Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzJoco_ Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1992
Egy kérdés: mennyire rontja el / ronthatja el az összképet, ha berakok egy Clarion DXZ938R Black Edition fejegységet?
AAAAAAAAAAAAAAA
SzJoco_ Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1991

nem ő, hanem a mellette lévő műhelyben dolgozó villamosságis faszi computerezik. nekem ő olvasott ki hibakódot, meg elmentünk próbakörre, nézte diagrammon a pillanatnyi adatokat (légtömegmérő volt a gond). Még valami: ha valami plusz alkatrész kell, felhív, hogy még ezt meg azt is kellene cserélni, tehát korrekt. Unokatesóméknak elszakadt a vezérműszíj és szétverte a szelepeket, szóval nem kis meló volt.

 

nem, Sanyiról nem hallottam.

Előzmény: vsan2 (1990)
vsan2 Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1990

akkor lehet ,hogy ő lesz az emberem:) ha korrektül dolgozik, és rendesen fel van szerelve a műhely akkor miért ne? foglalkozik computeres kiolvasással is?

Hallottál már a Fekete Sanyiról Csátalján....azt mondják ő nagyon profi, vágja a computeres dolgokat is!

Előzmény: SzJoco_ (1986)
Phantom97 Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1989
Legutóbb mikor cserélték nekem vezérlést a régi vekimen (1.8) az én szerelőm is javasolta, hogy mindent cserélni amin át megy a szíj. Mivel barát nem is érdeklődtem konkrétumért.
A lényeg az szerintem, hogy az is kopik azért rendesen és előbb-utóbb a vizpumpa is megadja magát és ha figyelembe veszed, hogy csak azért megbontani az egész motorvezérlést megint, hogy a vízpumpát kicseréljék, már a munkadíj több mint maga a vízpumpa ára most. Ez egy kis előre látás, nem beszélve arról, hogy csak egyszer kell a kocsival szerelőhöz menni és nem kétszer kell leállni a kosival! :-)
Előzmény: ptillas (1988)
ptillas Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1988
1.6-os az auto. Laikuskent nem tudom, hogy a vizpumpat miert kell cserelni, de szivesen veszem, ha elmondod. ;)
Előzmény: veciv6 (1964)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1987
Ezen gondolatod csak osztom.....
En a 2.0 16v-ala vettem 225/55 r16-os gumikkal es lomhabb volt es tobbet kajalt...
Aztan mikor eladtam megkapta a masik omegam 2.5 v6...Na annak mar nem volt problema.....Szoval szepen mutat,de itt ki is merult -tobb a hatranya....
Előzmény: ateszx20xev (1985)
SzJoco_ Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1986

Baján van egy állítólag jó szerelő. Unokatesóm dícsérte én még nem javítattam semmit: Sárközinek hívják, és valahol a Dózsán van, ahol asszem régen a tunning bolt volt. Megmutatni meg tudom, de elmagyarázni nehéz. :)

 

A kapisztrán utcától kicsit visszafelé a jobb oldalon (ha pest felé mész)

Régen opel szervízben dolgozott...

Előzmény: vsan2 (1971)
ateszx20xev Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1985
Ezzel a 16-ossal egy bajom van - ami amúgy a 17-essel, meg a 18-assal is baj lenne -, hogy a 215-ös, 225-ös gumik már szélesek a 2 literes teljesítményéhez. Érezhetően nem megy úgy a gép, mint az eredeti 195-össel. Szóval igen nehéz lenne találni egy olyan felnit, ami kevés küllős, peremes, 17-es, de csak ET35 körüli és max. 7J széles.:) Egyébként szoktam nézegetni a vaterát, de ritka a szép felni.
Előzmény: veciv6 (1984)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1984
Szerintem nezegethetd neha ha van idod azt az oldalt ill.vatera,teszvesz.....
Sajna amirol beszelek az csak 16-os,igaz hogy peremes,de egy 17-18-as szebben mutat az omega alatt.....
Előzmény: ateszx20xev (1983)
ateszx20xev Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1983
Na az király lett volna, de végülis ráérek. Most is 16-os van az enyémen, gyári 5 duplaküllős. Jól néz ki, de nekem peremes kéne, ami ráadásul kis ET számú, hogy picit szélesítsen a nyomtávon. Ja, és jó lenne 17-esben.:)
Előzmény: veciv6 (1982)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1982
Kb.pont masfel vagy kethonapja ment el egy ilyen az expresszen 17-esben markas gumival(90%) es pont omegarol.......
es most jon a csattano a srac meg lehetett szorulva mert 80.000-ban allt meg a vege...
4 honapos volt neki a szett.
Ha tudsz varni szeptemberig az enyemen(az omegan)16-os ot kullos volt es peremes a srac egy honapja azt mondta el akarja adni.....ha meg all reszerol es teged is erdekel kuldok fotokat rola ha otthol leszek....
Előzmény: ateszx20xev (1978)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1981
Hat ezt magyarazom nektek meg mindig megallja a helyet.....
Ar-ertek-folszereltseg-kulso-belso........
Előzmény: vsan2 (1976)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1980
Igen,szoktak volt mondani a ferfit -nojerol es autojarol lehet''leirni''
Na itt most nem kell a plazacicakra es a luxusverdakra gondolni mert nem az az igazi ferfi.........de ezt ugy is tudjatok.
)))))
Előzmény: Törölt nick (1977)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1979
Okes!
A jovohet folyaman legkesobb meg kell kapnod.....
Előzmény: Phantom97 (1974)
ateszx20xev Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1978
Szép, ilyen felnit keresek ezer éve, csak peremeset.
Előzmény: vsan2 (1976)
vsan2 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1976

