Asszem az én verdám a legöregebb itten.
323-as 1,3GL automata Hatchback. 1979. Ilyen strapabiró, és megbizható autóm még nem volt. (na jó, kivéve egy zsir uj swift)
A club nekem is tetszik, főleg a sörözés miatt:)
Sok sikert hozzá, és ha weboldal is lesz szivesen hozzájárulok némi képanyaggal.
Amugy nem tudtok valami infót a Mazda LUCE tipusáról?
Skacok! Segitsetek!
Mar regota hajkuraszok benzin-tartalyt az autohoz, de sehol sem kaptam - eddig! Probaltam bontoban, uzletben, marka-kereskedesben... Semmi!
Egy '86-os, 626 2.0i GT-hez kellene. Kerek fedellel es kulso benzin szivattyuval rendelkezore lenne szuksegem! Elore is koszi!
Mas: Weboldal. Mar keszulnek az alapok, hamarosan felteszem oket a halora! Barmilyen cuccotok van es kozzetennetek, kuldjetek nyugodtan! Minden otletet szivesen fogadok! :-)
Klub: Hat igen! Jo lenne osszejonni neha hasonlo "orultekkel", segiteni egymasnak, beszelgetni, sorozgetni(!)... Szoval, ha kesz lesz a weboldal, akkor majd csinalunk egy felmerest. Amennyiben elegendo jelentkezo lesz, megoldjuk a dolgot!!!
antforce,
Létezik 1.6-os Xedos, de van kétliteres V6-os is, ami érdekesebb ;-)
Nagyon szép autó. Egyénisége van, sok baja nincs. Talán csak annyi, hogy a nevéhez és image-éhez képest kicsinek fog tűnni belül.
Dízel Mazda OK, én csak a Comprex-ekről hallottam minőségi kifogásokat. Azt vegye, amelyik tetszik neki. (GT-R, MX-5, RX-7, Xedos9... :-)
'99-es Mazda Protege-t hajtok majd' egy éve, 1,6-os 16V automata, szóval egy csoda, soha semmi gond nincs vele. Kb. 40E km-t nyomtam bele, eleinte nézegettem, hogy olajat fogyaszt-e, mostanra csak akkor nyitom ki az elejét, ha ablakmosót kell beleönteni...
Egy kerdes.. Egy ismerosom autot akar nemetorszagbol hazahozni itthonra.. Itthon egy ideig keveset fog keresni, ezert olyan autora lenne szuksege ami nagy es keves vele a gond.. Igy a mazda is szoba jott, sok jot mondanak rola.. A xedos tetszik neki leginkabb.. par kerdes
1.6os letezik belole ?? ha igen mennyit eszik ??? diesel mazdat erdemes vennie ?
Meg valami.. volt egy mazda lhet hogy pont a xedos nem tudom, de eleggazos volt totrresteszt ugyileg igy egy ideig nem is gyartottak.. melyik volt az ??? azt nem szeretne venni, gondolom egyertelmu...
Nahát,megint "összefutottunk"!!!Emlékszel nemrég beszéltünk a 323-ról emilben.De múltkor nem azt mondtad,hogy tip. váltás utáni 323-od van?Na mindegy,akkor szenilis vagyok.Az infók nagyon is érdekelnek,hogyan kaphatnám meg?
Mazda 323 1.5 GT 85, tipusváltás előtti. Club OK. Mazda bontó: Reiter Ferenc út, Dolmány u. sarok. Itt van egy Mazda szalon, mellette a másik sarkon a bontó, szerviz, utángyártott alkatrészek boltja.
A 80-85 kozti 323-akról van pár papiralapú infóm, 4-ik éve van meg a gép, saját tapasztalatokat szivesen megosztom.
89 december 626 2.0i 16v. tamogatom a klubbot.
nekem is van par gondom. sajna ha vezetek nem ihatok. az atuomat se nyuzom, ugyhogy gyorsasagira sem nevezek. de a faszomat barmiokor a salatastalba verem.
Köszi a tippet, meg is nézem majd.Eszembe jutott,hogy az Üllői út végén is van egy,majd megnézem a címét.
Klub dolog OK.,csak akkor meg kéne alakítani,mondjuk most,és jelentkezzen ide az,aki benne van...ugyis van 1-2 Mazda b*zi,de elég érdekes,hogy annyi Club mellett ilyen még nincs.
Skacok!
Ket dolog:
1., Szuksegem lenne egy benzintankra! Parameterek: '86-os, 626 GT 2.0i, kerek fedellel es kulso benzin-szivattyuval (injektoros!)
