Garázsban van tartva, ott 10 fok körül van reggel. Onnan hozom ki a hidegbe. Innen megyek vele durván 10-12 percet (8 km) szépen, törekedve a 2000 fordulatig történő váltásra, nem akarok ilyen hőmérsékleten terhelni. Minden gyári alkatrész még benne.
Olyan probléma került elő a 2004.12. havi 1.6-os A4-esemmel, hogy a vízhőfokmérője nem mutat valós értékeket. Kb indulás után 5-10 perccel elkezd picit emelkedni a hőfok, felmegy 65-70-ig, aztán vissza 50-re. A motor tökéletesen jár, meleg levegőt is szépen elkezdi fújni.
A hőgomba lehet a probléma? Mintha egy egészen picit többet is fogyasztana az autó, lehet, hogy azt hiszi, hogy hidegebb a motor a kelletténél és több benzint adagol. Nagyobb problémára nem gyanakszom...
És még egy kérdés. Kecskemét környékén ismer valaki megbízható szerelőt? (Ismerős révén tudok mindenhez nagykerből alkatrészt szerezni, tehát csak szereléshez kellene egy szakember. Sajnos vannak rossz tapasztalataim, hogy nem az került a kocsiba, amit vittem...).
Olajcsere, Ne is mond .. Tavaly ősszel vettem az autót, és már 5x cseréltem benne olajat:) Én 8-9 ezer km után mindig lecserélem.... sokat megyek hosszú távokra...
kinek mire tellik és mennyit használja azt.sok paraszt vesz egy autót és arra is szarik,hogy pl. az olajat lecserélje vagy cseréltesse.Tisztelet a kivételknek és nem rád gondoltam.
A szokásos kopó alkatrészeken kívül + lengőkarok más gondod nem lesz vele.
Egyetlen dologra kell csak figyelni, a turbóra. Hajlamos lekormolódni a geometriája és jobb esetben vészüzembe kapcsol a computer a túlnyomás miatt. Rosszabb esetben felrobban a turbó...
Mindenféle képen szereltess be egy turbónyomásmérő órát!!!
A gyári nyomás 0,95 bar, max 1,2-ig 1,3-ig tölthet.
Ha magasabbra megy akkor lekormolódott a geó...irány a szervíz és kipucolják. (kb 20e ft.)
Az enyémbe is kell pár szilent egy két lengőkar csere, most számoltam össze, több mint 80 ezer, és ez full nagyker kedvezménnyel, igaz a jobbik Lemförder társai minőségben...
Sajnos 48 ért Kínai szetteket lehet venni, egy picit jobb minőségben 100 felett kezdődik.. A két év az Pesten reális.... Utána ugyis valami megint szar lesz benne sajnos......
nem tudom mi számit rossznak de még mindig nem kopog pedig elég sokszor megyek a Nagysándor József utcán Budapesten xx ker,hát az egy gyilkos útszakasz.DE ha kibír 2 évet akkor jó.
a B5-ös szériák futóműve nem szereti a magyar utakat és így a futómű csere elég húzos.Én a kompletten ki cseréltettem ami 48000Ft volt az alkatrész és plusz a munkadíj,de ez persze nem gyári alk.rész volt.
Sziasztok.
Megtört a jég.
Galant után ....
Vennem kell egy quattrot. Csak.
1,8 turbos a4 avantot keresek gőzerővel.96-2000 között B5
Nem vagyok teljesen tufa az autokhoz viszont ezt a tipust nem ismerem csak sokat olvastam rola.
Van esetleg valami tipus para ami direkt ennél a modelnél jelentkezik? Illetve mire figyeljek?
Köszi...
vettem egy ledes hátsó lámpát egy Audi A4-be de a csere után hibát jelzett a világitásra,meg azt ira ki,h Brems Licht ez gondolom a féklámpa.Az akksi sarut levettem kb 2percre,de utánna is kiirta,pedig minden világitás mükődik!!
Van egy 2004es a4 audim 1,9 pdtdi,az a gondom vele,hogy télen nem megy fel a vizhőmérséklet max csak 70fokig de ha minusz van azt is nehezen!Ha pörgetem ilyen 2500-3000fordulaton akkor felmegy de mihelyst visszalassitok elkezd csökkenni!
A termosztát jó cserélve lett meg ki se nyit mert hideg a belölle kivezető cső!!!
Tudtok valami tanácsot adni?mennyire káros a motornak,hogy nem megy fel a viz üzemihőmérsékletre??
Az első óracsoport (olajhőfok és akkufeszmérő nélküli) helyére betehető a másik(olajhőfok és akkufeszmérővel ellátott) egy az egyben vagy plussz kábelezésre van szükség? (Audi A4 B5 1.8)
Sziasztok! Egyik cimborámnak egy 2005-ös A4-ese van. A baja az vele, hogy az MMI cucc valami komponen védelmet ír ki, vagy azt kér, nem is igazán tudom, de Ti biztosan vágjátok. Tud valaki ebben segíteni?
Van egy 2002-es 1.6-os benzines audi A4-em a következő problémával. Ha a hőmérséklet -3-4C fok-ra süllyed akkor teljesen meghal a fékem, olyan mintha befagyna! Volt már több szerelőnél is (olajcsere stb.) de igazán nem találtak rá megoldást. Ilyenkor a fékpedált szinte nem lehet lenyomni, max. egy kicsit, ill. néha félig és csak egy kicsit fog aztán szinte semmi. Viszont ha beviszem vmi meleg helyre, vagy felmelegszik a kinti hőmérséklet 0C-ra akkor kiolvad és működik. Ha valaki tudna ebben segíteni nagyon megköszönném!