem voltak fényvisszaverős alakjelzők, mert az csak 80 km/óráig engedélyezett.
Előzmény: Törölt nick (8532)
benbe Creative Commons License 2005.08.15 0 0 8556
Elvileg 2 ember kell a bejáráshoz. Ha csak 1 fszt van, láttam máér olyat, hogy az mv szállt le megnézni az fsztvel a váltókat, meg hogy mi van.
Előzmény: Vendégsín (8550)
benbe Creative Commons License 2005.08.15 0 0 8555
Az a lényeg, hogy az mv-nek csak kulcsrögzítősre van vizsgája, a reteszesre már nincs.
Előzmény: Albertus (8544)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 8554

Kedves Sincica!

 

8-as vonalon is van jópár "szellemállomás", ahogy Te nevezed, én távkezeltnek tanultam. Hogyhogy a GySEV-nek működik, nekünk meg nem? Ráadásul tiszták, rendezettek

 

Melyek ezek az állomások?

 

Fertőboz, Pinnyéd, Petőháza, Fertőendréd-forgalmi kitérő, Rábatamási, Enese, Kóny, Ikrény

 

Közül melyek ezek?

Vagy Nagycenk, Harka, Lövő, Bük, Acsád közül?

 

Gondolom Fertőszentmiklós, Kapuvár, Csorna nem távkezelt.

 

Győr-Gyseven van kézi  csapórudas sorompó gondolom az nem távkezelt.

 

Én a GYSEV-vel 1987 augusztus 23-án utaztam.

 

Akkori Déliből 10.00 körüli vonattal.

 

Ez Fertőszentmiklósra 13.00 körül ért volna, de akkor Csorna és Kapuvár között vonatpótlóztak egy 255 vagy 266 sárga busz vitt ezen a szakaszon Kapuváron vissza a vonatra.

5 busz volt annyi utas volt.

Kapuvárig By volt emlékszem a termes kocsira, Kapuvártól fülkés talán Bo?

 

Soproni állomást szintén 1987 ben láttam elsőzör akkor láttam életemben először fotocellás ajtót...

 

Köszi előre is.

 Előhoztad belőlem a régi emlékeket bocsi....

 

Előzmény: Törölt nick (8553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!