 

Íme a gépezet teljes egészében...szerintem simán veri "szépségben" a mostani verdákat:)

Phantom97 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1975
A távirányító problémára visszatérve, nekem is voltak vele gondjaim, hogy hol jó volt hol nem. Sikerült összehangolnom a géppel, működöt aztán gondolt egy néhányat és nem, aztán ujból összehangol, működik, majd nem ...... és ment. Aztán megmutattam egy "egyszerű" műszerésznek és kiderítette, hogy az IC egyik lában elpattant egy forrasztás és kontaktos lett, meg az elem forrasztásai is elszoktak engedni. Megforrasztotta és azután működött.
Volt olyan is mikor ujra bekrepált hogy megkérdeztem az opel szervízbe, hogy lehet-e ilyen távirányított venni, mert nem müködik rendesen, azt mondta adjam oda megnézi és megjavította ingyér, nem is kérdeztem mi baja volt! :-)
Phantom97 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1974
veciv6, megkaptam leveleid, majd jelzek!
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1973
Csondben megjegyzem ''csokos'' van koztunk.......))))))))
Előzmény: Törölt nick (1970)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1972
Na akkor igy sajnos valoban targytalan.....
Mindegy ,ha lesz meg kerdesed itt megtalalsz....
Előzmény: vsan2 (1971)
vsan2 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 1971
Sajna nem jó, én Pesten, és Baján szoktam lenni általában....Szabolcs egy kicsit messze lenne...
Előzmény: veciv6 (1965)
AAAAAAAAAAAAAAA
ateszx20xev Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1969
Az olaj a te döntésed, hogy milyet raksz bele. A 10W-40-es elég, viszont az 5W-40-est a hígabbsága miatt gyorsabban átküldi a rendszeren a pumpa, tehát gyorsabban kezd kenni. Én megpróbálnám mindkettőt. 10ezer ezzel, 10ezer azzal.
Előzmény: ptillas (1962)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1968
Ennek tudataban szerencses vagy,hogy igy raakadtal....
Az ilyen vetel ritka mint......
Előzmény: Törölt nick (1967)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1966
Megkesve ugyan,de koszonjuk az oldalt.Majd hetvegen mikor tobb idom lesz atnezem es megprobalom lehuzni....
Előzmény: bono77 (1963)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1965
Igen a legtobb szerelo es szerviz ilyen,nehez megtalalni az igazit....
Helyileg merre vagy?Mert ha kozel(en Szabolcs) akkor ebben tudok segiteni....
Előzmény: vsan2 (1961)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1964
Nem emlekszem milyen motorral lenne a vectra amit irtal....
Szerintem jobb a 10w-40 mivel surubb...
Ha csereled a vezerlest ne feledd a vizpumpat sem mert kesobb banhatod.....
Előzmény: ptillas (1962)
bono77 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1963

 

Hali!

 

 Ha érdekel a kocsid állapota nézd meg az sds honlapját. Első állapotfelmérés ingyenes!

 

 Most vettem én is vekit (2001' Z16XE), és nem tudtam (szervízkönyv ide-oda) kell-e vezérműszíjat cserélnem. Ma voltam, elég jól átnézték, meg amiket kértem is megnézték. Frankón nem volt pénzemben. Adtak árajánlatot is. (vez.szíj, első fék, különben fullos, semmi baja: Hála az égnek)

SDSauto    
ptillas Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1962

Sziasztok!

 

No, becsereltem a Suzukimat arra a Vectrara, amit korabban irtam.

Hamarosan megcsinalom, az ilyenkor szokasos csereket. Olaj, szurok, vezermuszij-csere.

Ezen felul a hatso szilenteket, meg a kormanyosszekoto-rudakat kell cserelni, ami biztos. A kuplung elegge fenn fog, de azt mondta a szerelom, hogy azt majd csak akkor, ha teljesen tonkremegy.

Igy elsore jonak tunik a gep, torve, vagva nem volt.

Egy kerdes: olajat akkor az enyembe is 10W40-et toltsek, vagy 5W40-et, ami elvileg a gepkonyv alapjan szerepel?!

vsan2 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1961

Most már csak az a gáz, hogy nincs egy normális szerelő ismerősöm, ahova vittem egyszerűen abszlút megbízhatatlanok. ha nem állok a sarkukban, és nem nézem át a végén, hogy mit csinálnak, akkor összecsapják az egészet....de ez szerintem elég sok helyen van így, a márkaszervízekről nem is beszélve.lehúzás a köbön...

Köszi azért a tippeket, és az infót.

Előzmény: veciv6 (1959)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1960
Ja es ar-ertek-folszereltseg tekinteteben az egyik legjobb auto szerintem....
ezt csak az eladott darabszam is alatamasztja ....
Előzmény: vsan2 (1958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!