2., Szeretnek csinalni egy Mazda-oldalt (esetleg egy klubbot is osszehozhatnank?), akinek amije van, kuldje! Persze ha bele is akarja adni! :-)
Maróti Autóműszaki Könyvkereskedés és Csomagküldő Szolgálat, 1205 Budapest, Nagykőrösi út 47. , (1) 285 6608
Náluk van mindenféle autóhoz szervízkönyv, stb., idegennyelvűek is, én 4-5 éve náluk vettem a '80-as Mazda626-hoz könyvet. (igaz, németnyelvűt :)) Talán van Mazda323F-hez is.
A magyar nyelvu kézikönyve kellene, amit adtak az autóhoz? Nekem van egy, köcsön tudnám adni pár napra. Ha kell, dobj egy mailt, a caris@fiberia.com címre!
Ket napja en is egy 1.6-os Mazda 323F boldog tulajdonosa vagyok. Mar honapok ota szemezgetek ezzel az autoval es vegre sikerult beszerezni egyet. 89-es, de a design-ja akar a 90-es evek vegen is siman elmenne, sot. Komolyan, azokkal a kerekitett formakkal, ugy altalaban a vonalvezetesevel meg a metalizalt kozepkek szinevel (limitalt kiadas!), veri az elmult evtized design-jainak nagyreszet.
De ami nincs hozza es szeretnek, az ez kezikonyv. Kerestem konyvesboltokban, de eddig nem leltem. Ha valakinek lenne egy kolcsonbe, 1-2 napra, azt nagyon meghalalnam.
AF=autófelügyelet akkor ütik bele , ha pl eredetvizsgán a szakinak nem "tiszta" a gyári beütés , ilyenkor átütik AF-esre csakhogy a z alvázszám hordoz magában olyan kódokat amik főleg alkatrész-rendelésnél kellenek..tehát az autó nem"teljesen tiszta" ...magyarul nem ér annyit mint egy gyári alvázszámú
Hát az AF-es alvázról nem tudok mit mondani. A katalizátor kioperálva azért jó, mert jóval erősebb a motor :) Viszont nagyobb így a károsanyagkibocsátás. Csak akkor van gáz vele, ha a forgalmiban szerepel, hogy katalizátoros. Akkor ugyanis reklamálni fognak műszakin. Meg ha esetleg belefutsz vele egy közúti ellenőrzésbe és épp mérik a károsanyagkibocsátást is, akkor - ha jól tudom - elzavarnak egy beszabályozásra. Hogy meg is büntetnek-e, azt nem tudom.
A Neten láttam valahol egy hirdetés miszerint 1992-es 1.8 GLX 626-os Mazda benzin-gázos eladó 900000 Ft-ért AF-es alvázszámmal, és 130000 km-rel és kioperált katalizátorral.
Van valakinek tapasztalat 1.8-as motorral kapcsolatban? Na meg kioperált katalizátorral?
Milyen hátránya van ennek, és az AF-s alvázszámnak?
Ha csak a 187000km zavar, az még egyáltalán nem sok. Haveromnak 87-es Mazda626 2.0GTi 16V van, lassan már 500000km(!) van benne, még mindig megy gond nélkül. Ha van valami gondja az autónak, az nem a 187000km-től lehet, inkább az elhanyagoltságtól. Dehát használt autónál úgyis illik ezt-azt kicserélni, amikor megveszi az ember, mert ugye ki tudja, mit mikor cseréltek benne előtte. Vezérműszíjra illik figyelni, mert ha nem cserélték időben és esetleg elszakad, akkor a motort lehet kidobni ;)
Egy mazda szervizben olyat mondtak, hogy ezekben a mazdákban 200ezrenként ki kell cserélni ezt-azt (lengéscsillapítók, ilyesmi), aztán megint elmennek 200-at. A lényeg, hogy szerintem az a 187000 nem sok. Legalábbis mazdáknál...
Szeretnem kikerni a velemenyeteket!!!!
Eladasra kinalnak nekem egy 1989-es 323 sedant
1.6-os injektoros katalizatoros.Eddig jo is lenne
de van benne 187000-km ezert kicsit felek tole!
Ha valakinek könyv kell régebbi Mazda626-hoz (84-91), a Műszaki Könyvesboltban van szervizkönyv hozzá. Pontos címet ne kérjetek, mert nemtom, az eladónénik segítőkészek :)